قیمت تور استانبول اردیبهشت 1403 + بهترین آفرهای تور استانبول {"@context":"https://schema.org","@type":"FAQPage","mainEntity":[{"@type":"Question","name":"قیمت تور‌های استانبول در چه بازه‌ای است؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"قیمت تورهای استانبول به عوامل مختلفی مانند هتل، پرواز و همچنین نرخ ارز بستگی دارد. در حال حاضر با توجه به قیمت ارز، قیمت تور استانبول از 7 میلیون تومان شروع شده و با افزایش کیفیت هتل و پرواز ، این قیمت بیشتر می‌شود.\n"}},{"@type":"Question","name":"آیا برای سفر به استانبول به ویزا نیاز است؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"خیر. سفر به استانبول به ویزا نیازی ندارد."}},{"@type":"Question","name":"برای سفر با تور استانبول چه مدارکی ضروری است؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"برای سفر با تور به پاسپورت با 7 ماه اعتبار نیاز است"}},{"@type":"Question","name":"بهترین زمان سفر به استانبول کی هست؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"بهترین زمان سفر به استانبول هنگام حراجی‌ها و جشنواره‌های خرید است.\n مثلا جشنواره‌ای که 3 تا 5 روز پیش از دو عید فطر و قربان است. حراج دیگر مربوط به تابستان و از خرداد تا مرداد ماه است. و در نهایت نباید حراج سال نو میلادی را از دست داد؛ این حراج از یک هفته قبل از کریسمس شروع می‌شود "}}]} " { ""@context"": ""https://schema.org"", ""@type"": ""CreativeWorkSeries"", ""name"": ""تور استانبول"", ""aggregateRating"": { ""@type"": ""AggregateRating"", ""ratingValue"": ""4.6"", ""bestRating"": ""5"", ""ratingCount"": ""69"" } } "

تور استانبول

33 رای شما هم امتیاز بدهید!
  • استانبول اردیبهشت 1403 با پرواز ماهان (3 شب و 4 روز)
    • همه روزه
    • از 13,150,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر
  • استانبول اردیبهشت 1403 با پرواز معراج (3 شب و 4 روز)
    • همه روزه
    • 13,760,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر
  • استانبول اردیبهشت 1403 با پرواز آسمان (4 شب و 5 روز)
    • همه روزه
    • از 13,150,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر
  • استانبول اردیبهشت 1403 با پرواز آسمان (3 شب و 4 روز)
    • همه روزه
    • از 13,150,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر
  • استانبول اردیبهشت 1403 با پرواز آسمان (3 شب و 4 روز)
    • همه روزه
    • از 13,150,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر
  • استانبول اردیبهشت 1403 با پرواز ماهان (4 شب و 5 روز)
    • همه روزه
    • از 14,200,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر
  • استانبول اردیبهشت 1403 با پرواز ماهان (5 شب و 6 روز)
    • همه روزه
    • از 15,020,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر
  • استانبول اردیبهشت 1403 با پرواز ماهان (6 شب و 7 روز)
    • همه روزه
    • از 16,250,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر
  • استانبول اردیبهشت 1403 با پرواز ماهان (7 شب و 8 روز)
    • همه روزه
    • از 17,200,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر
  • تفلیس استانبول بهار 1403
    • همه روزه
    • هزینه سفر به زودی اعلام می‌گردد.
    • همه روزه
    جزئیات سفر

راهنمای سفر با تور استانبول

استانبول، شهری زیبا و تماشایی در ترکیه است که سالیانه هزاران توریست را به خود جذب می‌کند و تور استانبول جزء محبوب‌ترین تورهای مسافرتی است. جشنواره‌ها، رویدادها، ساختمان‌های تاریخی تماشایی، رستوران‌ها و خیابان‌ها و محلات دیدنی، از استانبول شهری توریست‌پذیر ساخته و تور استانبول را به یکی از محبوب‌ترین تورهای گردشگری میان ایرانیان و سایر کشورهای جهان تبدیل کرده است.
در این شهر می‌توانید با فرهنگ و آداب مردم این کشور آشنا شوید، در خیابان‌ها قدم بزنید و غذاها و خوراکی‌های خیابانی این شهر را تست کنید. شب‌های زنده، کنسرت‌ها و جشنواره‌های فروش، همه آن چیزی است که گردشگران برای دوست داشتن یک شهر نیاز دارند و چه جایی بهتر از استانبول؟

آنچه در ادامه می‌خوانیم:

تورهای استانبول و انواع آن

خوشبختانه به دلیل استقبال از تورهای استانبول، برنامه‌های متنوعی برای سفر به این کشور موجود است. از آنجایی که ما در ایران مرز مشترک زمینی با ترکیه داریم، شما می‌توانید با انواع تورهای استانبول در قیمت‌های متنوع به این شهر سفر کنید.
امروزه تورهای استانبول در شکل تور گروهی زمینی استانبول، تور هوایی استانبول و تورهای لوکس و اقتصادی عرضه شده‌اند. شما حتی می‌توانید شخصا و با خودروی شخصی به ترکیه بروید و از آنجا به استانبول سفر کنید.
در ادامه با انواع تور استانبول بیشتر آشنا خواهید شد:

تور هوایی استانبول

عموم گردشگران ترجیح می‌دهند توسط تور هوایی استانبول به این شهر سفر کنند. راحتی سفر، سرعت رسیدن به مقصد و نبود خستگی، از مهم‌ترین ویژگی‌های سفر هوایی محسوب می‌شود.
شما می‌توانید به سادگی با جستجو در اینترنت یا سر زدن به صفحه آفر تور استانبول در آر اند تور، انواع تورهای هوایی استانبول را با هزینه‌های متنوع مشاهده و با توجه به زمان مدنظرتان، یکی از برنامه‌های سفر به استانبول انتخاب کنید.
به دلیل تقاضای بالا برای سفر به این شهر، معمولا در تمام روزهای سال تور استانبول هوایی در دسترس است و صرفا در روزهای پرترافیک و پرتردد سال باید زودتر از قبل به رزرو تور استانبول اقدام کنید.

بیشتر بخوانیدچگونه به استانبول سفر کنیم؟ {راهنمای سفر به استانبول}

تور زمینی استانبول

ترس از پرواز، مقرون به صرفه بودن سفر زمینی و یا نزدیکی به مرز ترکیه از دلایلی است که افراد را مجاب می‌کند تا به جای تور هوایی، تور زمینی استانبول را رزرو کنند.
تورهای زمینی استانبول معمولا ارزان‌تر از تورهای هوایی هستند و می‌توانند انتخابی جذاب برای اکیپ‌های دوستانه شما باشند. اگر به تماشای جاده و لذت بردن از مسیر علاقه دارید، می‌توانید با دوستانتان برنامه تور زمینی استانبول را بچینید و تجربه‌ای ویژه رقم بزنید.
قیمت تور زمینی استانبول به طور متوسط حدود 2 میلیون تومان از تورهای هوایی ارزان‌تر است و می‌تواند انتخاب مناسبی برای جمع دوستانه شما باشد.

تور گروهی استانبول

همانطور که می‌دانید، تورها معمولا به دو صورت انفرادی و گروهی عرضه می‌شوند. برای سفر به استانبول هم امکان برگزاری تور گروهی وجود دارد که طبیعتا هزینه پرواز در آن کاهش خواهد یافت.
اگر به دنبال تور استانبول ارزان هستید، می‌توانید تور گروهی استانبول را رزرو کنید. این گزینه همچنین برای افرادی که دوست دارند به شکل گروهی و با جمع بالای ده نفر به ترکیه سفر کنند، گزینه مناسبی خواهد بود.

تور لحظه آخری استانبول

اگر دنبال تورهای ارزان استانبول هستید و درعین‌حال شرایط سفر به استانبول را دارید، می‌توانید از گزینه تور لحظه آخری استانبول استفاده کنید.
تورهای لحظه آخری استانبول معمولا زمانی که یک یا چند مسافر پرواز خود را کنسل می‌کنند یا ظرفیت پرواز همچنان به اندازه یکی دو مسافر جا دارد، اعلام می‌شوند و به این ترتیب به کسر درصدی از هزینه تور، می‌توانید آن را بخرید.
شما می‌توانید با سرچ، انواع تور لحظه آخری و قیمت مناسب را پیدا و به رزرو آنلاین تور استانبول اقدام کنید.

