با مهم‌ترین مراکز خرید کیش آشنا شوید

معرفی بهترین مراکز خرید کیش

1 رای   شما هم امتیاز بدهید!

تابه‌حال به جزیره کیش سفر کرده‌اید؟ اگر به این جزیره زیبا و رویایی سفر کرده باشید می‌دانید که با شهری پرجنب‌وجوش و مدرن با تعداد زیادی مراکز خرید، هتل‌های لوکس، سواحل و تفریحات آبی، امکانات و تسهیلات رفاهی مواجه می‌شوید.

کیش از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایران است و مراکز خرید کیش هر ساله توریست‌های زیادی را به خود جذب می‌کند. در وبلاگ آرند تور امروز قصد داریم شما را با چند تا از بهترین مراکز خرید کیش آشنا کنیم، همراه آرند تور باشید.

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون از لوکس‌ترین مراکز خرید کیش است. یک مرکز خرید جمع‌وجور دور از مرکز شهر که بوتیک‌ها، برندهای معروف و کالاهای شیک و گران‌قیمتی دارد. به‌خصوص وقتی صدای پیانو در فضای آن به‌طور زنده طنین‌افکن می‌شود، حال و هوای جذابی برای خرید ایجاد می‌کند.

از دامون به‌عنوان شیک‌ترین مرکز خرید کیش یاد می‌شود و تا حدودی شبیه پالادیوم تهران است. به‌جز فروشگاه‌های متنوع، پرطرفدارترین بخش آن فود کورت و کافه‌اش است. در فوت کورت دامون غذاهای متنوع و کیفی سنتی و بین‌المللی سرو می‌شود. یک روف گاردن زیبا و دید به دریا دارد و می‌توانید غذای خود را با چشم‌اندازی زیبا، در فضایی مدرن و دل‌انگیز صرف کنید.

از دیگر امکانات رفاهی جالب این مرکز خرید، سالن پاتیناژ دامون (دامون آیس رینک) و شبیه‌ساز پرواز است که برای بچه‌ها جذابیت زیادی دارد. سوپرمارکت ۲۴ ساعته آن هم از دیگر نقاط قوت آن است، به‌خصوص که این مرکز خرید در شهرک دامون ساحلی کیش، در بخش شمالی جزیره واقع‌شده و دسترسی راحت ساکنین در تمامی ساعات شبانه‌روز به سوپر فراهم می‌شود.

آدرس:‌ کیش، انتهای خیابان وصال، بلوار ایران

ساعت کاری:‌ ۹:۳۰ الی ۲۳

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به کیش، این جزیره 2500 ساله!

مرکز خرید پردیس کیش

شاید اگر از قدیمی‌ترها بپرسید بهترین مرکز خرید کیش کجاست؟ بلافاصله یاد مرکز خرید پردیس بیفتند. مرکز خرید پردیس ۱ از سال ۱۳۷۱ کار خودش را آغاز کرده و از قدیمی‌ترین مراکز خرید کیش است. غرفه‌های تجاری متنوعی دارد که انواع و اقسام کالاها از لوازم‌خانگی تا لوازم‌آرایشی و بهداشتی را عرضه می‌کنند.

همچنین کافی‌شاپ، رستوران و سایر امکانات رفاهی را هم دارا است؛ اما نکته جالب‌توجه درباره مرکز خرید پردیس این است که در سال ۱۳۷۸ توسعه پیدا کرد و با یک تونل به مرکز خرید پردیس ۲ کیش منتهی می‌شود. پردیس ۲ از آن دست مراکز خرید کیش با قیمت مناسب است که طیف وسیعی از خریداران را راضی می‌کند.

پردیس ۲ شامل فروشگاه‌های کفش و کیف، پوشاک بچگانه، زنانه، مردانه و ورزشی، طلا، ساعت و عینک،‌ لوازم‌آرایشی و بهداشتی، موبایل فروشی، لوازم خواب، لوازم‌خانگی، شکلات و اسباب‌بازی و صنوف دیگر می‌شود. در حین پاساژ گردی می‌توانید از کانترهای جالب در طول مسیر که اکثراً زیورآلات، لوازم تزیینی و خرده‌ریزه‌های جالبی می‌فروشند، دیدن و خرید کنید.

از مغازه‌های جذاب آن، شکلات فروشی فرانکفورتر را می‌توان نام برد که بسیار بین مردم محبوب است. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید لباس و سوغات به غرفه‌های کوتون در طبقه‌های اول و همکف بروید و برای استراحت و صرف قهوه به کافی‌شاپ گاندو سر بزنید.

آدرس:‌ جزیره کیش، میدان پردیس، رو به روی هتل پارمیس

ساعت کاری: 9:30 الی 13:45 و 17 الی 23:30

مرکز خرید پاندا کیش

اگر در جستجوی یکی از ارزان‌ترین مراکز خرید کیش هستید حتماً از پاندا هایپر مارکت دیدن کنید. پاندا در نزدیکی مرکز خرید پردیس ۲ واقع‌شده و از مراکز خرید نسبتاً تازه تأسیس کیش است که از سال ۱۳۹۵ افتتاح‌شده است.

در هایپر مارکت پاندا هر چه بخواهید با قیمت ارزان پیدا می‌شود. ازآنجایی‌که کالاهای بسیار متنوعی را در یک مجموعه واحد ارائه می‌دهد و بیشتر محصولاتش واردات ترکیه، چین و هند هستند، خرید از آن باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌شود.

تنوع محصولاتش شامل لوازم خانه و آشپزخانه، موبایل، صوتی و تصویری، اسباب‌بازی و لوازم‌التحریر، پوشاک، کیف و کفش ، اجناس آرایشی و بهداشتی، عطر و اودکلن، وسایل شست‌وشو و نظافت، اقلام و کالاهای خوراکی، از خشکبار و کنسرو تا میوه و سبزیجات می‌شود.

 تخفیف‌های آخر هفته‌ای خوبی هم می‌دهد. می‌شود گفت شبیه به فروشگاه رفاه یا شهروند است اما با مساحت بیشتر و ساعت کاری انعطاف‌پذیرتر چون تا یک صبح باز است و به مشتریان خدمات می‌دهد.

آدرس:‌ کیش، میدان هرمز، پاندا هایپر مارکت

ساعت کاری: 9 الی 1

بیشتر بخوانیدمعرفی 11 پارک مشهور کیش

مرکز خرید سارینا کیش

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید کیش، سارینا است که دو شعبه مجزا، شیک و لاکچری دارد. شعبه یک سارینا از سال ۱۳۸۶ گشایش یافته و بیش از 200 مغازه دارد. اگر اهل پوشیدن برندهای معروف‌تر هستید و در خرج کردن پول دست و دلبازترید این مرکز خرید مناسب شما است.

برندهایی ورزشی مانند کلمبیا، ۳۶۱، آندرآرمور، نیو بالانس که برای علاقه‌مندان به ورزش نام‌آشنا هستند در اینجا واقع‌شده‌اند. از جاذبه‌های مرکز خرید سارینا ۱ نمای فوق‌العاده زیبا و چشم‌انداز رو به دریا، نمایشگاه هنری واقع در طبقه هفتم و کافه‌ها و رستوران‌های آن است.

بعد از موفقیت مرکز خرید سارینا ۱ در بین مسافران و اهالی جزیره، شعبه دوم آن ساخته شده که از جدیدترین مراکز خرید کیش است. معماری این مجموعه بسیار چشمگیر بوده و در ۸ طبقه طراحی‌شده است.

از طبقه همکف تا طبقه سوم آن طیف گسترده‌ای از فروشگاه‌های برند معروف، هایپر مارکت، طلا و جواهرات، موبایل، کامپیوتر،‌ لوازم‌خانگی، البسه، کیف و کفش، لازم آرایشی و پوشاک ورزشی عرضه می‌شود.

در سارینا ۲ امکانات تفریحی و رفاهی زیادی مانند سالن بوئینگ برای کودکان و بزرگسالان، بیلیارد، سالن ماساژ، شهربازی سرپوشیده،‌ سینمای چندبعدی، انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها در نظر گرفته‌شده است.

به‌خصوص فوت کورت بسیار بزرگ طبقه چهارم با منظره رو به خلیج‌فارس با تراس زیبا و آسانسور خودرو از جاذبه‌های این مجتمع تجاری است.

آدرس سارینا ۱:‌ کیش، بلوار خیام، خیابان باباطاهر، روبروی هتل ارم

آدرس سارینا ۲:‌ جزیره کیش، میدان امیرکبیر، روبروی بازار بزرگ مروارید

ساعت کاری: ۹ الی 13:30 و ۱۶:۳۰ الی ۲۲:۳۰

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش از بزرگترین مراکز خرید کیش است که تقریباً محال است کسی نام آن را نشنیده باشد و بدون شک به دلیل تنوع محصولات و بازه گسترده قیمت‌ها از پرطرفدارترین مراکز خرید کیش به شمار می‌رود. اینجا برای هر سلیقه و توان مالی اجناس مناسب پیدا می‌شود.

مرکز تجاری کیش با بیش از ۴۷۰ فروشگاه تمامی اقلام، کالاها و اصناف را در خود جای داده است و مانند سایر مراکز خرید کیش امکانات رفاهی متنوعی مانند رستوران گردان دارد.

خرید کردن اصلاً کار ساده‌ای نیست به‌خصوص در شاپینگ مال‌های بزرگ و معمولاً گشت زدن برای پیدا کردن اجناس مورد نظر آدم را خسته می‌کند. اینجاست که برای رفع خستگی و گذران وقت کافی‌شاپ‌های محبوب طبقه همکف این مرکز تجاری را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

آدرس:‌ جزیره کیش، خیابان فردوسی، بعد از تقاطع پروین اعتصامی

ساعت کاری: ۹ الی 13:30 و 17:۳۰ الی ۲۲:۳۰

بیشتر بخوانید: خانه بومیان کیش، بنایی 200 ساله در دل جزیره!

 سخن آخر

در این مطلب بهترین مراکز خرید کیش از بزرگترین و لوکس‌ترین تا ارزان‌ترین و خاص‌ترین آن‌ها را به شما معرفی کردیم. حراج‌ها و قرعه‌کشی‌های زیادی در مراکز خرید کیش در فصل‌های پاییز و تابستان برگزار می‌شود؛ اما از لحاظ آب و هوایی زمستان و بهار بهترین فصول برای لذت بردن از آب‌وهوای مطلوب جزیره در کنار بازدید از مراکز خرید کیش است. امیدواریم در سفرتان به کیش این راهنما مفید واقع بشود.

همچنین از شما دعوت می‌شود برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره‌ی سفر به این جزیره به صفحه تور کیش مراجعه نمایید.



1401/10/19 | کد مطلب: 1405
برچسب‌ها: جاهای دیدنی
تیم تحریریه آرندتور


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.