تور دریاچه شورمست اردیبهشت 1403

تور دریاچه شورمست

1 رای شما هم امتیاز بدهید!
در صورت اضافه شدن تور به این مقصد خبرم کن!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

دریاچه شورمست

برخی از ما براین باور هستیم که سفر کردن و لذت بردن از طبیعت نیاز به یک فرصت نامحدود و زمان مناسب دارد، اما در زندگی مدرن و پرمشغله شهری این فرصت هرگز پیش نمی‌آید! شاید هم به فاصله‌ی طولانی سفرها فکر می‌کنیم و حوصله‌ی سفر رفتن با فاصله‎‌های طولانی را نداریم! در هر دو صورت ما برای شما افراد پرکار، یک پیشنهاد عالی داریم، می‌توانید در تور دریاچه شورمست ثبت نام کرده و یک سفر شگفت‌انگیز در فاصله اندک از تهران را تجربه کنید. در این سفر از درختان بلند و کهنسال، دریاچه‌ای طبیعی و صدای دلنشین پرندگان دیدن کرده و لذت می‌برید. در عین حال؛ فاصله‌ی دریاچه از تهران آنچنان زیاد نیست، بنابراین سفر شما را خسته نخواهد کرد. تور دریاچه شورمست آرندتور، یک سفر یک روزه است که در آن به بازدید از آبشار ورسک و دریاچه شورمست می‌روید. این سفر درجه سختی‌اش 1 از 6 بوده؛ بنابراین سفر بسیار راحت و آسانی است که نیاز به تجهیزات خاصی هم ندارد. آرند تور در این سفر یک وعده صبحانه و یک میان وعده در خدمت شما خواهد بود.

آبشار ورسک کجاست؟

فاصله روستای ورسک از تهران زیاد نیست، کافی است که در مسیر فیروزکوه قرار بگیرید، بعد از گردنه گدوک در نزدیکی پل مشهور ورسک در مسیر ریلی تهران -شمال، به روستای ورسک می‌رسید. پس از رسیدن به روستای ورسک حدود 2 کیلومتر پیاده‌روی نیم‌ساعته خواهید داشت تا به آبشار ورسک در میان تنگه برسید. این آبشار که به آبشار چشمه علی نیز مشهوراست با ارتفاع تقریبی 20 متر، در شرق روستای ورسک، در دره‌ای زیبا و عمیق با دیواره‌های بلند قرار گرفته‌است. سرچشمه آبشار چشمه علی از ارتفاعات قدمگاه شروع شده و آب آن از دره به سمت روستای ورسک جاری می‌گردد. آب این رودخانه فصلی بوده و در فصل‌های مختلف حجم و اندازه‌ای متفاوت دارد. پس از بازدید از این آبشار فصلی به سمت دریاچه شورمست خواهید رفت.

دریاچه شورمست کجاست؟

دریاچه شورمست تنها دریاچه طبیعی 15 هزارمترمربعی شهرستان سوادکوه است که در 5.5 کیلومتری شهر پل سفید واقع شده‌است. فاصله این دریاچه از تهران حدوداً 200 کیلومتر بوده که مسافت نسبتاً کوتاهی است. این دریاچه طبیعی در میان درختانی کهنسال، بلند و قد برافراشته همچون توسکا واقع شده‌است، طبیعت‌گردان می‌توانند علاوه بر پیاده‌روی پیرامون دریاچه و لذت از فضای آرام و دنج این منطقه از امکانات تفریحی و رفاهی -آن همچون قایق سواری در دریاچه، ماهی‌گیری، پدالو، اسکی روی آب، سفره‌خانه، اسب‌سواری و آلاچیق‌های پیرامون دریاچه استفاده کرده و لذت ببرند.

بهترین زمان سفر به دریاچه شورمست و آبشار ورسک چه موقع است؟

طبیعت‌گردان و عاشقان سفر در چهار فصل سال به این منطقه تماشایی و دلپذیر سفر می‌کنند، در بهار سرسبزی در پاییز رنگارنگی این منطقه و در زمستان رخت سفیدی که در کل منطقه پوشیده می‌شود، همگی زیبا و دیدنی است. اما اگر به دنبال زمان مناسب‌تر با هوای معتدل برای سفر هستید بهتر است از اواسط اردیبهشت تا پایان تابستان به این منطقه سفر کنید.


بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.