تور ماداگاسکار | قیمت تور ماداگاسکار بهار 1403

تور ماداگاسکار

سرزمین عجایب
5 رای شما هم امتیاز بدهید!
در صورت اضافه شدن تور به این مقصد خبرم کن!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

ماداگاسکار از کشورهای آفریقایی است که بیشتر از ۲۰ میلیون نفر جمعیت داشته و مقصد محبوبی در بین طرفداران طبیعت محسوب می‌شود. این کشور حدود ۸۸ میلیون سال پیش از شبه جزیره هند جدا شد و به دلیل زیست بوم منحصربه‌فردی که دارد توانسته لقب قاره هشتم را به خود اختصاص دهد. ما در تور ماداگاسکار آرند که در اواخر زمستان برگزار می‌شود به این جزیره‌ی زیبا و دوست‌داشتنی سفر کرده و از جاذبه‌های دیدنی آن بازدید می‌کنیم.

تور ماداگاسکار

ماداگاسکار کجاست؟

ماداگاسکار کشوری جزیره‌ای در اقیانوس هند و چهارمین جزیره‌ی بزرگ دنیا در قاره‌ی آفریقا است که پایتخت آن شهر آنتاناناریوو بوده و در اطراف آن هم چند جزیره‌ی کوچک قرار دارد. این کشور از سه بخش طولی موازی شامل نوار ساحلی در شرق، فلات مرکزی و مناطق پست در غرب تشکیل شده و زیستگاه حیوانات بومی و پرندگان خاص است.

مجموعه اطلاعات کلی که ممکن است در زمان شرکت در تور ماداگاسکار نیاز داشته باشید در جدول زیر آمده است:

اطلاعات کلی در مورد ماداگاسکار

نام انگلیسی

Madagascar

زبان رسمی

مالاگاسی و فرانسوی

زبان رایج

انگلیسی

دین رسمی

مسیحی

واحد پول

آریاری

نوع حکومت

جمهوری

اختلاف ساعت با تهران

۳۰ دقیقه از تهران عقب‌تر است

ویزای تور ماداگاسکار

اتباع کشور ما در زمان شرکت در تور ماداگاسکار و سفر به این کشور نیازی به دریافت ویزا نداشته و به محض ورود ویزا در فرودگاه برای آن‌ها صادر می‌شود. باید بدانید که ماداگاسکار در ایران سفارت ندارد و نزدیک‌ترین شهر که میزبان سفارت این کشور است، ریاض در عربستان است.

آب و هوای ماداگاسکار

نکته‌ی جالبی که در مورد تور ماداگاسکار وجود دارد غالب بودن دو هوای کلی گرم یا خنک است. یعنی اینکه در این کشور در ماه‌های نوامبر تا آوریل هوا گرم بوده و فصل خنک هم از ماه می آغاز می‌شود. البته باید توجه کنید که تعدادی از مناطق این کشور مناسب بازدید در فصل سرد و سایر بخش‌ها هم برای بازدید در فصل گرما مناسب هستند.

بهترین زمان سفر به ماداگاسکار

با توجه به موارد فوق می‌توان گفت که بهترین زمان شرکت در تور ماداگاسکار و سفر به این کشور در فصول بهار و تابستان تا اواخر مهر است.

قیمت تور ماداگاسکار

جاذبه‌های گردشگری تور ماداگاسکار

در تور ماداگاسکار مجموعه‌ی آرند از جاذبه‌های گردشگری زیر بازدید خواهیم کرد:

جزیره‌ی تانا

یکی از زیبایی‌های تور ماداگاسکار جزیره‌ی تانا است که همچنان بکر و دست نخورده باقی مانده است. حدود ۳۰ هزار نفر در تانا در اعماق کوه‌ها سکونت داشته و از زندگی خود در این طبیعت زیبا لذت می‌برند. شما می‌توانید در زمان بازدید از این جزیره از مهمان‌نوازی ساکنان آن بهره‌مند شده و از مناظر طبیعی هم نهایت استفاده را ببرید.

قایق‌سواری در رودخانه سیریبینا

سیریبینا رودخانه‌ای در غرب ماداگاسکار است که رودخانه‌های مختلفی از آن سرچشمه گرفته و می‌توان ضمن قایق‌سواری در آن از تماشای مناظر جذاب و زیبای اطراف هم لذت برد.

آبشار نوسینومپلا

یکی دیگر از زیبایی‌های تور ماداگاسکار است که به دلیل وجود املاح کربنات کلسیم آب آن در حوضچه‌های پایین دست به رنگ فیروزه‌ای دیده می‌شود. شما می‌توانید در این آبشار فوق‌العاده آب‌تنی کنید.

پارک ملی بماراها

این پارک ملی که در شمال غربی ماداگاسکار قرار دارد یکی از جذاب‌ترین بخش‌های تور ما محسوب شده و در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. به‌علاوه رودخانه‌ای به نام مانامبولو نیز از دل آن عبور می‌کند.

گشت در صخره‌های جینگی

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های تور ماداگاسکار بالارفتن از صخره‌های جینگی و تماشای مناظر اطراف از بالا است که می‌تواند برای همیشه تصویری شگفت‌انگیز را در ذهن شما رقم بزند.

شهر ساحلی مورونداوا

این شهر آفتابی آرام در سواحل غربی ماداگاسکار واقع شده و به همراه درختان نخل زیبا، خانه‌های چوبی، مغازه‌ها و رستوران‌های کوچک و ریکشاهای معروف خود توانسته دل گردشگران را به‌دست آورد. در تور ماداگاسکار و بازدید از این شهر به خیابان باوباب هم سر می‌زنیم و از جاذبه‌های آن دیدن می‌کنیم.

پارک ملی مانتادیا

در پارک ملی مانتادیا می‌توانید از تماشای لمورهای قهوه‌ای رنگ لذت برده و ضمن پیاده‌روی در مسیرهای تعیین شده پوشش گیاهی خاص این بخش را از نزدیک مشاهده کنید.

هزینه تور ماداگاسکار

شکم‌گردی و غذاهای ماداگاسکار

تور ماداگاسکار بهشت انسان‌های ماجراجو است که در آن علاوه بر مشاهده‌ی حیوانات خاص و عجیب می‌توانند غذاهای ویژه‌ای را هم امتحان کنند که تعدادی از آن‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • راویتوتو: برای تهیه‌ی این غذا برگ‌های کاساوا را با هاون می‌کوبند و بعد با استفاده از سیر و گوشت چرب می‌پزند. شاید در نگاه اول این غذا برای شما چندان جالب نباشد اما بهتر است حتماً آن را امتحان کنید.
  • کوبا راوینا: نوعی کیک برنج مخصوص ماداگاسکار است که در برگ‌های موز بخارپز می‌شود. برای تهیه‌ی این کیک از آرد برنج چسبناک به همراه موز، بادام زمینی و وانیل استفاده شده و آن را به عنوان میان‌وعده و دسر میل می‌کنند.
  • موفوگاسی: دونات خوشمزه‌ی تور ماداگاسکار است که با استفاده از آرد برنج پخته شده به همراه چای یا قهوه سرو می‌شود.
  • رومازاوا: برای تهیه‌ی این غذای سنتی از گوشت و برگ‌های خوراکی استفاده می‌کنند. در اولین مرحله گوشت را برش داده و به آن پیاز، موسیر، سیر، گوجه فرنگی و زنجبیل اضافه کرده و بعد از پخت به آن برگ‌های خوراکی پاراکراس را اضافه می‌کنند.
  • رانون امپانگو: نوشیدنی محبوب کشور ماداگاسکار است که با برنج تهیه شده و به صورت گرم مصرف می‌شود.

فستیوال‌های تور ماداگاسکار

یکی از فستیوال‌های جذابی که ممکن است در تور ماداگاسکار با آن برخورد کنید ((تپه‌‌های رقصان))‌ است. جالب است بدانید که این فستیوال در بخش جنوبی این جزیره و در یک بخش حفاظت‌شده برگزار می‌شود. در این بخش تپه‌هایی قرار دارند که بر اثر تأثیرات محیط زیستی تکان می‌خورند به همین دلیل نام تپه‌های رقصان را بر روی این جشن قرار داده‌اند.

تور ماداگاسکار با آرند تور

هتل‌های ماداگاسکار

هتل‌های گوناگونی در ماداگاسکار میزبان گردشگران از اقصی نقاط دنیا هستند که تعدادی از مشهورترین آن‌ها شامل موارد زیر خواهند بود:

  • Hotel Ibis Antananarivo: این هتل فوق‌العاده به صورت سنتی طراحی شده و معماری جذاب آن در بخش ورودی توجه تمامی گردشگران را به خود جلب خواهد کرد.
  • Hotel Colbert: هتل کولبرت یکی از بهترین هتل‌های تور ماداگاسکار است که همه‌ی انتظارات گردشگران را برآورده کرده و همواره توسط سایر مهمانان به گردشگرانی که قصد سفر به این کشور را دارند، پیشنهاد می‌شود.
  • Grand Hotel Urban: یکی از هتل‌های سه ستاره موجود در تور ماداگاسکار است که اتاق‌های آن در کنار ارائه‌ی منظره‌ی زیبای رو به شهر دارای تهویه‌ی مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، گاو صندوق و سشوار هستند.

هزینه‌های سفر به ماداگاسکار

قسمتی از هزینه‌های شما در سفر به این کشور شامل بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، اقامتگاه‌ها، ورودی‌ها،‌ ترانسفر زمینی، وعده‌های صبحانه و... در قالب تور ماداگاسکار گنجانده شده است؛ با این حال شما باید برای موارد مشخصی مثل خرید ناهار، شام و سوغاتی هزینه کنید که در مورد مبلغ دقیق آن می‌توانید با کارشناسان مجموعه صحبت کنید.

آرند تور مجری مستقیم تور ماداگاسکار

تور ماداگاسکار با آرند تور

در تور ۱۶ روزه ماداگاسکار آرند به بازدید از این جزیره‌ی زیبا و جاذبه‌های بی‌همتای آن پرداخته و تلاش می‌کنیم تا اوقات خوشی را در کنار یکدیگر سپری کنیم. سفر به ماداگاسکار تجربه‌ی شگفت‌انگیزی است که با همراهی یک تیم حرفه‌ای می‌تواند کاملاً فوق‌العاده و بدون نقص برگزار شود. برای اطلاع از جزئیات و دریافت مشاوره در مورد تور می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۴۸۴۰۷ تماس بگیرید.


بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
علی بهمن
1401/05/03 14:07
تور ماداگاسکار ارسال پکیج
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/05/08 14:54
با سلام و احترام
به زودی پکیج تور ماداگاسکار آماده میشود و خدمتتان ایمیل می گردد
باتشکر از پیام شما
ناشناس
1401/01/25 04:10
لطفا بهم اطلاع بدید
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/04/12 17:21
با سلام و احترام
بله به محض آماده شدن پکیج تور ماداگاسکار خدمتتون اطلاع رسانی انجام می شود.
باتشکر از پیام شما
محمد
1400/07/12 03:13
الان میخام برممم
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/08/06 14:56
با سلام و احترام
به محض اینکه تور ماداگاسکار برقرار شود خدمتتون اطلاع رسانی خواهد شد
باتشکر از پیام شما