تور یونان + قیمت تور یونان بهار 1403 | آرند تور

تور یونان

14 رای شما هم امتیاز بدهید!
در صورت اضافه شدن تور به این مقصد خبرم کن!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

یونان کشوری زیبا با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان است که می‌تواند مقصد ایده‌آلی برای سفر بعدی شما باشد. این کشور فوق‌العاده می‌تواند همه‌ی سلیقه‌ها را راضی کند و در عین حال به دلیل پایین‌تر بودن هزینه‌ها در آن شرکت در تور یونان در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی برای شما مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود.

تور یونان

معرفی کشور یونان

یونان کشوری در جنوب شرقی اروپا و جنوب شبه‌جزیره‌ی بالکان است که از شرق با دریای اژه از جنوب با دریای مدیترانه و از غرب با دریای ایون احاطه شده است. در حقیقت یکی از دلایل اصلی رشد و توسعه یونان،‌ جغرافیای خاص به ویژه‌ دریاهای آن بوده‌اند که فرصت‌های تازه‌ای را برای ساکنان این سرزمین به ارمغان آورده‌اند.

این کشور محل اتصال قاره‌های اروپا، آسیا و آفریقا بوده و میراثی متعلق به امپراتوری بیزانس،‌ حکومت عثمانی و یونان باستان را در خود جای داده است.

اطلاعات کلی در مورد یونان

اطلاعات کلی که ممکن است در زمان شرکت در تور یونان نیاز داشته باشید در جدول زیر درج شده است:

اطلاعات ضروری تور یونان

نام به انگلیسی

Greece

پایتخت

آتن

زبان رسمی

یونانی

واحد پول

یورو

نوع حکومت

جمهوری پارلمانی

شماره تلفن اضطراری

۱۱۲

کد کشور

۳۰+

نوع برق شهری

۲۳۰ ولت و ۵۰ هرتز

میزان اختلاف ساعت با ایران

یک ساعت و نیم عقب‌تر است

آب و هوای یونان

یکی از موارد ضروری پیش از شرکت در تور یونان اطلاع از وضعیت آب و هوای آن است. با اینکه یونان مساحت چندان زیادی ندارد، اما وضعیت آب و هوایی آن متنوع بوده و به سه دسته‌ی کلی مدیترانه‌ای، معتدل و آلپی تقسیم می‌شود.

هوای مدیترانه‌ای باعث شده تا این کشور تابستان‌های گرم و خشکی را تجربه کند. آب و هوای آلپی مخصوص قسمت‌های مرتفع بوده و با بارش برف همراه است. سایر ماه‌های سال بین نوامبر تا مارس خنک بوده و با بارش باران همراه است.

بهترین زمان سفر به یونان

تابستان‌های یونان معمولاً‌ بسیار گرم هستند و این فصل زمانی است که گردشگران برای گرفتن حمام آفتاب و لذت بردن از سواحل متعدد راهی تور یونان می‌شوند. در صورتی که می‌خواهید با حجم بالای گردشگران مواجه نشوید و در عین حال از آب و هوای مطبوعی بهره‌مند شوید به شما توصیه می‌کنیم که سفر خود را بین خرداد تا تیر و شهریور تا مهر انجام دهید.

قیمت تور یونان

مدارک لازم جهت اخذ ویزای شینگن تور یونان

یونان از کشورهای عضو پیمان‌نامه‌ی شینگن است؛‌ بنابراین برای دریافت ویزای آن باید تمامی مراحل دریافت ویزای شینگن را طی کرده و بعد از دانلود فرم درخواست ویزا از سایت سفارت این کشور و تکمیل آن مدارک زیر را در زمان مصاحبه حضوری خود تحویل دهید:

  • بیمه‌ی مسافرتی به مبلغ ۳۰ هزار یورو
  • پروانه کسب برای افراد دارای مشاغل آزاد
  • گذرنامه معتبر به همراه پاسپورت قبلی
  • پرینت معتبر از تراکنش‌های سه ماه اخیر حساب بانکی شما
  • گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان
  • دو قطعه عکس به ابعاد ۳.۵ در ۴.۵ با زمینه‌ی سفید
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزا
  • گواهی تأیید رزرو محل اقامت در این کشور
  • گواهی تأیید بلیط‌های رفت و برگشت

هزینه تور یونان

هزینه‌ی بلیط هواپیما، هتل، ترانسفرها، ورودی‌ها و بخشی از وعده‌های غذایی در قالب تور گنجانده شده و باید در زمان استعلام قیمت تور یونان به این مسئله توجه کنید. با این حال در صورتی که بخواهید مکان‌های خاصی را به انتخاب خود بازدید کنید باید هزینه‌ی ورودی آن‌ها را شخصاً پرداخت کنید.

در مورد خورد و خوراک هم در صورتی که به سراغ رستوران‌ها و کافه‌های معمولی بروید نیازی به پرداخت هزینه‌های چندان بالایی ندارید، اما در صورتی که وعده‌های خود را در بخش‌های توریستی میل کنید باید هزینه‌ی بیشتری را برای آن‌ها پرداخت کنید.

هزینه تور یونان

قیمت تور یونان

قیمت تور یونان مجموعه‌ی ما با در نظر گرفتن امکانات و خدماتی که در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد، مقرون‌به‌صرفه بوده و در عین حال مسافران دیگر دغدغه‌ی برنامه‌ریزی روزهای مختلف سفر خود را نخواهند داشت. شما می‌توانید برای اطلاع دقیق از قیمت تور یونان با کارشناسان آرند تور تماس بگیرید.

تور یونان با آرند تور

یونان کشوری زیبا با تاریخ و فرهنگی غنی است که بازدید از آن می‌تواند برای گردشگران با سلایق مختلف خاص و به‌یادماندنی باشد به خصوص اگر در قالب تور یونان آرند تور انجام شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات تور و دریافت مشاوره در مورد روش‌های رزرو آن با شماره‌ی ۰۲۱۴۸۴۰۷ تماس بگیرید.

بهترین فرودگاه یونان برای تور تفریحی یونان

تعدادی از بهترین فرودگاه‌های کشور یونان شامل موارد زیر هستند:

۱. فرودگاه بین‌المللی آتن

یکی از بزرگ‌ترین فرودگاه‌ها در تور یونان است که خطوط هوایی مختلف در آن فعالیت کرده و رتبه‌ی نوزدهمین فرودگاه شلوغ در اروپا را به خود اختصاص داده است. در این فرودگاه برای راحتی مسافران امکانات گوناگونی مثل مینی‌مارکت، دستگاه خودپرداز، داروخانه، فروشگاه‌های معاف از مالیات و... وجود دارند.

۲. فرودگاه بین‌المللی رودز دیاگوراس

در فاصله‌ی ۱۴ کیلومتری از رودوسند چهارمین فرودگاه شلوغ یونان قرار گرفته است که مدیریت آن در تلاش است که تا با پیگیری اقدامات گوناگون از قبیل بازسازی ترمینال فعلی،‌ ساخت ایستگاه جدید آتش‌نشانی و... وضعیت آن را بهبود ببخشد. در هر روز حدود ۸۵ پرواز در این فرودگاه انجام شده و حدود ۱۵ هزار مسافر جابه‌جا می‌شوند.

۳. فرودگاه بین‌المللی هراکلیون

این فرودگاه در زمینه‌ی پروازهای تجاری و مسافری فعالیت کرده و در فاصله‌ی ۲ کیلومتری از شهر هراکلیون قرار گرفته است. با ۱۵۵ پرواز انجام شده در هر روز در این فرودگاه حدود ۲۲ هزار مسافر جابه‌جا می‌شوند.

۴. فرودگاه میکونوس

در ۴ کیلومتری میکونوس فرودگاه این شهر قرار گرفته که برای افرادی که قصد سفر به نقاط گردشگری یونان را مثل کاتو میلی، ساحل پلاتیس گیالوس و... دارند، بهترین گزینه است. در این فرودگاه پروازهای مختلفی به مقصد شهرهای اروپایی و مناطق داخلی یونان انجام شده و امکانات متعددی هم در اختیار مسافران قرار می‌گیرند.

رزرو تور یونان

بهترین فستیوال‌های یونان با تور

یونان کشوری با قدمت طولانی و تاریخ و فرهنگی غنی است که در آن جشنواره‌های گوناگونی در طول سال برگزار می‌شود. شما می‌توانید در زمان شرکت در تور یونان از بهترین فستیوال‌های این کشور که تعدادی از آن‌ها به شرح زیر هستند، بازدید کنید:

  • کارناوال پاتراس: در هفدهم ژانویه هر سال کارناوال پاتراس در این کشور برگزار شده که علاوه بر رژه، نمایش‌های خیابانی و آتش‌بازی، غذاهای بومی هم در آن سرو می‌شوند.
  • فستیوال یونان – اپیداروس: مشهورترین فستیوال تور یونان بین ماه‌های می تا اکتبر است که در آن رویدادهای گوناگون فرهنگی، تئاتر و اجرای موسیقی وجود دارد.
  • فسیتوال راک ویو: زمان برگزاری این فستیوال که به موسیقی راک اختصاص داده شده است اواسط ماه ژوئن تا جولای است.
  • جشنواره بین‌المللی فیلم تسالونیکی: این جشنواره‌ی فیلم با هدف کشف استعدادهای جدید در زمینه‌ی فیلم‌سازی بین سوم تا سیزدهم ماه نوامبر هر سال برگزار می‌شود.
  • فستیوال المپ: در بین ماه‌های جولای تا آگوست در یونان با هدف آشنایی گردشگران با فرهنگ این کشور جشنواره‌ی موسیقی و تئاتر المپ برگزار می‌شود.

مکان‌های دیدنی یونان

یونان در کنار آثار تاریخی و سایت‌های باستان‌شناسی خود، جزایر فوق‌العاده زیبایی دارد که در فصل تابستان مملو از گردشگران از سرتاسر دنیا می‌شوند. شما باید در زمان شرکت در تور یونان حتماً از مکان‌های دیدنی زیر که تنها بخشی از جاذبه‌های این کشور هستند، بازدید کنید:

سانتورینی

سانتورینی یکی از تماشایی‌ترین جزایر یونان است که تماشای غروب آفتاب از آن می‌تواند به تجربه‌ای به یادماندنی برای شما تبدیل شود. این جزیره قدمتی چند هزار ساله داشته و بزرگ‌ترین جزیره‌ی هلالی شکل در دنیا محسوب می‌شود. شما می‌توانید در زمان بازدید از سانتورینی در کنار لذت بردن از جاذبه‌های گوناگون آن تصاویر فوق‌العاده‌ای را هم به ثبت برسانید.

معبد زئوس آتن

این بنای باشکوه بین سال‌های ۴۵۶ تا ۴۷۰ پیش از میلاد ساخته شده و در زمان خود بزرگ‌ترین معبد در یونان باستان محسوب می‌شد. آنچه که در زمان بازدید از این مکان توجه شما را به خود جلب می‌کند ستون‌هایی بلند به ارتفاع ۱۷.۲۵ متر است که زمانی تعداد آن‌ها به ۱۰۴ عدد می‌رسید اما در حال حاضر فقط ۱۵ عدد از آن‌ها باقی مانده است.

معبد ارچتیوم آتن

این معبد در آکروپلیس قرار گرفته و بعد از تخریب اولیه در زمان حمله‌ی ایرانیان بین سال‌های ۴۰۵ تا ۴۲۱ میلادی مجدداً ساخته شده است. طراحی این بنا با استفاده از سنگ مرمر پنتلیک انجام شده و در آن مجسمه‌ی شش زن به صورت ایستاده وجود دارد که توسط یک قاب مستحکم نگه داشته شده‌اند.

