تور دریاچه الیمالات | تور الیمالات بهمن 1402 | تور یک روزه دریاچه الیمالات

تور دریاچه الیمالات

شما هم امتیاز بدهید!
در صورت اضافه شدن تور به این مقصد خبرم کن!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

 

استان مازندران دارای نگین‌های مختلفی است که هر کدام نقش و نگار یگانه‌ای دارند، یکی از همین نقش و نگارهای این خطه سرسبز، دریاچه الیمالات است. این دریاچه به قدری زیباست که با یک بار دیدنش راضی نخواهید شد و دوست دارید بارها به تماشای این الماس درخشان در میان جنگل‌های این منطقه بروید. می‌توانید با آرندر تور راهی سفر به این منطقه شوید. تور دریاچه الیمالات، یک سفر یک روزه با درجه سختی 1 از 6 است. با توجه به درجه سختی آن می‌توان این ادعا را داشت که برای سفر به دریاچه الیمالات نیاز به آمادگی جسمانی بالا نداشته و سفر راحتی است. در این تور طبیعت‌گردی شما یک وعده صبحانه و یک میان وعده مهمان آرندتور خواهید بود.

 

دریاچه الیمالات کجاست؟

دریاچه‌های ایران هرکدام زیبایی خاص خود را دارند. اما برخی از آن‌ها، به گونه‌ای منحصر به فرد هستند که هرگز از ذهن و خاطره بازدیدکنندگانش نمی‌روند. دریاچه الیمالات یکی از همین دریاچه‌هاست که به سان فرشی آبی رنگ در گستره پیش روی شما در میان جنگل‌های منطقه جا خوش کرده‌است. آرامش، سکوت و عظمتش در میان طبیعت منطقه آن را باشکوه و خاص کرده‌است.

دریاچه الیمالات در واقع یک دریاچه در پشت سد خاکی است که در 8 کیلومتری مسیر نور به چمستان در جنوب دوراهی منتهی به روستای کارگرکلا قرار دارد. فاصله دریاچه الیمالات با جاده حدود 3 کیلومتر می‌باشد.

چرا دریاچه الیمالات یک سفر منحصر به فرد است؟

اولین دلیل برای سفر به دریاچه الیمالات، چشم انداز متفاوت و کارت پستال گونه مناظر آن است. از زیبایی این منطقه همین را به شما بگوییم که درختان آن تا نزدیکی لبه‌ی ساحل رشد کرده و دریاچه را در آغوش گرفته‌اند. 

جنگل‌های این منطقه بیشتر شبیه جنگل‌های استوایی هستند تا جنگل‌های شمال! بنابراین پوشش گیاهی آن متفاوت خواهد بود. درختان سربه فلک کشیده مسیر دریاچه الیمالات چشم‌انداز بی‌نظیری را در اختیار شما قرار می‌دهند.

ویژگی بعدی دریاچه الیمالات، ماهی‌های فراوان و مخصوصاً قزل آلای این دریاچه هستند که علاقه مندان به این فعالیت می‌توانند به ماهی‌گیری در این منطقه بپردازند.

بهترین زمان سفر به دریاچه الیمالات چه موقع است؟

سفر به دریاچه الیمالات در 4 فصل سال زیباست. اما قطعاً طراوت و تازگی که در بهار و تابستان این منطقه به استقبال شما خواهد آمد در زمستان آن نمی‌توان مشاهده کرد. پاییز فصل عاشقی دریاچه الیمالات نیز با وجود طیف رنگی فراوان پوشش گیاهی‌اش، تصویری بسیار رویایی و متفاوت خواهد بود، به گونه‌ای که می‌توان بهترین زمان سفر به دریاچه الیمالات را پاییز دانست. اگر پاییز به دریاچه الیمالات سفر کردید، حتما یک لباس گرم به همراه دوربین عکاسی خود را همراه خود داشته باشید. خلق و آفرینش عکس‌های ناب، متفاوت و زیبا از دریاچه الیمالات به شما کمک می‌کند تا بهترین خاطرات را از این سفر در خاطرات خود ثبت کنید.


بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.