تور اسپانیا | بهترین پکیج تور اسپانیا بهار 1403

تور اسپانیا

7 رای شما هم امتیاز بدهید!
در صورت اضافه شدن تور به این مقصد خبرم کن!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

اسپانیا کشور زیبایی است که مردم آن با تأمل و درنگ بیشتری زندگی کرده، علاقه‌ی زیادی به فوتبال دارند و در سرتاسر کره‌ی زمینی به خونگرمی و شاد بودن معروف هستند. اگر قصد بازدید از سرزمین ماتادورها را در قالب تور اسپانیا دارید بهتر است فرصت همراهی تیم حرفه‌ای آرند تور را از دست ندهید.

تور اسپانیا

معرفی کشور اسپانیا

اسپانیا کشوری در بخش جنوب غربی اروپا است که با فرانسه و پرتغال همسایه بوده و فرهنگی غنی به همراه مکان‌های تاریخی شگفت‌انگیز، جاذبه‌های طبیعی تماشایی و مردمانی خونگرم و غذاهایی خوشمزه را به جهانیان عرضه می‌کند.

سرعت زندگی در این کشور پایین بوده و تا دیروقت ادامه پیدا می‌کند، مسئله‌ای که شاید در نگاه اول باعث ناامیدی شما شود، اما به تدریج آرامش حاکم بر فضا شما را ترغیب می‌کند که یکبار دیگر هم از این سرزمین شگفت‌انگیز بازدید کنید.

همه‌ی گردشگران با سلیقه‌ها و علایق مختلف چیزی برای سرگرمی و لذت بردن در این کشور پیدا خواهند کرد که می‌تواند شامل مراکز خرید مدرن، معماری اسلامی، جاذبه‌های طبیعی، غذاهای خوشمزه و... باشد.

اطلاعات کلی در مورد اسپانیا

اطلاعات کلی که بهتر است پیش از شرکت در تور اسپانیا بدانید در جدول زیر درج شده است:

اطلاعات کلی اسپانیا

نام به انگلیسی

Spain

پایتخت

مادرید

زبان رسمی

اسپانیایی

زبان‌های رایج

باسکی، کاتالان و گالیسیائی

واحد پول

یورو

نوع حکومت

پادشاهی - پارلمانی

پیش شماره

۳۴+

شماره‌های اضطراری

۱۱۲

نوع برق شهری

۲۳۰ ولت و ۵۰ هرتز

دو شاخه‌ها و پریزها

تایپ F

میزان اختلاف ساعت با ایران

۲ ساعت و نیم عقب‌تر است

آب و هوای اسپانیا

یکی از موارد مهمی که باید پیش از شرکت در تور اسپانیا در نظر بگیرید، وضعیت آب و هوای این کشور است. در اسپانیا تنوع آب و هوایی بالایی وجود داشته و در مجموع ۱۳ نوع اقلیم متفاوت بر آن حاکم هستند. یکی از انواع اقلیم‌های این کشور آب و هوای مدیترانه‌ای است که تابستان‌ها در آن گرم و خشک و زمستان‌ها هم مرطوب و خنک هستند.

هرچقدر به سمت نواحی شمالی حرکت کنید اقلیم اقیانوسی بیشتر خود را نشان داده که در نواحی کم‌ارتفاع‌تر به آب و هوای مدیترانه‌ای استاندارد و در نواحی مرتفع هم به آب و هوای مدیترانه‌ای با تأثیرات اقلیم قاره‌ای تبدیل می‌شود.

تور بارسلونا

بهترین زمان شرکت در تور اسپانیا

بهترین زمان برای شرکت در تور اسپانیا فصل بهار بین ماه‌های مارس تا می و فصل پاییز بین ماه‌های سپتامبر تا نوامبر است که گردشگران کمتری در این کشور وجود داشته و آرامشی نسبی در امکان دیدنی آن برقرار است؛ علاوه بر این هوا معتدل بوده و خبری از سرما و گرمای شدید نیست.

ویزای شنگن و تور اسپانیا

اسپانیا یکی از کشورهای عضو پیمان‌نامه‌ی شنگن بوده و قوانین دریافت ویزای توریستی آن مشابه سایر کشورهای عضو است. شما برای شرکت در تور اسپانیا به ویزای توریستی آن نیاز دارید که به شما اجازه می‌دهد به مدت ۹۰ روز در این کشور اقامت کرده یا اینکه به سایر کشورهای شنگن سفر کنید. ارسال درخواست ویزا باید به سفارت یا کنسولگری این کشور انجام شود.

مدارک لازم برای تور اسپانیا

مدارک مورد نیاز شما برای دریافت ویزای اسپانیا شامل موارد زیر است:

  • اصل و ترجمه سند ازدواج در صورت تأهل
  • مدرک رزرو هتل یا محل اقامت در این کشور
  • دو قطعه عکس در ابعاد استاندارد پاسپورتی
  • فرم درخواست ویزای این کشور
  • بلیط‌های رفت و برگشت
  • برنامه‌ی سفر
  • اصل و ترجمه مدارک شناسایی
  • بیمه‌ی مسافرتی معتبر با پوشش حداقل ۳۰ هزار یورو

شرایط تور اسپانیا

در صورتی که بتوانید سفر خود را به اسپانیا به همراه تورهای دسته جمعی انجام دهید وضعیت برای شما خیلی ساده‌تر خواهد بود. علاوه بر این باید در نظر داشته باشید که اقدام کردن برای دریافت ویزا اسپانیا به تنهایی شانس موفقیت بسیار پایینی دارد، چرا که بر مبنای قوانین فعلی این کشور مسافران ایران و بسیاری از کشورها به دنبال پناهندگی بوده و قصد بازگشت به کشور خود را ندارند.

برای این منظور به شما توصیه می‌کنیم که حتماً به سراغ موسسه‌های معتبر مثل آرند تور بروید؛ به‌علاوه تراکنش‌های شما در سه ماه اخیر پیش از دریافت ویزا اهمیت بالایی داشته و باید برای هر شخص حداقل ۲۰۰ میلیون تومان باشد.

قیمت تور اسپانیا

جاهای دیدنی در تور اسپانیا

شما با شرکت در تور اسپانیا می‌توانید در جای جای این کشور تاریخ و فرهنگ غنی آن را از نزدیک مشاهده کرده و در عین حال از تماشای طبیعت زیبا هم لذت ببرید. در شهرهای مختلف اسپانیا جاذبه‌های تماشایی متعددی وجود دارند که در این بخش به معرفی تعدادی از آن‌ها پرداخته‌ایم:

۱. میدان عمومی اسپانیا (پلازا د اسپانا)

تأسیس این میدان باشکوه به همراه کاشی‌ها و سرامیک‌های تماشایی به سال ۱۹۲۹ بازمی‌گردد. آنچه که در نگاه اول توجه گردشگران را به خود جلب می‌کند ظاهر نیم‌دایره‌ای این میدان، کانال‌های آبی که از آن عبور می‌کنند به همراه فواره‌ای تماشایی است که در مرکز قرار گرفته است.

۲. نیوکمپ

در غرب شهر بارسلون یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین ورزشگاه‌های دنیا قرار گرفته که محل برگزاری بسیاری از مسابقات به‌یادماندنی فوتبال بوده است. این ورزشگاه بعد از اتمام ساخت خود در سال ۱۹۵۷ خانه باشگاه بارسلونا بوده و بازدید از آن برای تمامی طرفداران ورزش دوست‌داشتنی فوتبال و تیم بارسلونا تجربه‌ای خاص و به‌یادماندنی خواهد بود.

۳. ساحل بارسلونتا

یکی از شناخته‌شده‌ترین ساحل‌های بارسلون در تور اسپانیا است که ۱۱۰۰ متر طول داشته و فضای مناسبی را برای شنا در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. علاوه بر این در نزدیکی این ساحل توریستی امکانات مختلفی برای رفاه حال بازدیدکنندگان وجود دارد.

۴. برج دو قلوی مادرید

در میدان پلاز دی کولان می‌توانید از تماشای یکی از سازه‌های زیبای شهر مادرید یعنی برج‌های دوقلوی آن لذت ببرید. نکته‌ی قابل توجه در مورد این برج ساخت و ساز ویژه‌ی آن بوده که برخلاف معمول از بالا به پایین انجام شده است.

۵. معبد قلب مقدس عیسی

از معابد قدیمی شهر بارسلون بر قراز کوه تیبیدابو است که ساخت آن به سال ۱۹۶۱ بازمی‌گردد. در ساخت این بنای شگفت‌انگیز از سبک معماری گوتیک و رومی الهام گرفته شده و می‌توان روی گنبد آن مجسمه‌ای برنزی از قلب مقدس را مشاهده کرد.

هزینه سفر به اسپانیا

۶. موزه ملی هنر کاتالونیا

یکی دیگر از جاذبه‌های تور اسپانیا در شهر بارسلون است که آثار ارزشمندی متعلق به قرن دهم تا بیستم را نمایش می‌دهد. در بخش دائمی این موزه می‌توانید به تماشای آثاری با سبک گوتیک، رومی، باروک، متعلق به دوره‌ی رنسانس و هنرهای مدرن بنشینید.

علاوه بر این ساختمان این موزه به تنهایی به دلیل طراحی خارق‌العاده و تماشایی خود توجه گردشگران زیادی را جلب می‌کند.

۷. پارک ماریا لوئیزا

اگر به دنبال بهترین مکان برای گشت‌وگذار خانوادگی در تور اسپانیا هستید حتماً به پارک ماریا لوئیز در شهر سویل سر بزنید. این پارک در امتداد رودخانه گودالکوییر قرار داشته و احداث آن در سال ۱۹۱۱ انجام گرفته است.

علاوه بر پیک‌نیک و وقت‌گذرانی در فضای پارک می‌توانید از تماشای جاذبه‌های متعددی مثل عمارت پادشاه آلفونسو، مجسمه برنزی پرنس لوسیا فرناندا، فواره‌ی قورباغه‌ها و... هم لذت ببرید.

۸. آکواریوم اقیانوس شناسی والنسیا

بزرگ‌ترین آکواریوم اروپا با ظرفیت ۴۲ میلیون لیتر آب بوده که ۴۵ هزار آبزی از ۵۰۰ گونه‌ی مختلف را در خود جای داده است. شما می‌توانید در این آکواریوم موجودات را به راحتی و با توجه به دسته‌بندی‌های انجام شده براساس مناطق جغرافیایی مختلف مشاهده کنید.

۹. باغ ساباتینی

قسمتی از کاخ سلطنتی مادرید در تور اسپانیا است که افتتاح آن در سال ۱۹۸۷ توسط شاه جان کارلوس اول انجام گرفت. شما می‌توانید در این باغ رمانتیک و باصفا از فضای فوق‌العاده در کنار درختان بزرگ، گل‌ها و در کل تماشای جاذبه‌های گوناگون از سه تراسی که در ساباتینی تعبیه شده‌اند، لذت ببرید.

۱۰. موزه ملی مرکز هنر رینا سوفیا

یکی دیگر از دیدنی‌های تور اسپانیا در شهر مادرید است که آثاری از هنرمندان اسپانیایی مثل پیکاسو، دالی و میرو را نمایش می‌دهد. جالب است بدانید که در گذشته‌های نه چندان دور این موزه به عنوان بیمارستان عمومی شهر مادرید مورد استفاده قرار می‌گرفته و بعد از بازسازی‌های انجام شده در سال ۱۹۸۸ به موزه تغییر کاربری داده است.

هزینه سفر به بارسلونا

۱۱. میدان مایور

میدان اصلی مادرید در مرکز شهر بوده که تاریخچه‌ی آن به قرن ۱۵ میلادی بازمی‌گردد. در این میدان مستطیل شکل می‌توانید مجسمه‌ی برنزی شاه فیلیپ دوم را مشاهده کنید و به کافه‌های اطراف هم سر بزنید.

۱۲. ساحل لاکونچا

در خلیج لاکونچا در شهر سن سباستین می‌توانید از یکی از مشهورترین سواحل شهری قاره‌ی اروپا بازدید کنید که ۱۳۵۰ متر طول و ۴۰ متر عرض دارد. یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌ها در این ساحل در تمامی فصول سال پیاده‌روی است؛ علاوه بر این نباید شنا را هم در تابستان فراموش کنید.

هتل‌های اسپانیا

گردشگری در اسپانیا از رونق بالایی برخوردار است به همین جهت شما می‌توانید به راحتی هتل‌های باکیفیت با رنج قیمتی متنوعی را در آن‌ها پیدا کنید که ما در این بخش به معرفی تعدادی از آن‌ها پرداخته‌ایم:

  • هتل سان اگوستینو مادرید: این هتل در مرکز شهر مادرید واقع شده و برای افرادی که به دنبال اقامتگاهی اقتصادی هستند بهترین گزینه است. به‌علاوه از طریق آن می‌توان به راحتی به امکان دیدنی شهر دسترسی پیدا کرد.
  • هتل ماندارین اورینتال بارسلون: یک هتل بازاری در شهر بارسلون است که توانسته بین شیک‌ترین و بهترین هتل‌های این شهر قرار بگیرد و هر آن چیزی که از یک اقامتگاه لوکس انتظار دارید در اختیار شما قرار دهد.
  • هتل بیبی رئال بارسلون: در صورتی که بودجه‌ی محدودی داشته و به دنبال مکانی با امکانات مناسب و قیمت مقرون‌به‌صرفه هستید بیبی رئال بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.
  • هتل ریتز مادرید: اگر در تور اسپانیا به مادرید سفر می‌کنید و به دنبال اقامتگاهی لوکس و باشکوه هستید که امکانات گوناگونی را در اختیار شما قرار دهد می‌توانید به سراغ هتل ریتز بروید.

تور بارسلونا آرند تور

هزینه سفر به اسپانیا

در صورتی که با تور اسپانیا به این کشور سفر کنید بخش بزرگی از هزینه‌های شما در تور گنجانده شد و دیگری نیازی نیست که مبالغ اضافه‌تری را بپردازید؛ با این حال هزینه‌ی اقامت در این کشور برای افرادی که قصد سفر انفرادی دارند بین ۴۸ تا ۲۴۲ یورو متغیر خواهد بود.

در مجموع هزینه‌های کلی کاملاً بستگی به گردشگران داشته و با در نظرگرفتن استفاده از سیستم حمل و نقل محلی، هزینه‌ی خورد و خوراک و ورودی مکان‌های توریستی می‌تواند بین ۲۷۳ تا ۱۲۰۰ یورو باشد.

قیمت تور اسپانیا

قیمت تور اسپانیا آرند تور با در نظرگرفتن بخشی از وعده‌های غذایی گردشگران، تمامی ورودی‌ها، بلیط‌های رفت و برگشت، اقامتگاه، ترانسفرها، بیمه‌ی مسافرتی و راهنمای فارسی‌زبان تعیین می‌شود. با این حال ما همواره در تلاش هستیم تا مناسب‌ترین قیمت را با بالاترین کیفیت در اختیار هموطنان عزیز قرار دهیم.

تور اسپانیا با آرند تور

در صورتی که قصد بازدید از سرزمین ماتادورها و شرکت در تور اسپانیا را دارید می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات آن و زمان حدودی حرکت و نحوه‌ی رزرو از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۸۴۰۷ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 


بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل