تور جنگل گیسوم اردیبهشت 1403 | تور آبشار ویسادار

تور جنگل گیسوم تا آبشار ویسادار

آمیختگی عاشقانه جنگل و دریا
1 رای شما هم امتیاز بدهید!
در صورت اضافه شدن تور به این مقصد خبرم کن!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تور جنگل گیسوم

 

تور آبشار ویسادار شما را به بازدید از سومین آبشار بلند استان گیلان می‌برد. سفر به آبشار ویسادار یک سفر طبیعت‌گردی یک روزه است که درجه سختی آن 2 از 6 بوده و شما در تور آبشار ویسادار یک وعده اصلی صبحانه و یک میان وعده مهمان آرندتور خواهید بود. اگر عاشق سفرهای طبیعت‌گردی هستید، اما وقت و زمان کافی برای آن ندارید، تور آبشار ویسادار یک فرصت مناسب برای سفر به طبیعت است. با آرندتور همراه باشید و اطلاعات بیشتری از این سفر کسب کنید.

آبشار ویسادار کجاست؟

استان سرسبز گیلان با جاذبه‌های بسیار متنوع و زیبایش در چهار فصل سال گردشگران داخلی و خارجی را به تماشای دیدنی‌هایش دعوت می‌کند. آبشار ویسادار یکی از همین مناطق بسیار زیبا با دسترسی راحت است که در شهرستان رضوان شهر، 16 کیلومتری پره سر در نزدیکی روستای آووییا و در 30 کیلومتری شهر تالش قرار دارد. این آبشار به سومین آبشار مرتفع گیلان شهرت دارد که به دلیل شکل خاص دیواره‌های صخره‌ایش نمای منحصر به فردی را در برابر چشمان شما به نمایش می‌گذارد. مسیر رسیدن به آبشار ویسادار از دو سوی با درختان سربه فلک کشیده و کوه‌های سرسبز پوشیده شده هرچه این مسیر را جلوتر می‌روید، تصاویر پیرامونتان زیباتر و منحصر به فردتر می‌گردد. درختان تنومندی که در مسیر رسیدن به آبشار قرار دارند، آنقدر برافراشته و سرسبز و کهنه و قدیمی هستند که ریشه‌های تنومندشان بر روی سطح جنگل پراکنده شده‌است، پس از 20 دقیقه پیمایش، در کنار تماشای این تصاویر بکر و بی‌نظیر، به تدریج، صدای روح نواز آبشار 15 متری ویسادار را خواهید شنید که به شکل نیم دایره بر روی صخره‌ای تیره رنگ جاری می‌شود. دیواره این آبشار در طی سال‌ها، به صورت لایه لایه تشکیل شده‌است. در نهایت این آبشار باشکوه، درون حوضچه ای در پایین این دیواره می‌ریزد. آبشار ویسادار کمی پایین‌تر از سطح زمین قرار دارد، بر روی این آبشار پلی فلزی در ارتفاعی بالاتر احداث شده‌است. شما می‌توانید از روی این پل به تماشای آبشار پله‌ای و صخره‌ای ویسادار بپردازید و از این منظره‌ی بی‌بدیل عکس‌های زیبا و خاطره‌انگیز بگیرید و این لحظات را تا ابد ثبت کنید.

دوست دارید از تونل سبز درختان جنگلی گیسوم عبور کنید؟

گیسوم جنگلی 80 هکتاری است که درختان قدکشیده‌اش بسان تونلی سبزرنگ به پیشواز شما آمده‌اند و در نهایت شما را به دریای بیکران خزر می‌رسانند. جاده‌ای که به جنگل گیسوم منتهی می‌شود، فوق‌العاده زیبا و رویایی است، در مسیر این جاده سرسبز، گویی در قطعه‌ای از بهشت در حال گذر هستید و تمامی 76 گونه‌ گیاهی آن از سبزی و طراوت و شادابی با شما سخن می‌گویند. این پارک جنگلی، یکی از بهترین مناطق برای گذراندن چند ساعتی در دل طبیعت با خانواده است. جنگل گیسوم دارای امکانات مختلف همچون پارکینگ، وسائل بازی برای کودکان، ورزشگاه،اردوگاه،پلاژ،هتل،مناطق پیک نیک،کمپینگ طبیعی، مسیرهای پیاده‌روی است، علاوه‌براین در قسمت شرقی این مجموعه فضاهای جنگلی باقیمانده، شامل جنگل شمشاد و موزه‌ی طبیعی گل و گیاه، است که می‌تواند ساعاتی خاطره‌انگیز را برای شما  فراهم کند.


بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.