تور جنگل نقله بر اردیبهشت 1403 | سرو هرزویل

تور جنگل نقله بر

شما هم امتیاز بدهید!
در صورت اضافه شدن تور به این مقصد خبرم کن!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تور جنگل نقله بر

 

استان گیلان با زیبایی‌های بی‌نظیرش می‌تواند مقصد بسیار مناسبی برای سفرهای کوتاه باشد. یکی از این مناطق بسیار زیبا جنگل نقله بر است که تا چند سال پیش ناشناخته بود. این منطقه خوش آب و هوا و ییلاقی همان طور که گفته شد در استان گیلان در نزدیکی شهر رودبار قرار دارد. جنگل نقله بر در نزدیکی رودخانه پر جوش و خروش سفیدرود در روستایی هم نام با خودش واقع شده‌است. این منطقه به دلیل نزدیکی‌اش به رودخانه سفیدرود آب و هوای بسیار مطبوعی دارد و می‌توان در چهار فصل سال به این منطقه سفر کرد. تور جنگل نقله بر  یک سفر یک روزه به این منطقه است که به شما کمک می‌کند تا آخر هفته‌ای دلنشین و سرشار از انرژی در میان روزهای شلوغ زندگی شهری داشته باشید. درجه سختی این سفر 2 از 6 بوده و آرندتور در تور جنگل نقله بر یک وعده صبحانه و یک میان وعده میزبان شما خواهد بود.

جنگل نقله بر کجاست؟

اگر پایتخت نشین هستید و فرصتی برای سفرهای چندروزه ندارید، سفرهای یک روزه در فاصله‌ای کوتاه از تهران هم می‌تواند خستگی روحی و جسمی را از تن شما به در کند. ایران زیبا مخصوصا شمال آن دارای مناطق بی‌نظیر و فوق‌العاده‌ای است که از تماشای آن‌ها سیر نخواهید شد. یکی از این مناطق بسیار جذاب جنگل نقله ‌بر است که در دهستانی هم نام با خودش در شهر رستم آباد رودبار واقع شده است. این منطقه همان طور که قبلا هم اشاره شد به دلیل همجواریش با رودخانه خروشان سفیدرود آب و هوای بسیار مناسب و خنکی دارد. بنابراین اگر در روزهای گرم سال از گرما کلافه شدید، سفر به جنگل نقله بر می‌تواند کمی شما را از گرمای پایتخت دور کند و چشم‌اندازهای زیبایی در اختیار شما قرار دهد که به برخی از آن‌ها همچون قله زیبای درفک و شالیزارهای برنج می‌توان اشاره کرد. عکاسی از این طبیعت بی‌نظیر یکی از لذتبخش‌ترین کارهایی است که می‌توان در طی جنگل‌نوردی در این منطقه انجام داد و از آن حسابی انرژی گرفت. یکی دیگر از مناطقی که در طی سفر به نقله بر می‌توان به تماشای آن رفت، سرو هرزویل است که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

سرو هرزویل کجاست؟

سرو هرزویل درختی 30 متری است که قدمتی بین 3000-1000 سال دارد. این درخت سرسبز و بلندقامت حدود 4.3 متر قطر داشته و یکی از دیدنی‌های شهر هرزویل است که در 2 کیلومتری منجیل قرار گرفته‌است. سرو هرزویل در سال 1366 در فهرست آثار طبیعی ایران به ثبت رسید. در سفر به جنگل نقله‌ بر به بازدید از سرو هرزویل نیز خواهید رفت و این اثر طبیعی را از نزدیک تماشا می‌کنید.

بهترین زمان سفر به جنگل نقله بر چه موقع است؟

با توجه به ییلاقی بودن جنگل نقله بر، بهترین زمان سفر به آن از اوایل بهار تا اواخر پاییز خواهد بود. اما اگر از گرمای هوا در تابستان کلافه شدید، سفر به این منطقه می‌تواند یک پیشنهاد لذت‌بخش برای شما باشد.


بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.