تور قشم از تهران {تور هوایی و زمینی قشم✈️ } همه روزه | تور قشم اردیبهشت 1403

تور قشم

80 رای شما هم امتیاز بدهید!
  • قشم هوایی اردیبهشت 1403 سه شب
    • همه روزه
    • از 4,550,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر
  • قشم هوایی اردیبهشت 1403 دو شب
    • همه روزه
    • از 4,150,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر
  • قشم هوایی اردیبهشت 1403 چهار شب
    • همه روزه
    • از 4,950,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر
  • قشم اردیبهشت 1403
    • همه روزه
    • از 1,550,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر

راهنمای تور قشم با آرند تور

قشم، جزیره‌ای زیبا با جاذبه‌های طبیعی بی‌شمار است که می‌تواند دل هر گردشگر را به دست بیاورد. تور قشم در فصول سرد سال رونق بسیار زیادی دارد و اکثر علاقه‌مندان به سفر دوست دارند برای فرار از سرمای هوا و لذت بردن از تابش آفتاب به این جزیره سفر کنند.

آرند تور از برترین برگزارکنندگان تور قشم از تهران و دیگر مقاصد است. تورهای این مجموعه به صورت هوایی و زمینی صورت می‌گیرد. برای استعلام قیمت و رزرو تور قشم از آرندتور و یا در صورت داشتن هرگونه سوال می‌توانید از طریق شماره تماس 02148407 با ما در ارتباط باشید.

دیدنی‌های قشم آنقدر زیاد هستند که برای لذت بردن از همه آن‌ها باید برنامه‌ای کامل قبل از سفر داشته باشید. برای آشنایی با همه نکاتی که باید قبل از سفر به این جزیره و رزرو تور قشم بدانید، این صفحه را تا انتها مطالعه کنید.

تور قشم

 

آنچه خواهید خواند:

 

تور قشم از تهران

تور قشم از تهران یکی از پرطرفدارترین تورهای گردشگری در ایران است. هوای معتدل، برخورداری از طبیعتی زیبا و فرصت‌های بی‌شمار برای ماجراجویی و کاوش، قشم را به یک مقصد برتر برای گردشگران تبدیل کرده است.

از لحظه پرواز از فرودگاه مهرآباد تهران تا لحظات نخستین ورود به فرودگاه قشم، هیجان سفر به این جزیره زیبا را حس خواهید کرد. در تور قشم از تهران، شما فرصت دیدن جاذبه‌های متنوعی نظیر غار نمک، جنگل حرا، کوه‌های نمکی، و بازارهای سنتی قشم را خواهید داشت.

تور قشم از تهران فرصتی است برای لذت بردن از طبیعت زیبای قشم و فرهنگ جذاب این منطقه. در کنار این همه، این تور شما را قادر می‌سازد تا لذات خرید از بازارهای محلی و تنوع غذاهای سنتی و دریایی این منطقه را تجربه کنید.

اگر دنبال تجربه‌ای متفاوت، خاطره‌انگیز و لحظاتی بیادماندنی هستید، تور قشم گزینه بی‌نظیری برای شماست. این جزیره زیبا منتظر حضور شماست.

 

آفر تور قشم از تهران

قیمت تور قشم براساس متغیرهای مختلف، متفاوت خواهد بود. به دلیل محبوبیت بالای این تور میان گردشگران، شرکت‌های مسافرتی زیادی اقدام به ارائه پلن‌های مختلف تور قشم کرده‌اند و بسیاری از آن‌ها در مواقع خاصی از سال، آفرهای متفاوتی برای تور قشم ارائه می‌دهند.
اگردنبال تورهای آف خورده قشم هستید، می‌توانید پیشنهادات ما در آرند تور را در صفحه تور قشم دنبال کنید. همکاران ما در آرند تور تلاش می‌کنند تا بهترین تور ارزان قشم از تهران را با قیمت‌های مناسب و اقتصادی ارائه دهند تا همه بتوانند از این سفر لذت ببرند. از طریق شماره تماس 02148407 با ما در ارتباط باشید.

 

تور لحظه آخری قشم

تور قشم لحظه آخری برای کسانی که به دنبال تور قشم ارزان هستند و درعین حال برای رفتن به سفر آماده‌اند، از بهترین گزینه‌های خواهد بود.
شما می‌توانید با جستجو در اینترنت به سادگی بلیط تور قشم لحظه آخری از تهران یا سایر شهرستان‌های ایران را پیدا کنید. با جستجوی قیمت این تورها می‌تواند تفاوت محسوس قیمت بین تورهای لحظه آخری قشم و تورهای عادی را درک کنید.

 

تور کمپینگ در قشم

تور کمپینگ و شب مانی در قشم هم یکی از پرطرفدارترین انواع تور قشم ارزان محسوب می‌شود که مخصوصا برای جوان‌ترها بسیار جذاب‌ و هیجان‌برانگیز خواهد بود.
بسیاری از جوانان ترجیح می‌دهند در سفر با گروه‌های دوستان به این جزیره از گزینه تور کمپینگ در قشم استفاده کنند. بعضی از تورهای کمپینگ قشم از ابتدا تا انتها اقامت در چادر را در برنامه جا می‌دهند و بخشی دیگر صرفا یکی دو شب را در جزایر اطراف قشم برنامه شب مانی و اقامت در چادر دارند.
توجه کنید که در روزهای گرم و شرجی به چادر زدن در قشم اقدام نکنید و حتما قبل از اقدام برای کمپینگ در این جزیره پیش‌بینی هوا را چک کنید تا درگیر باران‌های موسمی نشوید.

تور قشم آرند تور

 

قیمت تور قشم

قیمت تور قشم به عوامل مختلفی مانند تعداد روزهای سفر، فصل و نوع هتل بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت تور قشم می‌توانید تورهای مختلف آرند تور را بررسی و تور مناسب خود را انتخاب نمایید. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال از طریق شماره تماس 02148407 با ما در ارتباط باشید.

 

بهترین فصل سفر به قشم

بهترین زمان سفر به قشم قبل از هر چیزی به شما بستگی دارد. اولین مسئله زمان خالی و اوقات فراغت خودتان است. مسئله بعدی این است که به هوای گرم علاقه دارید یا دوست دارید در هوای بهاری به این جزیره سفر کنید.
نکته دیگری که باید برای تعیین زمان سفر به قشم درنظر بگیرید این است که قصدتان از سفر به این جزیره چیست. دوست دارید خرید خوبی داشته باشید یا اینکه صرفا می‌خواهید از تمام تفریحات این جزیره لذت ببرید.
بهترین تور قشم از لحاظ آب‌وهوا در روزهای انتهایی فصل پاییز است. در این روزها دمای هوا از 25 درجه بیشتر نمی‌شود و می‌توانید از هوایی بهاری در این جزیره لذت ببرید.
دمای هوای قشم در زمستان هم برای علاقه‌مندان به هوای خنک، جذاب است و می‌توانید در این فصل به قشم سفر کنید و این فصل را برای تور قشم انتخاب کنید.
اگر می‌خواهید برای خرید به قشم بروید، تخفیف‌های تابستانی فروشگاه‌های قشم فوق‌العاده هستند و می‌توانید خرید خوبی در این فصل داشته باشید.

 

آب و هوای قشم در طول سال

میانگین دمای قشم مانند سایر قسمت‌های جنوبی ایران، نسبتا بالا است. میانگین دمای قشم در تابستان 34 درجه است و در زمستان به 18 درجه می‌رسد.
اما در پاییز و بهار این دما به 24 درجه می‌رسد. به همین دلیل اکثر متخصصان گردشگری توصیه می‌کنند برای لذت بردن از دما، سفر در ماه‌های انتهایی پاییز تا اوایل بهار به قشم سفر کنید.
از طرفی چون تابستان در قشم بسیار کم رفت‌وآمد و کم‌جمعیت است، بهترین زمان برای سفر اقتصادی به این جزیره محسوب می‌شود. در واقع شما می‌توان تور ارزان قیمت قشم را در فصل تابستان به وفور پیدا کنید.

تور قشم

 

چگونه به قشم سفر کنیم؟

دست شما برای سفر به قشم باز است. شما می‌توانید از هر جای ایران با خودروی شخصی، هواپیما، اتوبوس یا در شرایطی قطار به این جزیره سفر کنید.
البته از آنجایی که قشم جزیره است و فرودگاه ندارد، همه راه‌های سفر به بندرعباس ختم می‌شوند و از آنجا باید با کشتی، قایق موتوری، لندینگ کرافت و... به قشم برسید.
راه بی‌دردسرتر سفر به قشم این است که تورهای قشم را رزرو کنید و همه چیز را به شرکت‌های مسافرتی بسپارید. انواع تور قشم زمینی، هوایی و با قطار در دسترس هستند که می‌توانید با جستجویی ساده، نوع موردنظرتان را پیدا و رزرو کنید. آرند تور یکی از برترین برگزارکنندگان تور قشم است و شما می‌توانید برای استعلام قیمت، رزرو تور و یا در صورت داشتن هرگونه سوال از طریق شماره تماس 02148407 با ما در ارتباط باشید.

راهنمای سفر به قشم با ماشین شخصی

سفر با خودروی شخصی یکی از گزینه‌های مورد علاقه بسیاری از خانواده‌ها محسوب می‌شود. اگر شما هم جزو طرفداران سفر با خودروی شخصی هستید و دوست دارید از مسیر رسیدن به قشم لذت ببرید، این کار گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.
مسافرت با خودروی شخصی می‌تواند هزینه سفر به قشم را کاهش دهد و درعین‌حال احساس راحتی داشته باشید. فاصله تهران تا بندرعباس با خودروی شخصی حدود 1275 کیلومتر است. این یعنی 14 ساعت رانندگی بدون توقف. طبیعتا اگر بخواهید در مسیر توقف کوتاهی داشته باشید، این میزان افزایش خواهد یافت.
بعد از رسیدن به بندرعباس می‌توانید خودروی شخصی خود را در لندینگ کرافت بگذارید و با این وسیله حمل و نقل دریایی به قشم برسید.

راهنمای سفر به قشم با قطار

تور قشم با قطار یا سفر شخصی به قشم با قطار از جمله گزینه‌های نسبتا پرطرفدار برای رسیدن به این جزیره محسوب می‌شود. شما برای سفر به قشم با قطار هم باید به اولین ایستگاه قطار نزدیک محل زندگیتان بروید و از آنجا در ایستگاه بندرعباس پیاده شوید و با لنج به قشم برسید.
مسیر رفت تور قشم از تهران با قطار حداقل 15 ساعت و حداکثر 18 ساعت طول خواهد کشید. این مسیر برای سایر نقاط ایران که به استان هرمزگان نزدیک‌ترند طبیعتا کوتاه‌تر خواهد بود.

راهنمای سفر زمینی به قشم

سفر زمینی به قشم هم یکی دیگر از گزینه‌های رسیدن به این جزیره است که می‌توانید از سرتاسر ایران برای آن اقدام کنید.
برای سفر زمینی به قشم با اتوبوس از شهر خود حرکت کنید و پس از رسیدن به بندرعباس سفر لنج شوید تا به قشم برسید.

 

تور قشم؛ بهترین روش سفر به قشم

قشم آنقدر جاذبه دیدنی دارد که بسیاری از افراد در سفر اول خود به این جزیره، بخشی از آن‌ها را از قلم می‌اندازند. از طرفی سپردن برنامه سفر به آژانس‌های گردشگری و تور خیال شما را از بسیاری جهات راحت می‌کند. از رزرو هتل و بلیط رفت‌وبرگشت تا مدت زمان اقامت.
به این ترتیب شما صرفا باید هزینه تور را پرداخت کنید و تمام! چمدان هایتان را با خیال راحت ببندید و به برنامه‌ریزی مدیران اعتماد کنید و از سفر خود لذت ببرید.

تور قشم از تهران

 

انواع تور قشم

تور قشم از لحاظ برنامه سفر، نحوه رسیدن به مقصد و همچنین امکانات ارائه شده در سفر به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. تور هوایی قشم، تور زمینی قشم و تورهای طبیعت‌گردی و لوکس از معمول‌ترین و متداول‌ترین این انواع محسوب می‌شوند.

تور هوایی قشم

تور هوایی قشم از محبوب‌ترین گزینه‌های سفر به این جزیره محسوب می‌شود. به خاطر بعد مسافت، بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند بدون دغدغه و دردسر سوار هواپیما شوند و بعد از گذشت یکی دو ساعت به مقصدشان برسند.
امروزه آژانس‌های مسافرتی زیادی به ارائه برنامه پرواز تور قشم از تهران و سایر شهرستان‌ها می‌پردازند و شما می‌توانید به سادگی آن‌ها را پیدا کنید.
امروزه ایرلاین‌های فعالی به مقصد قشم پرواز دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به ایران ایر، آتا، زاگرس، قشم ایر، تابان، معراج و چابهار اشاره کرد. شما می‌توانید با تور هوایی قشم مستقیما وارد این جزیره شوید و به همین دلیل تور قشم هوایی از بهترین و بی‌دردسرترین روش‌های سفر به این جزیره محسوب می‌شود.