تور لوکس استانبول

قیمت تور استانبول با توجه به متغیرهایی مانند نوع و کلاس پرواز، هتل رزرو شده و خدمات اضافی مانند ترانسفر فرودگاهی، وعده‌های غذایی و بازدید از اماکن تفریحی متغیر خواهد بود.
مجموعه گزینه‌هایی که در یک تور ارائه می‌شود، می‌تواند کلاس برنامه‌های تور را رده‌بندی و آن را قیمت‌گذاری کند. به همین دلیل بعضی از انواع برنامه‌های به تور لوکس استانبول معروف شده‌اند.
معمولا در این تورها از هتل‌های لوکس برای اقامت استفاده می‌شود و خدمات اضافی مانند ترانسفر، وعده‌های غذا و... به مسافرین عرضه خواهد شد. تورهای لوکس استانبول هم با توجه به بودجه درنظر گرفته شما و همچنین شرایط سفرتان به شکل متنوعی موجود هستند و شما می‌توانید هر کدام که بیشتر با سلیقه شما سازگار بود را رزرو کنید.

تورهای تفریحی استانبول

تورهای تفریحی استانبول با برنامه‌های ویژه مانند سفر با کشتی‌های تفریح، سر زدن به مراکز تفریحی خاص و خلاصه برنامه‌های متفاوت و جذابی ارائه می‌شوند که کمتر کسی می‌تواند به سادگی از کنارشان بگذرد.
این تورها معمولا طرفداران زیادی دارند و بسیاری از افراد می‌خواهند که تور گردشگری استانبول را با این برنامه‌ها رزرو کنند. اگر شما هم خواستار برنامه‌های تفریحی ویژه این‌چنینی هستید، لازم است که حتما قبل از رزرو تور، به جزئیات برنامه‌ها دقت کنید.

بیشتر بخوانیداستانبول یا آنکارا؟ کدام را برای سفر انتخاب کنیم؟

بهترین تورهای استانبول

با توجه به تنوع تورهای استانبول، در این بخش به محبوب‌ترین تورها استانبول ترکیه با توجه به قیمت یا مدت خواهیم پرداخت:

تور استانبول 7 شب و8 روز

دلیل محبوبیت تور استانبول 7 شب و 8 روز، فرصت بیشتر برای گشت در شهر زیبای استانبول است. همچنین این تورها قیمت به‌صرفه‌ای نسب به مدت زمان اقامت در شهر استانبول دارد. در صورتی‌که زمان کافی برای سفر به استانبول را دارید تورهای 7 شب و 8 روز استانبول را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تور استانبول 4 شب و5 روز

بعد از تورهای 8 روزه استانبول، تورهایی که مدت اقامتشان 5 روز است محبوبیت دارد. مدت زمان این تورها به‌گونه‌ای است که گردشگران فرصت کافی برای گشت در شهر را دارند. قیمت تور استانبول 4 شب و5 روز در دسته اقتصادی قرار می‌گیرد و به دلیل همین موضوع این نوع از تورهای استانبول محبوبیت زیادی دارند.

تور استانبول ۵ شب و ۶ روز

از دیگر تورهای استانبول می‌توان به تورهای 5 شب و 6روز اشاره کرد. بازه‌ی قیمتی این تورها متوسط هستند و البته گردشگران زمان بیشتری برای سیاحت در استانبول را دارند.

تور استانبول 3 روزه

اگر زمان کافی برای سفر به استانبول را ندارید، تور استانبول 3 روزه گزینه‌ی مناسبی برای شماست. تورهای 3 روزه تورهای فشرده‌ای هستند. در این نوع از تورها فرصت گشت کم است اما می‌توانید مطئمن باشید که مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری استانبول در این تورها گنجانده شده است. از نظر اقتصادی هم این نوع از تورها کاملا به‌صرفه هستند.

بهترین زمان سفر به استانبول

استانبول آب‌وهوای معتدل و مطلوبی دارد و تقریبا در تمام سال می‌توان از سفر به این شهر لذت برد. البته این شهر در زمستان آب‌وخوای سردی دارد و شاید تور زمستان استانبول برای کسانی که سرما را دوست ندارند جالب نباشد.
به هر طریق کارشناسان توصیه می‌کنند که بین ماه‌های مارس تا مه و سپتامبر و نوامبر بهترین زمان برای سفر به استانبول باشد. در این زمان شهر چندان شلوغ نیست و دما هم مناسب است.
از طرفی ارزانترین تور استانبول معمولا در ماه‌های سرد ارائه می‌شود. پس اگر قیمت تور استانبول برایتان مهم است، می‌توانید در این ماه‌ها به سفر اقدام کنید.

تور پاییزی استانبول

دما در روزهای پاییزی استانبول، مخصوصا در روزهای اول پاییز بسیار مناسب سفر است. در این دوره هوا نه گرم و نه سرد است و رفته رفته با نزدیک شدن به روزهای پایانی اکتبر و رسیدن به ماه دسامبر، رو به سردی می رود. به همین دلیل به صورت چشمگیری از حجم ترافیک مسافران کاسته می‌شود و بهترین زمان برای تور ارزان استانبول است.

تور زمستان استانبول

نکته‌ای که باید در تور استانبول در زمستان مدنظر قرار دهید این است که زمستان‌های این شهر مانند زمستان‌های اروپایی نیست.
زمستان‌ها در این شهر مانند زمستان‌های شمال ایران است و اگر در این فصل به شهرهای شمالی سفر کرده باشید و آب و هوا را پسندیده باشید، احتمالا زمستان‌های استانبول را هم دوست خواهید داشت.
از طرفی همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، در زمستان می‌توانید تعداد زیادی تور استانبول ارزان پیدا کنید و از حراج‌های آخر فصل فروشگاه‌های این شهر هم لذت ببرید.

تور بهار استانبول

آب‌وهوای معتدل و دلپذیر در بهار، تور استانبول در بهار را بسیار پرطرفدار کرده است. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان سفر و گردشگری، بهار بهترین فصل برای تماشای استانبول و سفر به ترکیه محسوب می‌شود.
در این فصل جشنواره‌های گل و گیاه زیادی در استانبول آغاز می‌شود و اگر به گل علاقه دارید، می‌توانید نهایت لذت را از سفر به این شهر ببرید. این فصل مقارن با آغاز گردش‌های بیرون از خانه و فضای آزاد است و از طرفی استانبول در بهار میزان جشنواره‌های موسیقی کم‌نظیری خواهد بود.
از آنجایی که استانبول شهری ساحلی است، گردش‌های آبی در این فصل و تابستان از معروف‌ترین و موردعلاقه‌ترین تفریحات گردشگران به شمار می‌آید.
به همین دلیل اگر شما هم طرفدار سفر به جزایر اطراف استانبول هستید و یا دوست دارید با کشتی کروز دوری در سواحل بزنید، حتما تور بهار این شهر را انتخاب کنید.
خلاصه اینکه اگر دوست دارید از سفری پرشور و خاطره‌انگیز به این شهر لذت ببرید، حتما بهار را برای برنامه تورتان در نظر بگیرید.

تور تابستان استانبول

تابستان شلوغ‌ترین زمان برای سفر به استانبول محسوب می‌شود. در واقع استانبول در این فصل پرترافیک و پرازدحام است و پیاده‌روهای شهر پر از توریست‌هایی است که برای بازدید از استانبول به ترکیه سفر کرده‌اند.
به همین دلیل معمولا تورهای تابستانی استانبول قیمت بالاتری نسبت به سایر فصل‌ها دارند توصیه می‌کنیم که اگر قیمت برایتان مهم است فصل دیگری را برای سفر به این کشور انتخاب کنید.
اما اگر قیمت برایتان مهم نیست و از طرفی با شلوغی و ازدحام جمعیت مشکلی ندارید، تابستان زمان مناسبی برای سفر به استانبول به حساب می‌آید.

بهترین زمان سفر به استانبول برای خرید

استانبول یکی از مقاصد محبوب برای خرید محسوب می‌شود. در این شهر می‌توانید فروشگاه‌های معروف از برندهای محبوب دنیا را ببینید که در ایام خاصی از سال، تخفیف‌های ویژه و جذابی درنظر می‌گیرند.
شما می‌توانید در اوقات خاصی از سال برای خرید به این شهر بروید و از دیدن قیمت اجناس شگفت‌زده شوید. بهترین جشنواره‌های خرید در استانبول در ماه‌های ژوئن، جولای و آگوست برگزار می‌شوند.
در این ماه‌ها تخفیف‌های قابل توجهی روی برندهای معتبر اعمال می‌شود و شما می‌توانید از بهترین برندها خرید کنید.
همچنین می‌توانید از اواسط دسامبر تا اوایل ژانویه در سرتاسر این شهر از تخفیف‌های ویژه آخر سال بهره مند شوید.

بیشتر بخوانیدآشنایی با بهترین مراکز خرید استانبول

بهترین تور استانبول از تهران

تور استانبول از تهران تنوع زیادی دارد و اگر از مبدا تهران برای سفر به این شهر اقدام کنید، دستتان برای انتخاب برنامه‌های تور باز خواهد بود. شما می‌توانید با جستجویی ساده در اینترنت، بهترین تور استانبول در تهران را پیدا کنید.
همچنین ما در آر اند تور مفتخر به ارائه بهترین آفر تور استانبول با خدمات ویژه و بهترین خدمات هستیم. شما می‌توانید به سادگی تمام برنامه‌های تور استانبول در آر اند تور را مشاهده و گزینه دلخواهتان را انتخاب کنید.

چگونه ویزای استانبول بگیریم؟

نکته جالب درباره سفر به استانبول این است که ترکیه از مسافران از مقصد ایران ویزا نمی‌خواهد. درواقع شما می‌توانید به سادگی و با ارائه پاسپورت بدون ویزا به این کشور سفر کنید.
برای بازدید توریستی از استانبول یا به طور کل ترکیه، باید پاسپورتی که حداقل 6 ماه از اعتبار آن باقی مانده است ارائه دهید و به این ترتیب می‌توانید 90 روز در این کشور اقامت داشته باشید.
البته شما برای اقامت بیش از سه ماه در این کشور باید برای دریافت ویزا اقدام کنید.

راهنما ویزا و مدارک لازم برای سفر به استانبول

برای سفر به ترکیه، به مدارک خاصی به جز پاسپورت نیاز ندارید. همانطور که گفتیم پاسپورت شما برای سفر به ترکیه باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد و همچنین برای خروج از مرز باید عوارض پرداخت کنید.
در بدو ورود به مرزهای ترکیه هم باید مدارکی دال بر مسافر بودنتان را نشان دهید تا اجازه ورود شما به این کشور صادر شود.
بیمه مسافرتی، بلیط برگشت و همچنین مدارک مربوط به رزرو هتل از جمله مدارکی هستند که برای سفر به این کشور باید به همراه داشته باشید.

نکات مهم سفر به استانبول

  • حتما قبل از سفر به ترکیه مقداری دلار یا لیره به همراه خود داشته باشید.
  • یادتان باشد که مردم ترکیه انگلیسی بلد نیستند و نباید انتظار داشته باشید که با انگلیسی منظورتان را به آن‌ها برسانید. برای سفر به این کشور کمی ترکی یاد بگیرید. چند جمله کاربردی می‌تواند کارتان را راه بیندازد.
  • گشت‌وگذار شهری در استانبول با تاکسی گزینه‌ای گران برای شما خواهد بود. بهتر است به جای تاکسی از قطارهای شهری و اتوبوس استفاده کنید.
  • هنگام گشت‌وگذار در بازار و اماکن شلوغ، مراقب وسایل شخصی و اشیا گران‌قیمتتان باشید.
  •  از قبل لیستی از مراکز توریستی و دیدنی این شهر تهیه کنید تا وقتتان را در طول سفر هدر ندهید.

بیشتر بخوانید۱۰ نکته که هنگام سفر به استانبول باید بدانید

بهترین پرواز به استانبول

امروزه ایرلاین‌های داخلی و خارجی زیادی در مسیر تهران به استانبول تردد می‌کنند. به همین دلیل شما انتخاب زیادی برای سفر به این کشور پیش‌رو خواهید داشت. از میان پروازهای خارجی می‌توانید از ترکیش ایرلاینز و پگاسوس ایرلاین بهره بگیرید.
از طرفی هواپیمایی‌های داخلی زیادی مانند ایران ایر، ماهان، قشم و کیش‌ایر می‌توانند شما را تا مقصد استانبول همراهی کنند و انتخاب خوبی برای شما خواهند بود.

