معرفی بهترین هتل جزیره هرمز |آرندتور|

آشنایی با بهترین هتل جزیره هرمز

شما هم امتیاز بدهید!

خلیج فارس که یکی از مهمترین آب‌راه‌های جهان و یکی از غنی ترین آنها از نظر گونه‌های دریایی و همچنین انرژی‌های فسیلی است، جزایر متعددی دارد. جزایری مانند قشم، کیش و خارک که هر کدام زیبایی‌های بی‌مانندی دارند. هرمز نیز یکی از این جزایر زیباست. جزیره‌ای به شکل بیضی که بخشی از جزیره قشم به حساب می‌آید. این جزیره را به علت مجاورت با تنگه استراتژیک هرمز، کلید خلیج فارس می‌نامند. این جزیره که مساحتی برابر با ۱۸ کیلومترمربع دارد،  در ۸کیلومتری بندرعباس واقع شده است.

حتما خاک‌های رنگی و قرمز هرمز را دیده‌اید. این رنگ‌های وجدآور حاصل وجود کانی‌های مختلف در خاک این جزیره است و به علت وفور این کانی‌ها و سنگ‌ها، القابی مانند بهشت زمین شناسان یا موزه زمین شناسی را به او داده‌اند. جنگل، کوه و بیابان های متنوع این جزیره را به میعادگاه گردشگران خارجی و داخلی تبدیل کرده است. این شهر مجموعه‌ایی از جزایر متنوع است. این جزایر در بخش جنوبی جزیره هرمز واقع شده و دسترسی به آن بسیار راحت است. برای رسیدن به جاهای دیدنی هرمز هیچ نیازی به پیاده‌روی‌های طاقت‌فرسا ندارید.  

در این مطلب آژانس مسافرتی آرندتور،‌  بهترین هتل‌های جزیره هرمز را برای تجربه اقامتی بهتر به شما معرفی می‌کنیم.

هتل ساحل سرخ

در اسفند ماه سال ۱۳۹۵ هتلی ۳ستاره با مجوز رسمی از اداره گردشگری قشم در این جزیره یعنی جزیره هرمز افتتاح شد. به دنبال بهترین هتل جزیره هرمز، ابتدا نام هتل ساحل سرخ به چشم می آید. اتاق‌های این هتل که لایق عنوان بهترین هتل جزیره هرمز است، دو تخواب دارد. حمام و سرویس بهداشتی به صورت جداگانه در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. این مجموعه یعنی هتل ساحل سرخ در حیاطی بسیار بزرگ احداث شده و می‌توان گفت بهترین هتل جزیره هرمز است.

ساعت تحویل اتاق ساعت ۱۴می‌باشد و زمان تحویل دادن ساعت ۱۲ است. در این مجموعه  پذیرش خانم‌های مجرد بلامانع است. در هتل ساحل سرخ  هرمز برای پذیرش مهمانان داخلی کارت ملی یا شناسنامه الزامی است و مهمانان خارجی نیز می توانند پاسپورت به همراه داشته باشند.

 در این مجموعه در صورت عدم وجود شناور در روز رزرو اتاق، ۵۰ درصد کسر شده و مابقی برگردانده می شود. البته این امکان فراهم است که رزرو را به زمان دیگری موکول کنید. برای کودکان زیر ۲سال هزینه‌ایی دریافت نمی‌شود. کودکان بین ۲تا ۱۲ به صورت نیم بها محاسبه می شود. این در صورتی است که از سرویس جداگانه دریافت ننمایند. کودکان بالای ۱۲ سال نیز هزینه به صورت کامل خواهد بود. 

در این مجموعه این امکان فراهم است که با داشتن صیغه‌ نامه، مهمان آنها باشید. اگر به دنبال بهترین هتل جزیره هرمز هستید، هتل ساحل سرح را امتحان کنید.

شما هنگام اقامت در این هتل کمتر از یک کیلومتر با موزه دکتر احمد ناعلیان فاصله دارید. عمارت سرخ حدود یک کیلومتر و نیم با محل اقامت شما فاصله دارد. برای رسیدن به قلعه پرتغالی‌های هرمز نیز همین میزان مسافت را طی کنید، به مقصد رسیده‌اید. 

بیشتر بخوانید: دره سکوت، قلعه پرتقالی‌ها‌ و دره مجسمه‌ها سه جای دیدنی در هرمز!

شتر در جزیره هرمز

هتل هرمز جزیره هرمز

اگر به دنبال هتل جزیره هرمز می‌گردید، هتل هرمز جزیره هرمز یکی از بهترین گزینه‌هاست. این هتل در ۲ طبقه احداث شده و دارای ۱۴ اتاق است. این هتل جزیره هرمز نوساز بوده و در سال ۱۳۹۸ به بهره برداری رسیده است.  در بدو ورود به جزیره، ساختمان زیبا و سفید رنگ این هتل جزیره هرمز آن که به شکل یک کشتی ساخته شده است، چشمتان را خواهد گرفت.

مانند دیگر هتل جزیره هرمز داری مجوز رسمی است. نام این هتل برگرفته از گویش محلی اهالی این جزیره است. در گویش محلی به هرمز، هرمز می‌گویند و قدیم نام این جزیره بوده است. این کلمه به معنای شهری مشهور است. 

اگر در پی هتل در جزیره هرمز هستید،‌معطل نکنید. هتل هرمز آماده خدمت رسانی با بالاترین کیفیت به شما است. هتل هرمز در پی احساس نیاز برای پاسخ به تقاضای مهمانان روزافزون جزیره احداث شده است.

 پس از استقرار در جزیره می‌توانید سراغ این هتل جزیر هرمز بروید و از اقامت خود لذت ببرید. شما می‌توانید یکی از اتاق‌های یک تا پنج تخته این هتل جزیره هرمز را با توجه به تعداد دوستان و یا اعضای خانواده خود انتخاب و رزرو کنید.     

این هتل جزیره هرمز دارای خدمات و امکانات بسیاری از جمله رستورانی بسیار مجهز است. رستوران با کیفیت این هتل جزیره هرمز گزینه بسیار مناسبی برای صرف غذای ایرانی در این جزیره و لذت بردن هر چه بیشتر از اوقات خود در کنار بهترین افراد زندگی تان است.

دسترسی آسان و راحت یکی از مهمترین گزینه‌های محل اقامت است. شما با اقامت در این هتل جزیره هرمز، به سادگی به اسکله چندجانبه هرمز دسترسی دارید. برای رسیدن به موزه بی‌نظیر احمد نادعلیان یکی از مهمترین هنرمندان زنده ایران است و همچنین رفتن به قلعه پرتغالی‌ها تنها به ۱۰ دقیقه پیاده روی نیاز دارید.

برای دیدار از غار نمکی و همچنین جنگل حرای جزیره هرمز تنها ۱۰ دقیقه رانندگی تا رسیدن به مقصد در پیش دارید. از این هتل جزیره هرمز تا دره مجسمه‌ها و دره رنگین‌کمان نیز کافی است ۲۰ دقیقه رانندگی کنید. حالا شما در دل یکی از شگفت‌انگیزترین مکان‌های طبیعی هستید.

بیشتر بخوانید: گذر کوتاه بر دره رنگین کمان، ساحل نقره ای و خاک سرخ هرمز!

خاک رنگی جزیره هرمز

اقامتگاه بومگردی خندغ

مدتهای زیادی است که علاوه بر هتل‌های مجهز با سرویس‌ها و امکانات لوکس و خدمات ویژه که می‌تواند رنگ بویی خاص و ویژه به سفرتان ببخشد، نوع دیگری از پذیرایی ارائه می‌شود. اقامتگاه‌های بومگردی. اگر اهل سفر باشید یا حتی از علاقمندان به سفر هستید ولی کمتر این فرصت برایتان پیش می آید، حتما نام اقامتگاه‌های بومگردی را شنیده و تصاویرشان را دیده‌اید. فضاهایی گرم و صمیمی که علیرغم اینکه امکان اقامتی امن و راحت و تمیز را برای شما فراهم می کند، شما می تواند در این فضای گرم و دوست‌داشتنی با آدمهای جدیدی آشنا شده و از لذت بی‌نظیر مصاحبت با کسانی بهرمند شوید که مانند شما سبک و کم هزینه سفر می کنند. آنها نیز مانند شما زندگی خودشان را دارند و با رد بدل کردن تجربیات و خاطرات تلخ و شیرین خود، تجربه‌ایی بی‌مانند برای خود و دیگران رقم بزنید.

بوم‌گردی خندغ با ظرفیت ۲۴ مسافر منتظر شماست. این اقامتگاه ۴ فضای مجزا دارد.۲ اتاق ۷ نفره و ۲ اتاق ۵ نفره فضاهایی است که برای مسافران آماده شده است. این اتاق دارای تخت دوبل، کولرگازی، پتو و تشک هستند. سرویس بهداشتی در داخل اتاق‌ها وجود ندارد و مهمانان باید از سرویس داخل سالن و همچنین حمام عمومی موجود در سالن استفاده کنند. سرویس بهداشتی فرنگی وجود ندارد اما از سرویس فرنگی سیار می‌توان استفاده کرد. 

خندغ در زبان محلی به معنای خواستن و دعوت کردن است. این اقامت‌گاه بوم‌گردی در جزیره هرمز و در کنار آبهای همیشه زیبای خلیج فارس قرار دارد. این اقامتگاه بوم‌گردی در یک کیلومتری قلعه پرتغالی‌های هرمز، ۷۰۰متری موزه دکتر نادعلیان و ۹۸۰ متری عمارت سرخ قرار دارد. 

بیشتر بخوانید: جزیره هرمز، موزه زمین شناسی ایران

اگر اهل وقت گذرانی در کافه‌ها و رستوران‌ها هستید این اقامت‌گاه بومگردی کمتر از ۵۰۰متر با مزرعه و کافه  اورگانیک سلیدون، کافه رونگ و رستوران خنجی‌زاده  فاصله دارد. شما در این اقامتگاه به معنای واقعی کلمه در بهترین تور هرمز اقامت کرده اید. دیوارهای کاه‌گلی و سقف چوبی و بوریایی، حصیر، درهای چوبی و پارچه‌های رنگی شما در دل فرهنگ جنوب ایران می برد.

اقامتگاه بومگردی

کلام آخر

یکی از مهمترین شاخصه‌های یک تفریح دلچسب، محل اقامت مناسب یا به عبارتی هتل‌های عالی و مجهز است. در واقع هیچ کجا خانه خود آدم نمی‌شود، ولی هتل‌هایی وجود دارد که در پایان سفر، شما را از گفتن این جمله بی نیاز می‌کند. ما بهترین هتل هرمز را برایتان پیدا کرده‌ایم.



1401/12/13 | کد مطلب: 1456
برچسب‌ها: اطلاعات عمومی
صدف صبوری


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.