تور سریلانکا + رزرو تور سریلانکا اردیبهشت 1403 + بهترین قیمت {"@context":"https://schema.org","@type":"FAQPage","mainEntity":[{"@type":"Question","name":"بهترین زمان سفر به سریلانکا چه فصلی است؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"در سریلاانکا دو دوره باران موسمی وجود دارد. بهترین زمان برای سفر به سریلانکا، فصل خشک نواحی ساحلی یعنی از آوریل تا نوامبر برای سواحل شرقی و از دسامبر تا مارس برای سواحل غربی و ارتفاعات مرکزی است. جولای و اگوست اما بسیاری از فستیوال‌ها برگزار می‌شود."}},{"@type":"Question","name":"آیا برای رزرو تور سریلانکا نیاز به ویزا است؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"برای سفر به سریلانکا نیاز به ویزا ندارید. ویزای فرودگاهی 30 روزه کافی است"}},{"@type":"Question","name":"در سریلانکا از چه وسیله‌ای برای جابه جایی می‌توان استفاده کرد؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"حمل و نقل عمومی در کشور سریلانکا ارزان است. برای جابه جایی می‌توانید از توک توک، دوچرخه، اتوبوس، قطار و تاکسی استفاده کنید."}}]} { "@context": "https://schema.org", "@type": "CreativeWorkSeries", "name": "تور سریلانکا", "aggregateRating": { "@type": "AggregateRating", "ratingValue": "4.6", "bestRating": "5", "ratingCount": "69" } }

تور سریلانکا

108 رای شما هم امتیاز بدهید!
  • مالدیو سریلانکا بهار 1403
    • همه روزه
    • هزینه سفر به زودی اعلام می‌گردد.
    • همه روزه
    جزئیات سفر

معرفی کشور سریلانکا

جزیره سریلانکا، در انتهای جنوب غربی هند قرار دارد و بخشی از شبه قاره هندوستان محسوب می شود. پایتخت سریلانکا، کلمبو نام دارد. در سال های اخیر جزیره سریلانکا توسط پلی به نام پل آدم که که بر روی خلیج مانار احداث گردیده، از راه زمینی به هند متصل گشته است. گوناگونی آب و هوا در سریلانکا، این جزیره را به جزیره ای توریستی برای تمام فصول تبدیل کرده است. نواحی جنوب و جنوب غربی سریلانکا دارای اب و هوای گرم و مرطوب و مناطق شمالی و شرقی این جزیره گرم و خشک است. این جزیره در اکثر مواقع سال شاهد بارش باران است. به همین دلیل از خوابیدن در فضای باز در این جزیره اجتناب کنید و از خدمات هتل و محل اقامت خود استفاده کنید. سریلانکا طبیعتی چشم نواز و زیبا دارد که توریست های زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می کند. دین 76٪ مردم سریلانکا بودایی است، 8٪ درصد از مردم سریلانکا مسلمان و 8٪ درصد هندو و 6٪ درصد مسیحی هستند. در شهر های بزرگ سریلانکا مانند کلمبو و کندی، ادارات دولتی و راهنمایان گردشگری می توانند به زبان انگلیسی هم صحبت کنند.

جالب است بدانید که اکثر جمعیت سریلانکا از نژاد سینهالی، یکی از اقوام منشعب شده از نژاد آریایی هستند و حتی بخشی از جمعیت این کشور را زرتشتیان پارسی هند تشکیل می‌دهند. واحد پول سریلانکا با عنوان اختصاصی LKR یا همان روپیه سریلانکا شناخته می‌شود.

مسئله‌ی دیگری که باید در نظر بگیرید این است که طول پرواز شما از تهران تا کلمبو در تور سریلانکا حدود ۳۰.۵ ساعت است و این کشور دو ساعت از تهران جلوتر است.

تور سریلانکا

آب و هوای سریلانکا

قرارگیری در مجاورت اقیانوس هند و خط استوا، آب‌وهوای سریلانکا را تحت تاثیر قرار داده است به طوری که نواحی جنوب و جنوب غربی این کشور دارای اب و هوای گرم و مرطوب و مناطق شمالی و شرقی آن هم گرم و خشک هستند. معمولا این کشور در ماه‌های آوریل تا سپتامبر، میزبان باران‌های موسمی سنگینی است که می‌تواند سفر توریست‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.
دمای سریلانکا تقریبا در تمام طول سال ثابت است. دمای روزها معمولا بین 26 تا 30 درجه سانتی‌گراد در نوسان است و شب‌ها به 14 درجه هم می‌رسد. البته دما در مناطق مرتفع از این میزان کمتر است و روزها به زیر 20 درجه می‌رسد. رطوبت این کشور بالاست و گاهی تا 90 درصد هم پیش می‌رود.
شرجی بود آب‌وهوای سریلانکا این کشور را مستعد پوشش گیاهی انبوه و جنگل‌های سرسبز کرده است. به همین دلیل اگر عاشق طبیعتی مانند طبیعت شمال کشورمان هستید، تور سریلانکا گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

قیمت تور سریلانکا

قیمت تور سریلانکا آرند با احتساب ۱۴ وعده غذایی شامل صبحانه و شام، اقامت در هتل، ترانسفر فرودگاهی و شهری، بلیط هواپیما، راهنمای تور و بیمه مسافرتی شامل ۳۳ میلیون تومان + ۹۹۰ دلار و ۶۰ دلار هزینه‌ی ویزا برای هر نفر بزرگسال است.

تور سریلانکا آرند تور

شما می‌تواند سفر به کشور جزیره‌ای زیبا سریلانکا را با یکی از تورهای مجموعه‌ی آرند تجربه کنید که در آن متصدیان با فراهم کردن امکانات مختلف تلاش می‌کنند تا اوقات خوشی را برای گردشگران عزیز رقم بزنند. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در مورد رزرو تور می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۴۸۴۰۷ تماس بگیرید.

تور سریلانکا نوروز ۱۴۰۳

در مجموعه‌ی آرند تور در یک تور ۱۰ روزه که در تاریخ ۲۸ اسفند سال جاری و ۴ فروردین سال جدید برگزار می‌شود سفری به این کشور زیبا داشته و از جاذبه‌های گوناگون آن شامل معبد دندان بودا، باغ و مرکز تولید گیاهان دارویی، رقص سنتی سریلانکایی، پل ۹ دهانه، قله مینی‌ آدامز پیک، قلعه تاریخی گاله و.. بازدید کرده و برای خرید سوغات هم سری به کلمبو می‌زنیم.

تور سریلانکا نوروز 1403

فرهنگ مردم سریلانکا

مردم سریلانکا، فرهنگی شاد و جذاب دارند و اکثر مواقع سال را با خوشحالی سپری می کنند. در این کشور آداب و رسوم جالب و دیدنی وجود دارند که از جمله آن می‌توان به رقص‌های متنوع محلی با اسم های عجیب و شنیدنی آن‌ها اشاره کرد.

قیمت تور سریلانکا

غذاهای تور سریلانکا

غذاهای سریلانکایی به غذاهای جنوب و جنوب شرق آسیا بخصوص جنوب هند شباهت دارد و تفائت چندانی میان آنها پیدا نمی کنید. این غذاها عموما دارای پودر کاری، فلفل تند، لیمو ترش و نارگیل هستند. قیمت غذاها در سریلانکا گران نیست و حتی در رستوران های توریستی معروف هم قیمت غذا به نسبت ارزان است. توجه کنید که غذاهای سریلانکایی را باید حتما با انگشتان دست راست خود میل کنید!

چای سریلانکا بسیار مرغوب و معروف است و از کیفیتی عالی برخوردار است. سالهاست که چای سیلان (نام قدیمی سریلانکا) در کشورهای مختلف جهان شناخته شده است. آب نارگیل تازه و مرغوب در کنار خیابان ها با کیفیتی مناسب عرضه می شود. لذت نوشیدن آن را حتما تجربه کنید!

بهترین زمان سفر به سریلانکا

مناسب‌ترین زمان برای سفر به سریلانکا پاییز و زمستان است. در فصب پاییز و زمستان هوا بسیار مطلوب است و گردشگران زیادی سریلانکا را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند. در فصل های تابستان و بهار هوا در سریلانکا بسیار گرم است، به همین خاطر تعداد توریست های این کشور کاهش می‌یابد و در نتیجه هزینه تور سریلانکا کاهش می‌یابد.

قیمت تور سریلانکا

مدارک لازم برای سفر به سریلانکا

هزینه‌ی دریافت ویزای سریلانکا به ازای ۳۰ روز اقامت حدود ۶۰ دلار آمریکا است که ممکن است با توجه به سیاست‌های مهاجرتی و ویزایی این کشور تغییر کند، اما در مجموع مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا و سفر به این کشور به شرح زیر هستند:

  • همراه داشتن مدرک رزرو هتل یا اقامتگاه در این کشور
  • داشتن بلیط رفت و برگشت به همراه تاریخ ورود و خروج از این کشور
  • پاسپورت با حداقل ۷ ماه اعتبار که یک صفحه‌ی خالی برای چسباندن ویزا داشته باشد.
  • همراه داشتن مقادیر کافی پول نقد

نکاتی در مورد تور سریلانکا

پیش از رفتن به تور سریلانکا بهتر است با نکات مهمی در مورد این کشور آشنا شوید تا خواسته یا ناخواسته به باورها و فرهنگ مردم این کشور توهین نکنید:

  • در هنگام ورود به معابد و خانه‌ها در سریلانکا حتما کفش‌های خود را در بیاورید.
  • با پوشش‌هایی از جمله دامن کوتاه، تاپ‌های باز و... به معابد نروید، زیرا این کار توهین محسوب می‌شود.
  • برای غذا خوردن، دست دادن، پول دادن و... حتما از دست راست خود استفاده کنید.
  • دقت کنید مردم در سریلانکا به حیوانات بسیار احترام می‌گذارند؛ بنابراین شما هم به آن‌ها احترام گذاشته و از آزار و اذیت آن‌ها پرهیز کنید.

اخذ ویزای سریلانکا

مهم‌ترین نکته‌ای که در هنگام اخذ ویزای توریستی سریلانکا باید در نظر داشته باشید این است که تا حداکثر 30 روز اقامت، به اخذ ویزا نیازی نمی‌باشد. ویزای سریلانکا به صورت فرودگاهی برای شما صادر می‌شود. برای اخذ ویزای توریستی سریلانکا گذرنامه باید بیش از 6 ماه اعتبار داشته باشد. هزینه اخذ ویزای سریلانکا حدودا 65 دلار آمریکا است. در نظر داشته اگر قصد اقامت در سریلانکا بیش از 30 روز را دارید، ویزای فرودگاهی کافی نیست و باید درخواست خود را به سفارت سریلانکا به صورت آنلاین ارسال نمایید.

خدمات تور سریلانکا مجموعه آرند تور

در تور سریلانکا مجموعه آرند تور اقامت شما که شامل ۶ شب هتل ۵ ستاره، ۱ شب هتل ۴ ستاره و ۲ شب در هواپیما است به همراه صبحانه و شام تماماً توسط تور هماهنگ شده و هزینه‌ی آن نیز در قالب تور محاسبه می‌شود. علاوه بر این هزینه‌ی ورودی‌ها، فراهم کردن راهنمای فارسی و انگلیسی زبان، بیمه مسافرتی تا سقف ۵۰ هزار دلار، ترانسفر بین شهری و فرودگاهی و تهیه‌ی بلیط رفت و برگشت هم برای رفاه حال گردشگران عزیز در تور گنجانده شده است.

هزینه تور سریلانکا

جاذبه های تور سریلانکا

سریلانکا جاذبه های توریستی متعددی دارد که گردشگران را از سراسر جهان به خود جذب می نماید، از جمله:

  • سواحل زیبا و چشم نواز و طبیعت همیشه سبز آن با ورزش های آبی مهیج.
  • پارک های جنگلی و حیات وحش.
  • آثار باستانی و تماشای فستیوال و مراسن های خاص و ویژه.

در صورتیکه قصد استفاده از طبیعت را دارید سواحل جنوبی جزیره که در عین امن بودن معروفیت جهانی دارند مانند بنتوتا و اطراف گاله و همچنین ولیگاما و میریسیا و... را توصیه میکنیم. البته بنتوتا برای کسانی که مایل به انجام ورزشهای آبی هستنند مناسب تر است و سواحل دور تر مانند میریسیا برای کسانی که مایل به آرامش بیشتر هستند بهتر می باشد.

