تور کانادا | تور کانادا بهار 1403 | قیمت تور کانادا

تور کانادا

4 رای شما هم امتیاز بدهید!
در صورت اضافه شدن تور به این مقصد خبرم کن!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

کانادا یکی از بزرگ‌ترین و مهاجرپذیرترین کشورها در دنیا است که به دلیل وجود جاذبه‌های طبیعی و فستیوال‌های تماشایی، صنعت گردشگری در آن از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در هر سال گردشگران زیادی از آن بازدید می‌کند. یکی از اصلی‌ترین دلایل این مسئله خدمات متعددی است که این کشور در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. شرکت در تور کانادا می‌تواند به یکی از به‌یادماندنی‌ترین تجربه‌های زندگی شما تبدیل شود، با این حال به دست آوردن اطلاعات مشخصی پیش از راهی شدن ضروری است.

تور کانادا

معرفی کشور کانادا

کانادا شمالی‌ترین کشور در قاره‌ی آمریکا بوده و تنها همسایه‌ی آن ایالات متحده آمریکا است؛ به‌علاوه بعد از روسیه رتبه‌ی دوم وسیع‌ترین کشور در جهان را به خود اختصاص داده است. در اصل آن چیزی که باعث توسعه و پیشرفت کانادا در زمینه‌ی تولید و صادرات محصولات کشاوری شده است وسعت زیاد، بارندگی کافی و بهره‌برداری مناسب از این منابع بوده است.

جالب است بدانید که کانادا حدود ۱۰۰ سال است که از سلطه‌ی بریتانیا خارج شده با این حال فرماندار کل آن همچنان توسط ملکه یا پادشاه انگلستان تعیین می‌شود و این کشور توانسته در این مدت به رشد و توسعه مناسبی دست پیدا کند.

اطلاعات کلی در مورد کانادا

اطلاعات کلی که بهتر است پیش از شرکت در تور کانادا بدانید در جدول زیر درج شده است:

اطلاعات کلی کانادا

نام به انگلیسی

Canada

پایتخت

اتاوا

بزرگ‌ترین شهر

تورنتو

زبان رسمی

انگلیسی و فرانسوی

نوع حکومت

فدرال چند حزبی پارلمان با دو مجلس قانون‌گذاری

واحد پول

دلار کانادا

کد کشور

۱+

شماره تماس اضطراری

۹۱۱

میزان اختلاف ساعت با ایران

در استان‌های مختلف بین ۷ ساعت تا ۱۱ ساعت و نیم متفاوت است

تور تورنتو کانادا

بسیاری از افراد با هدف بازدید از تورنتو راهی تور کانادا می‌شوند. تورنتو پرجمعیت‌ترین شهر کانادا و مرکز استان انتاریو است که شاید در نگاه اول به اندازه‌ی ونکوور و مونترال جذاب نباشد اما بازدید از آن در نوع خود تجربه‌ی شگفت‌انگیزی است.

شما می‌توانید در زمان بازدید خود از تورنتو از مکان‌های گوناگونی مثل برج CN، موزه سلطنتی، مجموعه‌ی ورزشی Rogers Centre، کاسا لوما، باغ وحش و گالری هنر تورنتو و موارد بی‌شمار دیگری بازید کرده و غذاهای خوشمزه‌ی این شهر را هم که تنوع بسیار بالایی دارند امتحان کنید.

تور مونترال کانادا

مونترال یکی از شهرهای فرانسوی زبان کانادا است که با وجود قرارگرفتن در آمریکا قدم زدن در خیابان‌های آن می‌تواند حس حضور در اروپا را برای شرکت‌کنندگان در تور کانادا تداعی کند. آب و هوا در این شهر مرطوب قاره‌ای بوده و می‌توانید هر چهار فصل سال را در آن تجربه کنید.

با وجود اینکه پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری از جمله فعالیت‌های محبوب در مونترال هستند می‌توانید در زمان سفر به این شهر از مکان‌های دیدنی مختلفی مثل موزه‌ی هنرهای زیبا، کلیسای نوتردام، پارک مونت رویال، میدان دس آرمس و کلیسای جامع مریم ملکه‌ی جهان بازدید کرده و سری هم به بهترین رستوران‌ها و مراکز خرید آن بزنید.

تور نیاگارا کانادا

نیاگارا یکی از شگفت‌انگیزترین آبشارهای جهان است که قسمتی از آن در انتاریو کانادا و بقیه‌ی بخش‌های آن در نیویورک قرار دارد. جالب است بدانید که آبشارهای نیاگارا قدمتی بسیار طولانی داشته و تاریخچه‌ی آن‌ها به عصر یخبندان باز می‌گردد؛ در اصل در آن زمان یخ‌های شمالی آب شدند و در نهایت دریاچه ایری و رودخانه نیگارا را به وجود آورند.

شما می‌توانید در تور کانادا در کنار ثبت تصاویر فوق‌العاده از نیاگارا در کار این آبشار پیاده‌روی کرده یا اینکه قایق‌سواری، پرواز بر فراز آن، زیپ لاین و... را هم در این مکان بی‌نظیر تجربه کنید.

قیمت تور کانادا

بهترین زمان سفر به کانادا

کانادا همواره به زمستان‌های بسیار سرد خود شهرت دارد. با این حساب می‌توان گفت که بهترین زمان شرکت در تور کانادا تابستان است که در آن گردشگران از اقصی نقاط دنیا راهی این کشور می‌شوند؛ با این حال هجوم گردشگران در این فصل منجر شده تا تابستان یکی از گران‌ترین زمان‌ها برای سفر به کانادا باشد که در آن قیمت هتل‌ها و پروازها به میزان چشمگیری افزایش می‌یابند.

اگر می‌توانید سرما را تحمل کنید و دوست دارید قیمت تور کانادا شما اقتصادی باشد بهتر است بعد از تعطیلات کریسمس یعنی اوایل دسامبر تا اوایل بهار به این کشور سفر کنید. در این زمان از تعداد گردشگران کم شده و در نتیجه نرخ هتل و پروازها هم کاهش می‌یابد.

ویزای کانادا

پیش از اینکه تور کانادا شما رسماً آغاز شود باید ویزای ویزیتوری یا اقامت موقت این کشور را دریافت کنید که نوعی سند رسمی است که توسط افسر اداره‌ی مهاجرت در پاسپورت شما درج می‌شود. با وجود این سند شما اجازه‌ی ورود به خاک کانادا را دریافت خواهید کرد.

جالب است بدانید که ویزای توریستی کانادا به سه دسته‌ی کلی تقسیم می‌شود که در این بخش به آن‌ها اشاره شده است:

  • ویزای سینگل (یک‌ بار ورود): شما با دریافت این ویزا فقط یک بار اجازه‌ی ورود به کشور کانادا را دریافت خواهید کرد و در صورتی که بخواهید مجدداً به این کشور سفر کنید باید برای دریافت ویزای جدید اقدام کنید.
  • ویزای مولتی (چند بار ورود): اعتبار این ویزا برای ایرانی‌ها معمولاً ۵ ساله بوده و با دریافت آن افراد می‌توانند به دفعات مکرر وارد کانادا شده و در هر بار هم تا ۶ ماه در خاک این کشور اقامت کنند.
  • سوپر ویزا: ویزای مولتی توریستی با ۱۰ سال اعتبار است که به والدین و پدربزرگ و مادربزرگ شهروندان کانادا اعطا شده و به آن‌ها اجازه می‌دهد در هر بار ورود ۵ سال را در خاک این کشور سپری کنند.

مدارک لازم برای سفر به کانادا

مدارکی که برای دریافت ویزای توریستی خود نیاز دارید شامل موارد زیر هستند:

  • مدارک مربوط به رزرو هتل و بلیط‌های رفت و برگشت
  • ارائه برنامه‌ی کامل سفر
  • ارائه‌ی تمکن مالی کافی برای مدت زمان اقامت
  • مدارک شخصی مثل پاسپورت معتبر، ترجمه شناسنامه، سند ازدواج، مدارک تحصیل، کارت پایان خدمت
  • فرم‌های تکمیل شده درخواست ویزای توریستی
  • انجام انگشت‌نگاری در مراکز VAC سفارت کانادا در یکی از کشورهای همسایه
  • ترجمه گواهی عدم سو پیشینه
  • داشتن بیمه‌ی مسافرتی

هزینه تور کانادا

هزینه سفر به کانادا

زمانی که می‌خواهید قیمت تور کانادا را استعلام کنید باید به فاکتورهای گوناگونی توجه کنید. برای مثال در این کشور هزینه‌ی اقامت شما به طور عمده به شهری که در آن هستید بستگی دارد که در این مورد شما نیازی به بررسی موارد مقرون‌به‌صرفه نخواهید داشت، چون برنامه‌ی تور در این مورد تصمیم‌گیری می‌کند.

با این حال خرید بخشی از وعده‌های غذایی برعهده‌ی خود شما است که در رستوران‌های این کشور بین ۲۰ تا ۳۴ دلار هزینه در پی خواهد داشت، اما می‌توانید برای کاهش هزینه‌ها به سراغ ساندویچ‌ها و فست‌فودی‌ها بروید که قیمت غذا در آن‌ها در هر وعده کمتر از ۱۳ دلار است.

مسئله‌ی دیگری که باید در نظر بگیرید هزینه‌ی فعالیت‌های تفریحی و ورزشی در روزهای آزاد تور است که بسته به نوع فعالیت بین ۲۰ تا بیشتر از ۱۰۰ دلار متغیر است.

قیمت تور کانادا

قیمت تور کانادا آرند تور با در نظر گرفتن بخشی از وعده‌های غذایی، ترانسفرها،‌ ورودی‌ها، بیمه‌ی مسافرتی و هزینه‌ی اقامتگاه و بلیط‌های رفت و برگشت محاسبه شده و کاملاً مقرون‌به‌صرفه است. البته برای اطلاع دقیق از آن می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۴۸۴۰۷ تماس بگیرید.

تور کانادا با آرند تور

شما می‌توانید برای تجربه‌ی سفری شگفت‌انگیز به سرزمین بزرگ سفید شمالی و تماشای جاذبه‌های بی‌نظیر آن در تور کانادا مجموعه‌ی ما شرکت کنید که با بالاترین کیفیت ممکن و همراهی راهنماهای حرفه‌ای انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و رزرو تور کانادا می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تور کانادا آرند تور

بهترین مقاصد گردشگری و جاذبه‌های کانادا

با توجه به اینکه کانادا دومین کشور وسیع جهان است، جاذبه‌های گردشگری فراوانی برای دیدن دارد که در این بخش به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • پیست اسکی ویستلر: از محبوب‌ترین تفریحات موجود در کانادا می‌توان به اسکی در بزرگ‌ترین پیست اسکی آمریکای شمالی اشاره کرد که یکی از بهترین مکان‌ها برای گذراندن تعطیلات زمستانی هم محسوب می‌شود.
  • شهر کبک: در صورتی که به دنبال مکان متفاوتی برای گذراندن ماه عسل خود هستید می‌توانید به کبک سفر کرده و حال و هوای پاریس و فرانسه را در جای جای آن احساس کنید.
  • محله سنت جان: این محله که به نام سانفراسیسکو کوچک نیز شناخته می‌شود محل استراحت هنرمندان بوده و خانه‌های رنگارنگ آن در کنار آسمان آبی فضای مناسبی را برای ثبت تصاویری جذاب ایجاد کرده‌اند.
  • چرچیلز: عاشقان طبیعت و حیات وحش حتما باید از شهر چرچیلز در خلیج هادسون بازدید کنند. این شهر که به پایتخت خرس‌های قطبی شهرت دارد مکان مناسبی برای تماشای این حیوانات و تجربه‌ی غواصی است.
  • پارک ملی بنف: یکی از زیباترین پارک‌های ملی کانادا است که با دریاچه‌های فیروزه‌ای، یخچال‌های طبیعی و قله‌های پوشیده از برف خود مکان مناسبی برای برای وقت‌گذرانی ایجاد کرده است.
  • باغ‌های بوچارت: در این باغ‌ گل‌های زیبا به همراه تورهای تفریحی با قایق و مواردی از این دست چشم‌انتظار گردشگران هستند تا ضمن ایجاد فضایی مناسب برای ثبت تصاویر جذاب تعطیلاتی به‌یادماندنی را هم برای آن‌ها رقم بزنند.
  • برج سی‌ان: یکی از مدرن‌ترین مکان‌های دیدنی در تورنتو کانادا است که از فراز آن می‌توانید منظره‌ی فوق‌العاده‌ای را از شهر تماشا کنید.

تور کانادا لحظه آخری

هتل‌های کانادا

هتل‌های معرفی شده در این بخش اقامتگاه‌هایی هستند که بیشتر ایرانی‌ها در زمان شرکت در تور کانادا در آن‌ها ساکن می‌شوند:

  • هتل سوئیت دلتا ونکوور: اتاق‌های این هتل چهار ستاره به شکل سوئیت بوده و مهم‌ترین مزیت سکونت در آن نزدیکی به مراکز خرید، ایستگاه مترو و جاذبه‌های گردشگری در شهر است.
  • هتل شرایتون سنتر تورنتو: این هتل چهار ستاره در مرکز شهر واقع شده و با حدود یک ربع پیاده‌روی از آن می‌توان به مترو رسید. سایر امکانات هتل شرایتون شامل استخر، سالن اداری و کنفرانس، اینترنت رایگان، اتاق بازی‌ کودکان و... است.
  • هتل دلتا کبک: این هتل سه ستاره با استفاده از یک راهرو زیرزمینی به مرکز کنفرانس کبک متصل شده و با ۵ دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان به راحتی به مرکز شهر رسید.
  • هتل هیلتون تورنتو: در صورتی که می‌خواهید در زمان شرکت در تور کانادا در تورنتو اقامت کنید یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما هتل هیلتون است که در فاصله‌ی ۵ دقیقه‌ای از ایستگاه مترو مرکز شهر قرار دارد.

غذاهای کانادا

کانادا به دلیل تنوع فرهنگی غذاهای متفاوتی در شهرهای مختلف خود داشته که می‌توانید در زمان سفر خود به این کشور امتحان کنید. تعدادی از گزینه‌های پیش روی شما شامل موارد زیر است:

پوتین

ترکیب سیب‌زمینی سرخ شده به همراه کشک پنیر و سسی غلیظ است که می‌توانید آن را با تاپینگ‌های مختلف مثل خوک دودی،‌ بیکن یا گوشت دودی هم امتحان کنید.

تارت کره‌ای

از جمله غذاهای ساده‌ی تور کانادا است که برای تهیه‌ی آن داخل نان‌های قالبی نازک را با استفاده از کره، شکر و تخم‌مرغ پر می‌کنند.

بیگل مونترال

بیگل مونترال در مقایسه با بیگل‌هایی که در نیویورک سرو می‌شوند، شیرین‌تر و نازک‌تر بوده و سطح آن هم با کنجد پوشانده می‌شوند.

بنوک

یکی از غذاهای اصلی مردم در کانادا است که در سال‌های اخیر با تغییراتی که در پخت بنوک انجام شده محبوبیت آن به شدت افزایش پیدا کرده است و به شما توصیه می‌کنیم حتماً آن را امتحان کنید.

رول خرچنگ نوا اسکاتیا

یکی از محبوب‌ترین غذاهای دریایی این کشور است که حتماً باید آن را امتحان کنید.

 

 

 


بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل