تور مراکش بهار 1403 + قیمت تور مراکش اردیبهشت 1403

تور مراکش

9 رای شما هم امتیاز بدهید!
در صورت اضافه شدن تور به این مقصد خبرم کن!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

مراکش یکی از زیباترین کشورها در قاره‌ی آفریقا است که ساحلی طویل با اقیانوس اطلس داشته و از سمت شمال هم به جبل‌الطارق و دریای مدیترانه می‌رسد. زیبایی‌های خاص این کشور آفریقایی سالانه گردشگران زیادی را راهی تور مراکش و سفر به این قاره‌ی تماشایی می‌کند.

تور مراکش

معرفی کشور مراکش

مراکش یا مغرب که به نام پادشاهی مراکش هم شناخته می‌شود در شمال غربی آفریقا واقع شده و از سمت شرق با الجزایر، از غرب با اقیانوس اطلس از جنوب با موریتانی و از شمال با اسپانیا مرز مشترک دارد. جالب است بدانید که در زمان هارون‌الرشید مراکش از سلطه بغداد خارج شد و ترکان عثمانی هم نتوانستند آن را تحت سلطه‌ی خود در بیاورند، اما استعمار فرانسه و اسپانیا توانست در نهایت بر مردم این منطقه چیره شود.

اطلاعات کلی پیش از شرکت در تور مراکش

اطلاعات کلی که بهتر است پیش از شرکت در تور مراکش بدانید در جدول زیر آمده‌ است:

اطلاعات کلی در مورد مراکش

نام به انگلیسی

Morocco

پایتخت

رباط

زبان رسمی

عربی، بربر

نوع حکومت

پادشاهی پارلمانی

واحد پول

درهم مراکش

کد کشور

۲۱۲+

شماره‌های اضطراری

پلیس: ۱۹

آمبولانس و آتش‌نشانی: ۱۵

نوع برق شهری

۲۲۰ ولت و ۵۰ هرتز

دوشاخه و پریز

تایپ C و E

اختلاف ساعت با تهران

سه ساعت و نیم عقب‌تر است

وضعیت آب و هوا در تور مراکش

مراکش کشوری با اقلیم قاره‌ای است؛ بنابراین آب و هوای آن در بیشتر فصول سال خشک بوده و مشخصه‌ی تابستان‌های آن هم گرمای بسیار زیاد است. از طرفی دیگر زمستان‌ها نیز در مراکش نسبتاً سرد هستند؛ در حالی که در پاییز و بهار هوا در وضعیتی معتدل به سر می‌برد.

مناسب‌ترین زمان برای سفر با تور مراکش

بهترین زمان برای شرکت در تور مراکش بهار یا پاییز است که آب و هوا در بهترین و مطلوب‌ترین حالت خود قرار دارد؛ علاوه بر این نسیم خنکی که می‌وزد به بهتر شدن و دلپذیرترشدن هر چه بیشتر هوا کمک می‌کنند. توجه کنید که ماه‌های ژوئن و ژانویه زمان مناسبی برای شرکت در تور مراکش نیستند، چون موج قدرتمند هوای گرم بر روی کلیه‌ی نقاط این کشور سایه می‌اندازد.

مدارک مورد نیاز تور مراکش

تمام افرادی که می‌خواهند با هدف گردشگری وارد مراکش شوند باید ویزای توریستی این کشور را دریافت کنند که به مدارک زیر نیاز دارد:

  • دو قطعه عکس رنگی به ابعاد ۴ در ۶ با پس‌زمینه سفید
  • تکمیل فرم درخواست ویزا
  • کپی گذرنامه و اصل آن
  • گواهی تمکن مالی به همراه پرینت حساب به زبان انگلیسی با مهر و امضای شعبه
  • گواهی اشتغال به تحصیل به زبان انگلیسی
  • رزرو بلیط‌های رفت و برگشت
  • گواهی اشتغال به کار به زبان فارسی با ذکر میزان حقوق دریافتی و مهر و امضا
  • مدارک رزرو هتل یا اقامتگاه
  • بیمه‌ی مسافرتی

نکته: ویزای توریستی کشور مراکش در کمتر از سه هفته صادر شده و دریافت آن نیازی به انجام مصاحبه حضوری ندارد.

قیمت تور مراکش

هزینه سفر به مراکش

در زمان شرکت در تور مراکش مجموع هزینه‌های روزانه شما ممکن است به ۷۵۰ درهم مراکشی هم برسد، با این حال از آنجایی که بخش بزرگی از خدمات تور توسط مجموعه‌ی ما تأمین می‌شود رقم ذکر شده به میزان چشم‌گیری کاهش می‌یابد. علاوه بر این در صورتی که غذاهای خود را در بازارچه‌ها میل کنید می‌توانید در بخشی از هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

قیمت تور مراکش

قیمت تور مراکش مجموعه‌ی ما با در نظر گرفتن هزینه‌ی بلیط رفت و برگشت، اقامتگاه، بخشی از وعده‌های غذایی، تمامی ورودی‌ها،‌ ترانسفرها و تورلیدر حرفه‌ای فارسی زبان تعیین می‌شود. با این حال با توجه به نوسانات قیمت‌ها بهتر است برای اطلاع دقیق از قیمت تور مراکش با شماره تلفن ۰۲۱۴۸۴۰۷ تماس بگیرید.

تور مراکش با آرند تور

مراکش یکی از کشورهای زیبای آفریقایی است که افراد زیادی خواهان سفر به آن هستند. تور مراکش آرند تور فرصتی بی‌همتا را برای بازدید از قاره‌ی تماشایی آفریقا در اختیار شما قرار می‌دهد که با همراهی کارشناسان و راهنماهای حرفه‌ای در بالاترین و بهترین سطح ممکن برگزار خواهد شد.

تور مراکش آرند تور

جاذبه دیدنی مراکش

کشور مراکش جاذبه‌های دیدنی فراوانی در شهرهای مختلف خود دارد که ما در تور مراکش آرند تور از تعدادی از آن‌ها بازدید می‌کنیم:

مسجد حسن ثانی در کازابلانکا

یکی از جاذبه‌های دیدنی تور مراکش در شهر کازابلانکا مسجد حسن ثانی است که به دلیل شکوه و عظمت بی‌همتا توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند. قسمتی از این مسجد ۹ هکتاری بر روی دریا بنا شده و یکی از دلایل شهرتش مناره بلند آن به طول ۲۰۰ تا ۲۱۰ متر است.

مقبره محمد پنجم در شهر رباط

یکی از دیدنی‌های شهر رباط در تور مراکش مقبره محمد پنجم است که آرامگاه سه تن از اعضای خانواده‌ی سلطنتی بوده و معماری پرجزئیات و شگفت‌انگیز آن باعث حیرت بازدیدکنندگان شده است. ساخت این بنا در سال ۱۹۶۲ به دستور شاه حسن دوم (پسر سلطان محمد پنجم) آغاز شد و در نهایت در سال ۱۹۷۱ به پایان رسید.

سلطان محمد پنجم به دلیل تلاش‌های خالصانه‌ی خود در جنگ استقلال طلبی مراکش بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار بود و هر دو پسرش هم بعد از مرگ در کنار او دفن شدند.

قصر باهیه

این کاخ ۸ جریبی مجموعاً ۱۶۰ اتاق به همراه حیاط و باغی تماشایی داشته و معماری آن در اولین نگاه شما را به یاد معماری‌های شرقی می‌اندازد. مهم‌ترین مشخصات و ویژگی‌های قصر باهیه شامل سقف چوبی از جنس سدار، آثار مینیاتوری روی دیوارها و سقف، گچبری‌های تماشایی، آب‌نماهای فراوان و مسیرهای آبی با حوض است.

میدان جامع الفنا و بازار آن

مرکز فعالیت‌های شهری در مراکش است که جاذبه‌ها و دیدنی‌های مختلفی در آن در انتظار بازدیدکنندگان هستند. در طول روز می‌توانید افسونگران مار و خانم‌هایی را که با حنا طراحی می‌کنند در میدان مشاهده کرده و در شب هم جمع نوازندگان به همراه کودکانی که مشغول بازی هستند و دکه‌هایی که غذاهای خیابانی سرو می‌کنند آماده‌ی پذیرایی از شما خواهند بود. البته فراموش نکنید که سری هم به بازار اصلی این میدان بزنید که در آن می‌توان انواعی از محصولات مختلف فلزی، چرمی، جواهرآلات و... را پیدا کرد.

خرید تور مراکش

کورنیش

منطقه‌ای رو به ساحل در کازابلانکا است که در آن رستوران‌ها و هتل‌های بسیار شیکی وجود داشته و بهترین جا برای قدم زدن و لذت بردن از آفتاب و رفتن به ساحلی عمومی محسوب می‌شود.

موراکو مال

دومین مرکز خرید بزرگ در کشور آفریقا است ک افتتاح آن در سال ۲۰۱۱ در کازابلانکا در سه طبقه انجام گرفت. مهم‌ترین ویژگی این مجموعه وجود آکواریومی با ظرفیت ۱ میلیون لیتر آب و ۴۰ گونه ماهی مختلف است. علاوه بر این می‌توانید در موراکو مال از تماشای یکی از بزرگ‌ترین فواره‌های موزیکال جهان هم لذت ببرید.

قلعه اودیاس

یکی دیگر از جاذبه‌های تور مراکش در شهر رباط است که ساخت آن در قرن یازدهم انجام شد؛ با این حال درون دیوارهای آن می‌توانید منطقه‌ای را با ساختمان‌های زیبا به رنگ آبی و سفید به سبک اندلسی مشاهده کنید.

باغ‌های اندلسی دژ‌ اودیاس

شما می‌توانید در این بخش از تماشای باغ‌های زیبای اندلسی که ساخت آن‌ها به اوایل قرن بیستم باز می‌گردد لذت ببرید. علاوه بر این موزه‌ای به نام اودیاس درون این باغ زیبا قرار گرفته که درون عمارت مربوط به آن می‌توان سبک چیدمان قدیم کشور مراکش را مشاهده کرد.

خرید تور مراکش

مشهورترین غذاها در تور مراکش

طرز پخت و طبخ غذا در مراکش با ذائقه ما ایرانی‌ها سازگاری بالایی دارد؛ بنابراین حتماً در زمان شرکت در تور مراکش تعدادی از مشهورترین غذاهای این کشور را که شامل موارد زیر هستند، امتحان کنید:

  • کوسکوس: از سنتی‌ترین غذاها در تور مراکش است که در مناسبت‌های خاص با استفاده از آرد گندم یا ذرت و بادمجان یا کدو قرمز تهیه شده و با گوشت،‌ سبزیحات و ذرت سرو می‌شود.
  • سافا: شبیه به کوسکوس بوده و می‌توان آن را با استفاده از برنج، ورمیشل یا انواع خمیر شیرین تهیه کرد. برای ان منظور مرغ را در زیر این خمیر قرار داده و با هم سرو می‌کنند.
  • ماکودا: در بیشتر مراکز خرید و خیابان‌های این کشور یافت شده و برای پخت آن سیب زمینی را آبپز کرده و بعد از سرخ کردن به شکل توپک‌های کوچک با سس‌های مختلف میل می‌کنند.
  • بریوات: نوعی شیرینی مراکشی مثلثی شکل شبیه به سمبوسه است که در روغن سرخ می‌شود.
  • کباب: در تور مراکش مانند ایران می‌توانید انواعی از کباب با گوشت قرمز یا سفید را در رستوران‌های این کشور امتحان کنید که واقعاً مزه‌ی فوق‌العاده‌ای دارند.
  • بیسارا: ترکیب باقالی پخته و رغن زیتون بوده که توانسته لقب یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای تور مراکش را به خود اختصاص دهد؛ علاوه بر این ظاهر آن شبیه به حمص عربی است.
  • کله‌پاچه: از غذاهای پرطرفدار در مراکش است که معمولاً برای اعیاد مختلف مثل قربان و مهمانی‌ها پخته می‌شود.
  • خوراک گوشت و آلو: از غذاهای سنتی کشور مراکش است که بسیار خوشمزه بوده و در مهمانی‌ها و اعیاد آماده می‌شود.

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
مجید
1401/04/30 09:42
سلام چطور میتونم از قیمتها و جزییات تور برای زمستان 1401خبر داربست.    سپاسگزارم
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/05/08 14:53
با سلام و احترام
لطفا با دفتر آرندتور برای تور ارمنستان تماس بگیرید 02148407
باتشکر از پیام شما