تور ژاپن | قیمت تور ژاپن بهار و اردیبهشت 1403 | آرند تور

تور ژاپن

شهرهای توکیو - کیوتو - هاکونه - اوساکا - نارا
9 رای شما هم امتیاز بدهید!
در صورت اضافه شدن تور به این مقصد خبرم کن!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

اگر دلتان می‌خواهد به پیشرفته‌ترین کشور آسیا سفر کنید، از رزرو تور ژاپن غافل نشوید! دلایل زیادی برای سفر به این کشور 4 فصل وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به زیبایی‌های طبیعی کشور، مراکز خرید و فروشگاه‌های مجهز به آخرین فناوری‌های پیشرفته جهان، امنیت بالا و نرخ جرم و جنایت بسیار پایین و تلفیق تمدن‌های قدیمی و دنیای مدرن اشاره کرد. اگر دوست دارید جاذبه‌هایی مانند کوه فوجی، کاخ امپراتوری، قلعه اوزکاجو و غیره را از نزدیک ببینید، تور ژاپن 1403 آرندتور را از دست ندهید.

تور ژاپن

قیمت تور ژاپن

اگر بخواهیم این تور را از نظر هزینه بررسی کنیم، باید بگوییم قیمت تور ژاپن نسبت به دیگر تورهای خارجی بالاست، اما اینکه هزینه سفر به این کشور چقدر برای شما تمام می‌شود، به انتظاراتتان و خدماتی که دریافت می‌کنید بستگی دارد.

قیمت تور ژاپن با توجه به موارد مختلفی ازجمله نوع تور، هتل مورد نظر، زمان برگزاری تور و مدت زمان اقامت متفاوت است. اگر قصد یک سفر اقتصادی را دارید، می‌توانید هتل‌های رده متوسط را برای اقامتتان انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان آرندتور تماس بگیرید و از هزینه‌ها مطلع شوید.

تور ژاپن نوروز ۱۴۰۳

قیمت تور ژاپن نوروز 1403 حدود  63,000,000 تومان + 3,290 دلار می‌باشد. این قیمت به خدمات دریافتی، قیمت هتل، زمان برگزاری تور و... وابسته است. آرند تور مجری مستقیم تور ژاپن است و هدفش داشتن تجربه ای عالی از سفر می‌باشد.

هزینه‌های تور ژاپن

به‌جز هزینه‌ تور ژاپن، هزینه‌های دیگری نیز خواهید داشت. اگر دوست دارید جدا از خدمات تور، به صورت جداگانه از برخی از مکان‌های دیدنی ژاپن دیدن کنید، باید هزینه‌های جداگانه‌ای را بپردازید. تاکسی‌ها در ژاپن به ازای هر یک کیلومتر،405 ین دریافت می‌کنند. قیمت بلیت سینما برای تماشای فیلم‌ها نیز بین 1000 تا 2000 ین است. علاوه بر این‌ها، برای نوشیدن قهوه، چای یا حتی آب هم باید هزینه جداگانه پرداخت شود.

خدمات آرند تور در تور ژاپن

آرند تور، آژانسی که همیشه کامل‌ترین و بهترین خدمات را برای تورهای مسافرتی خارجی و داخلی، تور یک روزه و طبیعت گردی، ارائه می‌دهد. هدفش این است که مسافران، تجربه‌ای عالی و بدون نقص داشته باشند. در سفر با تور ژاپن 1403 آرندتور، می‌توانید خدمات زیر را دریافت کنید:

  • خرید بلیت هواپیمایی رفت و برگشت
  • رزرو اقامت در هتل 4 ستاره
  • اخذ ویزای رایگان
  • بازدید از جاذبه‌های گردشگری
  • همراهی لیدر فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی
  • 16 وعده غذایی

قیمت تور ژاپن

مدارک لازم و نحوه دریافت ویزا توریستی ژاپن

رزرو تور ژاپن از طریق ویزا است و جهت اخذ ویزا باید مدارک زیر را در اختیار داشته باشید

  • دو قطعه عکس رنگی 3.5 در 4.5 رنگی با زمینه سفید
  • اصل گذرنامه مسافر با حداقل 7 ماه اعتبار از زمان سفر و پاسپورت‌های قدیمی (پاسپورت باید حداقل دو صفحه خالی داشته باشد)
  • ترجمه انگلیسی شناسنامه با مهر دادگستری به زبان انگلیسی
  • ترجمه مدرک شغلی پروانه کسب، پروانه مطب، روزنامه رسمی، نامه اشتغال به کار به همراه بیمه با مهر دادگستری به زبان انگلیسی
  • گردش حساب و تمکن مالی با حداقل 300 میلیون تومان به ازای هر نفر به زبان انگلیسی
  • به ازای هر مسافر حداقل 200 میلیون تومان ضمانت‌نامه بانکی با توجه به مدارک مسافر دریافت می‌گردد.
  • پرداخت 50 درصد نرخ تور در هنگام ثبت‌نام الزامی و تسویه تور تا 3 هفته قبل از پرواز می‌باشد.
  • نکته: بلیط و تور به صورت غیرقابل‌بازگشت (Nonrefundable) است.

اخذ ویزا ژاپن برای مسافران ایرانی

برای سفر به ژاپن باید ویزای توریستی داشته باشید. اگر رزرو تور ژاپن را از طریق آرندتور انجام دهید، ویزایتان جزء خدمات این تور خواهد بود.

دریافت ویزای توریستی معمولا به 5 روز زمان کاری نیاز داشته و ویزا از زمان صدور به مدت 30 روز اعتبار دارد. علاوه بر این، در صورتی که درخواست شما رد شود، می‌توانید بعد از 6 ماه درخواست مجدد بدهید. برای درخواست ویزا لازم است به صورت حضوری مراجعه کنید؛ اما با انتخاب تور ژاپن از آرندتور، دیگر درگیر مسائل مربوط به ویزا نخواهید شد و هزینه ویزا برایتان رایگان خواهد بود.

بهترین فصل سفر برای تور ژاپن

بهترین فصل سفر برای تور ژاپن، پاییز و بهار است. در این فصول، آب‌وهوا بسیار معتدل است. بهار، فصل شکوفه‌های گیلاس ژاپن، بهشت روی زمین است. اگر قصد دارید در بهترین فصل به ژاپن بروید، از ماه‌های مارس، آوریل، مه، سپتامبر و نوامبر غافل نشوید و از همین الان برای تور ژاپن 1403 برنامه‌ریزی کنید.

هزینه تور ژاپن

شهرهای دیدنی ژاپن در تور

در تور ژاپن آرندتور از شهرهای زیر بازدید خواهید کرد

شهر توکیو

توکیو پایتخت کشور ژاپن و بزرگ‌ترین شهر جهان است. وجود تنوع فرهنگی و تاریخ غنی، زیبایی غیرقابل وصفی به توکیو بخشیده است. در این شهر، معابد و کاخ‌های امپراتوری در کنار دنیای مدرن قرار گرفته‌اند و آسمان خراش‌ها، مناظر زیبایی را شکل داده‌اند.

از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری توکیو می‌توان به آکیهابارا، آساکوسا، هاراجوکو، کیچی جوجی، باغ شینجوکو گیوئن، معبد میجی، معبد سنسوجی، پارک اوئنو و برج توکیو اشاره کرد.

شهر هاکونه

هاکونه حدود یک ساعت از شهر توکیو فاصله دارد و به دلیل طبیعت بکر و سرسبزی فوق‌العاده، به یکی از تفرجگاه‌های محبوب برای ساکنین و همچنین گردشگران تبدیل شده است.