راهنمای سفر به سریلانکا

سریلانکا کشوری زیبا و دیدنی در جنوب آسیا است که می‌تواند مقصدی محبوب برای بسیاری از گردشگران باشد. این کشور سرشار از جاذبه‌های گردشگری طبیعی و دست‌ساز است و برای هر سلیقه چیزی قابل ارائه دارد.
تاریخ دوهزار ساله این کشور و دستاوردهای تمدنی قوم سینهالی، جلوه‌هایی باشکوه ایجاد کرده است که برای بسیاری از گردشگران قابل توجه است. از طرفی قرارگیری در جوار اقیانوس هند و سواحل طلایی در کنار جنگل‌های انبوه استوایی، مناظر طبیعی بسیاری ایجاد کرده است.
اگر قصد دارید به سریلانکا سفر کنید یا رزرو تور سریلانکا را در برنامه‌های آینده خود جا داده‌اید، راهنمای سفر به سریلانکا مخصوص شماست. تمام اطلاعاتی که برای مسافرت به این کشور نیاز دارید در ادامه با شما به اشتراک گذاشته شده است.

تور سریلانکا آرند تور

شهرهای توریستی سریلانکا

سریلانکا شهرهای توریستی زیادی دارد و هر کس با هر سلیقه‌ای می‌تواند مقاصد گردشگری متفاوتی در این کشور داشته باشد. در حالت کلی شهرهای زیر از اصلی‌ترین مقاصد تور سریلانکا محسوب می‌شوند و گردشگران بیشتر به این شهرها تمایل دارند:

کلمبو

کلمبو علاوه‌بر اهمیت استراتژیک و تجاری برای سریلانکا، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در این کشور است. این شهر در حاشیه اقیانوس هند قرار دارد و با سواحل زیبا و آثار تاریخی متعدد خود، یکی از دیدنی‌ترین توفقگاه‌های گردشگران است.

مسافرت به سریلانکا بدون اقامت در کلمبو هیچ لطفی ندارد. کلمبو از دیدنی‌ترین شهرهای این کشور است که می‌تواند برای هر گردشگر با هر ذائقه‌ای جذاب باشد.
اگر تور سریلانکا در لیست انتخاب‌های شما بود و در شهر کلمبو توقف داشتید، دیدنی‌های زیر را از دست ندهید:
● معبد کلانیا راجا ماها ویهارایا
معبد کلانیا راجا ماها ویهارایا یکی از معابد معروف بودایی در جهان است که بیش از 2500 سال قدمت دارد. این معبد علاوه‌بر ارزش تاریخی، از ارزش هنری بالایی برخوردار است و یکی از معروف‌ترین معابد بودایی جهان محسوب می‌شود.
● میدان استقلال
میدان استقلال یادمان سال‌روز استقلال سریلانکا در 1948 میلادی است و یکی دیگر از دیدنی‌های کلمبو محسوب می‌شود. این میدان شبیه به پارک است و امکانات تفریحی مناسبی برای گردشگران دارد.
● پارک گاله فیس گرین
پارک گاله فیس گرین یکی دیگر از مکان‌هایی است که نباید در سفر به سریلانکا از دست بدهید. این پارک ساحلی با چشم‌اندازی کم‌نظیر از اقیانوس محبوب دل همه گردشگران است.
● معبد کایلا واساناتان
معابد بی‌شماری در سریلانکا ساخته شده‌اند که هرکدام زیبایی منحصربه‌فردی دارند. قدمت معبد کایلا واساناتان به دوره استعمار پرتغال می‌رسد و معماری زیبا و زیارتگاه‌های آن معروف هستند.
● معبد گانگارامایا
این معبد هم از دیگر دیدنی‌های سریلانکا است که نباید تماشای آن را از دست داد. معماری ویژه این معبد و مراسم‌های خاص مذهبی بوداییان در آن، از جاذبه‌های اصلی شهر کلمبو محسوب می‌شود.
● موزه ملی کلمبو
اگر به تاریخ و فرهنگ علاقه دارید، احتمالا موزه ملی کلمبو برای شما جذاب باشد. این موزه میزبان اشیا قدیمی با ارزشی است که می‌تواند برای علاقه‌مندان به تاریخ جذاب باشد.
● مسجد سرخ
مسجد سرخ توسط مسلمانان هندی در سریلانکا ساخته شده است. شما می‌توانید به وضوح ردپای معماری هند را در این بنای باشکوه ببینید و از تماشای چنین عمارت زیبایی لذت ببرید.

تور ویتنام ارزان

کندی

کندی بعد از کلمبو، دومین شهر معروف و مهم سریلانکا است که ارزش تاریخی زیادی برای این کشور دارد.
این شهر به خاطر آب‌وهوای معتدل و بازارهای صنایع دستی، از محبوب‌ترین مقاصدی است که گردشگران برای توقف انتخاب می‌کنند.

بنتونا

اگر عاشق سواحل اقیانوسی هستید، حتما باید به بنتونا سر بزنید. این شهر به خاطر سواحل زیبا و تفریحات آبی خود بسیار مشهور است و علاوه‌بر آن طبیعت بسیار زیبایی هم دارد.
سایر شهرهای توریستی معروف سریلانکا عبارتند از:

  • نووارالیا
  • سیجیریا
  • دامبولا
  • پولوناروا
  • آنورجاپورا
  • گال

بنتونا دومین شهر محبوب میان شهرهای سریلانکا است که در طول سال گردشگران زیادی را به خود می‌بیند. این شهر ساحلی با معابد متعدد، سواحل زیبای اقیانوسی، مراکز تفریحی و مرکز پرورش لاک‌پشت به شهرت رسیده است. دیدنی‌های زیر از معروف‌ترین مراکز گردشگری بنتونا هستند:

  • باغ بریف
  • جزیره سینامون
  • مرکز پرورش لاک‌پشت کاسگودا
  • جزیره سینامون
  • قلعه هلندی
  • معبد ماها ویهارایا
  • لونوگانگا

جاذبه های توریستی سریلانکا

قلعه سیگیریا

قلعه سیگیریا یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های توریستی سریلانکا است. این قلعه با نمایی بی‌نظیر از جنگل و در ارتفاعات این کشور بنا شده است و حدودا 1600 سال قدمت دارد.

قیمت تور سریلانکا

جزیره دارچین

جزیره سینامون یا جزیره دارچین یکی دیگر از محبوب‌ترین مقاصد در تور سریلانکا است که از مهم‌ترین مراکز کشاورزی این کشور است. در این جزیره دارچین تولید می‌شود و به همین دلیل به این نام شناخته شده است.

قله آدامز

قله آدامز علاوه‌بر زیبایی طبیعی، در میان جمعیت مذهبی سریلانکا موقعیتی ویژه دارد. مردم این کشور معتقد هستند که سنت توماس یا همان حضرت آدم، بودا یا شیوا در این مکان بوده است و رد پای آن در این منطقه قرار دارد.

معبد کایلاواساناتان سوامی دواستانام کوویل

این معبد به هندوهای سریلانکا وابسته است و معماری ویژه‌ای دارد. بازدید از این معبد برای کسانی که به بنای تاریخی و ادیان علاقه دارند، از اوجب واجبات است.

شهر باستانی پولونارووا

شهر باستانی پولونارووا یکی دیگر از اماکن باستانی و معروف سریلانکا است که در قرن‌های گذشته از مهم‌ترین مراکز تجاری این کشور بوده است. این شهر ارزش باستانی زیادی دارد و در ردیف میراث جهانی یونسکو هم قرار دارد.

سایر جاذبه‌های توریستی سریلانکا

  • ساحل تانگاله
  • بازار بنتونا
  • معبد گانگارامایا
  • معبد دندان مقدس
  • مرکز پرورش لاک پشت کاسگودا
  • پارک ملی یالا
  • دریاچه کندی
  • پارک پیناوالا

سوالات متداول تور سریلانکا

● مدت اقامت تور سریلانکا چند روز است؟
معمولا طول تور سریلانکا بین 8 تا 10 روز در نوسان است، اما می‌تواند کمتر یا بیشتر هم باشد.

  • حداکثرتا چند روز قبل از شروع تور، امکان خرید آن وجود دارد؟

برای شرکت در تور سریلانکا نیازی به ویزا ندارید. به همین خاطر حتی از 1 روز قبل هم می‌توانید با ما همراه شوید.

  • مدت زمان پرواز تهران به سریلانکا چقدر است؟

مدت زمان پرواز به سریلانکا با توقف در یک مسیر، حدود 7 ساعت است.

  • قیمت تور سریلانکا چقدر است؟

قیمت تور سریلانکا 10 روز از 33,000,000  میلیون تومان + 850 دلار آغاز می‌شود.

  • آیا آرند تور مجری مستقیم تور سریلانکا است؟

بله. آرند تور تجربه ای طولانی در مدیریت و برنامه‌ریزی برای تورهای داخلی و خارجی دارد.

 


بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل