تور مکزیک | تور مکزیک بهار 1403 + تور مکزیک اردیبهشت 1403

تور مکزیک

4 رای شما هم امتیاز بدهید!
در صورت اضافه شدن تور به این مقصد خبرم کن!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

مکزیک کشوری زیبا در آمریکای شمالی است که در سراسر دنیا به خاطر غذاهای خوشمزه‌ی تند و پرادویه‌ی خود شهرت دارد. البته امتحان کردن غذاهای جدید و خوشمزه تنها چیزی نیست که در مکزیک انتظار گردشگران را می‌کشد، شما می‌توانید با شرکت در تور مکزیک آرند تور از آثار تاریخی و گردشگری این کشور بازدید کرده و اوقات خوشی را همراه با اعضای خانواده‌ی خود سپری کنید.

کشور مکزیک کجاست؟

پیش از شرکت در تور مکزیک بهتر است در مورد این کشور اطلاعات لازم را به دست آورید. حقیقت این است که ایالات متحده‌ی مکزیک در بخش جنوبی آمریکای شمالی قرار گرفته و بعد از برزیل و آرژانتین در رتبه‌ی سوم بزرگ‌ترین کشور آمریکای لاتین قرار می‌گیرد.

مکزیک کشوری بسیار زیبا است که با سفر به آن می‌توان شور و شوق زندگی را در تمامی شهرها احساس کرد و بهتر از آن مردمانی مهربان هستند که با غذاهای خوشمزه‌ی خود آماده‌ی پذیرایی از گردشگران هستند. البته تاریخ غنی و پرفراز و نشیب این کشور باعث شده تا آثار تاریخی و معماری شگفت‌انگیزی هم در آن وجود داشته باشد؛ بنابراین گردشگران با سلایق مختلف می‌توانند از شرکت در تور مکزیک لذت ببرند.

اطلاعات کلی مورد نیاز در تور مکزیک

نام انگلیسی

Mexico

پایتخت

مکزیکوسیتی

زبان رسمی

اسپانیایی

واحد پول

پزو

جمعیت

بیشتر از ۱۲۸ میلیون نفر

نوع حوکت

جمهوری فدرال

کد کشور

۰۰۵۲

شماره‌های اضطراری

۹۱۱

اختلاف ساعت با ایران

۹ ساعت و ۳۰ دقیقه از ایران عقب‌تر است

آیا تور مکزیک ویزا می‌خواهد؟

بسته به هدف شما از سفر به مکزیک انواع مختلفی ویزا وجود دارند که برای دریافت آن‌ها باید مدارک مورد نیاز را به سفارت این کشور ارائه دهید. ویزای توریستی این کشور که در حقیقت نوعی اجازه‌ی اقامت کوتاه‌مدت است ۱۸۰ روز اعتبار داشته و برای افرادی صادر می‌شود که با هدف گردشگری، تجارت، بازدید یا اهداف گوناگونی که نیاز به کارکردن ندارند وارد این کشور می‌شوند.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای توریستی تور مکزیک شامل موارد زیر هستند:

  • فرم درخواست ویزای مکزیک
  • اصل گذرنامه که بیشتر از ۶ ماه اعتبار دارد
  • اصل شناسنامه و کارت ملی به همراه کپی تمام صفحات
  • بیمه‌نامه مسافرتی
  • تعهدنامه محضری توریستی بودن سفر
  • گواهی اشتغال به کار
  • رزرو بلیط رفت و برگشت
  • ترجمه انگلیسی صورت وضعیت بانکی یک ماه آخر
  • دو قطعه عکس ۴*۳
  • رزو هتل

تور مکزیک

آب و هوای مکزیک

مکزیک کشوری پهناور است که در مناطق مختلف آن آب و هوای متنوعی در جریان است. با این حال مناطق ساحلی غرب و ارتفاعات داخلی آن خشک بوده و رشته‌کوه‌ها و فلات‌های جنوبی آب‌وهوای مرطوب‌تری را تجربه می‌کنند.

با حرکت از شمال به سمت جنوب دمای هوا به تدریج افزایش یافته و آب و هوای کاملاً گرمسیری بر نواحی جنوبی مکزیک حکم‌فرما می‌شود. البته در مناطقی که در ارتفاعات بالاتر از سطح دریافت قرار گرفته‌اند، هوا سردتر است. در کل میزان بارندگی و میانگین دمای هوا در تور مکزیک با توجه به فصل سفر متفاوت است و باید پیش از راهی شدن به این مسئله توجه کرد.

بهترین زمان سفر به مکزیک

تابستان‌های مکزیک پرباران‌ترین فصل سال در این کشور محسوب می‌شود؛ با این حال میزان رطوبت و بارندگی در شهرهای مختلف این کشور با یکدیگر متفاوت خواهد بود. در نتیجه می‌توان گفت که اواخر زمستان به ویژه ماه نوامبر بهترین زمان برای سفر به مکزیک محسوب می‌شود؛ چرا که در این زمان بارندگی‌ها به پایان رسیده، زمین تازه و سرسبز شده و آماده‌ی پذیرایی از گردشگران می‌شود.

قیمت تور مکزیک

هزینه‌های تور مکزیک

در تور مکزیک آرند تور هزینه‌ی اقامت، بلیط رفت و برگشت، وعده‌های غذایی و ورودی‌ها در تور گنجانده شده است؛ بنابراین نیازی به صرف هزینه‌های بیشتر نیست و صرفاً باید مبالغ مشخصی را برای خرید سوغاتی با خود به همراه بیاورید.

تور مکزیک با آرند تور

در تور مکزیک مجموعه‌ی آرند به کشورهای کوبا و مکزیک سفر کرده و در طی ۱۴ روز از جاذبه‌های دیدنی این دو کشور زیبا بازدید می‌کنیم. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور، رزرو آن و دریافت مشاوره در مورد هزینه‌های احتمالی با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

غذاهای تور مکزیک

در تور مکزیک می‌توانید مجموعه‌ای از غذاهای خوشمزه‌ی این کشور را که معروف‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر هستند امتحان کنید:

  • چیلاکیله (Chilaquiles): یکی از غذاهای سنتی تور مکزیک است که برای صبحانه آماده شده و در تهیه‌ی آن از نان ذرت تورتیا به همراه پره‌های مرغ پخته شده، پنیر، خامه، لوبیای آب پز و سس سالسای قرمز یا سبز استفاده می‌شود.
  • تاکو الپاستور (Tacos al pastor): یکی از معروف‌ترین تاکوهای تور مکزیک است که برای پخت آن گوشت را تکه تکه کرده و در نان ذرت تورتیا قرار می‌دهند. این غذا با پیاز، آناناس و برگ گشنیز سرو می‌شود.
  • توستادا (Tostadas): برای تهیه‌ی این غذا نان تورتیا را درون روغن سرخ کرده و بعد از ترد و طلایی شدن با موادی مثل گوشت پخته شده، پنیر، غذای دریایی یا لوبیای آب‌پز میل می‌کنند.
  • پوزوله (Pozole): نوعی سوپ است که با استفاده از مواد مختلف مثل مرغ و گوشت و سبزیجات و ادویه‌های گوناگون تهیه می‌شود.

هزینه تور مکزیک

جشن‌ها و فستیوال‌های مهم تور مکزیک

یکی دیگر از علت‌های شهرت تور مکزیک فستیوال‌ها و جشن‌های باشکوهی است که در تمامی فصول سال در این کشور برگزار می‌شود که تعدادی از بهترین و مشهورترین آن‌ها شامل موارد زیر است:

  • جشن مردگان: این فستیوال در روزهای اول و دوم ماه نوامبر برگزار شده و به کودکان و درگذشتگان اختصاص داده می‌شود. در جشن مردگان قبرها با گل تزئین شده و افراد با پوشیدن لباس‌های رنگی و مخصوص به شکل اسکلت دور هم جمع شده و یاد عزیزان از دست رفته‌ی خود را گرامی می‌دارند.
  • جشنواره شمع: در اوایل ماه فوریه در یکی از شهرهای این کشور جشنواره شمع برگزار می‌شود که یک جشن مذهبی باشکوه است.
  • جشنواره گولاگوتزا: این جشن در ماه جولای در شهر اوکساکا برگزار شده و هدف اصلی آن حفظ سنت‌های قدیمی موسیقی و رقص فولکور محلی است.

هتل‌های تور مکزیک

در تور مکزیک آرند تور اقامت شما در هتل‌های زیر تدارک دیده شده است:

Hotel Four Points Sheraton Habana ‌ Havana

این هتل ۵ ستاره در سال ۲۰۱۰ در هاوانا افتتاح شد و به دلیل قرارگرفتن در نزدیکی مراکز تجاری مختلف از گزینه‌های ایده‌آل برای گردشگران محسوب می‌شود. البته نباید منظره‌ی زیبای دریا را هم فراموش کرد. از جمله امکانات Four Points Sheraton می‌توان به بار، رستوران، باغ، وای‌فای رایگان، استخر، خدمات زیبایی و مرکز ورزشی اشاره کرد.

اقامتگاه سنتی Casa particular

عبارت Casa particular در حقیقت به خانه‌هایی در کوبا اشاره دارد که به گردشگران با مجوز قانونی اجاره داده می‌شود. گردشگران با اقامت در این خانه‌ها می‌توانند علاوه بر زندگی در کنار یک خانواده‌ی کوبایی از نزدیک با جامعه و فرهنگی بومی این کشور آشنا شوند.

Los Caneyes SANTA CLARA

این هتل زیبا با درختان نخل و مزارع نارگیل احاطه شده  ودر مرکز ویلا کلارا قرار گرفته است. شما با اقامت در این هتل می‌توانید از سوپرمارکت و رستوران موجود هم استفاده کنید که هر روز برای صرف صبحانه باز است.

nh mexico city valle dorado

در بخش شمالی مکزیکو سیتی یکی از بهترین هتل‌های تور مکزیک قرار گرفته است که به دلیل نزدیکی به مراکز خرید برای گردشگران مکان بسیار فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. در این هتل در مجموع ۱۳۰ اتاق مدرن در ۶ طبقه قرار گرفته‌اند و طراحی زیبا و فوق‌العاده مبلمان‌ها و اتاق‌ها در نگاه اول توجه مهمانان را به خود جلب می‌کند.

marriott cancun resort

با اقامت در این هتل فوق‌العاده زیبا می‌توانید از نه رستوران آن که غذاهای بین‌المللی سرو می‌کنند، اتاق‌های بازسازی شده، سالن‌های رقص و استخرهای جدید و پارک آبی مهیج لذت ببرید. علاوه بر این مرکز ورزشی marriott cancun resort تمامی امکانات لازم را برای آرامش ذهن، روح و جسم در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

تور مکزیک آرند تور

جاذبه‌های دیدنی تور مکزیک

در تور ترکیبی مکزیک که بخشی از آن به بازدید از کوبا اختصاص داده شده است از امکان گردشگری گوناگونی بازدید می‌کنیم که تعدادی از آن‌ها به شرح زیر هستند:

  • کلیسای جامع هاوانا: یکی از بهترین نمونه‌های معماری سبک باروک در کوبا است که به طور عمده از بلوک‌های برش مرجان کف اقیانوس در خلیج مکزیک ساخته شده است. فضای داخلی این کلیسا به سبک نئوکلاسیک بوده و کف آن هم با مرمر سفید و سیاه پوشیده شده است.
  • میدان آرماس: یکی دیگر از جاهای دیدنی کوبا است که در آن می‌توانید به انواعی از کتاب‌های دست دوم خواندنی دست پیدا کنید.
  • میدان زوکالو: این میدان در قلب مکزیکوسیتی واقع شده و یکی از بزرگ‌ترین میدان‌های شهری در جهان محسوب می‌شود.
  • موزه ملی مردم‌شناسی:‌ یکی از محبوب‌ترین موزه‌ها در کشور مکزیک است که آثار باستانی و مردم‌شناسی ارزشمندی را از گذشته‌ی مکزیک در معرض نمایش قرار داده است.
  • چیچن ایتزا: یکی از بزرگ‌ترین شهرهای افسانه‌ای مایا در مکزیک است که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار داشته و سبک‌های معماری متعددی را در برمی‌گیرد.

شهرهای دیدنی مکزیک

در کنار پایتخت مکزیک می‌توانید در زمان سفر خود به این کشور از شهرهای توریستی آن هم بازدید کنید که شامل موارد زیر هستند:

  • مورلیا (Morelia): یکی از زیباترین شهرهای مکزیک که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است و بناهای تاریخی فراوان به همراه معماری خیره‌کننده قرن ۱۶ را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.
  • مونتری (Monterrey): امن‌ترین و توسعه‌یافته‌ترین شهر در تور مکزیک است که در آن می‌توان علاوه بر بازدید از موزه‌های مدرن و سنتی از تماشای مناظر طبیعی هم لذت برد.
  • گودالاخارا (Guadalajara): این شهر زادگاه سبک موسیقی ماریاچی است که با وجود معماری زیبا و اروپایی به همراه خیابان‌ها و پارک‌های سرسبز خود توانسته توجه گردشگران را از اقصی نقاط دنیا به خود جلب کند.
  • گواناخوآتو (Guanajuato): طرفداران هنر باید حتماً از این شهر و راه‌های پیچ‌درپیچ و خیابان‌های تودرتو آن بازدید کنند. علاوه بر این کل فضای شهر مشابه یک موزه‌ی تاریخی است که در آن با مشاهده‌ی ساختمان‌های قدیمی می‌توان به اطلاعات جالبی از سبک معماری آن دوره دست پیدا کرد.
  • پوئبلا (Puebla): یکی دیگر از شهرهای توریستی در تور مکزیک است که در بین چهار کوه آتشفشانی قرار گرفته و در فهرست میراث جهانی یونسکو هم به ثبت رسیده است.

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل