تور سنگاپور | قیمت تور سنگاپور بالی بهار 1403

تور سنگاپور

3 رای شما هم امتیاز بدهید!
  • بالی اردیبهشت 1403 با پرواز سلام ایر
    • همه روزه
    • از 56,490,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر
  • بالی اردیبهشت 1403 با پرواز قطر
    • همه روزه
    • از 74,490,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر
  • مالزی سنگاپور اردیبهشت 1403
    • همه روزه
    • از 59,410,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر
  • سنگاپور بالی اردیبهشت 1403
    • همه روزه
    • از 103,490,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر

تور سنگاپور

جمهوری سنگاپور کشوری در آسیای جنوب شرقی است که یکی از مراکز بزرگ تجاری داد و ستد کالا در جهان و جنوب شرق آسیا محسوب می‌شود. پایتخت آن سنگاپور است. این کشور در جنوب شبه جزیره مالایا و کوچکترین کشور جنوب شرقی آسیا است. سنگاپور از شمال با مالزی و از جنوب با اندونزی همسایه است. آب و هوا در تور سنگاپور گرم و مرطوب است و سالانه بیش از 224 سانتی‌متر باران در آن می‌بارد. بیشتر جمعیت این کشور در منطقه شهر سنگاپور متمرکز هستند و بقیه خاک این جزیره را جنگل‌های بارانی استوایی پوشانده است و مهمترین فعالیت مردم آن کشاورزی در مناطق پراکنده این کشور است. سنگاپور از قرن نوزدهم مستعمره کشور انگلیس شد و طی جنگ جهانی دوم از سال 1942 تا سال 1945 به دست ژاپن افتاد. پس از آن جزئی از کشور مالزی شد و سرانجام در 1965 از مالزی اعلام استقلال کرد. سنگاپور از لحاظ ذخایر معدنی کشوری فقیر می باشد، اما اقتصاد آن که به بخش خدمات، چینی، تولیدات الکترونیکی و صنایع دستی وابسته است، رشد و شکوفایی فراوانی داشته و این کشور را به یکی از ثروتمندترین مناطق دنیا تبدیل کرده است.

سیستم حمل ونقل عمومی در تور سنگاپور یکی از ارزان ترینها در جهان است. وضعیت اتوبوس ها مناسب است. اما قطارهای MRT بسیار بهتر می باشند و وسیله ای سریع و قابل اطمینان برای عبور و مرور در جزیره سنگاپور و تور سنگاپور محسوب می شوند. در تور سنگاپور در شهر، تاکسی بهترین وسیله برای جابجایی است و کرایه آن کم می باشد. زبان های رسمی چینی، مالایی، تامیل و انگلیسی است. نژادهای چینی،مالایایی و هندی و ادیان مختلف بودایی،مسلمان،مسیحی و غیره در سنگاپور به چشم می خورند.

در تور سنگاپور، سنگاپور یک کشور چند مذهبی می باشد. بر طبق آمار سال 2010 میلادی در مورد افراد بالای 15 سال، 44,2 درصد افراد مقیم سنگاپور (به غیر از گردشگران و کارگران مهاجر) پیرو مذاهب بودایی و تائو هستند. همچنین 18,3 درصد از جمعیت این کشور مسیحی، 14,7 درصد مسلمان، 5,1 درصد هندو و 0,7 درصد هم پیرو ادیان دیگر می باشند. 17 درصد از جمعیت سنگاپور نیز پیرو هیچ مذهبی نمی باشند.

گردشگری در تور سنگاپور

صنعت گردشگری در تور سنگاپور، یکی از منابع عمده درآمد خارجی سنگاپور را تشکیل می‌دهد. جاذبه‌ها و دیدنی های طبیعی فراوان، تنوع قومی و زیستی، استفاده از زبان انگلیسی به عنوان یکی از زبان‌های اصلی و شبکه حمل و نقل گسترده و کارآمد و به روز، از جمله دلایل جذب تورسیت ها و جهانگردان در تور سنگاپور است. از مهمترین نقاط مورد علاقه جهانگردان می‌توان از محله اورچارد رود شامل مراکز و فروشگاه های خرید بزرگ، باغ وحش سنگاپور، باغ پرندگان جورونگ و جزیره گردشگری سنتوزا یاد کرد. این جزیره خدمات زیادی از جمله جاذبه‌ها و فعالیت‌های بسیاری برای کودکان و بزرگسالان را دارا می باشد که مهمترین آنها نمایش آتش بازی شبانه، پارک دلفین‌ها، پارک پروانه‌ها و سینمای چهاربعدی می‌ باشد. از نقاط دیدنی در تور سنگاپور هتلی به نام مارینا بی سندز می باشد که به شکل یک کشتی بر روی ۳ ساختمان بلند ساخته شده است و استخری دارد که انتهای آن این موضوع را در ذهن تداعی می‌کند که شناگران در حال افتادن از ساختمان هستند. پارک تفریحی بزرگ و جذاب یونیورسال استودیو که نمایش‌ها و وسایل بازی آن بر پایه محصولات این استودیو طراحی شده، یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری و توریستی سنگاپور می باشد. نکته قابل توجه این است که واردات، فروش و مصرف هر نوع آدامس در کشور سنگاپور ممنوع است. هم چنین سیگار کشیدن در بسیاری ازنقاط سنگاپور ممنوع می باشد و به طور روز افزون تعداد مکان‌های شامل این ممنوعیت درحال افزایش می‌باشد.

کشور سنگاپور با تهران در حدود 3:30 فاصله زمانی دارد و فاصله هوایی آن نیز معمولا بر پایه 6:30 ساعت محاسبه می شود. فرودگاه اصلی شهر سنگاپور "چانگی" نام دارد که یکی از زیباترین، تمیزترین و پرترافیک ترین فرودگاههای منطقه جنوب شرق آسیا نیز به حساب می آید.

در تور سنگاپور انواع غذاها و نوشیدنی ها را برای پذیرایی از خود می توانید انتخاب کنید. البته تنوع غذایی این شهر به شدت تحت تاثیر غذاهای کشورهایی چون چین، مالزی و اندونزی قرار گرفته است. موقعیت جغرافیایی کشور سنگاپور تاثیر بسیاری در افزایش تنوع غذاهای دریایی آن داشته است تا جایی که این سنگاپور را بهشت غذاهای دریایی هم نامیده اند. انواع رستوران های مطرح بین المللی نیز در سنگاپور شعبه فعال دارند.

یکی از دلایل مهم جذب گردشگران و توریست ها از سراسر جهان، وجود سواحل پاک و گرم و زیبای تور سنگاپور با امکانات رفاهی بسیار مناسب در آن است. سواحل تمیز و با کیفیت این شهر اوقات خوش و لذتبخشی را برای طرفداران آب و آفتاب و دریا فراهم کرده است.

 جاذبه های سنگاپور

سنگاپور فلایر: سنگاپور فلایر یک چرخ و فلک غول پیکر و بزرگ با ویژگی های مخصوص به خود است، که تنها با نمایش خیره کننده زیر شروع می شود. ماشین‌های این چرخ و فلک ۲۸ نفر را در خود نگه می‌دارند. هنگامی که در سال ۲۰۰۸ افتتاح شد بلندترین چرخ و فلک در جهان محسوب می شد که به ارتفاع ۱۶۵ متر در آسمان سنگاپور می‌رسید. این چرخ و فلک در تفرجگاه ساحلی خلیج واقع شده و ترمینال فلایر دارای سه طبقه شامل رستوران ها، مغازه ها و سایر خدمات می باشد.

نایت سافاری: اگر از تفریحات شبانه لذت می‌برید اما از کلاب ها خسته شده اید باید به نایت سافاری که دارای نمایش شبانه و بدون مهمانی است و حیوانات بر روی صفحه نمایش هستند، سر بزنید. نایت سافاری سنگاپور در سال ۱۹۸۴ افتتاح شده است، یکی از جاذبه های سنگاپور با بیش از یک میلیون نفر بازدید در سال، لذت برن از تراموا سواری این شهر است. همچنین شما می توانید یک پیاده روی دنباله دار را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عادات حیوانات داشته باشید در حالی که بخش دیگر این پارک یک نمایش برای حفظ گونه های در معرض تهدید از طریق برنامه های پرورش حیوانات را نشان می‌دهد. سه رستوران منوها و سرگرمی را ارائه می‌کنند که منعکس کننده زندگی در جنگل یا جنگل بارانی در سنگاپور می باشد.

 باغ گیاه شناسی سنگاپور: باغ گیاهشناسی سنگاپور،‌ یکی از بزرگترین و زیباترین باغ های گیاه شناسی جنوب شرق آسیا می باشد که بازدید از آن به جز در بخش هایی از آن، رایگان می باشد و هزینه ای ندارد.

 جاده باغ سنگاپور: جاده باغ خیابان اصلی خرید در شهر سنگاپور است که همیشه توسط افراد محلی و گردشگران و بازدید کنندگان  خارجی پر رفت و آمد است. این جاده بعد از باغ های میوه نامگذاری شده است. این خیابان رنگارنگ توسط بازارها، رستوران های شیک متعدد، قهوه خانه‌ها، کافه‌ها، کلاب‌های شبانه و هتل های زیبا احاطه شده است. ضمنا این مکان محل اقامت رسمی رئیس جمهور سنگاپور نیز می باشد. تزیینات کریسمس در ایام سال نو در کنار باغ معروف هستند و به طور کامل با گوزن‌های شمالی بر درختان نخل و خانه‌های شیرینی زنجفیلی با برف مصنوعی پر شده است.

 


بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل