تور کویر مصر، قیمت و اطلاعات کامل سفر | اردیبهشت 1403

تور کویر مصر

سفر به سرزمین شن های روان
553 رای شما هم امتیاز بدهید!
در صورت اضافه شدن تور به این مقصد خبرم کن!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

راهنمای تور کویر مصر با آرند تور

کویرنوردی و تورهای کویر همیشه طرفداران خاص خودشان را دارند. قدم زدن روی شن‌های داغ، صعود از تل‌ماسه‌ها و تماشای آسمان شگفت‌انگیز شب در کویر از جاذبه‌های کویر هستند که هر کسی را برای سفر به این جاذبه طبیعی ترغیب خواهد کرد. تور کویر مصر یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری برای علاقه‌مندان به کویر است. برای مطالعه راهنمای سفر به کویر مصر، سرزمین شن‌های روان با ما در این مقاله همراه باشید.

کویر مصر کجاست؟

کویر مصر کجاست؟ با شنیدن نام «کویر مصر» در ابتدا انتظار نداریم که این کویر در همین نزدیکی و در استان اصفهان باشد! اما باید به شما بگوییم که این کویر زیبا 45 کیلومتری شهر «جندق» قرار داشته و حدود 120 نفر جمعیت دارد.

روستای جندق زیبا یکی از جذابترین مناطق گردشگری ایران بوده و می‌توان آن را یکی از پرفروش‌ترین تورهای کویرنوردی در سراسر ایران دانست که بهترین زمان سفر به آن دو فصل سرد سال و اوایل بهار است.

کویر مصر کجاست؟نقشه تور کویر مصر

جاذبه‌ های کویر مصر چیست؟

نام‌گذاری این کویر به مصر دلایل و داستان‌های مختلف دارد، اما یکی از داستان‌هایی که بیشتر از همه رایج بوده، داستان فردی است به نام یوسف که از اهالی روستا در دوران گذشته است. این فرد در زمانی که روستا با کم آبی مواجه می‌شود، چاه عمیقی حفر می‌کند و به آب می‌رسد. او از مردم خواست به احترام حضرت یوسف و داستان او در مصر، نام این منطقه را مصر بگذارند و ظاهراً مردم هم پذیرفتند. آرند تور از شما دعوت می‌کند تا در یک سفر دو ونیم روزه همراه شما باشد تا به تماشای جاذبه‌های اصلی کویر مصر بروید. ما در ادامه تعدادی از برنامه‌های اصلی تور کویر مصر را برای شما بازگو خواهیم کرد.

اولین چیزی که از این تور کسب خواهید کرد، زیبایی و آرامش است. این احساس به گونه‌ای است که می‌توانید روزهای متوالی در این منطقه اتراق کنید و بازهم مشتاق گذراندن زمان بیشتر در آن باشید. در این سفر باید کفش‌ها را کند و بر ماسه های نرم و روان آن پابرهنه راه رفت. لمس شن‌های نرم و روان در لابه‌لای انگشتان یکی از به یاد ماندنی‌ترین خاطراتی است که می توانید از این تپه‌های زردرنگ ماسه‌ای به خاطر داشته‌باشید.

زیبایی‌های این سفر فقط محدود به روزهای کویر مصر نیست. در شب‌های کویر مصر گویی یک فرش پر نقش و نگار از ستارگان درخشان را در آسمان پهن کرده‌اند. این نقش و نگار ستاره‌گونه  به قدری به شما نزدیک هستند که احساس می‌کنید اگر دستتان را دراز کنید، می توانید آن‌ها را لمس کنید.

یکی از لذت‌بخش ترین کارها که در کویر انجام خواهید داد، خلوت و یا هم صحبتی در کنار همسفران در شب‌های کویر است. در کنار آتش بنشینید و خود را مهمان یک فنجان چای  ذغالی کنید و یا در تاریکی و خلوت لذت یک سفر آرامش بخش را در تنهایی خود مزمزه کنید. علاوه بر لذت بردن از محیط کویر مصر شما در سفر به این منطقه از دریاچه نمک خور و بیابانک نیز دیدن ‌خواهید کرد.

این دریاچه در منطقه‌ی کویری خور در اصفهان قرار دارد و یکی از قدیمی‌ترین منابع نمکی و بزرگترین دریاچه‌های فصلی نمک در ایران به شمار می رود. بر روی سطح دریاچه پلی‌گون‌های نمکی و یا اشکال هندسی چند ضلعی  وجود دارد که گاهی ارتفاع آن ها به 30 سانتی‌متر و مساحت‌شان به یک و نیم متر مربع می‌رسد. پلی‌گون‌های دریاچه‌ی نمک خور اصفهان یکی از منحصر به فردترین زیبایی‌های این سفر کویری است، اگر به این منطقه سفر کردید حتماً کنار دریاچه قدم بزنید و از زیبایی‌های آن لذت ببرید. اما مراقب پلی‌گون‌ها نیز باشید.
جاذبه های کویر مصر

روستای گرمه و چشمه‌های کویری کی دیگر از نقاط دیدنی در تور کویر مصر است. این روستا در شرق استان اصفهان از توابع نائین و خور و بیابانک و در کویر مرکزی ایران واقع شده‌است. روستای گرمه پیشینه‌ی تاریخی بسیار طولانی دارد. این روستا در مسیر جاده‌ی ابریشم قرار داشته و در متون تاریخی بسیاری از آن نام برده شده‌است. این روستای کهن‌سال دارای خانه‌های بسیار ساده، اما با معماری ویژه بوده که بر روی بوته‌های خار بنا شده‌اند.

از ویژگی‌های دیگر این منطقه، می‌توان به قلعه‌ی تاریخی چهار طبقه که متعلق به دوره ساسانی است و در بخش مرکزی روستا قرار دارد، اشاره کرد. قلعه گرمه کاربری دوگانه دفاعی و مسکونی داشته‌است. در کنار این قلعه‌ی ساسانی، مسجدی تاریخی نیز وجود دارد که از روزگارانی دور به‌جامانده‌است. طبیعت گرمه نیز از جاذبه‌های گردشگری این منطقه محسوب می‌شود. نخلستان‌های گرمه، یکی از مرغوبترین خرماهای این منطقه را به شما هدیه می‌دهد. از جمله ویژگی‌های دیگر گرمه کوه سرخ رنگ فیلی شکل آن بوده که همیشه مورد توجه‌ی زمین‌شناسان بوده‌است.

برکه‌های گرمه در فصل‌های زمستان و بهار پر از اردک و مرغابی است و تپه‌های اطراف آن مهمان پرندگانی همچون تیهو و کبک است. این منطقه دارای چشمه‌های آب معدنی هزار ساله بوده که از دل کوه می‌جوشند. یکی از این چشمه‌ها، چشمه ماهی روستای گرمه است. این چشمه‌ی معروف در دل خود ماهی‌های کوچک درمانگری دارد که با جویدن پوست بیمار باعث از بین رفتن برخی بیماری‌های پوستی می‌شوند.

برای آشنایی بیشتر با روستای گرمه، شما را دعوت به مطالعه «گرمه، روستایی شگفت انگیز در دل کویر» می‌کنیم.

هزینه تور کویر مصر


آتشونی خانه‌ای 400 ساله در دل کویر

اگر به کویر مصر و روستای گرمه سفر کردید، حتماً سری به این خانه‌ی زیبا و دوست داشتنی هم بزنید، این خانه یکی از جذاب‌ترین و بهترین اقامتگاه کویر مصر محسوب می‌شود. «مازیار» به همراه همسر فرانسویش و والدینش، زندگی شهری را رها کرده و به بازسازی خانه‌ی اجدادی خود پرداختند و این خانه را تبدیل به اقامتگاهی زیبا برای کویر دوستان کرده‌اند. بازسازی این خانه‌ی خشتی باعث رونق صنعت گردشگری و سطح زندگی مردم روستای گرمه شده‌است.
جاذبه های کویر مصر

این اقامتگاه هفت اتاق داشته که به صورت ساده و هماهنگ با فرهنگ بومی مردم روستا تزیین شده‌است. این خانه‌ی 400 ساله به نام آتشونی نامیده شده‌است. آتشونی در زبان زرتشتی به معنای شب‌نشینی دور آتش است. بنابراین اگر به این منطقه سفر کردید، حتماً سری به این اقامتگاه نیز بزنید.

جاذبه های گردشگری کویر مصر

تور سفر به کویر مصر شما را با جاذبه‌های طبیعی کم‌نظیر و بکری روبه‌رو خواهد کرد. تفریحات کویر هم آنقدر خاص و جذاب هستند که هیچ‌جای دیگر تجربه نخواهید کرد. لیست تفریحات زیر به شما کمک می‌کنند تا جاذبه‌های دیدنی این منطقه را از دست ندهید.

سافاری در کویر

نمی‌توان انکار کرد که لذت تور کویر مصر با سافاری چیز دیگری است! در این کویر مراکزی وجود دارند که به شما امکان می‌دهند از حرکت با سرعت روی شن‌های کویر و تپه‌های شنی لذت ببرید.

موتور سواری، شتر سواری و اسکی در کویر

سرعت در زمینی که هیچ مانعی ندارد، واقعا لذت‌بخش است. در کویر مصر علاوه‌بر سافاری، می‌توانید موتورسواری، اسکی روی شن و حتی شتر سواری را هم تجربه کنید. اسکی روی شن از آن تفریحاتی است که تا تجربه نکنید، متوجه لذتش نخواهید شد و توصیه می‌کنیم حتما آن را یک‌بار امتحان کنید.

تماشای آسمان شب

آسمان شب در کویر بهترین فرصت رصد ستارگان برای علاقه‌مندان به نجوم است. در تور کویر این امکان را خواهید داشت که به تماشای آسمان شب بنشینید و از زیبایی شگفت‌انگیز آن لذت ببرید.

بهترین فصل برای تور کویر مصر

به‌طور کلی بهار و پاییز، بهترین زمان برای سفر به کویرهای ایران است؛ بنابراین بهترین فصل سفر به کویر مصر اول فصل گرم و اول فصل سرد سال است. البته می‌توان زمستان را در رتبه بعدی قرار داد. در شش ماه اول سال، به‌خصوص پس از فروردین و اردیبهشت، هوای کویر به‌شدت گرم و غیرقابل تحمل می‌شود و ممکن است تجربه شما از سفر به این منطقه را تحت تاثیر قرار دهد.
به همین دلیل توصیه می‌کنیم قبل از خرید بلیط تور کویر مصر، حتما مسئله زمان و دما را مدنظر قرار دهید. از طرفی، گرمای هوا در شش ماه اول سال جانوران عموما سمی و خطرناک را از لانه‌ها بیرون می‌کشد و ممکن است برای شما خطرآفرین باشند.
در این فصل سال، مار و عقرب به وفور پیدا می‌شود و باید بسیار مراقب باشید. البته خوشبختانه این جانوران در پاییز و زمستان در خواب زمستانی هستند و یا از لانه‌های خود خارج نمی‌شوند و به همین دلیل، می‌توانید با خیال راحت‌تری در این منطقه گردش کنید یا کمپ بزنید.

کویر گردی در کویر مصر

تور نوروزی کویر مصر

اگر همچنان دوست دارید در شش ماه اول به کویر مصر سفر کنید، بهتر است در بهار و حداکثر تا اردیبهشت این کار را انجام دهید. تور کویر مصر در بهار، علی‌الخصوص اوایل فروردین به اندازه ماه‌های گرم تابستان اذیت‌کننده نیست و شما همچنان می‌توانید فارغ از گرما، از جاذبه‌های این منطقه لذت ببرید.

وسایل لازم برای تور کویر مصر

از همین حالا نکته مهمی را به‌خاطر داشته باشید. اگر اولین تجربه سفرتان به کویر است و با طبیعت کویر و جغرافیای محیط آشنایی کامل ندارید، ابدا به فکر تور کویر مصر با ماشین شخصی نباشید. کویر به همان اندازه که زیباست، می‌تواند برای مبتدیان خطرناک باشد.
در هرصورت قبل از سفر به کویر با تور یا به‌صورت شخصی، به وسایلی نیاز دارید که همراه داشتن آن‌ها از اوجب واجبات است. پس قبل از هر اقدامی، مطمئن شوید اقلام زیر در وسایلتان قرار دارد:

  • کوله جادار و مناسب که حمل و نقل آن هم راحت باشد.
  • قمقمه آب و ظرفی جادار برای ذخیره آب که مطمئن شوید پاسخگوی نیاز یکی دو روز شما است.
  • چادر و زیرانداز مناسب فضای کویر که شما را از شر جانوران این منطقه حفظ کند.
  • حشره‌کش، پماد مخصوص گزیدگی حشرات و کرم ضدآفتاب قوی که محافظ پوستتان در برابر تابش نور شدید کویر باشد.
  • اقلام ضروری کمک‌های اولیه و چند داروی ضروری مانند مسکن، ضد تهوع و ضد اسهال که در شرایط ضروری، کارساز باشند. برای تهیه داروهای ضروری به لیست داروهای سفر آرندتور نگاهی بیندازید.
  • لباس‌های لایه‌لایه و خنک مناسب کویر؛ بهتر است لباس‌های نازک با آستین بلند بپوشید تا به‌عنوان مانعی برای آفتاب‌سوختگی عمل کند.
  • جهت‌یابی در کویر بسیار سخت است. به‌همین دلیل لازم است که حتما ابزارهای موقعیت‌یابی و قطب‌نما به همراه داشته باشید.
  • کلاه، عینک آفتابی و دستمال محافظ برای آنکه از شما در برابر نور خورشید بیشترین محافظت را به عمل بیاورد.
  • اقلام بهداشتی مانند ژل ضدعفونی‌کننده دست و صورت، دستمال مرطوب، پد بهداشتی، دستمال و حوله هم می‌توانند جایگزین مناسبی برای آب باشند.

تور طبیعت گردی کویر مصر

تور کویر مصر علاوه‌بر تفریحات جذاب کویر مصر، شما را از لذت تماشای دیدنی‌های طبیعی و تاریخی این منطقه هم بهره‌مند خواهد کرد. تماشای دیدنی‌های زیر معمولا از گزینه‌های جدانشدنی تور کویر مصر است:

  • دریاچه نمک کویر مصر یکی از جاذبه‌های طبیعی این منطقه محسوب می‌شود که نباید از دست بدهید. تماشای منظره سرتاسر سفیدی که دریاچه نمک ایجاد کرده است، خالی از لطف نیست.
  • نیزار کویر مصر هم مخصوص کسانی است که به زیست‌‌بوم کویر و حیوانات این منطقه علاقه دارند. نیزار کویر مصر محل زندگی حیواناتی مانند گربه شنی، روباه شنی و شاهین است.
  • قلعه بیاضیه هم گزینه‌ای جذاب برای کسانی است که به تماشای ابنیه تاریخی علاقه‌مند هستند و معمولا تماشای آن، عضوی جدایی‌ناپذیر از تور کویر مصر است. قدمت این قلعه به دوره ساسانی برمی گردد.
  • روستای مصر و تماشای زندگی منحصربه‌فرد مردم منطقه هم می‌تواند گزینه‌ای جذاب برای شما باشد. مردم این روستا به یکی از قدیمی‌ترین زبان‌های باستانی ایران، یعنی پهلوی حرف می‌زنند.

تور کویر مصر با افرود

تور کویر مصر با آفرود برای هر عاشق هیجانی، گزینه‌ای جذاب خواهد بود. البته بازهم باید تاکید کنیم که هرگز به‌صورت شخصی اقدام به سفر به کویر نکنید؛ مخصوصا اگر با منطقه آشنا نیستید.
خبر خوب اینکه گزینه‌های زیادی برای علاقه‌مندان به آفرود در کویر وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. کافی است جستجویی ساده انجام دهید تا تورهای کویر مصر از تهران یا سایر شهرها را پیدا کنید و به آن‌ها ملحق شوید.
ما در آرندتور هم این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم که تور کویر مصر با تخفیف و بهترین قیمت را نسبت به برنامه‌ موردعلاقه خود پیدا کنید.

تور کویر مصر بهار

اگر دوست دارید در بهار به کویر مصر سفر کنید، فروردین و اردیبهشت ماه‌های مناسبی برای این کار هستند. با آنکه فصل زمستان نسبت به بهار از لحاظ دما فصل مناسب‌تری برای سفر به کویر مصر محسوب می‌شود، باید بادهای شدیدی که در این فصل در کویر می‌وزد را هم درنظر بگیرید.
در این‌صورت، فروردین و اردیبهشت، انتخاب بهتری هستند. در این فصل دما نسبتا مطلوب است، دمای شب‌ها مانند زمستان به زیر صفر نمی‌رسد و می‌توانید لباس‌های خنک‌تر و سبک‌تری با خودتان ببرید.
البته مسئله‌ای که در این فصل وجود دارد، افزایش فعالیت حشرات، حانوران و خزندگان است که ممکن است هم ترسناک و هم خطرناک باشد. پس اگر به تور کویر مصر بهار علاقه دارید، حتما این مسائل را درنظر بگیرید و بعد اقدام کنید.

تور کویر مصر تابستان

واقعیت این است که دمای هوا در تابستان در کویر مصر بسیار بالا است. به همین دلیل ممکن است تابش شدید نور خورشید و گرمای هوا برایتان اذیت‌کننده باشد و توصیه می‌کنیم که حتی‌الامکان سفر خود را به پاییز تا اوایل بهار موکول کنید.
اگر علاقه‌مند به خرید تور کویر مصر در تابستان هستید، حتما تجهیزات لازم را با خودتان همراه داشته باشید و به میزان زیادی آب بنوشید تا گرمازده نشوید و بدنتان به اندازه کافی آب داشته باشد.
همراه داشتن راهنمایی که با زیست بوم جانوری کویر آشنا باشد هم مسئله‌ای حیاتی و مهم است؛ چون فعالیت حیواناتی که در کویر زندگی می‌کنند، در فصل تابستان به اوج خود می‌رسد و امکان دارد که با این حیوانات مواجهه داشته باشید.
توصیه می‌کنیم حتما برای تابستان تور کویر مصر با هتل رزرو کنید تا شب را در جایی کاملا محافظت شده بخوابید و از گزند مار و حشرات در امان باشید.

تور کویر مصر از تهران

اگر ساکن تهران هستید، دستتان برای انتخاب انواع برنامه‌های کویرنوردی باز است. خوشبختانه‌ تورهای کویر مصر تهران بسیار متنوع هستند و شما می‌توانید با توجه به زمان، شرایط و بودجه‌تان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.
البته در نظر داشته باشید که به‌خاطر فاصله این منطقه از تهران، امکان برگزاری تور یک روزه کویر مصر وجود نخواهد داشت. فاصله کویر مصر از تهران حدود 700 کیلومتر است و این یعنی شما باید حداقل هشت ساعت به‌صورت پیوسته رانندگی کنید تا به آنجا برسید. این زمان، بدون درنظر گرفتن زمان استراحت و غذا خوردن محاسبه شده است و با درنظر گرفتن آن، بیشتر هم خواهد شد.
به‌همین دلیل معمولا تور کویر مصر از تهران، حداقل دو روزه خواهد بود که از این مدت، حداقل یک روز آن به رفت و برگشت اختصاص دارد و یک روز هم در کویر به گشت‌وگذار خواهید پرداخت. اگر دنبال آن هستید که آخر هفته خود را به این کار اختصاص دهید، می‌توانید تور کویر پنجشنبه را رزرو کنید تا این روز به سمت مقصد حرکت کنید و آخر شب جمعه یا صبح شنبه برگردید.

برای گشت در کویر مصر به چند روز زمان نیاز دارید؟

با توجه به جاذبه‌های متنوع و بدیع کویر مصر به مدت زمان برای گشت در این سرزمین نیاز دارید؟ تورهای کویر مصر عمدتا به گونه‌ای طراحی شده‌اند که گردشگران با توجه به بازه زمانی مورد نیازشان حداکثر لذت و تجربه سفر را تجربه کنند. معمولا تورهای کویر مصر از نظر بازه‌های زمانی به صورت زیر برگزار می‌شود:

  • تور کویر مصر یک روزه
  • تور دو روزه کویر مصر
  • تور دو و نیم روزه کویر مصر

تور کویر مصر یک روزه مناسب کسانی است که فرصت کوتاهی برای تجربه کویر دارند. این تور به صورت مختصر فرست آشنایی با زیبایی‌های کویر مصر را برای گردشگران به‌وجود می‌آورد. اما اگر به دنبال ماجراجویی در دل کویر هستید و محدودیت زمانی کمتری دارید تورهای دو روزه و دو نیم و روزه کویر مصر فرصت مناسبی برای کشف و شهود شما فراهم می‌کند. تور کویر گردی مصر به صورت دو نیم روزه، فرصت کشف آسمان در شب و سیر در کویر در روز را به‌خوبی در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

تور یک روزه کویر مصر

این تصور که بتوانید یک رو از آخر هفته خود را به کویرنوردی و تجربه‌ای تازه اختصاص دهید، بسیار لذت‌بخش و وسوسه‌انگیز است. مثلا خرید بلیط برای تور کویر مصر جمعه یا پنجشنبه، می‌تواند برای تمام هفته انرژی‌تان را تامین کند.
البته این نکته بسیار مهم است که بدانید امکان برگزاری تور یک روزه کویر از هر نقطه ایران امکان‌پذیر نیست. تنها کسانی شانس رفتن به تور یک روزه کویرنوردی را خواهند داشت که محل زندگیشان اطراف کویر باشد. البته اگر به یکی از شهرهای حاشیه کویر سفر کرده‌اید هم می‌توانید در برنامه‌های تور یک‌روزه کویرنوردی شرکت کنید. شهرهایی مانند اصفهان، یزد، سمنان و کاشان از جمله نقاطی هستند که می‌توانند مبدا خوبی برای برگزاری تورهای یک‌روزه کویرگردی باشند.
اما متاسفانه امکان برگزاری تور یک روزه کویر مصر از تهران، کرج و شهرهای شمالی امکان‌پذیر نیست و حداقل باید دو روز را به این برنامه اختصاص دهید.

قیمت تور کویر مصر

قیمت تور کویر مصر در مقایسه با سایر تورهای مناطق کویری صرفه اقتصادی بالایی دارد. قیمت تور کویر مصر به عوامل مختلفی بستگی دارد. از این عوامل می‌توان به فصل سفر، نوع وسیله‌ی نقیله انتخابی برای تور، نوع اقامتگاه و به‌صورت کلی خدمات تور اشاره کرد. با ورود به نیمه دوم سال با توجه به افزایش تقاضا برای گردشگری، هزینه تور کویر مصر نیز افزایش می‌یابد. 

تور کویر مصر سفری مقرون به صرفه از نظر اقتصادی، هیجان انگیز از نظر مواجهه با جاذبه‌های طبیعی و گردشگری محسوب می‌شود.

راهنمای خرید تور کویر مصر از آرند تور

قیمت تور کویر مصر به تناسب امکاناتی که در تور برای مسافران فراهم می‌شود، متفاوت خواهد بود. نوع وسیله نقلیه، محل اسکان، تعداد روزهایی که قرار است تور برگزار شود، امکانات تور، وعده‌های غذا، تاریخ سفر، راهنما و همچنین تفریحاتی که برای مسافران در نظر گرفته شده است از جمله عواملی هستند که می‌توانند روی قیمت تاثیر زیادی بگذارند.
خوشبختانه تنوع قیمت در برنامه‌های سفر بسیار زیاد است و شما می‌توانید نسبت به توقع و به تناسب بودجه‌ای که برای آن در نظر گرفته‌اید، یکی از تورها را انتخاب کنید.
بهترین کار برای انتخاب نوع تور، دریافت مشاوره با کارشناسان ما در آرندتور است. ما در آرندتور به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین برنامه سفر با مناسب‌ترین هزینه ممکن را انتخاب کنید و خاطرات خوشی را برای خودتان رقم بزنید.

سوالات متداول تور کویر مصر

  • قیمت تور کویر مصر چقدره؟

قیمت تور کویر مصر به مدت اقامت تور، خدمات تور و محل اقامت در تور دارد. و تورهای آفرود، قیمت تور بالاتر است.

  • تفریحات کویر مصر چیست؟

تفریحاتی مانند شترسواری، موتورسواری، تماشای ستارگان شب نشینی در کنار آتش، جشن و پایکوبی و بازی‌های گروهی

  • لباس مناسب کویر مصر چیست؟

یک دست لباس اضافه و لباس گرم برای شب‌های سرد کویر به همراه داشته باشید. داشتن صندل برای راه رفتن در شن و ماسه لازم است.


بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
رضا
1402/07/01 14:51
کویر مصر یکی از رویایی‌ترین کویرهای ایرانه. پیشنهاد میکنم حتما برای یکبار هم که شده سفر کنین. من با آرندتور سفر کویر مصر رو رفتم و خیلی خوش گذشت.
پاسخ دهید...
تیم تحریریه آرندتور
1402/08/27 00:04
با سلام و احترام
باعث افتخار ما بوده که در سفر کویر مصر میزبانتون بودیم و امیدواریم باز در سفرهای آتی شمارو ببینیم
باتشکر از پیام شما
محمد یزدانی
1401/12/09 11:10
سلام دوستانبومگردی راوی کویر مصر خیلی خیلی عالیه....توصیه می کنم توی مپ گوگل پیداش کنید و حتما از اقامت در اون جای زیبا لذت خواهید بردموفق باشید
پاسخ دهید...
تیم تحریریه آرندتور
1402/03/15 16:17
با سلام و احترام
باتشکر از پیام شما
رامین وهاب
1401/07/18 15:21
سلام وقت شما بخیر.اقامتگاه بومگردی راوی کویر مصر تازه افتتاح شده خیلی خوشحال میشیم پذیرای شما مهمانان عزیز باشیم.
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/08/09 16:52
با سلام و احترام
براتون بهترین هارو در کویر مصر آرزو داریم
باتشکر از پیام شما
مهدی نوروزی
1401/07/06 07:58
سلام وقت تون بخیرامکانش هست این تور رو برای 25 نفر به صورت اختصاصی برگزار کنید؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/07/17 12:01
با سلام و احترام
بله تور کویر مصر به صورت اختصاصی هم داریم لطفا برای اطلاعات بیشتر تور کویر مصر با شماره 02148407 تماس بگیرید
باتشکر از پیام شما
سهیل
1400/09/16 19:10
با سلام لطفا بازدید قلعه بیاضه را به برنامه تور کویر مصر اضافه کنید
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/09/25 09:39
با سلام و احترام
پیشنهاد شما به بخش عملیات منتقل میشود
باتشکر از پیام شما
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.