تور لبنان بهار 1403 + مناسب ترین قیمت لبنان اردیبهشت 1403

تور لبنان

سفری به مروارید خاورمیانه
5 رای شما هم امتیاز بدهید!
در صورت اضافه شدن تور به این مقصد خبرم کن!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

لبنان کشوری در غرب آسیا و قسمتی از منطقه‌ی شام خاورمیانه است که زیبایی بی‌همتایی دارد. این کشور دارای آب و هوای مدیترانه‌ای بوده و گردشگران می‌توانند در تمامی فصول سال از آن بازدید کنند. اگر شما هم می‌خواهید در قالب تور لبنان به عروس خاورمیانه سفر کنید به شما توصیه می‌کنیم که سفر خود را با همراهی تیم حرفه‌ای آرند تور انجام دهید.

تور لبنان

اطلاعات مهم کشور لبنان

اولین شواهد نشان‌دهنده‌ی تمدن لبنان به ۷۰۰۰ سال پیش باز می‌گردد و این کشور زمانی یکی از مراکز اصلی امپراتوری مسیحیت محسوب می‌شد. لبنان از سمت شرق با سوریه، از جنوب با فلسطین و از غرب با قبرس همسایه است و در رتبه‌ی صد و شصتم بزرگ‌ترین کشور جهان قرار دارد.

اطلاعات مهمی که باید پیش از شرکت در تور لبنان در مورد این کشور بدانید در جدول زیر درج شده است:

اطلاعات مهم لبنان

نام به انگلیسی

Lebanon

پایتخت

بیروت

زبان رسمی

عربی

زبان‌های رایج

فرانسه

نوع حکومت

جمهوری پارلمانی

واحد پول

لیره لبنان

پیش‌شماره

۹۶۱+

شماره‌های اضطراری

·       آتش‌نشانی: ۱۷۵

·       پلیس: ۱۱۲

·       اورژانس: ۱۲۵ یا ۱۴۰

·       امنیت عمومی: ۱۷۱۷

میزان اختلاف ساعت با ایران

نیم‌ساعت عقب‌تر است

بهترین زمان سفر به لبنان با تور

بهترین زمان برای شرکت در تور لبنان فصل بهار است که هوا در لبنان معتدل و خنک بوده و به راحتی می‌توان از شهرها و جاذبه‌های دیدنی این کشور بازدید کرد. پاییز هم زمان مناسبی برای سفر به لبنان بوده چرا که هوا معتدل است و جشن‌های مختلفی در این کشور برگزار می‌شود.

تابستان با وجود گرمای هوا فرصت مناسبی را برای امتحان کردن فعالیت‌های آبی و وقت‌گذرانی در ساحل‌های این کشور در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. با این حال به دلیل افزایش گردشگران قیمت هتل‌ها در مناطق توریستی افزایش می‌یابد.

علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی می‌توانند در فصل زمستان در تور لبنان شرکت کرده و کوه‌نوردی را هم تجربه کنند.

قیمت تور لبنان

تور لبنان لحظه آخری

با شرکت در تور لبنان لحظه آخری آرند تور می‌توانید در کنار همراهی یک مجموعه‌ی حرفه‌ای سفری آرام و بدون نقص را به عروس خاورمیانه تجربه کرده و خاطراتی به‌یادماندنی را در کنار اعضای خانواده‌ی خود رقم بزنید.

هزینه‌های تور لبنان

هزینه‌های کلی سفر به لبنان به میزان زیادی به نحوه‌ی خرج کردن شما بستگی دارد. اگر فرد صرفه‌جویی هستید هزینه‌ی سفر شما در هر روز حدود ۴۰ دلار خواهد بود در غیراینصورت این مبلغ می‌تواند تا روزانه ۷۵ و ۲۰۰ دلار هم افزایش یابد.

تور لبنان ارزان

تور لبنان مجموعه‌ی آرند تور در یک بازه‌ی زمانی ۷ روزه برگزار شده و هزینه‌ی هفت وعده صبحانه به همراه یک وعده شام، بلیط‌های رفت و برگشت، تمامی ورودی‌ها، بیمه‌ی مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری هم درون آن گنجانده می‌شود؛ به همین جهت برای شما مقرون‌به‌صرفه‌تر تمام می‌شود.

قیمت تور لبنان

به دلیل نوسانات قیمت ارز برای اطلاع دقیق از قیمت تور لبنان می‌توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۸۴۰۷ با کارشناسان ما تماس بگیرید و جزئیات مربوطه را از آن‌ها دریافت کنید.

خدمات تور لبنان آرند تور

برای اینکه در زمان شرکت در تور لبنان دغدغه‌ای نداشته باشید کارشناسان ما با برنامه‌ریزی دقیق تمامی بخش‌های سفر شما را مدیریت می‌کنند تا از تک تک لحظات خود در سرزمین زیبای لبنان لذت ببرید و اوقات خوشی را در اعضای خانواده‌ سپری کنید.

خرید تور لبنان

شرایط اخذ ویزای لبنان

در صورتی که قصد شرکت در تور لبنان را دارید از آنجایی که مدت زمان سفر شما کمتر از ۳۰ روز است نیازی به دریافت ویزا از ایران ندارید و فقط در فرودگاه این کشور و در طی مدت زمان کوتاهی می‌توانید ویزای خود را دریافت کنید.

در شرایطی که می‌خواهید بیشتر از ۳۰ روز در لبنان بمانید و فرودگاه مقصد شما ((رفیق حریری)) نیست باید پیش از سفر خود مراحل دریافت ویزا را طی کنید.

مدارک لازم برای سفر به لبنان

برای سفر به کشور لبنان و صدور ویزا به مدارک زیر نیاز خواهید داشت:

  • گواهی اشتغال به کار
  • پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار
  • مدارک نشان‌دهنده‌ی رزرو هتل و بلیط رفت و برگشت
  • تمکن مالی کافی در زمان اقامت در این کشور
  • یک قطعه عکس ۴ در ۶
  • نامه‌ی رضایت والدین برای افراد زیر ۱۸ سال
  • اعلام تاریخ دقیق ترک این کشور
  • عدم وجود مدرکی مبنی بر سفر به اسرائیل
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزا

رزرو تور لبنان

بهترین مقاصد گردشگری و جاذبه‌های لبنان

لبنان مملو از جاهای دیدنی طبیعی و تاریخی بی‌شماری است که بازدید از همه‌ی آن‌ها در مدت زمان محدود سفر تقریباً غیرممکن است، با این حال تعدادی از بهترین مقاصد گردشگری که می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید شامل موارد زیر هستند:

صخره‌های کبوتر

یکی از زیباترین جاذبه‌های تور لبنان در حاشیه‌ی ساحلی روشه هستند. شما با رفتن به این قسمت می‌توانید علاوه بر پیاده‌روی یا قایق سواری از تماشای منظره‌ی دریا، غروب آفتاب و صخره‌ها لذت برده و در رستوران‌ها و کافه‌های اطراف هم وقت‌گذرانی کنید.

جونیه

یکی از زیباترین شهرهای لبنان جونیه در امتداد ساحل دریای مدیترانه و ۱۶ کیلومتری بیروت است. در حقیقت وجود مجسمه‌ی مادر در بالاترین بخش این منطقه باعث شده تا عده‌ای آن را شبیه به شهر ریودوژانیرو در برزیل تصور کنند.

بیبلوس (جبیل)

بیبلوس که نام عربی آن جبیل بوده شهری باستانی در فاصله‌ی ۳۵ کیلومتری از شمال بیروت است که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده و قدمت آن به عصر حجر بازمی‌گردد. شما می‌توانید از ساحل زیبای این شهر دیدن کرده یا اینکه به بازار معروف آن سر بزنید و سوغاتی‌های دلخواه خود را خریداری کنید.

کلیسای بانوی مقدس ما یا سیده لبنان

در فاصله‌ی ۲۰ کیلومتری از بیروت در حریصا یکی از مکان‌های زیارتی مهم تور لبنان واقع شده که در اصل به احترام مریم مقدس مادر حضرت مسیح ساخته شده است. مشخصه‌ی اصلی این زیارتگاه مجسمه‌ی غول پیکری از حضرت مریم است که بر شهر جونیه مشرف بوده و حدود ۸.۵ متر ارتفاع دارد.

تنگه باتارا جورج

یکی از خاص‌ترین آبشارهای جهان در لبنان باتارا است که آب آن از ذوب شدن برف کوهستان تأمین شده و در غاری سه طبقه جریان می‌یابد. در حقیقت علت اصلی این مسئله جاری شدن آب کوهستان‌ها در طی میلیون‌ها سال در این مکان بوده است.

معابد تاریخی بعلبک

اگر به آثار تاریخی و باستانی علاقه دارید باید حتماً‌ بخشی از تور لبنان خود را به بازدید از معبد بعلبک اختصاص دهید که یکی از شگفت‌انگیزترین آثار باستان‌شناسی در خاورمیانه است. از جمله معابد قرار گرفته در این مجموعه می‌توان به ژوپیتر، باکوس و ونوس اشاره کرد. اگر می‌خواهید در زمان بازدید خود زمان کافی داشته باشید بهتر است برنامه‌ را به صورتی تنظیم کنید که صبح اول وقت به بعلبک برسید.

خیابان حمرا

حمرا که لقب شانزه لیزه بیروت را به خود اختصاص داده یکی از بهترین مکان‌ها برای گشت و گذار در این شهر محسوب می‌شود که هر چیزی را که تصور کنید از فروشگاه، دانشگاه، تئاتر و رستوران و کافه می‌توان در آن پیدا کرد.

میدان شهدا

اهمیت تاریخی این مکان بسیار زیاد بوده و در اصل یادبودی برای افرادی است که در زمان عثمانی اعدام شدند. علاوه بر این میدان شهدا مرز سنتی بین بیروت شرقی و غربی بوده و ساخت آن در سال ۱۹۳۱ انجام شده است.

تور لبنان آرند تور

غذاهای لبنان

شرکت در تور لبنان بدون چشیدن غذاهای خوشمزه‌ی آن معنایی ندارد. در حقیقت تاریخ فرهنگی منحصربه‌فرد این کشور باعث شده تا غذای آن‌ها عنوان محبوب‌ترین غذاها در خاورمیانه را به خود اختصاص دهند. بهترین غذاهایی که می‌توانید در تور لبنان امتحان کنید شامل موارد زیر هستند:

  • شاورما: برش‌های نازکی از گوشت در نان نازک مدیترانه‌ای است که با جعفری، گوجه، خیارشور و... سرو می‌شود.
  • کوفته: کوفته یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای لبنان بوده که در اصل نوعی کباب است که با استفاده از گوشت چرخ کرده،‌ پیاز،‌ جعفری، ادویه و خرده نان تهیه می‌شود.
  • سالاد تبوله: غذای ملی لبنان نوعی سالاد گیاهی است که از ترکیب جعفری خرد شده، بلغور،‌ پیاز، نعنا،‌ نمک، روغن زیتون، فلفل، گوجه و آب لیمو درست می‌شود.
  • حمص: از جمله پیش‌غذاهای معروف در بیشتر کشورهای عربی است که با استفاده از نخود و ادویه‌های مخصوص تهیه می‌شود. حمص را معمولاً در کنار تبوله همراه با نان پیتا سرو می‌کنند.
  • کبه:‌ نوعی غذای خوشمزه در تور لبنان است که ترکیبات اصلی آن شامل گوشت، ریحان و پیاز بوده که درون خمیری قرار گرفته و پخته می‌شوند.
  • قارچ مشوی: نوعی خوراک مرغ لذیذ طبخ شده با ذغال است که اصلیت آن لبنانی بوده و در بیشتر کشورهای عربی درست می‌شود.

مراکز خرید لبنان

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر شما در بیروت خرید از مدرن‌ترین فروشگاه‌های آن است که تعدادی از معروف‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • بیروت مال: مرکز خرید مدرنی است که افتتاح آن در سال ۲۰۰۶ در زمینی به وسعت ۵۰ هزار مترمربع انجام گرفت. این فروشگاه در مجموع دارای ۸ طبقه به صورت ۴ طبقه روی زمین و ۴ طبقه زیرزمین است و انواعی از برندهای معتبر بین‌المللی در آن مشغول به فعالیت هستند.
  • دونس سنتر: در نزدیکی ساختمان‌های اداری و مدارس خیابان Verdun دونس سنتر قرار گرفته که در کنار فروشگاه‌های لباس، آرایشی و بهداشتی و زیورآلات، چند رستوران بین‌المللی، کافه، مراکز تفریحی و فست فود هم در آن وجود دارد.
  • سیتی‌سنتر بیروت: در منطقه‌ی لوانت بیروت می‌توانید به سیتی‌سنتر این شهر سر بزنید که بیشتر از ۴۰ برند معتبر بین‌المللی در آن مشغول به فعالیت هستند. بعد از خرید می‌توانید غذاهای لبنانی دلخواه خود را در رستوران‌‌های این مرکز خرید امتحان کرده و از امکانات تفریحی مختلف آن هم استفاده کنید.
  • مرکز خرید ABC: یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید در تور لبنان است که در حال حاضر چند شعبه مختلف با امکانات تمام و کمال دارد. شما می‌توانید در فضای زیبای این فروشگاه به خرید اجناس دلخواه از برندهای محبوب خود بپردازید.

قیمت تور لبنان

بهترین هتل‌های لبنان

در لبنان انواعی از هتل‌ها با قیمت‌های مختلف آماده‌ی پذیرایی از گردشگران از سراسر نقاط دنیا هستند که تعدادی از بهترین آن‌ها در این بخش معرفی شده‌اند:

  • هتل Saifi Suites: این هتل ۵ ستاره در منطقه‌ای به نام شافی و در نزدیکی یکی از معروف‌ترین خیابان‌های بیروت قرار گرفته است. شما با اقامت در هتل شافی می‌توانید از امکانات گوناگونی شامل دستگاه‌های بدنسازی، اسپا، استخر، منظره‌ی اختصاصی در هر اتاق،‌ سرویس خواب مدرن و... بهره‌مند شوید.
  • هتل Le Gray: در یکی از زیباترین مناطق شهر بیروت هتلی مدرن با نمای ۳۶۰ درجه از کوه و دریا و شهر به نام لگرای قرار گرفته که از محل آن با یک رانندگی ده دقیقه‌ای می‌توان به جاذبه‌های شهر رسید.
  • هتل Staybridge Suites: یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره تور لبنان با خدماتی در سطح کلاس جهانی است که در نزدیکی مراکز خرید این شهر قرار دارد. گردشگران در زمان اقامت در این هتل می‌توانند از اینترنت رایگان، مرکز تناسب اندام، رستوران با غذاهای لبنانی و بین‌المللی،‌ استخری بزرگ در بام و... بهره‌مند شوند.

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل