تور مالدیو سریلانکا + قیمت تور مالدیو سریلانکا بهار 1403
مالدیو سریلانکا بهار 1403
از مزارع چای تا آب های فیروزه ای
6 عکس کد تور 1031

مالدیو سریلانکا بهار 1403

از مزارع چای تا آب های فیروزه ای
2 رای   شما هم امتیاز بدهید!
همه روزه
هزینه سفر به زودی اعلام می‌گردد.
آنلاین رزرو یا خرید کنید
عکس‌های بیشتر

جاذبه‌ها

بازدید از مرکز نگهداری فیل ها و تجربه فیل سواری،شهر کندی، بازدید از باغ و مرکز تولید گیاهان دارویی، بازدید از معبد دندان بودا یکی از مهمترین معابد بودایی سریلانکا، شهر نواراالیا،بازدید از مزارع چای در بین راه، بازدید از کارخانه تولید و فرآوری چای،شهر تیسا، بازدید از آبشارهای تیسا، گشت سافاری در پارک ملی یالا، دیدن فیل آسیایی، پلنگ، تمساح، چیتال، طاووس، شهر ویلیگاما، استفاده از سواحل زیبای ولیگاما، شهر گاله، بازدید از شهر و بافت زیبا و قلعه تاریخی گاله، شهر کلومبو، بازدید از لاکپشت های دریایی، گشت دریایی با قایق به منظور اسنورکلینگ، غواصی و یا شنا با کوسه های بی خطر، گشت جزیره ماله شامل بازار ماهی و میوه

خرید آنلاین
اطلاعات تکمیلی

خدمات تور مالدیو سریلانکا: راهنمای فارسی زبان، ویزا، کلیه صبحانه ها، دو وعده نهار، بیمه مسافرتی، کلیه ترانسفرها، کلیه ورودیه ها

جاذبه های تور مالدیو

گفته می شود که حداکثر سی سال برای دیدار از مالدیو وقت داریم.ذوب یخ های قطبی و بالا آمدن سطح آب اقیانوس ها موجب خواهد شد.این کشور جزیره ایی و کم ارتفاع در اقیانوس هند غرق شود..

جمهوری مالدیو کشوری است مرکب از 1192 جزیره مرجانی که مجموع مساحت آنها کمتر از 298 کیلومتر مربع است. یعنی اگر به فرض که این جزایر را به هم بچسبا نیم سرزمینی میشود به طول تقریبی کمتر از 30 کیلومتر و عرض 10 کیلومتر. به واقع مجموعه مساحت کل 1192 جزیره کشور مالدیو تقریبا یک سوم مساحت شهر تهران است.

مالدیوی ها نژادی از سینهالی، در اویدی، آفریقایی  و عرب هستند. مالدیو مسلمان نشین ترین کشور جهان به شمار می آید زیرا صددر صد جمعیت مسلمان هستند.

آب و هوای مالدیو  گرمسیری است و درجه هوا در طول سال حدود 30 درجه سانتیگراد است. با این حال در بین ماه های آوریل تا اکتبر بارندگی های زیادی در این کشور رخ می دهد که ناشی از باران های موسمی اقیانوس هند است.

جزایر مرجانی مالدیو یکی از زیبایی های کشور مالدیو است.شما در آبهای ساحلی این کشور حیوانات آبی مختلفی حتی کوسه را هم می بینید.

اگر جزیره های کوچک جمهوری مالدیو را مانند صورت های فلکی به هم کنیم تصویر پرنده ایی با بال های گشوده نمایان می شود که نماد مالدیو هم می باشد.

مالدیو سریلانکا
مالدیو کشوری است جزیره ای در اقیانوس هند واقع در جنوب غربی هند.پایتخت آن ماله است.جمعیت این کشور 328 هزار نفر و واحد پول آن روفیه مالدیو است.زبان رسمی این کشور دیوهی نام دارد که زبانی هندو اروپایی است و همانندی هایی با زبان سینهالی قدیم دارد.مردم آن از قوم مالدیوی هستند که تبارشان به مردم سریلانکا و هند(آمیخته آریایی و دراویدی) میرسد و رگه هایی از اعراب نیز در میان آنها وجود دارد.هم زبان و هم مردم آن با نام دیوهی نامیده میشوند که واژه دیبجات و دیباجات که در فارسی و عربی در قدیم برای مالدیو به کار میرفت نیز شکلی از همین واژه دیوهی است.دین رسمی این کشور اسلام است و پیروی از دیگر ادیان در ملا عام ممنوع و قابل پیگرد قانونی است.مالدیو در سال 1965 از بریتانیا مستقل شد.مالدیو هم از نظر جمعیت و هم مساحت کوچکترین کشور قاره آسیا است.زمینهای این کشور به طور میانگین 1.5 متر از سطح دریا ارتفاع دارند و بنابر این کم ارتفاع ترین کشور جهان به شمار میآید.بلندترین نقطه این کشور تنها 2.4 متر ارتفاع دارد.ماله،پایتخت مالدیو 104 هزار نفر جمعیت دارد و به طور سنتی محل اقامت شاه و تاج گذاری ها بود.جزایر مالدیو از مکانهای جذاب برای غواصان است و ایستگاههای غواصی زیادی در این جزایر وجود دارد.
جغرافیا
مجمع الجزایر مالدیو در جنوب غربی کرانه های هندوستان قرار گرفته و کوتاهترین فاصله آن تا کرانه های هند، 600 کیلومتر است.مالدیو تپه ماهور و رودخانه ای ندارد.دمای هوای مالدیو تحت تاثیر اقیانوس هند در تمام مدت سال بین 24 تا 33 درجه سانتیگراد متغیر میباشد.علی رغم وجود هوای شرجی نسبتا بالا،نسیم دریایی مداوم خنک باعث جابجا شدن هوا و تعدیل گرما میشود.فصول عمده این کشور را دو فصل خشک و بارانی تشکیل میدهند که فصل بارانی از اواخر آوریل تا اواخر اکتبر با باد و طوفان همراه میباشد.
قیمت و نحوه و شرایط دریافت ویزای کشور مالدیو:
.
اتباع ایرانی جهت سفر به کشور مالدیو به ویزا نیاز ندارند.

لوازم ضروری
کارت شناسایی داروهای شخصی کرم ضد آفتاب وسایل نظافت شخصی کفش پیاده روی یک دست لباس اضافه گذر نامه کوله چند روزه عینک آفتابی 6 قطعه عکس ملحفه و پتوی مسافرتی
تور مالدیو سریلانکا بهار 1403
هزینه سفر به زودی اعلام می‌گردد.
13 روزه

 مهدی رضوانی
مهدی رضوانی
از سال 1398 تا به حال 18 بار با ما سفر کرده است.
من و آرزو و آرندتور و سرزمینمان، ایران جان سالهاست کنار هم هستیم و سفرهای به یادماندنی را باهم در دفتر خاطراتمان ثبت می کنیم...
همراه ما در سفرهای: خلیج نایبند تا ساحل مُکسّر جزیره هرمز
خرید آنلاین یا رزرو مالدیو سریلانکا بهار 1403
قابل پرداخت توسط تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب
9836 بار
خرید آنلاین موفق
نوع ثبت‌نام
تعداد
نفر
قیمت هر نفر
هزینه سفر به زودی اعلام می‌گردد.
مبلغ قابل پرداخت
2150000 تومان
لطفا نوع ثبت‌نام خود را انتخاب نمایید.
5
در صورت رزرو موقت، کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
15
فقط در صورتی که پیش‌تر به صورت تلفنی یا اینترنتی اقدام کرده‌اید، می‌توانید از این گزینه استفاده کنید.
ایمیل و شماره تلفن همراه باید با زمان ثبت‌نام یکسان باشد در غیر این صورت با کارشناسان ما تماس بگیرید.
اگر هنوز تسویه حساب کامل نکرده‌اید می‌توانید از این گزینه برای پرداخت استفاده کنید.
7
شما در لیست انتظار هستید، در صورتی کنسلی هر کدام از همسفران با شما تماس گرفته و جایگزین خواهید شد.
7
نام
نام خانوادگی
ایمیل
کد ملی
تلفن همراه
کد تخفیف

کد تخفیف خود را وارد و دکمه «اعمال کد تخفیف» را بزنید.

اعمال کد تخفیف
  1. همسفران گرامی می توانند هزینه سفر را به شماره کارت زیر واریز نمایند:
    نام بانک شماره حساب و شبا شماره کارت صاحب حساب
    ملت ‎IR27-0120-0000-0000-9104-8058-64 6104-3388-0057-2907 آرند گشت امرداد
  2. پس از واریز هزینه سفر ارائه (فیش واریزی، شماره تماس و عکس کارت ملی تمام نفرات) به دفتر آرندتور از طریق واتس آپ و دریافت تاییدیه ثبت نام الزامی می باشد.
  3. تمامی مسافرین در طول سفر دارای بیمه مسئولیت مدنی می‌باشند. تعهدات این بیمه: (هزینه های پزشکی هر نفر تا سقف 100.000.000 ریال، غرامت فوت و نقص عضو هر نفر 12.000.000.000 ریال)
  4. خواهشمند است پس از واریز وجه لطفا با شماره‌های زیر تماس گرفته و اطلاعات خواسته شده را در واتس آپ ارسال فرمائید.
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.