هاکونه با دارا بودن جاذبه‌های بسیاری همچون چشمه آبگرم اونسن، مسافرخانه تاریخی ریوکان، پارک ملی فوجی هاکونه، راه آهن هاکونه و دریاچه آتش‌فشانی آشینوکو، یکی از برترین مقاصد ژاپن است.

شهر اوساکا

شهر بندری اوساکا، علاوه بر زیبایی‌های فوق‌العاده‌اش، به دلیل رستوران‌های سوشی بسیار محبوب است.

از جاذبه‌های دیدنی این شهر تاریخی می‌توان به قصر اوساکا، هوزنجی یوکوچو و تایکو لب اشاره کرد.

تور ژاپن 1403

شهر کیوتو

کیوتو شهری شگفت‌انگیز و بزرگ در ژاپن است که به دلیل زیبایی‌های فصل بهارش، گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند. از آنجا که امپراتوری‌های بسیاری در این شهر زندگی می‌کرده‌اند، دارای جاذبه‌های زیادی است که شهرت بسیاری به توکیو بخشیده‌اند. این شهر بی‌نظیر، در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت است.

از جاذبه‌های دیدنی کیوتو می‌توان به معبد ریو انجی، ویلای سلطنتی کاتسورا، قلعه نیجو، آراشی یاما، ویلای سلطنتی شوگا کوین، قصر سلطنتی سنتو، قصر سلطنتی کیوتو، بازار نیشی کی و موزه ملی کیوتو اشاره کرد.

شهر نارا

نارا یکی دیگر از شهرهای دیدنی در تور ژاپن 1403 است که در سال 710 میلادی پایتخت ژاپن بوده و با نام هی جو شناخته می‌شده است.

از جاذبه‌های برتر این شهر می‌توان به پارک نارا، کاسوگا-تایشا و موزه نینجا ایگاریو اشاره کرد.

جاذبه‌های دیدنی در تور ژاپن

جاذبه‌هایی که در بازدید از شهرهای مختلف ژاپن از آن‌ها دیدن خواهید کرد شامل موارد زیر می‌شوند:

محله شینجوکو توکیو

شینجوکو یکی از دیدنی‌ترین محله‌های شهر توکیو است که گردشگران آن را با نام گلدن گای می‌شناسند. شینجوکو کوچه‌های بسیار باریکی دارد که به کمک گذرگاه‌هایی بسیار باریک به هم وصل شده‌اند. عرض کوچه‌های این محله به قدری کم است که تنها یک نفر می‌تواند از آن عبور کند. از مهم‌ترین دیدنی‌های شینجوکو می‌توان به معبد هانازونو، گلدن گای، باغ ملی شینجوکو، کابوکیچو و پارک تویوما اشاره کرد.

تور ژاپن با آرند تور

محله آساکوسا توکیو

آساکوسا یکی از محله‌های همیشه شلوغ در توکیو است که در آنجا جنبه سنتی ژاپن به وضوح به چشم می‌خورد. احتمالا در گشت‌وگذار از این محله، معبد Senso-ji را نیز خواهید دید و عکاسی زیر فانوس غول‌پیکر دروازه کامیناری مون می‌تواند لحظات خاطره‌انگیزی را برایتان ثبت کند.

چهارراه شیبویا توکیو

چهارراه شیبویا، شلوغ‌ترین چهارراه جهان بوده و روزانه محل عبور هزاران مسافر پیاده است. نکته جالب در مورد این چهارراه این است که چراغ قرمزهایش به گونه‌ای زمان بندی شده‌اند که هر بار حدود 3 هزار نفر به طور همزمان می‌توانند از آن عبور کنند.

معبد سنسوجی توکیو

سنسوجی یک معبد بودایی است که در قلب منطقه آساکوسا در توکیو واقع شده است. این معبد که بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین معبد توکیو است، در سال 628 میلادی توسط دو برادر ماهیگیر ساخته شده است.

کاخ امپراتوری توکیو

کاخ امپراتوری یا کُوکیو، قصری در منطقه چیودای توکیو است که محل زندگی پادشاه توکیو، امپراتور ناروهیتو و خانواده سلطنتی ژاپن می‌باشد. به همین دلیل نمی‌توان به بیشتر قسمت‌های آن رفت، اما بازدید از باغ بیرونی، باغ شرقی و پارک کیتانومارو اشکالی ندارد.

قایق‌سواری بر روی رودخانه سومیدا توکیو

سومیدا بلندترین رود توکیو است که نقش مهمی را در توسعه این شهر ایفا می‌کند. روی رود،13 پل زده شده و آب آن به خلیج توکیو ختم می‌شود.

تور ژاپن 1403

پارک ونو توکیو

 ونو یکی از دیدنی‌ترین پارک‌های توکیو است که به دلیل زیبایی‌های فوق‌العاده‌اش، نقش مهمی را در صنعت گردشگری و درآمدهای صنعت گردشگری توکیو ایفا می‌کند.

دریاچه آشی هاکونه

آشی نام دریاچه‌ای است که حدود 3 هزار سال پیش، بعد از انفجار آتشفشان در دهانه کوه هاکونه تشکیل شد. امروزه این دریاچه همراه با کوه فوجی به نماد هاکونه تبدیل شده‌اند و گردشگران زیادی را برای گذراندن یک روز خاطره‌انگیز از توکیو به سمت خود می‌کشانند.

کوه فوجی هاکونه

 فوجی یک کوه آتش‌فشانی بلند است که در فرهنگ ژاپنی جایگاه ویژه‌ای داشته و نماد خوش‌شانسی به شمار می‌رود. مردم با تماشای این کوه احساس آسایش و راحتی دارند و سالیانه حدود 300 هزار نفر به آنجا صعود می‌کنند.

قلعه اوزکاجو اوساکا

 اوزکاجو نام یکی دیگر از زیباترین قلعه‌های تاریخی ژاپن است که سال ساخت آن به قرن 15 میلادی برمی‌گردد. این قلعه 13 سازه داشته و دروازه‌ها و برج‌های بزرگی دارد. یکی از جالب‌ترین بخش‌های این قلعه، سقف برج شماره 8 آن است که به شکل دلفین درآمده و با کاشی‌های زینتی و حکاکی‌هایی به شکل ببر با طلا پوشانده شده است.

محله دوتونبوری اوساکا

 دوتونبوری یکی از منطقه‌های جالب و سرگرم‌کننده اوساکا است که پر از تابلوهای تبلیغاتی بزرگ و روشن است. علاوه بر این، پر از رستوران‌ها و مراکز خرید نیز هست. یکی از جالب‌توجه‌ترین قسمت‌های این منطقه، تابلوی شرکت شیرینی سازی گلیکو بوده که مرد دونده‌ای را نشان می‌دهد که در حال عبور از خط پایان است.

تور ژاپن ارزان

یونیورسال استودیو اوساکا

پارک استودیو یونیورسال، یکی از جاذبه‌های گردشگری زیبای ژاپن است که در آنجا می‌توانید بسیاری از شخصیت‌های کارتنی و سینمایی محبوب ازجمله مینیون ها و هری پاتر را ببینید. دیگر بخش‌های پارک شامل منطقه‌ هالیوود، منطقه نیویورک با تم مرد عنکبوتی، نمایش‌هایی بر اساس فیلم ترمیناتور، بخش پارک ژوراسیک و بخش دهکده آمیتی می‌شوند.

معبد فوشیمی ایناری کیوتو

 فوشیمی ایناری، معبدی با هزاران دروازه قرمز است که به منظور پرستش خدای برنج و فراوانی، در آیین شینتو در اوایل قرن 8 ساخته شده است.

معبد کیومیزودرا کیوتو

کیومیزودرا یکی از مشهورترین معابد ژاپن است که در سال 780 در محل آبشار اوتووا در تپه های جنگلی شرق کیوتو ساخته شده است. در سال 1994، کیومیزودرا به فهرست میراث جهانی یونسکو اضافه شده است.

معبد تودایجی نارا

تودایجی نام یکی از 7 معبد بزرگ و قدرتمند در دنیا است که همه ساله گردشگران زیادی را به قصد تماشا به سوی خود می‌کشاند. این معبد که بزرگ‌ترین تالار چوبی را در خود جای داده، دارای یک باغ است که فضای داخلی بسیار خیره‌کننده و جذابی دارد. از طریق رزرو تور ژاپن، می‌توانید به این معبد بروید و گوزن‌هایی را ببینید که آزادانه داخل باغ معبد زندگی می‌کنند.

بهترین تور ژاپن

امنیت در تور ژاپن

ژاپن یکی از امن‌ترین کشورهای جهان بوده که نرخ جرم و جنایت در آن بسیار پایین است. بیشتر ژاپنی‌ها درهایشان را بدون قفل باز می‌گذارند، بچه‌هایشان به تنهایی با مترو جابجا می‌شوند و بازدیدکنندگان هم می‌توانند شب‌ها بدون نگرانی در شهر قدم بزنند.

رزرو تور ژاپن از آرند تور

وسایل لازم برای تور ژاپن

وسایلی که باید در تور ژاپن به همراه داشته باشید، در جدول زیر آورده شده است:

 

وسایل لازم برای تور ژاپن
کارت شناسایی
داروهای شخصی
گذرنامه
لباس مناسب فصل
پرینت حساب بانکی
چک ضمانت
گواهی اشتغال به کار
پاسپورت

فستیوال‌های تور ژاپن

ژاپن در طول سال، جشنواره‌های مختلفی را برگزار می‌کند. این جشنواره‌ها به خوبی فرهنگ و سنت‌های ژاپنی را نشان می‌دهند. فستیوال‌های سنتی ژاپن، درواقع ادای احترام به رویدادهای تاریخی، افسانه‌ای و یا خدایان مختلف متصل به معابد و تاریخ ژاپن هستند. در فصل شکوفه‌های گیلاس، مردم محلی به باغ‌ها و پارک‌ها می‌روند تا در هانامی که به معنای پیک نیک در زیر درختان گیلاس است شرکت کنند. از دیگر فستیوال‌های معروف ژاپن می‌توان به فستیوال‌های اوربون، سال نو ژاپن، هیناماتسوری و فستیوال برف ساپورو در هوکایدو اشاره کرد که در آن مجسمه‌های یخی باورنکردنی در معرض نمایش قرار می‌گیرند.

سوغاتی تور ژاپن

اگر قصد خرید سوغاتی ژاپنی را دارید، می‌توانید به بازار سنتی ناکامیسه سری بزنید. در این بازار محصولاتی همچون کیمونو، چوب غذای اوهاشی، اورگامی، اوماموری و بادبزن به فروش می‌رسد. در مناطق مختلف توکیو و اوساکا مانند خیابان گینزا نیز انواع ساعت و لوازم دیجیتال را می‌توانید پیدا کنید.

غذاهای ژاپنی؛ مورد پسند ذائقه‌های ایرانی

رزرو تور ژاپن و سفر به این کشور، بدون چشیدن طعم اصیل غذاهای ژاپنی کامل نمی‌شود. غذاهای ژاپنی به خاطر طعم‌ها و ارائه‌های منحصربه‌فرد خود، شهرت جهانی دارند. برخی از معروف‌ترین این غذاها شامل سوشی و ساشیمی، رامن، تمپورا، سوکیاکی، اودون و سوبا می‌شوند. شیرینی‌های ژاپنی مانند موچی و موز توکیو نیز شهرت جهانی دارند.

غذاهای ژاپنی؛ مورد پسند ذائقه‌های ایرانی


بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل