تور تهران گردی | لیست قیمت و جزئیات کامل تور تهرانگردی

تور تهرانگردی

126 رای شما هم امتیاز بدهید!
  • 21 اردیبهشت 1403 عودلاجان گردی
    • 1 روزه
    • 450,000 تومان
    • موجود
    جزئیات سفر
  • تهرانگردی اردیبهشت 1403
    • همه روزه
    • از 450,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر

13 پیشنهاد گردشگری متفاوت در تهران

تهران جزء شهرهای پرجمعیت جهان میباشد که بزرگترین شهر ایران در دامنه‌ی کوه البرز قرار دارد. از هر گوشه‌ی این پایتخت 200 ساله می‌توان قله‌ی باشکوه دماوند را تماشا کرد. تهران در قلب سه منطقه‌ی طبیعی قرارگرفته که اولین آن‌ها، کوهستان‌های شمالی تهران بوده و بلندترین قله‌ی آن توچال است، دومین منطقه دامنه‌ی البرز است که به دره‌های اوین، درکه، نیاوران، حصارک و سوهانک منتهی می‌گردد، سومین منطقه دشتی است که قسمت اعظم شهر تهران بر آن گسترده شده‌ و دارای شیب ملایمی با جهت شمالی- جنوبی است. این کلان‌شهر در دل خود موزه‌ها،گالری‌ها و سینماهای فراوانی دارد. شما در این شهر می‌توانید از جاذبه‌های مختلف گردشگری همچون سالن‌های خوب برای تماشای تئاتر، پارک‌های متنوع و هزاران تفریحگاه جذاب مختلف دیدن کنید. برای استفاده‌ی بهتر از تاریخچه و جذابیت‌های متنوع طهران، می‌توان با تورهای مختلف تهران‌گردی آرندتور همراه شده و از نقاط جذاب و تاریخی این شهر بازدید کرد. این شهر دوست‌داشتنی در میان این همه شلوغی و جنب و جوش، خانه‌های تاریخی بسیار زیبایی را در دل خود جای داده که با شنیدن داستان‌های هرکدامشان می‌توانید پی به تاریخ زیبای طهران ببرید، با شخصیت‌های مختلف سیاسی و مشاهیر این مرز و بوم آشنا شده به خانه‌هایشان سر بزنید و با زندگی آ‌نها را از نزدیک آشنا شوید. پس با آرند تور همراه باشید و از پکیچ‌های متنوع تهران‌گردی‌اش استفاده کنید و با سیزده مکان جذاب و مشهور استان تهران آشنا شوید.

جاذبه‌های ویژه تهران

  1. ری شهر سلطنتی

ری این شهر باستانی با قدمتی هشت هزارساله، یکی از کهن‌ترین شهرهای جهان است. نام این شهر سلطنتی در کتیبه‌های هخامنشی و منابع یونانی به صورت رگ‌آ (Rega) و  رغه (Rege) آمده‌است. سلوکیان به ری، آریا (Erya) و ارویا (Eroya) و اشکانیان «آرشکیا» می‌گفته‌اند. در ری‌گردی یک روزه در این شهر می‌توانید با چهار اثر تاریخی مشهور ری یعنی حرم شاه عبدالعظیم، ابن باویه، چشمه علی و برج طغرل آشنا شوید.

  • حرم شاه عبدالعظیم

حرم عبدالعظیم حسنی یکی مشهورترین زیارتگاه‌های تهران در شهر ری است که هرساله مردم زیادی را برای زیارت به این شهر می‌آورد. در جوار شاه عبدالعظیم، امامزادگان طاهر و حمزه دو یادگار از امامان چهارم و هفتم شیعیان نیز دفن شده‌اند. قدمت این حرم متبرک به دوره‌ی ایلخانی و صفویه می‌رسد و در دوره‌ی قاجاریه این بنا مرمت شده و قسمت‌هایی بدان اضافه شده‌است. در کنار این بنای مذهبی-تاریخی در باغ طوطی نامداران و افراد مشهور مختلفی همچون ناصرالدین شاه قاجار (که پس از پیروزی انقلاب اسلامی تخریب گشت)، آیت‌الله سید ابوالقاسم کاشانی، ملا علی کنی و محمد قزوینی، عباس اقبال آشتیانی، شیخ محمد خیابانی، ستار خان، محمدتقی فلسفی و.. دفن شده‌اند. حرم عبدالعظیم حسنی یکی از آثار ملی ثبت شده ایران است که پیشنهاد می‌شود ری‌گردی را با زیارت از این حرم مطهر آغاز کنید و سری هم به بازارهای اطرافش بزنید.

عکس

  • چشمه علی

چشمه علی یکی از قدیمی‌ترین آثار باستانی منطقه است که قدمتی هشت هزارساله دارد. این چشمه در مجاورت ابن باویه، برج طغرل، دژ رشکان و در زیر باروی ری قرار دارد. در سال‌های 1934 و 1936 در پی اکتشافات باستانی که از این منطقه انجام شد. ظروف سفالی کهن و تاریخی سرخ‌رنگ با نقش‌های سیاه یا قهوه‌ای تیره در این منطقه کشف شدند که با مطالعه‌ی محققان و باستان‌شناسان قدمت آن‌ها را به عصر پارتیان، ساسانیان و تیموریان نسبت دادند. یکی از بهترین نمودهای این منطقه، نقش برجسته‌های باستانی است که در دیوار تپه در کنار چشمه و به دستور فتح‌علی‌شاه احداث شده‌اند. عکس

 

  • برج ظغرل

در شرق آرامگاه ابن بابویه برج طغرل به ارتفاع 20 متر و مساحت 45 مترمربع قرار گرفته‌است. این برج که از خشت و آجر ساخته‌شده، عمر ساختش به دوره سلجوقیان بر می‌گردد. یکی از ویژگی‌های خاص این برج، کاربرد آن به عنوان ساعت آفتابی است. این برج در مسیر اصلی عبور و مرور کاروان‌ها و مسافران قرار داشته و در شب‌هایی که مهتاب در آسمان نبوده، با آتشی که در بالای باروی آن روشن می‌کردند، مسیر را برای مسافران مشخص می‌کرده و نوری نیز به اطراف پخش می‌شده‌است. عکس

  • ابن بابویه

قبرستان ابن باویه دومین قبرستان بزرگ تهران با وسعت ده هکتار در دشت وسیع ری قرار دارد. این قبرستان 200 ساله چهره‌های نامدار متعددی را در خود جای داده‌است. نامدارانی همچون جهان پهلوان تختی در این جا دفن شده‌اند. برخی از مورخان قدمت این آرامگاه را به دوره‌ی ساسانیان نسبت داده‌اند. نام این قبرستان از نام محمد بن بابویه معروف به شیخ صدوق برگرفته شده که یکی از فقها و دانشمندان شیعه بوده و در قرن چهارم هجری قمری زندگی می‌کرده و در اینجا دفن شده‌است. در گذشته، قبرستان ابن بابویه یک کشتزار و باغ بسیار وسیعی بوده‌ که در زیرش یک سرداب قرار داشته‌است. در دوره ناصرالدین شاه، در این سرداب یک سنگ، به همراه یک جسد سالم پیدا می‌کنند. پس از تحقیق و بررسی مشخص می‌گردد پیکر متعلق به شیخ صدوق بوده که در ۸۰۰ سال پیش فوت کرده‌است. با توجه به پیدا شدن جسد، بقعه شیخ صدوق را در همانجا احداث می‌کنند. پس از برپایی بقعه‌ی شیخ صدوق افراد زیادی در اطراف آن به خاک سپرده شدند و مقبره‌های بزرگ و باشکوهی هم اطراف آن احداث می‌شود. محمدرضا شاه پهلوی و محمد مصدق هر دو وصیت کرده‌بودند در ابن بابویه دفن شوند. در همسایگی مقبره‌ی شیخ صدوق در فاصله‌ی نزدیک یک بقعه با هشت ستون و بسیار شبیه آرامگاه حافظ شیرازی قرار گرفته که در آن حاج ابوالحسن جلوه (طباطبایی) حکیم و عالم شیعی قرن سیزدهم به همراه افراد مشهوری همچون غلامرضا تختی، پهلوان سید حسن شجاعت، علی اکبر دهخدا، محمدعلی فروغی، رجبعلی خیاط، حسین بهزاد و سرهنگ محمود ایروانی اعظم از مؤسسان مدرسه موسیقی، مزار محمدعلی مظفری بنیانگذار یتیم‌خانه‌های مظفری، دکتر سید حسین فاطمی، شیخ موسی دبستانی ادیب و عارف معاصر، جواد فاضل نویسنده و مترجم معاصر و مزار شهدای ۳۰ تیر ۱۳۳۱ شمسی قرار دارند. آرامگاه ابن باویه در دی ماه 1375 به ‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌است. 

  1. کاخ گلستان

کاخ گلستان شانزدهمین اثر ثبت شده‌ی ایران در یونسکو یک مجموعه‌ی بسیار زیباست که شامل 13 بنای تاریخی با روایت‌های مختلف است. قدمت این مجموعه‌ی تاریخی به شاه عباس صفوی بر می‌گردد. این کاخ بسیار زیبا که می‌توان آن را یکی از منحصرترین مجموعه‌های تاریخی ایران دانست، قدمتی 440 ساله دارد. اطلاق نام «گلستان» به این مجموعه‌ی شاهکار به دوره‌ی قاجار و بنیان‌گذارش یعنی آقا محمد خان قاجار بر می‌گردد. گلستان از جمله موزه‌های بسیار محبوب ایران است که در روز اول فروردین بالغ بر 12 هزار نفر بازدیدکننده دارد. این مجموعه کاخ دیدنی همان‌‍طور که گفته شد قدمتش به دوره‌ی صفویه برمی‌گردد اما بسیاری از کاخ‌ها و مجموعه‌های زیبایش در دوره‌ی قاجاریه ساخته شده‌است. کاخ گلستان تهران، جز تاجگذاری پادشاهان، حوادث دیگری را هم به خود دیده‌است. گشایش مجلس یکم و برپایی مجلس موسسان در این مکان اتفاق افتاده و حالا باشکوه و استوار به زمان ما رسیده‌است. در پکیج تهران‌گردی آرندتور، کاخ گلستان یکی از مناطقی است که می‌توانید از آن دیدن کرده و با داستان‌ها و روایت‌هایش آشنا شوید. عکس

  1. موزه جواهرات ملی ایران

به این موزه‌ی تاریخی بروید و پشتوانه‌ی اسکناس‌های رنگارنگ کشور را از نزدیک تماشا کنید. موزه‌ی جواهرات ملی ایران از جمله موزه‌های هیجان‌انگیز و بسیار زیبای این مملکت هستند که از بازدیدشان هیچ وقت خسته نخواهید شد. اگر بخواهید با تاریخچه‌ی جمع آوری جواهرات و... آشنا شوید باید به شما گفت که پادشاهان صفوی تصمیم گرفتند تا گنجینه‌های جواهرات ملی ایران را همچون خود کشور انسجام دهند. چون تا قبل از این پادشاهان، هیچ تدبیری برای جمع آوری، حفظ و نگهداری جواهرات و سنگ‌های زینتی انجام نشده‌بود. با توجه به این امر پادشاهان صفوی سفیرانی به کشورهای مجاور ارسال کردند تا برای خرید و جمع‌آوری و حفظ جواهرات موجود با آن‌ها صحبت کنند. اما پس از حمله‌ی افغان‌ها به ایران، بخشی از این جواهرها غارت رفت و به افغانستان ارسال شد که نادرشاه توانست بخش زیادی از آن‌ها را پس بگیرد. اما متأسفانه بخشی از غنایم و هدایا را به حکام، امیران و پادشاهان کشورها و... بخشید و بخشی نیز به آستان قدس رضوی و سپاهیان اعطا کرد. پس از قتل نادر شاه یکی از سردارانش به نام احمد بیگ افغان ابدالی دوباره به غارت جواهرات خزانه آمد و قسمتی از جواهرات همچون الماس کوه نور هرگز به این مملکت بازگردانده نشد. در دوره‌ی قاجار، قسمتی از جواهرات بر تاج کیانی، کره جواهر نشان و تخت نادری نصب شد که در کاخ موزه‌ی گلستان نگه‌داری می‌شود. رضاخان پهلوی جواهرات را ابتدا در زیرزمین کاخ مرمر نگه‌داری کرد و پس از ساخت بانک ملی ایران جواهرات به موزه بانک ملی منتقل شد و پشتوانه اسکناس گردید. از جمله جواهرهای سلطنتی که در این موزه نگهداری می شود عبارتند از الماس دریای نور، جقه نادری، تاج فرح پهلوی، تاج کیانی، کره جواهر نشان، تخت طاووس (قاجاری) (تخت خورشید) و تخت نادری.

 

  1. موزه آبگینه و سفالینه

موزه‌ی آبگینه و سفالینه یکی از موزه‌های بسیار پربازیدید تهران است که در خیابان سی‌تیر قرار گرفته و مورد توجه‌ی ویژه‌ی گردشگران خارجی است. این موزه که ثبت ملی شده، مجموعه‌ای کم‌نظیر از آثار سفال و شیشه‌ی ایران را در خود جای داده‌است. موزه‌ی آبگینه از نظر آثار گران بهایی که در آن نگهداری می‌شود، عمارت بسیار زیبای «قوام السلطنه» وزیر احمد شاه، میزبانی سفارتخانه‌ها مصر و افغانستان پس از انقلاب و همین‌طور طراحی موزه بسیار قابل توجه و ارزشمند است. در تور تهران‌گردی آرند‌تور می‌توانید به بازدید این موزه‌ی بی‌نظیر که یکی از ده موزه‌ی برتر ایران است، بروید. 

  1. میدان مشق

میدان مشق، یک محوطه‌ی تاریخی 400 متری است که در محدوده‌ی بین خیابان‌های امام خمینی و سی تیر قرار گرفته و در دوره‌ی قاجار برای تمرین رزمی قشون استفاده می‌شده‌است. به گفته‌ی «جکسون» یکی از گردشگران خارجی، میدان مشق بزرگترین میدان نظامی در تهران است. پس از آنکه در زمان رضاخان طرح برپایی نخستین باغ همگانی (پارک) شهر تهران در زمین‌های درون میدان مشق برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی شد، نام میدان مشق به باغ ملی تغییر یافت. اما نام باغ ملی چند سال بیشتر دوام نیاورد و در محوطه آن، ساختمان‌هایی از جمله ساختمان وزارت امور خارجه، کتابخانه ملی و موزه ایران باستان ساخته شد. با این حال، نام این باغ هنوز بر سر دروازه میدان مشق پابرجا مانده‌است. 

 

  1. خانه مدرس

چهارراه سرچشمه تهران محل زندگی یکی از سرسخت‌ترین دشمنان رضاشاه، سید حسن مدرس است. دور تا دور این خانه‌ی دوست‌داشتنی را گلدان‌های کوچک پر کرده و یک حوض آبی‌رنگ در وسطش قرار دارد که ناخودآگاه ذهن شما را به منزل مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها می‌برد. این خانه‌ی دوست داشتنی به سبک خانه‌های قاجاری ساخته‌شده و کامل‌ترین معماری را در بین بناهای هم‌شکل خود دارد. خانه مدرس دارای اندرونی، بیرونی، حیاط و مطبخ‌خانه است. این خانه قدیمی زمانی محل تردد چهره‌های سرشناس تاریخ و سیاست از جمله مشیرالدوله، وثوق الدوله، مستوفی الممالک، ملک الشعرای بهار، موتمن الملک پیرنیا، مصدق و حتی خود رضا خان بوده‌است. با آرند تور به این خانه‌ی تاریخی و ناب ایرانی آمده و آن را از نزدیک بازدیدکنید. این خانه هم در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده‌است. 

 

  1. عودلاجان

با تور تهران‌گردی آرند تور به این محله بیاید و یک سفر یک روزه در تاریخ تهران را تجربه کنید. این محله‌ی قدیمی بین بازار تهران، چهارراه مولوی و میدان بهارستان واقع شده و از هر سمت یک ورودی دارد. ورودی بازار از مسیر چهارراه سیروس می‌گذرد و از روبروی بازار آهنگرها شروع می‌شود. ورودی میدان بهارستان هم  از خیابان سرچشمه در خیابان مصطفی خمینی آغاز می‌شود. در این محله شما می‌توانید به زیارت امامزاده یحیی بروید و در کنار امامزاده، کهن‌ترین چنار تهران با قدمت 900 ساله را ببینید که سرش را به آسمان برده‌است. روبروی امام زاده، موزه‌ی تهران یا همان سرای کاظمی قرار دارد. در نزدیک این دو مدرسه معمارباشی، مدرسه‌ی وقفی قدیمی قرار دارد که جنبش مشروطه از مقابل آن شروع شده است. در عودلاجان اولین های زیادی وجود دارد. به طور مثال، اولین بانک ایران در تیمچه اکبریان تأسیس شده‌است، این بنا امروز به نام «سفره خانه سنتی طهرون» تغییر نام داده، قدمت این بنا به 260 سال قبل می‌رسد. بازارچه سنتی اودلاجان، از دیدنی‌های معروف این محله است که یک سرای اصلی و کوچه‌های فرعی دارد و سقفش با گنبدهای قوسی‌شکل پوشانده شده‌است. داخل بازار صنایع دستی، ظرف‌های میناکاری شده، سفالی و مسی می‌فروشند. پس از بازدید از بازار عودلاجان به سراغ حمام نواب می‌رویم. حمامی که فیلم «قیصر» را در آن ساخته ان و اینک به مرکز فروش صنایع دستی تبدیل شده‌است. 

 

  1. معرفی سه برج مشهور تهران

  • برج طغرل

توضیحات این برج تاریخی در قسمت ری‌گردی داده شده‌است.

  • برج آزادی

تهران با برج آزادی‌اش یکی از نمادهای مشهور است که در دنیا بدان شناخته می‌شود. این بنا در دوران پهلوی توسط معمار جوان « حسین امانت» 24 ساله با ترکیب دوران باستان و دوره‌ی اسلامی ساخته‌شد. او مأموریت داشت تا میدان بزرگی در پایتخت کشور طراحی کند که ایران مدرن را به سایر کشورها معرفی کند و نشانی از دروازه تمدن بزرگ در قرن بیستم باشد. این میدان و برج آزادی پس از 28 ماه تلاش به بهره‌برداری رسید. در روز افتتاحیه برج شهیاد در کشور بری اولین بار از منشور حقوق بشر کوروش کبیر رونمایی شد. منشور کوروش قدمتی 2550 ساله داشته و در موزه بریتانیای لندن نگه‌داری می‌گردد. عکس

  • برج میلاد

یک برج 12 طبقه که امکان بازدید از هشت طبقه‌ی آن وجود دارد و چهار طبقه‌اش، برای استفاده‌های فنی، ایمنی، مخابراتی و رسانه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. این برج 435 متری بلندترین برج ایران و ششمین برج مخابراتی جهان است. برج میلاد بیستمین سازه بلند نامتکی (سازه‌هایی بدون نگه‌دارنده‌ای همانند سیم و دکل) است و مقام نخست از نظر وسعت کاربری سازه راس برج با زیربنای ۱۳۰۰۰ متر را دارد. ساخت این برج 11 سال زمان برد و اینک یکی از مکان‌های پربازدید تهران است که گردشگران داخلی و خارجی به دیدن آن می‌آیند. 

  1. پل طبیعت

پل طبیعت یک پل سه‌طبقه است که از پل‌های ایرانی همچون پل خواجو الهام گرفته شده و بزرگ‌ترین پل غیرخودرویی ایران محسوب می‌شود؛ این پل ۷۰۰۰ متر مربع مساحت داشته و عرض آن در نقاط مختلف بین ۶ متر تا ۱۳ متر متغیر است. این پل که یکی از نمادهای شهر تهران بوده کاملاً سازگار با محیط‌زیست و طبیعت است. پل طبیعت توسط لیلا عراقیان 26 ساله و با همکاری علی بهزادیان (اعضای شرکت سازه‌های پارچه‌ای دیبا) طراحی شده‌است. این پل زیبا و مدرن یک محل بسیار مناسب برای افرادی است که برای پیاده‌روی و تفریح و سرگرمی به این محل آمده‌اند. رستوران‌های متنوع و با کیفیت در کنار فضای پرانرژی این پل قادر است یک روز بسیار شاد و خاطره‌ساز برای شما بسازد. عکس

  • امام زاده صالح

در ادامه‌ی تهرانگردی این بار به سمت شمال تهران و پل تجریش می‌رویم. گنبد آبی‌رنگ و بارگاه زیبای امام‌زاده صالح در میان هیاهوی بازار زیبا و رنگارنگ تجریش همچون دری زیبا می‌درخشد. حضرت صالح بن موسی، فرزند هفتمین پیشوای شیعیان، امام موسی کاظم (ع) مشهور به امام زاده صالح، برادر امام رضا(ع) است که پس از شنیدن خبر ولیعهدی برادرش در خراسان، از عراق به سوی ایران حرکت کرد. اما متأسفانه در تجریش ایشان به قتل رسیده و سر مبارکشان در حرم (تجریش) دفن و بدن مطهرشان را در اردبیل به خاک سپردند. معماری بنای امام‌زاده متعلق به قرون هفتم و هشتم هجری قمری بوده و سبک و شیوه‌ی معماری متعلق به دوره ایلخانی است. در دوره‌ی قاجار، این بنا تعمیر و بازسازی شده و قسمت‌هایی هم بدان اضافه گشته‌است. ایوان ورودی و رواق در سمت شمال حرم دارای یک کتیبه‌ی خشتی کاشی‌کاری شده‌است که تاریخ اجرا و نصب آن را 1210 هجری قمری ذکرکرده‌اند. نام فتح‌علی‌شاه قاجار در بالای کتیبه حک شده‌است. یکی دیگر از پسران فتح‌علی‌شاه، هولاکو میرزا، بانی بازسازی و آذین‌کاری حرم شد. وی گنبد را با کاشی پوشاند و در ورودی را از غرب به شمال که حیاط موقوفه پدرش در آن قرار داشت، تغییر داد. از طرفی دیگر، معیرالممالک، ساعتی را وقف حرم کرد که بر روی برج نصب شده‌بود. یکی دیگر از دیدنی‌های این حرم، چنار مشهور هشتصدساله بود که در محوطه‌ی حرم قرار داشت و هرساله بازدیدکنندگان بی‌شماری از داخل و خارج ایران به دیدن آن می‌آمدند. متأسفانه با نشست قنات زیر امامزاده، این درخت چنار آسیب دید و با مجوز میراث فرهنگی در سال ۷۹ قطع شد. این بنا از سال 1351 در فهرست آثار ملی قرارگرفته‌است. عکس

  • کاخ سعد آباد

مجموعه 18 عمارت و کاخ های کوچک و بزرگ که در خوش آب و وهواترین بخش تهران به مساحت 110 هکتار ساخته شده‌اند. این مجموعه که در دوره قاجاریه ساخته شده، چهار دوره‌ی تاریخی قاجاریه، پهلوی اول و دوم و دوران پس از انقلاب را سپری کرده‌است. مجموعه‌ی سعدآباد با وجود هشت در ورودی و جنگل طبیعی، چشمه‌سارها، قنات‌ها، باغستان‌ها، گلخانه‌ها و خیابان‌ها،  یکی از زیباترین و مهم‌ترین مجموعه موزه‌های فرهنگی ایران و تهران است که از گشت و گذار در آن سیر نخواهید شد. با آرندتور همراه باشید و از هجده کاخ زیبا و فوق العاده از نزدیک دیدن کرده و با تاریخچه‌ی هرکدام آشنا شوید. 

  • کاخ نیاوران

هیچ وقت فتح‌علی‌شاه فکر نمی‌کرد «نی‌آوران» او اینک تبدیل به «نیاوران» زیبا شود و شاهد چهار دوره‌ی تاریخی قاجاریه، پهلوی اول و دوم و جمهوری اسلامی باشد. پس از فتح‌علی‌شاه، محمد‌شاه نیز در این باغ بنایی کوچک ساخت. در پی محمدشاه، ناصرالدین‌شاه نیز به تقلید از پدر کاخ صاحبقرانیه را در این باغ بنا نهاد. آخرین بنایی که در دوران قاجار در این باغ ساخته شد، کوشک احمدشاهی است. عملیات ساخت کاخ نیاوران به دستور محمدرضا پهلوی در سال 1337 آغاز گردید. این بنا جایگزین کاخ کوچکی شد که در زمان فتح‌علی‌شاه ساخته شده‌بود. در ابتدا قرار بود این عمارت زیبا، برای پذیرایی از میهمانان خارجی در نظر گرفته شود،. اما پس از پایان ساخت به محل سکونت دائم محمدرضا پهلوی و خانوده‌اش تبدیل شد. به گونه‌ای که تا واپسین ساعات خروج خانواده پهلوی از کشور محل اصلی سکونت محمدرضا پهلوی و خانواده وی بود. کاخ نیاوران شامل هشت مجموعه‌ی دیدنی است که در تور تهران‌گردی آرندتور می‌توانید با تاریخچه‌ی آن‌ها به‌صورت کامل آشنا شوید. 

 

  • موزه موسیقی

سه تار کوچک اما بسیار نفیس ناصرالدین شاه متعلق به 150 سال پیش یکی از آثار گران بهایی است که در این موزه‌ی کمتر شناخته شده نگهداری می‌شود. بنای فعلی این موزه که در شمال تهران قرار دارد، یک خانه‌ی مسکونی است که به تاریخ 1351 بنا شده پس از طرح تأسیس موزه‌ی موسیقی، به دلیل مناسب بودن محل و فضای کافی آن، از سال ۱۳۸۲ مورد بازسازی قرار گرفت. مرمت و احیاء ان بسیار خوب انجام شده و در نهایت در سال 1388 این موزه افتتاح شده‌است. در موزه‌ی موسیقی 240 ساز از 200 نوع مختلف نگهداری می‌شود. این موزه شامل بخش‌های متعددی همچون سالن نمایش سازها (سازهای کوبه‌ای، زهی، بادی، سنتی و زهی نواحی)، گنجینه‌ی موزه، آرشیو صوتی و تصویری، کتابخانه‌ی تخصصی، کارگاه نمایش مراحل ساخت ساز، انبار ویژه‌ی نگهداری بهینه‌ی سازها، مخزن محصولات مکتوب، کافی‌شاپ و بخش سمعی و بصری است.


بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
ناشناس
1402/11/30 08:19
برای دوم اسفندتورتهرانگردی دارید
پاسخ دهید...
هادی
1402/06/14 17:07
سلام تلفن تماس ندارید تاریخ ندارید هزینه ندارید لطفا
پاسخ دهید...
تیم تحریریه آرندتور
1402/08/27 00:09
با سلام و احترام
لطفا با واحد کارشناسان فروش ما تماس بگیرید 02148407 و تمامی پکیج ها در وبسایت موجود می باشد
باتشکر از پیام شما
پروین بدرلو
1402/10/10 10:47
سلام، اولین بار هست که می خواهم در تور تهرانگردی حضور داشته باشم. لطفا با جزئیات بیشتری اطلاعات را در سایت قرار دهید. که ببینم ساعت شروع و ساعت پایان و تاریخ ها و حتی هزینه ها را ببینیم. بیشتر دوست دارم در طبیعت باشم در کوه و جنگل و
رضا
1402/02/05 19:39
با درود.بسیار عالی
پاسخ دهید...
تیم تحریریه آرندتور
1402/03/15 16:08
با سلام و احترام
باتشکر از پیام شما
حسین
1402/01/30 09:19
سلام .چرا برنامه های بعد از عید به روز نشده
پاسخ دهید...
تیم تحریریه آرندتور
1402/03/15 16:08
با سلام و احترام
بروی وبسایت بارگذاری شدند در صورت مشکل لطفا با دفتر آرندتور تماس بگیرید.
باتشکر از پیام شما
فرهاد صفری
1401/12/11 14:02
با سلام و احترام لطف در صورت امکان تور تهرانگرذی با جزییلت بیشتر و تاریخ های مشخص در سایت گذاشته شود
پاسخ دهید...
تیم تحریریه آرندتور
1402/03/15 16:03
با سلام و احترام
تورهای تهران گردی به صورت گروهی و انفرادی قابل اجراست لطفا برای اطلاعات بیشتر با دفتر آرندتور تماس بگیرید.
باتشکر از پیام شما
ناشناس
1401/10/20 06:54
سلام. آیا قیمت تور برای یک نفر هم لحاظ می‌شود؟
پاسخ دهید...
ناشناس
1402/01/18 13:17
سلام‌قیمت‌سفر‌تور‌چندهصبح‌برم‌شب‌برگردیم
تیم تحریریه آرندتور
1402/03/15 15:56
با سلام و احترام
تورهای تهران گردی بله به صورت گروهی اجرا می شود و قیمت ها به ازای هر نفر میباشد.
باتشکر از پیام شما
اشرف فاميل مداحيان
1401/07/15 09:24
سلام تور تهران گردی شنبه 16 مهر دارید؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/07/17 11:59
با سلام و احترام
تورهای تهران گردی به جز اخر هفته و تعطیلات به صورت اختصاصی داریم برای دریافت اطلاعات برای تور تهران گردی اختصاصی لطفا با شماره 02148407 تماس بگیرید
باتشکر از پیام شما
ناشناس
1401/06/29 22:55
سلام ما از شهرستان میخوایم بیایم تهران ۸ نفر هستیم دوسه روزه می‌خواستیم تهرانگردی کنیم امکان اقامت چند روزه ندارید،؟اگه جوابتون منفیه اگه خودمون جایی رو برای اقامت بگیریم چطور میتونیم از تورهاتون استفاده کنیم روزانه باید بگیریم؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/07/17 11:57
با سلام و احترام
بله امکان پذیر میباشد برای دریافت اطلاعات تور تهران گردی لطفا با شماره 02148407 تماس بگیرید
باتشکر از پیام شما
محمد
1401/06/28 11:17
سلامتور تهرانگردی 31 شهریور دارید؟؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/07/17 12:00
با سلام و احترام
تورهای تهران گردی در وبسایت آرندتور منتشر شده است قسمت تورهای یک روزه
باتشکر از پیام شما
ناشناس
1401/05/21 11:18
سلام خسته نباشید من میخوام   نمایسگاه و موزه و کاخها رو ببینم از شهرستان میخوام بیام    برا ی خودم برنامه ریزی کنم . میشه بفرماید چکار کنم . در صمن کارت   میراث فرهنگی و هنر کارت هم دارم .
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/05/24 11:06
با سلام و احترام
برای اطلاعات بیشتر تورهای تهران گردی لطفا با دفتر آرندتور تماس بگیرید02148407
باتشکر از پیام شما
ناشناس
1401/05/02 12:26
برای ۷ تیرماه، تهران گردی یک روزه اطلاعاتش کجاست ؟ میشه بفرستین
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/05/08 14:55
با سلام و احترام
به زودی پکیج های تور تهران گردی اعلام می شوند
باتشکر از پیام شما
ناشناس
1401/04/26 18:16
سلام. من کارت واکسن را گم کردم اما از سایت، لینک دانلود شده اش را بصورت pdf در گوشی موبایل دارم. آیا امکان استفاده از تور را دارم؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/05/08 14:53
با سلام و احترام
بله میتوانید در تورهای تهران گردی با در دست داشتن فایل کارت واکسن شرکت کنید
باتشکر از پیام شما
ناشناس
1401/03/01 18:13
سلام دربند یا درکه و یا شمشک در پکیج هاتون نیست؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/04/18 17:04
با سلام و احترام
در تورهای تهران گردی بیشتر قسمت های تاریخی اجرا میشود و قسمت های طبیعتگردی به صورت اختصاصی داریم
باتشکر از پیام شما
فاطمه اسدی
1401/02/31 07:47
سلام این هزینه شامل کودکان میگردد اگر میشود ازچندسال؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/04/18 17:09
با سلام و احترام
تورهای تهران گردی از کودکان بالای 5 سال همان قیمت لحاظ می گردد
باتشکر از پیام شما
ناشناس
1401/02/07 13:28
سلام من سنندج هستم .می‌خوام از طریق تور تهرانو بگردم.لطفا راهنمایی کنید
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/04/18 16:56
با سلام و احترام
برای شرکت در تورهای تهران گردی باید تشریف بیارید تهران
باتشکر از پیام شما
ناشناس
1401/01/12 13:23
سلام برای سیزده فروردین هم تور برقرار هست؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/04/12 17:19
با سلام و احترام
نه متاسفانه
باتشکر از پیام شما
علی داراب پور
1401/01/11 00:34
سلام برای تاریخ امروز میشه رزرو کرد
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/04/18 16:55
با سلام و احترام
از طریق سایت آنلاین میتونین تورهای تهران گردی را رزرو بفرمایید
باتشکر از پیام شما
ناشناس
1401/01/09 08:46
ناهارومجامیخوریم
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/04/12 17:19
با سلام و احترام
در تورهای تهران گردی نزدیک ترین رستوران به لوکیشن ها برای ناهار وقت آزاد داده میشه
باتشکر از پیام شما
hasti
1401/01/07 11:26
سلام برای 13 بدر برنامه ای دارید؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/04/18 16:54
با سلام و احترام
نه متاسفانه
باتشکر از پیام شما
فرشته
1401/01/05 20:14
سلام توربه برج میلاد دارید
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/04/18 17:06
با سلام و احترام
بله تور تهران گردی برج تا برج داریم برای اطلاعات بیشتر لطفا با دفتر آرندتور تماس بگیرید02148407
باتشکر از پیام شما
سولمازعلیانژاد
1401/01/02 04:04
سلام گزینه 2باغ ملی رو انتخاب میکنیم کی بیاییم کجابیاییم
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/04/12 17:17
با سلام و احترام
متاسفانه فعلا در تورهای تهران گردی باغ ملی رو نداریم
باتشکر از پیام شما
مربم
1400/12/28 22:20
بدون کارت واکسن سفر امکان دارد،؟؟تست مورد قبول است؟؟
پاسخ دهید...
ناشناس
1401/04/12 17:17
با سلام و احترام
شرکت در تمامی تورهای آرندتور با کارت واکسن امکان پذیر میباشد.
باتشکر از پیام شما
فرزاد
1400/12/27 18:17
با سلامآیا برنامه ای (تور) برای تحویل سال دارید؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/04/18 17:01
با سلام و احترام
بله برنامه ها کامل در وبسایت اعلام شده است
باتشکر از پیام شما
ناشناس
1400/12/25 22:12
ازشهر ملارد میشه برای تور تهران اقدام کرد وسیله نقلیه نداریم
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/04/12 17:16
با سلام و احترام
مبدا تورهای تهران گردی از تهران هستش و جسارتا باید تشریف بیارید تهران
باتشکر از پیام شما
ناشناس
1400/12/20 20:52
سلام ماشهرستانیهاهم میشه استفاده کنیم ؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/12/23 14:34
با سلام و احترام
بله در خدمتتون هستیم در تورهای تهران گردی نوروز 1401
باتشکر از پیام شما
ناشناس
1400/12/17 17:10
سلام تور نوروزی همراه با هتل یا سوییت هستش و چند روزه ؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/12/23 14:35
با سلام و احترام
تورهای نوروزی تهران گردی 1401 یک روزه هستش و اقامت ندارند
باتشکر از پیام شما
فاطمه
1400/12/16 23:56
سلام...تور هاتون چند روزس؟می خواییم برای یک اجرای زنده بیاییم تهران خواستیم همزمان هم بگردیم
پاسخ دهید...
ناشناس
1400/12/23 14:34
با سلام و احترام
از روی پکیج های گذاشته شده میتوانید تور تهران گردی مد نظرتون رو انتخاب بفرمایید
باتشکر از پیام شما
علیرضا ابراهیمی نیا
1400/12/16 14:06
با سلام و وقت بخیر ما که بصورت خانوادگی از شهرستان برای تهرانگردی در عید می آییم محلی برای اسکان هم دارید
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/12/23 14:32
با سلام و احترام
از پکیج های ارائه شده میتوانید انتخاب کنید
باتشکر از پیام شما
پروین گودرزی
1400/12/13 19:47
سلام‌،تور تهران گردی در فروردین ماه
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/12/23 14:35
با سلام و احترام
پکیج ها در سایت برای تور تهران گردی نوروز 1401 گذاشته شده
باتشکر از پیام شما
ناشناس
1400/12/08 12:28
سلام هزینه غذاوورودی موزه ها باتورهست؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/12/23 14:31
با سلام و احترام
ورودیه + لیدر+ پذیرایی میان وعده روی پکیج ها حساب شده.
باتشکر از پیام شما
ناشناس
1400/11/27 01:45
سلام یعنی هم ۱۸۰ هزارتومان هم مبلغ پکیج؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/12/08 09:13
با سلام و احترام
به زودی پکیج های تور تهران گردی با قیمت ها و جزئیات اعلام می شود.
باتشکر از پیام شما
راحله کاشفی
1400/11/25 15:58
سلام برنامه تور برای تعطیلات نوروز چی دارید
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/12/08 09:08
با سلام و احترام
به زودی پکیج های تور تهران گردی رو اعلام می کنیم
باتشکر از پیام شما
زهرا
1400/11/23 18:15
سلام شنت فقط ۵شنبه جمعه تور تهرانگردی دارید ؟ وسط هفته نیست
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/12/08 09:08
با سلام و احترام
تور تهران گردی به زودی پکیج هاشو اعلام می کنیم
باتشکر از پیام شما
zar.651122@gmail.com
1400/11/23 17:06
سلام غذا وپذیرایی هم شامل این هزینه میشه؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/12/08 09:11
با سلام و احترام
در تور تهران گردی ورودیه ها و پذیرایی میان وعده و لیدر روی برنامه هستش ناهار با خود همسفران هستش
باتشکر از پیام شما
ف پ
1400/10/20 11:00
با سلام، لطفا تاریخ اولین تور ری گردی رو بفرمائید
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/10/23 11:25
با سلام و احترام
فعلا تور تهران گردی (ری گردی) نداریم ولی از دیگر پکیج های ما استفاده بفرمایید
باتشکر از پیام شما
نیلوفر
1400/10/11 10:34
سلام برای یک نفر هزینه چقد میشه؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/10/23 11:27
با سلام و احترام
در حال حاضر تورهای تهران گردی به صورت گروهی تشکیل میشه و یک نفر یا دو نفر فرقی ندارد
باتشکر از پیام شما
ریحانه دسترنج
1400/09/27 13:17
سلام وقت بخیر ما از شیراز میخوایم واسه یک همایشی جمعه ۳ دی به تهران بیایم بعد میخواسیم برای یکی دوروز بعدش یه تور گردشگری پیدا کنیم برای تفریح شما برای شنبه یا یکشنبه تور دارید؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/10/23 11:27
با سلام و احترام
متاسفانه وسط هفته تور تهرانگردی نداریم در حال حاضر فقط آخر هفته ها شامل پنج شنبه و جمعه تور تهران گردی داریم
باتشکر از پیام شما
ناشناس
1400/09/22 18:32
سلام برای ۲۶ آذر کدوم تور تهرانگردی رو برگزار می کنید ؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/09/25 09:41
سلام وقت بخیر
برای پکیج زیر داریم در صورت تمایل میتوانید اقدام بفرمایید
https://arandtour.com/tour.cfm?id=4055
باتشکر از پیام شما
ناشناس
1400/09/08 20:34
سلام ببخشید تو جدول قیمت سه نفر زدید ۳۲۰ هزار تومان ولی در رزرو آنلاین زدید نفری ۱۸۰ هزار تومان کدوم باید پرداخت بشه
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/09/25 09:39
با سلام و احترام
تور تهران گردی با توجه به اینکه پکیج های مختلف داره قیمت از 180 هزار تومان شروع میشود برای همین در خرید آنلاین تور تهرانگردی 180 هزار تومان نمایش میدهد برای خرید تور باید تماس بگیرید
باتشکر از پیام شما
ناشناس
1400/09/04 18:33
سلام .جی خواستم بپرسم واسه ۵ آذرتورتهرانگردی دارید؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/09/06 13:42
با سلام و احترام
تور تهران گردی کاخ گلستان برای تاریخ 12 آذر داریم
باتشکر از پیام شما
افسانه
1400/07/21 16:41
سلاممن میخواستم برای جمعه ای از مهرماه برای تور تهران گردی ثبت نام کنم ولی اصلا مشخص نیست چه روزی اجرا میشه و نحوه اجراش چطوریه و حتی رقمی که برای ثبت نام میده با اون جدولی که انواع تورها رو زده متفاوته فقط رقم صد و هشتاد هزار برای هر نفر رو می نه!!!
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/08/06 14:57
با سلام و احترام
لطفا با شماره ثابت دفتر تماس بگیرید 02148407
باتشکر از پیام شما
سلام
1400/06/13 14:58
سلام تور بانه دارید؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/06/22 14:39
با سلام و احترام
متاسفانه فعلا این تور را اجرا نداریم
باتشکر از پیام شما
ناشناس
1400/05/20 12:04
سلام روز بخیر ایمیل ندارم تنها هستم. تور به لواسان وسوهانک هم دارید؟؟؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/05/30 11:23
با سلام و احترام
فعلا متاسفانه به این مقاصد نداریم ولی برای اطلاع از پیکج های تورهای تهران گردی میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید
https://arandtour.com/tour.cfm?id=372
باتشکر از پیام شما
مریم رضایی
1400/04/26 11:08
سلام تور گردشی به روستاهای لواسانک و سوهانک ندارین؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/04/26 14:16
با سلام و احترام
متاسفانه تور به این مقاصد نداریم
برای اطلاع از سایر تورها میتوانید با آژانس تماس بگیرید 02148407
باتشکر از پیام شما
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.