جاذبه های دیدنی استانبول

استانبول مرکز جاذبه‌های دیدنی محسوب می‌شود. در این شهر آنقدر جاذبه وجود دارد که می‌تواند روزها شما را سرگرم کند. در سفر به استانبول تماشای دیدنی‌های زیر را از دست ندهید:

  • موزه توپکاپی
  • آب انبار بازیلیکا
  • برج گالاتا
  • مسجد ایاصوفیه
  • بازار بزرگ استانبول
  • تنگه بوسفور
  • میدان تقسیم
  • جزایر پرنس
  • موزه باستانشناسی استانبول
  • موزه مولوی
  • استانبول مال
  • قلعه یدیکوله
  • جنگل بلگراد
  • محله و ساحل ببک
  • پارک مینیاتورک
  • کاخ بیلبربی

بیشتر بخوانیدمعرفی ۵ پل معروف استانبول

بهترین هتل های استانبول

استانبول به دلیل ترافیک بالای مسافران و توریست‌ها، هتل‌های متعدد با خدمات متفاوت دارد. به همین دلیل قیمت تورهای استانبول کاملا متغیر خواهد بود و شما می‌توانید با توجه به بودجه مدنظرتان، هتلی را رزرو هزینه نهایی سفر را مدیریت کنید.
از بهترین هتل‌های استانبول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هتل هیلتون که مجموعه‌ای از هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون است و خدمات فوق‌العاده به همراه کیفیتی عالی به مسافران ارائه می‌دهد.
  • هتل Cher با ارائه خدمات اسپا و سالن ورزشی که نزدیک به خیابان استقلال و مراکز تفریحی استانبول قرار دارد.
  • هتل سورملی. این هتل 201 تخت‌خوابی در منطقه سی‌سیلی قرار دارد و امکاناتی مانند استخر روباز، اینترنت رایگان، مینی بار و... به مسافران ارائه می‌دهد.
  • هتل مرکور بومونتی، یکی دیگر از هتل‌های برتر پنج ستاره استانبول است. این هتل هم در محله سیسلی استانبول قرار دارد و منظره زیبایی از شهر را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. اینترنت رایگان، استخر، پارکینگ و بار از امکانات این هتل است.

بیشتر بخوانید10 مکان دیدنی در استانبول که نباید از دست دهید ‌ جاذبه‌‌های استانبول

بهترین مراکز خرید استانبول کدامند؟

استانبول، پایتخت تجاری ترکیه، با مراکز خرید متنوع و جذاب خود و به عنوان یکی از بهترین مقاصد خرید در جهان شناخته شده است. از بازارهای سنتی گرفته تا مراکز خرید مدرن، استانبول بهترین فرصت‌ها برای خرید را در اختیار گردشگران خارجی قرار می‌دهد.

  1. بازار بزرگ (Grand Bazaar): بازار بزرگ، یکی از بازارهای قدیمی و بزرگ جهان است. این بازار شامل بیش از 4000 غرفه است که انواع محصولات از جمله جواهرات، فرش دستباف، سفال و سرامیک، اسباب بازی‌های سنتی، لباس‌های محلی و موارد دیگر را فروش می‌رود.
  2. بازار مصری (Spice Bazaar): این بازار، معروف به بازار ادویه، محلی است برای خرید انواع ادویه‌ها، چای، شکلات، شیرینی‌های ترکیه‌ای و سایر محصولات محلی.
  3. مرکز خرید Istinye Park: یکی از مراکز خرید لوکس استانبول است که شامل فروشگاه‌های برتر جهان مانند Gucci، Louis Vuitton، Prada، و Dior است. علاوه بر این، رستوران‌ها و سینماها نیز در این مرکز خرید وجود دارند.
  4. مرکز خرید Zorlu Center: این مرکز خرید شامل فروشگاه‌های برند معروفی مانند Apple، Tommy Hilfiger، و Burberry است. همچنین، سینما، رستوران‌ها، و حتی یک سالن کنسرت نیز در این مرکز وجود دارد.
  5.  بازار Nisantasi: این محله شیک و مدرن یکی از بهترین مناطق خرید استانبول است. اینجا پر از فروشگاه‌های برند معروف و مدرن است، از جمله Chanel، Hermès، و Ermenegildo Zegna.

در نهایت، استانبول یک شهر بزرگ با فرهنگ و تاریخ غنی است. در این شهر هم می‌توان گشت و گذار کرد و هم می‌توان با دست پر از بازارهایش به هتل بازگشت.

راهنمای رزرو تور استانبول در آرند تور

شما می‌توانید برای خرید تور استانبول به صورت آسان و بدون دردسر به صفحه تور استانبول وبسایت آر اند تور مراجعه کنید. در این صفحه پکیج تور استانبول، آفر ویژه تور استانبول به همراه قیمت تور استانبول را مشاهده خواهید کرد.
شما می‌توانید به سادگی و با تطبیق شرایط خود با برنامه‌های سفر، برنامه موردعلاقه خود را انتخاب کنید و سپس با واریز مبلغ تعیین شده به شماره کارتی که در انتهای صفحه خرید قرار دارد، روند خرید تور استانبول را تکمیل کنید.
سپس مدارک مشخص شده را به شماره‌ای که در انتهای صفحه خرید قرار دارد بفرستید و درنهایت همکاران ما در آر اند تور برای نهایی کردن مراحل تور با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی‌های لازم را انجام خواهند داد.

سوالات متداول خرید تور استانبول

  • هزینه تور استانبول چقدر است؟

هزینه سفر به ترکیه تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد و متغیر است. از قیمت بلیط استانبول تا فصل مورد نظر شما و مدت زمان اقامت در سفر می‌توانند بر قیمت تور استانبول تاثیر بگذارند.
در حال حاضر قیمت تور استانبول ارزان از حدود 5 میلیون شروع می‌شود و تا 15 میلیون هم قیمت‌گذاری می‌شوند. البته این نرخ مربوط به تورهای هوایی استانبول است.

  • بهترین مدت زمان اقامت در استانبول چند روز است؟

جواب این سوال به شما و علایقتان بستگی دارد. اگر دوست دارید از تمام جاذبه‌های استانبول بازدید کنید و درعین‌حال فرصت خرید از فروشگاه‌ها را هم از دست ندهید، بهتر است حداقل تور یک هفته ای استانبول را رزرو کنید تا هیچ‌چیزی از قلم نیفتد.

  • بهترین سایت برای خرید بلیط تور استانبول کدام است؟

امروزه وبسایت‌های زیادی تحت نظر آژانس‌های گردشگری اقدام به فروش بلیط تور استانبول می‌کنند. ما در آر اند تور با تجربه و تخصص بالا، مفتخر به ارائه بهترین خدمات و باکیفیت‌ترین تورهای گردشگری هستیم و می‌توانیم به شما در خرید و رزرو تور کمک کنیم.

  • برای سفر به استانبول چقدر پول ببریم؟

جواب این سوال هم به خودتان بستگی دارد. اگر قرار است در فصل حراج به استانبول بروید و برنامه خرید دارید، مبلغ بیشتری با خودتان بیاورید. ضمن اینکه بهتر است لیر به همراه داشته باشید تا دلار.

  • در استانبول چه چیزی بخریم؟

قیمت پوشاک در استانبول نسبت به ایران ارزان‌تر است و معمولا همه مسافران تمایل دارند که از این شهر لباس، کفش یا کیف چرم بخرند.

  • بلیط تور استانبول در چه فصلی ارزان است؟

ارزانترین فصل سفر به استانبول تور زمستان است و بهتر است در این فصل برای خرید بلیط استانبول اقدام کنید.

  • قیمت تور‌های استانبول در چه بازه‌ای است؟

قیمت تورهای استانبول به عوامل مختلفی مانند هتل، پرواز و همچنین نرخ ارز بستگی دارد. در حال حاضر با توجه به قیمت ارز، قیمت تور استانبول از 7 میلیون تومان شروع شده و با افزایش کیفیت هتل و پرواز، این قیمت بیشتر می‌شود.

  • آیا برای سفر به استانبول به ویزا نیاز است؟

خیر. سفر به استانبول به ویزا نیازی ندارد.

  • برای سفر با تور استانبول چه مدارکی ضروری است؟

برای سفر با تور به پاسپورت با 7 ماه اعتبار نیاز است.

  • بهترین زمان سفر به استانبول کی هست؟

بهترین زمان سفر به استانبول هنگام حراجی‌ها و جشنواره‌های خرید است. مثلا جشنواره‌ای که 3 تا 5 روز پیش از دو عید فطر و قربان است. حراج دیگر مربوط به تابستان و از خرداد تا مرداد ماه است. و در نهایت نباید حراج سال نو میلادی را از دست داد؛ این حراج از یک هفته قبل از کریسمس شروع می‌شود 


بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
لیلا پوستین چی
1402/10/15 19:51
بسیار تو ضیحاتتون عالی بود ونکات مهمی رو گفتید قبلا یک بار۱۲سال پیش به استانبول سفر کردم وسال ۹۶ هم به کوش آداسی رفتیم وخیلی عالی بود وسال ۹۸ هم به شهر وان ترکیه رفتیم هتل الیت ورد وخیلی امکاناتشان خوب بود
پاسخ دهید...