تور زمینی قشم

سفر با هواپیما برای همه افراد مناسب نیست و از طرفی هزینه سفر به قشم را هم افزایش می‌دهد. به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به صورت زمینی به قشم سفر کنند.
قیمت تور قشم زمینی اقتصادی‌تر و بهتر از تور به صورت هوایی است و معمولا با اتوبوس انجام می‌شود. البته باید خستگی مسیر را به همه مزایای سفر زمینی به قشم اضافه کرد. اگر جاده برایتان لذت‌بخش است و دوست دارید مسیر شهرتان به قشم را از نزدیک تماشا کنید، تور زمینی قشم انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

تور زمینی قشم با قطار

قطارهای رجا، بن ریل و جوپار از شرکت‌های اراده دهنده سفر به قشم با قطار هستند. شما می‌توانید از هرکجای ایران که به خطوط ریلی متصل است، با رزرو تور قشم با قطار به بندرعباس برسید و از آنجا راهی اسکله حقانی شوید.
در این اسکله شناورهایی مانند لنج یا لندینگ کرافت وجود دارد که شما را به قشم می‌رسانند. در میان انواع تور زمینی قشم، تور قشم با قطار به دلیل سادگی نسبتا بیشتر در حمل و نقل، از محبوبیت بیشتری میان مسافران برخوردار است.

تور قشم آرند تور

 

جاذبه های دیدنی قشم

جزیره قشم، یکی از بزرگترین جزایر خلیج فارس است. جاهای دیدنی قشم بسیار زیاد است و به خاطر زیبایی‌های فراوان طبیعی و تاریخی شهرت دارد.

هرگاه به قشم می‌روید، ابتدا به ساحل بروید و در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس آرامش را تجربه کنید. سپس باید پا به فراز کوه های نمکی بگذارید. یک دنیای سفید و تازه که همچون یک آینه، تصویر آسمان را در خود بازتاب می‌دهد.

بعد از آن به دیدن غار نمک قشم بروید. این غار دیدنی بی‌نظیر، با تشکیلات نمکی بی‌نظیر خود که طی هزاران سال شکل گرفته، بسیار خیره کننده است.

فراموش نکنید که به پارک جنگلی حرا هم سری بزنید. این منطقه که با درختان منحصر به فرد مانگرو (حرا) پوشیده شده، به عنوان بخشی از سواحل ایران که در مدت‌ها طولانی زیر آب دریا بوده، توانسته است تا پدیده‌ای زیبا و متفاوت را به نمایش درآورد.

سفر شما به قشم بدون دیدن بازار محلی ناقص خواهد بود. بازار قدیم قشم محصولات دست‌ساز محلی، صنایع دستی، غذاهای محلی و اقلام سنتی دیگر را به فروش می‌رساند.

گردش در قشم یک سفر به گذشته و حال، از مکان‌های طبیعی تا مکان‌های تاریخی و فرهنگی است. جاذبه‌های بی‌شماری وجود دارد که می‌توانید در این جزیره بزرگ و زیبا کشف کنید. قشم را باید تجربه کرد.

طبیعت قشم در ایران کم‌نظیر است و همین مسئله این جزیره را به سرزمین عجایب هفتگانه تبدیل کرده است. بسیاری از تورهای مسافرتی قشم برنامه طبیعت‌گردی دارند و شما را با طبیعت این جزیره زیبا آشنا خواهند کرد.
عموما در تور طبیعت‌گردی قشم از مناطق زیر دیدن خواهید کرد:

  • جنگل حرا
  • غار نمکدان
  • غار خربس
  • جزیره هنگام
  • دره ستارگان
  • تنگه چاهکوه
  • جزایر ناز
  • تور هرمز
  • ساحل پرورش لاک‌پشت

 

 در ادامه با دیدنی ها و تفریحات قشم به صورت خلاصه آشنا خواهید شد:

  • جزیره هرمز یکی از معروف‌ترین و زیباترین جزایر اطراف قشم است که تماشای خاک سرخ و رنگی آن را در سفر به قشم نباید از دست بدهید. در جزیره هرمز می‌توانید از دره مجسمه و دره سکوت دیدن کنید.
  • جزیره هنگام یکی دیگر از زیباترین و منحربه‌فردترین جزایر ایرانی است که اطراف قشم قرار گرفته است. این جزیره به خاطر شن‌های درخشان و زیست‌بوم خاص خود مشهور است؛ اما در سال‌های اخیر سازمان محیط زیست اجازه ورود گردشگر را به آن نمی‌دهد. البته قایق‌های موتوری گشتی از کنار این جزیره عبور می‌کنند تا مسافران تماشای مناظر زیبای آن را از دست ندهند.
  • قلعه پرتغالی‌ها یکی از خرابه‌های به جا مانده از سال‌ها حضور این ملت در خلیج فارس است و امروزه به یکی از دیدنی‌های این جزیره تبدیل شده است.
  • جزیره ناز یکی دیگر از جزایر جالب قشم است که تماشای آن را نباید از دست داد. این جزیره هنگام جزر معبری خشک به قشم دارد و می‌توانید با پای پیاده به آن بروید.
  • غار خربس از معروف‌ترین غارهای استان هرمزگان محسوب می‌شود و به دلیل شکل منحصر به‌فرد خود یکی از پربازدیدترین دینی‌های این جزیره است.
  • غار نمک قشم هم از دیدنی‌هایی است که نباید در سفر به قشم از دست بدهید. غار نمک پر از قندیل‌های زیبا و کریستالی نمکی است و منظره زیبایی دارد که بسیاری از گردشگران را به خود جلب می‌کند.
  • دره ستارگان قشم مشابه دره مریخی چابهار است. این دره شکلی بسیار جالب دارد و برآمدگی‌ها و فرورفتگی‌های ناشی از فرسایش زمین، آن را بسیار تماشایی و دیدنی کرده است.
  •  سد گوران از قدیمی‌ترین سازه‌های مجود در قشم است و به نوعی آثار باستانی این شهر به حساب می‌آید. قدمت سد گوران به دوره هخامنشیان می‌رسدو اگر به آثار باستانی علاقه‌مند هستید، نباید در تور قشم بازدید از آن را از دست بدهید.
  • فرش خاکی هرمز هم از جاذبه‌های قشم است که گردشگران به آن علاقه نشان می‌دهند. این فرش از خاک‌های رنگی هرمز درست شده است و تماشای آن از ارتفاع بسیار جالب خواهد بود.
  • بازار درگهان قشم از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین بازارهای قشم است و برای علاقه‌مندان به خرید بسیار جالب توجه خواهد بود.
  • بازدید از بازار سنتی قشم هم برای کسانی که به بازارهای سنتی هر شهر علاقه دارند، سرگرمی و تفریحی جالب است. در این بازار سنتی هر چیزی که فکرش را بکنید پیدا خواهد شد.
  • ژئوپارک قشم مجموعه‌ای از عوارض طبیعی زیبا و منحصر به فرد است که حداقل در خاورمیانه نظیر ندارد. این ژئوپارک در یونسکو ثبت شده است و تماشای دیدنی‌های آن از مهم‌ترین کارهایی است که هر علاقه‌مند به طبیعت باید در تور قشم انجام دهد.
  • بندر لافت یکی از بافت‌های سنتی قشم است که معماری خاص آن معرف تمام و کمال زندگی در جنوب ایران است. اگر به قشم بروید و بندر لافت را نبندید مثل این است که اصلا جنوب ایران را درک نکرده باشید.
  • مرکز ورزش‌ها و تفریحات آبی نگین مخصوص کسانی است که به ورزش‌های ماجراجویانه آبی مانند غواصی علاقه دارند. این مرکز با ارائه ورزش‌های آبی می‌تواند توجه هر علاقه‌مند به دریا و تفریحات آن را جلب کند.

جاذبه دیدنی تور قشم

 

بهترین رستوران های قشم

تور جزیره قشم بدون غذای دریایی مثل زنبور بدون عسل است! حتما در سفر به این جزیره رستوران‌های دریایی و غذاهای خوشمزه مردم جنوب را امتحان کنید. رستوران‌های زیادی در قشم فعال هستند که غذاهای باکیفیت و درغین‌حال با قیمت مناسب ارائه می‌‌دهند که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد:

  • رستوران قلعه
  • رستوران نعیم
  • رستوران خاله
  • رستوران حاج غفور
  • رستوران الوند
  • رستوران آبشار
  • رستوران امیران

 

بهترین هتل های قشم

از بهترین هتل های قشم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هتل ارم
  • هتل سینگو
  • هتل خلیج فارس
  • هتل مارینا
  • هتل هانی
  • هتل آوینا
  • هتل آرتا
  • هتل آتامان

 

راهنمای خرید تور قشم از آرند تور

ما در آرند تور برنامه‌های متنوع تور تهران قشم را برای گردشگران عزیز درنظر گرفته‌ایم. شما می‌توانید در این صفحه قیمت تورهای قشم به همراه تور چارتر قشم را مشاهده کنید.
ما انواع برنامه‌های سفر، از تور هوایی ارزان قشم تا تورهای گردشگری و تور نوروزی قشم را برای شما آماده کرده‌ایم تا به سادگی با انتخاب برنامه مورد علاقه سفرتان، تعطیلات پرخاطره‌ای بسازید.
شما می‌توانید با انتخاب تور، آن را به صورت موقت یا قطعی رزرو کنید و با پرداخت هزینه سفر و ارائه مشخصاتتان، آن را به صورت آنلاین خرید کنید. پس از ثبت نام موفق در سایت، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات تکمیلی مربوط به سفر را به شما ارائه خواهند داد.

 

نکات مهم سفر به قشم

  • هنگام سفر به قشم، دفترچه بیمه و مدارک هویتی را به همراه داشته باشید.
    اگر در تابستان به قشم سفر می‌کنید، حتما لباس‌های خنک به همراه کلاه لبه دار و ضدآفتاب با خودتان داشته باشید.
  • شما می‌توانید برای خرید ارزانترین تور قشم، تور لحظه آخری قشم را جستجو کنید و تورهای آف خورده قشم را که یک یا چند مسافر کم دارند مشاهده کنید. معمولا تفاوت قیمت بین تورهای لحظه آخری و تورهای عادی بسیار محسوس است.
  • بهترین تور قشم به شما، علایق، بودجه و زمان سفرتان بستگی دارد. یادتان باشد که هیچ برتری مطلقی وجود ندارد و این شما هستید که باید سفرتان را براساس علایقتان برنامه‌ریزی کنید تا از گذراندن وقتتان لذت ببرید.
  • جمع کردن خاک هرمز به عنوان سوغاتی تخلف محسوب می‌شود و درصورت مشاهده آن در وسایل شما، جریمه خواهید شد. جدا از این مسئله برداشت بی‌رویه خاک از جزایر رنگی اطراف قشم، آسیبی جدی به طبیعت و زیست بوم این منطقه خواهد بود. به همین دلیل از این کار بپرهیزید.
  • احترام گذاشتن به فرهنگ بومی مردم محلی قشم را در سفر به این جزیره فراموش نکنید.

بیشتر بخوانیدصنایع دستی و سوغات قشم چیست؟

 

سوالات متداول تور قشم

  • قیمت تور قشم به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت تور قشم به فصل سفر، نوع تور و نوع هتل بستگی دارد و در برخی از ایام سال مانند پاییز و زمستان گران‌تر است.

  • هزینه سفر به قشم چقدر است؟

جزیره قشم یکی از مقاصد گردشگری محبوب ایران است و هزینه آن وابسته به مدت زمان اقامت، محل اقامت و نوع تفریحات انتخابی است

  • بهترین فصل سفر به قشم چه زمانی است؟

بهترین فصل سفر به قشم پاییز و زمستان است. زیرا از اواسط بهار هوای قشم رو به گرم شدن می‌گذارد.


بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
محمدرخشانفر
1400/12/17 14:06
سلام تور تایلند تون عالی بود ممنونم
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/12/23 14:33
با سلام و احترام
باعث افتخار بود در خدمتتون بودیم
باتشکر از پیام شما
نازنین
1400/09/29 21:08
با سلام .این قیمت هایی که زدین مثلا زدین 395000 به ازای هر شبه یا هزینه کامل تور یا فقط هزینه اتاق
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/10/23 11:22
با سلام و احترام
بله تور قشم فقط هزینه اتاق زده شده است لطفا با شماره تماس ثابت دفتر 02148407 تماس حاصل بفرمایید
باتشکر از پیام شما
تهرانی
1400/09/27 11:13
سلام وقت بخیرایا تور قشم با قطار از تهران دارید؟اگر بلی، کل سفر چند روز، اقامت کجا خواهد بود ؟ممنون
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/10/23 11:21
با سلام و احترام
بله تور قشم داریم میتوانید با شماره تماس ثابت دفتر 02148407 تماس حاصل بفرمایید
باتشکر از پیام شما
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.