تور هنگ کنگ | قیمت تور هنگ کنگ اردیبهشت 1403

تور هنگ کنگ

3 رای شما هم امتیاز بدهید!
  • هنگ کنگ اردیبهشت 1403
    • همه روزه
    • هزینه سفر به زودی اعلام می‌گردد.
    • همه روزه
    جزئیات سفر

اطلاعات عمومی هنگ کنگ

هنگ کنگ یکی از بزرگترین شهرهای کشور چین می باشد. برای دوست داشتن شهر هنگ‌کنگ دلایل بسیاری وجود دارد، اما دلیل منطقی ای برای دوست نداشتن این شهر به سختی پیدا می شود. هنگ کنگ به شهر آسمان خراش‌ها، سنت‌های کهن و غذاهای متنوع، تنوع فرهنگ و... معروف است که هر مسافری را مجذوب خود خواهد کرد، حال می‌خواهد سفر اول باشد یا پنجاهم‌! هنگ‌کنگ فراتر از بعد تجاری خود، یک شهر فرهنگی پر جنب و جوش است که همزمان ویژگی ‌های فرهنگ چینی و فرهنگ بازمانده از دوران استعمار بریتانیا را دارد. شما در هنگ کنگ از حضور در جشنواره فیلم های آسیایی و یا نگاه کردن به طلوع و غروب خورشید در یک قایق اژدهایی شکل در رودخانه، لذت فراوانی خواهید برد. اگر ریشه‌های موسیقی فرهنگ جوامع مختلف برای‌ شما جذاب است با گوش کردن به صدای طبل در وسط دریا، شنیدن اولین اپرای کانتونی یا رفتن به سالن‌های کنسرت می‌توانید موسیقی عجیب و گوش نواز این شهر بزرگ را کشف کنید. هنگ‌کنگ یکی از شهرهای پیشرو در امور مالی، بانکداری و تجارت جهانی می باشد. جمعیت هنگ‌کنگ بیش از هفت میلیون نفر می باشد و  97 درصد از این جمعیت چینی هستند. زبان انگلیسی و چینی در تمام شهر هنگ کنگ صحبت می‌شود. دین رایج در بین مردم هنگ کنگ بودایی و مسیحیت است. پیچیدگی هنگ کنگ، به نوعی در بین مردم این شهر هم دیده‌ می‌شود. سفر به هنگ‌کنگ روحیه ماجراجویی و حس اکتشاف و هیجان را در مسافران بر می‌انگیزد. اگر اهل سینمای اکشن باشید می‌توانید بسیاری از صحنه‌های فیلم‌های بروسلی را  که در خاطر دارید در هنگ‌کنگ بیابید. هنگ‌کنگ با وجود جمعیت انبوهی که دارا می باشد یک شهر پر انرژی و بدون از هرج و مرج است. امنیت این شهر در دنیا مثال زدنی است. گشت و گذار در معابد، بازارهای تجاری عظیم و ترکیب بافت روستایی، مدرن و دریایی هنگ‌کنگ دیدنی است. شما در هنگ‌کنگ همه نوع حق انتخاب برای استفاده از زمانتان خواهید داشت. طبیعت بکر و جلوه‌های مدرن معماری شهر هنگ کنگ، هر توریستی را به خوبی سرگرم می‌کند. غذای ارزان، طعم متفاوت و استفاده از مواد تازه در خوراک‌ها، آشپزهای هنگ کنگی را در تمام دنیا مشهور کرده است. در مجموع سفر به هنگ‌کنگ سفر به شهر لذت‌هاست و خوشی هاست!

نکاتی در مورد تور هنگ کنگ

اگرچه هنگ‌کنگ جزوی از کشور چین به حساب می آید، ولی نیاز به ویزای جداگانه‌ دارد. برای درخواست ویزای این هنگ کنگ باید اصل گذرنامه، گواهی تمکن مالی، دو قطعه عکس، گواهی اشتغال و فرم تکمیل شده درخواست ویزا را همراه خود داشته باشید. مدت زمان صدور ویزای هنگ‌کنگ حداقل سه هفته است و حضور شخص برای مصاحبه در سفارت ضروری نیست.

هتل و اقامت در تور هنگ کنگ

زندگی در هنگ کنگ و اقامت در این شهر، هزینه های نسبتا بالایی دارد. اکثر اتاق‌های هتل های موجود در هنگ‌کنگ کمی کوچک بوده و اجاره آن‌ها به نسبت بسیاری از شهرهای آسیایی بالاتر می باشد. با این حال،‌کیفیت هتل های موجود در هنگ کنگ بسیار بالا بوده و خدمات متنوع و متفاوتی را به توریست های این شهر ارائه می کنند.

بهترین زمان تور هنک کنگ

آب و هوای شهر هنگ‌کنگ نیمه گرمسیری می باشد؛ با تابستان‌های گرم و کمی شرجی و زمستان‌های سرد و نسبتا خشک. اما برای سفر به شهر ساحلی هنگ کنگ در هر وقت از سال می‌توان بهانه‌ای پیدا کرد؛ برای ما ایرانی ها، مهر تا آذر هوای هنگ‌کنگ عالی است و زمان بسیار خوبی برای سفر به این شهر می باشد. اما هجوم گردشگران در این فصل بازدید از شهر را کمی دشوار می‌کند. ضمنا، هنگ‌کنگ در این سه ماه شهر بسیار گرانی برای سفر محسوب می‌شود. از دی تا اسفند هوا کمی سرد است اما جشن سال نوی چینی، برگزاری جشنواره هنرهای هنگ‌کنگ و نیز جشنواره بین المللی فیلم باعث می‌شود که در این ماه‌ها، هنگ‌کنگ مقصد بسیاری از گردشگران و توریست ها از سراسر جهان باشد. هوای بهاری هنگ‌کنگ حس بسیار مطلوبی را برای مسافرت به هنگ کنگ القا می کند. کسانی که از رطوبت و سختی زمستان و تابستان گریزان هستند، بهار را یک فصل استثنایی برای استفاده از تور هنگ کنگ می‌دانند. اگر در فصل بهار به این شهر سفر می‌کنید، حتما چتر همراه خود داشته باشید تا باران های این شهر، شما را غافلگیر نکند. بهار برای گردش در هنگ کنگ مناسب است. جشنواره قایق اژدها، جشن فرهنگی هنگ‌کنگ و جشن اول ماه می در این فصل در هنگ کن برگزار می‌شود.

جاذبه های تور هنگ کنک

 جشنواره سال نو هنگ کنگ: جشنواره سال نوی چینی مهم‌ترین و زیباترین فستیوال شهر هنگ‌کنگ است. در این جشنواره علاوه بر آتش بازی اژدها، رقص شیر، برگزاری فستیوال غذا و حراجی‌ها هم به شهر جنب و جوش و چهره ی خاصی می‌دهد. یکی از سنت‌های قدیمی این جشنواره در هنگ کنگ، جشن فانوس می باشد که با کامل شدن ماه انجام می‌شود. مردم هنگ کنگ علاوه بر روشن کردن فانوس، بالن‌هایی را راهی آسمان می‌کنند. هدف و فلسفه این کار به رها کردن بخشی از گذشته و تبدیل شدن به انسانی جدید در آغاز سال نو باز می‌گردد.

جشنواره فیلم هنگ کنگ

جشنواره قایق های اژدها

جشنواره غذاهای محلی

معماری خاص و زیبا


بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
ناشناس
1401/10/15 15:22
سلام برای نوروزتورهنگ کنگ وماکائو خواهیدداشت؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/10/16 23:35
با سلام و احترام
فعلا تور هنگ کنگ نداریم متاسفانه به محض موجود شدن خدمتتون ایمیل ارسال می گردد
باتشکر از پیام شما
رحیم فتحی
1401/07/02 11:59
سلام . روزتون بخیر. ببخشید گواهی تمکن مالی برای هنگ کنگ به ریال چقدر باید باشد؟بنده اگر هتل نخواهم و فقط بلیط هواپیما و ویزا بخواهم چقدر باید هزینه کنم؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1401/07/17 12:00
با سلام و احترام
فعلا تور هنگ کنگ نداریم متاسفانه
باتشکر از پیام شما
میثم
1400/12/20 18:30
سلام .تور هنگ کنگ هست ؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/12/23 14:33
با سلام و احترام
متاسفانه فعلا تور هنگ کنگ نداریم
باتشکر از پیام شما
Hidika
1400/11/27 14:42
سلام تور های هنگ کنگ کی برگزار میشه ؟
پاسخ دهید...
تولید محتوا آرندتور
1400/12/08 09:09
با سلام و احترام
فعلا تور هنگ کنگ نداریم متاسفانه
باتشکر از پیام شما