باغ ملی آتن

در مرکز آتن باغی زیبا و سرسبز قرار گرفته که تاسیس آن در سال ۱۹۲۳ انجام شده و مکانی آرام به دور از هیاهوی شهر است. در سرتاسر این باغ تماشایی مجسمه‌های جذاب، گل‌های زیبا و ساختمان‌های کوچکی وجود دارند که می‌توان از تماشای آن‌ها در بعدازظهرهای آفتابی لذت برد.

موزه ملی باستان‌شناسی آتن

افراد علاقمند به هنر و آثار تاریخی باید حتماً بازدید از این موزه را در برنامه‌ی تور یونان خود قرار دهند که در آن آثار متنوعی از هنرمندان عصر حاضر و زمان باستان در معرض دید قرار داده شده است. در ۳۰ اتاق موزه باستان‌شناسی وسایل ارزشمندی نمایش داده شده‌اند که قدمت بعضی از آن‌ها به ۷۰۰ هزار سال پیش بازمی‌گردد.

ساحل میرتوس

یکی از هیجان‌انگیزترین سواحل در تور یونان است که در بخش شمال غربی جزیره‌ی سفالونیا واقع شده و برای گذراندن تعطیلاتی تابستانی شما در فضایی آرام و به‌یادماندنی فوق‌العاده است.

بازار پاندروسو آتن

به هر حال بخش جدانشدنی هر سفری خرید است. شما می‌توانید با رفتن به این بازار خیابانی اجناس گوناگونی مثل پوشاک، محصولات سنتی و صنعتی این کشور را خریداری کنید. در بعضی از موارد مردم در این بازار غرفه‌های خیابانی برپا کرده و اجناس دست دوم منازل خود را به فروش می‌رسانند.

ساحل پارادایس

یکی از سواحل محبوب و تماشایی جزیره‌ی میکونوس است که می‌توان با استفاده از تاکسی، دوچرخه و اتوبوس به راحتی به آن دسترسی پیدا کرد. در این ساحل برای رفاه حال گردشگران انواع تفریحات به آن‌ها اختصاص داده شده است.

تور یونان آرند تور

سوغاتی کشور یونان

پیش از اطلاع از قیمت تور یونان بهتر است ببینیم که چه چیزهایی را می‌توانیم از این کشور به عنوان سوغاتی خریداری کنیم تا همیشه این سفر به‌یادماندنی را به خاطر داشته باشیم. گزینه‌های متعددی پیش روی شما قرار دارند که در این بخش به تعدادی از آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

  • روغن زیتون: یکی از بهترین سوغاتی‌های تور یونان است که به دلیل کیفیت بالا در کنار مصارف روزانه برای ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی از جمله صابون هم استفاده می‌شود.
  • چشم نظر: مانند استانبول چشم‌نظر هم یکی از سوغاتی‌های کشور یونان است که در این کشور بیشتر به خاطر جنبه‌ی زینتی خود به فروش می‌رسد.
  • ظروف سرامیکی و سفالی: یکی از زیباترین سوغاتی‌های کشور یونان ظروف سفالی و سرامیکی آن هستند که به وضوح می‌توان تاریخ و فرهنگ غنی این کشور را در قالب آن‌ها مشاهده کرد.
  • تخته نرد: تخته نردها در این کشور با استفاده از چوب درخت زیتون و به صورت دست‌ساز ساخته می‌شوند به همین جهت کیفیت و ارزش بسیار بالایی دارند.
  • عسل: یکی از هدایای فوق‌العاده‌ای است که می‌توانید برای دوستان و عزیزان خود به عنوان سوغات بیاورید. عسل‌های یونان در کنار مصارف خوراکی، خواص درمانی هم دارند.

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
فیروزه
1399/05/29 20:37
جالب بود.ممنون
پاسخ دهید...
تولید محتوای آرندتور
1399/07/16 11:32
با سلام و احترام
خداروشکر که مطالب مفید بوده
باتشکر از پیام شما