تور پرتغال + پکیج تور پرتغال اردیبهشت 1403

تور پرتغال

1 رای شما هم امتیاز بدهید!
در صورت اضافه شدن تور به این مقصد خبرم کن!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

پرتغال یا شبه جزیره ایبری که در پایین‌ترین قسمت جنوب غربی قاره اروپا واقع شده یکی از قدیمی‌ترین کشورهای این قاره است که در دوران باستان شهرهای آن به واسطه‌ی وجود قلعه‌ها و دیوارها محافظت می‌شدند. پرتغال بخاطر تاریخ و فرهنگ غنی و سواحل شنی طلایی خود هر ساله گردشگران زیادی را از اقصی نقاط دنیا به سوی خود جذب می‌کند. اگر شما هم قصد سفر به این کشور فوق‌العاده را دارید با ما در تور پرتغال مجموعه‌ی آرند تور همراه شوید.

تماس با آرند تور
 
02148407

معرفی پرتغال

پرتغال کشوری با مناظر ساحلی، کوه‌ها و دره‌های خارق‌العاده است که از سمت غرب، شرق و جنوب با اقیانوس اطلس و از شمال با اسپانیا همسایه است. در مجموع این کشور از نظر موقعیت جغرافیایی به دو منطقه‌ی کلی شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود که به ترتیب کوهستانی و سرسبز و گرم و خشک با سواحل شنی زیبا هستند. اطلاعات کلی که ممکن است در زمان شرکت در تور پرتغال نیاز داشته باشید در جدول زیر درج شده‌اند:

اطلاعات ضروری در تور پرتغال

نام به انگلیسی

Portugal

قاره

اروپا

پایتخت

لیسبون

زبان رسمی

پرتغالی

واحد پول

یورو

نوع حکومت

جمهوری

اختلاف ساعت با تهران

سه ساعت و نیم عقب‌تر است

شماره ضروری

۱۱۲

کد کشور

۳۵۱+

نوع دو شاخه و پریز

C و F

آب و هوای کشور پرتغال

تمام افرادی که راهی تور پرتغال هستند می‌خواهند وضعیت آب و هوای این کشور را بدانند. حقیقت این است که پرتغال یکی از گرم‌ترین کشورها در قاره‌ی اروپا بوده و آب و هوای مدیترانه‌ای دارد. میانگین دمای هوا در قسمت‌های شمالی آن ۱۵ درجه و در بخش‌های جنوبی هم ۱۸ درجه سانتی‌گراد است.

علاوه بر این در فصل‌های پاییز و زمستان هوا در تور پرتغال بارانی همراه با وزش باد بوده و دمای هوا در فصول تابستان و بهار هم در قسمت‌های مرکزی و شمالی این کشور به ترتیب به ۴۰ و ۳۵ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

بهترین زمان سفر به پرتغال

بهترین زمان برای سفر به پرتغال بهار است؛ در این زمان گل‌ها تپه‌ها را پوشانده و عطر بادام در شهرهای و روستاهای این کشور می‌پیچد. البته می‌توانید در اوایل پاییز هم به این کشور سفر کنید که هوا همچنان گرم است، اما گرمای آن به اندازه‌ای نیست که شما را کلافه کند و شهرها هم چندان شلوع نیستند.

تور پرتغال

شرایط اخذ ویزای پرتغال

پرتغال یکی از کشورهای حوزه شینگن بوده و قوانین حاکم بر آن‌ها در مورد این کشور هم صدق می‌کند. برای شرکت در تور پرتغال شما نیازمند دریافت ویزای توریستی این کشور هستید که از نوع C است و اعتبار آن حداکثر ۹۰ روز در یک بازه‌ی زمانی ۱۸۰ روزه است.

مدارک لازم برای تور پرتغال

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای این کشور شامل موارد زیر هستند:

  • فرم تکمیل‌شده‌ی درخواست ویزا به زبان پرتغالی یا انگلیسی
  • بیمه خدمات درمانی بین‌المللی با پوشش تمام کشورهای حوزه‌ی شینگن با حداقل پوشش ۳۰ هزار یورو هزینه‌های درمان در زمان سفر
  • نامه تمکن مالی بانکی در سه ماه اخیر
  • ترجمه فیش حقوقی شخص متقاضی
  • یک عکس جدید رنگی به ابعاد ۳.۵ در ۴.۵ سانتی‌متر
  • رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • برنامه سفر به زبان انگلیسی
  • اصل و کپی ترجمه شده پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار و دو صفحه خالی
  • ترجمه رسمی مدارک بیمه تأمین اجتماعی
  • رسید پرداخت هزینه‌های مربوط به ویزا
  • رضایت‌نامه والدین برای متقاضیان زیر ۱۸ سال
  • رزرو واچر هتل مطابق با برنامه سفر
  • ترجمه نامه سربرگ‌ و مهردار اشتغال به کار متقاضی به همراه توضیح موقعیت شغلی، مدت زمان قرارداد، میزان حقوق و...

قیمت تور پرتغال

هزینه سفر به پرتغال

اطلاع از قیمت تور پرتغال یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید پیش از سفر خود به آن توجه کنید. مجموعه‌ی هزینه‌های شما در زمان سفر به این کشور شامل هزینه‌ی خورد و خوراک، اقامت، فعالیت‌های تفریحی و حمل و نقل عمومی است. البته در آرند تور اقامت در هتل و بخشی از خورد و خوراک روزانه و ترانسفر برعهده‌ی مجموعه بوده و می‌توانید این موارد را از هزینه‌های کلی خود کسر کنید.

هزینه‌های مربوط به خورد و خوراک

در صورتی که به سراغ غذاهای حاضری یا سبک و ساندویچی بروید باید بین ۲ تا ۷ یورو بپردازید. در غیراینصورت اگر به دنبال صرف غذا در یکی از رستوران‌های این کشور هستید، هزینه‌ی نهایی شما به ۱۸ تا ۲۰ یورو افزایش خواهد یافت. در صورتی که خودتان آشپزی کنید باید برای تهیه‌ی موادغذایی مورد نیاز برای یک هفته بین ۳۰ تا ۳۵ یورو بپردازید.

هزینه‌ی فعالیت‌های تفریحی

در صورتی که بخواهید به صورت دلخواه فعالیت‌های تفریحی دیگری را به جز موارد موجود در تور تجربه کنید، پرداخت هزینه‌ی آن‌ها برعهده‌ی خود شما خواهد بود که در مورد ورودی موزه‌ها و بناهایی که در یونسکو به ثبت رسیده‌اند مبلغی بین ۶ تا ۱۱ یورو است.

تور پرتغال آرند تور

خدمات تور پرتغال ارند تور

شما با شرکت در تور پرتغال ارند تور دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌ی بلیط، ورودی‌ها، ترانسفرها و بخشی از وعده‌های غذایی نداشته و با کمک راهنمای حرفه‌ای مجموعه هم می‌توانید از امکان دیدنی این کشور به راحتی دیدن کنید.

قیمت تور پرتغال

پرتغال از کشورهای زیبای اروپایی است که سفر به آن می‌تواند با شرکت در تور آرند تور به تجربه‌ای به یادماندنی برای شما و همراهانتان تبدیل شود. برای اطلاع دقیق از قیمت تور پرتغال و جزئیات مرتبط با آن می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۴۸۴۰۷ تماس بگیرید.

جاذبه‌های گردشگری تور پرتغال

ما در تور پرتغال آرند تور از جاذبه‌های گردشگری زیر در این کشور بازدید خواهیم کرد:

  • سینترا: شهری در غرب لیسبون است که محل سکوت افراد ثروتمند بوده و کاخ‌های فوق‌العاده زیبایی در آن قرار دارند. شما با بازدید از این شهر می‌توانید از تماشای درختان جنگل، گل‌های رنگارنگ و باغ‌های سبز لذت ببرید.
  • کاشکای: کاشکای یکی از شهرهای ساحلی کشور پرتغال است که مکان مناسبی برای گرفتن حمام آفتاب و شنا کردن در دریا محسوب می‌شود.
  • بنای یادبود عصر کاوش (یادمان اکتشافات لیسبون): این بنا در اسلکه بلم لیسبون قرار گرفته و به دلیل طراحی زاویه‌دار و خاص خود شبیه به دماغه‌ی کشتی به نظر می‌رسد. این بنای ۵۰ متری یادبود کشتی‌هایی است که دریانوردان پرتغالی در قرن پانزدهم برای اکتشاف سرزمین‌های جدید با آن‌ها به سفر می‌رفتند.
  • قوس روا آگوستا: یکی دیگر از دیدنی‌های شهر لیسبون است که بعد از زلزله سال ۱۷۵۵ و به مناسب بزرگداشت نوسازی پایتخت ساخته شد. در بخش پایینی این بنا می‌توانید مجسمه‌ی قهرمانان مردمی کشور پرتغال را مشاهده کنید.
  • کلیسای کارمو: یکی از دیدنی‌های تور پرتغال است که زمانی مشهورترین کلیسای شهر لیسبون بود. کارمو در بین سال‌های ۱۳۸۹ تا ۱۴۲۳ میلادی با سبک گوتیک ساخته شد اما بعد از زلزله‌ای که در سال ۱۷۵۵ میلادی اتفاق افتاد از بین رفت و در حال حاضر در بخش‌های باقی‌مانده از آن موزه‌ای وجود دارد که اشیا متعلق به دوران مختلف تاریخ پرتغال را به نمایش می‌گذارد.

هزینه تور پرتغال

هتل‌های پرتغال

در پایتخت این کشور هتل‌های مختلفی با امکانات گوناگون وجود دارند که آماده‌ی پذیرایی از گردشگران در تور پرتغال هستند. تعدادی از هتل‌های ۵ ستاره شهر لیسبون و مشخصات آن‌ها به شرح زیر است:

هتل Olissippo Lapa Palace

این هتل در ساختمانی قدیمی متعلق به قرن نوزدهم واقع شده و به دلیل موقعیت خاص رو به دریای خود می‌تواند اقامتی رویایی را برای شما رقم بزند. این هتل بر روی یک تپه قرار گرفته و در اطراف استخر آن نخل‌های سرسبزی وجود دارند که می‌توانند وقت‌گذرانی در محوطه را به تجربه‌ای به‌یادماندنی برای گردشگران تبدیل کنند.

هتل و اسپا Sheraton Lisboa

این هتل ۵ ستاره در بخش تجاری شهر لیسبون و در نزدیکی جاذبه‌های شهری و مراکز خرید قرار گرفته است. از جمله امکاناتی که با اقامت در این هتل در اختیار گردشگران تور پرتغال قرار می‌گیرد می‌توان به اتاق‌هایی شیک و مدرن، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون تخت، تهویه‌ی مناسب، اسپا و مرکز تناسب اندام اشاره کرد.

هتل Four Seasons Ritz Lisbon

این هتل ۵ ستاره در نزدیکی پارک Eduardo VII لیسبون بوده و با دکوراسیون کلاسیک اتاق‌های خود تلاش می‌کند تا آرامش را برای گردشگران به ارمغان بیاورد. علاوه بر این مرکز اسپای این هتل نیز خدمات گوناگونی نظیر طب سوزنی و ماساژهای تخصصی را هم به مسافران پیشنهاد می‌کند.

هتل Tivoli Avenida Liberdade Lisboa

در این هتل استخر بزرگی به همراه یک تراس آفتاب‌گیر و باغی سرسبز وجود دارد که برای وقت‌گذرانی کاملاً ایده‌آل هستند؛ علاوه بر این اتاق‌های هتل با لوازم ساده پر شده و به آن‌ها رنگ خنثی زده شده است تا مهمانان احساس راحتی و آرامش داشته باشند. سایر امکانات شامل تلویزیون ماهواره‌ای، تهویه‌ی مناسب و اینترنت بی‌سیم است.

غذاهای تور پرتغال

شما می‌توانید در زمان شرکت در تور پرتغال تعدادی از غذاهای خوشمزه این کشور را امتحان کنید:

  • باکالیائو: نوعی غذای کلاسیک پرتغالی است که از ماهی کاد (باکالیائو)، پیاز، تخم‌مرغ، چیپس، زیتون، جعفری و... تهیه شده و در شب جشن سال نو سرو می‌شود.
  • کاتاپلانا د ماریسکو: نوعی خورشت دریایی است که در تابه‌ی مسی ریخته شده و می‌توانید آن را همراه با برنج و چیپس نوش جان کنید.
  • پورکو پرتو: برای تهیه‌ی این غذا از گوشت قرمز جزیره‌ی ایبری استفاده شده و معمولاً آن را با سالاد و چیپس می‌خورند.
  • آلیرا د میراندلا: نوعی سوسیس مرغ و یکی از ارزان‌ترین غذاهایی است که می‌توانید در تور پرتغال امتحان کنید.
  • پوستا میراندزا: قطعه‌ی درشتی از فیله‌ی استیک گاو است که از گاوهای میراندزا تهیه شده و بر روی آتش پخته می‌شود.

مراکز خرید در تور پرتغال

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های تور پرتغال سر زدن به مراکز خرید شهر لیسبون است که عنوان یکی از ارزان‌ترین پایتخت‌های خرید اروپایی را به خود اختصاص داده است. تعدادی از بهترین مراکز خرید این شهر شامل موارد زیر هستند:

آتریوم سالدانیا

مرکز خریدی هوشمند و مدرن در منطقه‌ی اداری لیسیون است که بیشتر به عنوان یک مجموعه‌ی اداری شناخته می‌شود اما گالری خرید آن در سه طبقه‌ی اول قرار گرفته است. البته توجه کنید که این مرکز خرید بیشتر برای خرید محصولاتی مثل عطر و لوازم آرایشی مناسب است.

کاسکای شاپینگ

در غرب شهر و در نزدیکی اقامتگاه ساحلی کاسکای قرار دارد و یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای ملاقات به‌ویژه در روزهای آخر هفته در این شهر است. شما می‌توانید هر چیزی را که نیاز دارید از کاسکای شاپینگ خریداری کنید.

آموریرا

ساخت این مرکز خرید به سال ۱۹۸۵ باز می‌گردد که بخاطر معماری متفاوت خود در مقایسه با برج‌های مدرن اطراف همواره مورد توجه است. شما می‌توانید در صورت تمایل به فروشگاه‌های رالف لورن، کالوین کلاین و هوگو باس هم در آموریرا سر بزنید.

اوئیراس پارک

یکی از مراکز خرید مدرن و جذاب تور پرتغال با ۱۶۲ فروشگاه در حومه‌ی شهر است. شما می‌توانید در طبقه‌ی دوم این مرکز به مجموعه سینمایی ۱۱ پرده‌ای سر زده و از فروشگاه‌های مد، لوازم الکترونیک، زیورآلات و... هم بازدید کنید.


بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل