تور آنتالیا بهار 1403 + قیمت تور آنتالیا اردیبهشت 1403

تور آنتالیا

پرواز غیرمستقیم ایرانی
9 رای شما هم امتیاز بدهید!
  • آنتالیا اردیبهشت 1403
    • همه روزه
    • 21,390,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر
  • آنتالیا اردیبهشت 1403
    • همه روزه
    • 15,400,000 تومان
    • همه روزه
    جزئیات سفر

آنتالیا شهری زیبا و توریستی با سواحل تماشایی در ترکیه بوده که رتبه‌ی دوم را در بین تورهای خارجی محبوب ایرانی‌ها به خود اختصاص داده است. بیشتر مردم در زمان شرکت در تور ترکیه حتماً بازدید از آنتالیا در غرب ترکیه را هم در برنامه‌ی سفر خود قرار می‌دهند؛ چرا که امکانات مدرن این شهر در کنار جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی از آن یک مقصد گردشگری کامل و بدون عیب و نقص ساخته‌اند. تمامی افراد که قصد سفر به ترکیه دارند، نباید فرصت شرکت در تور آنتالیا آرند تور را از دست بدهند.

تور آنتالیا

اطلاعات کلی تور آنتالیا

آنتالیا در خلیجی به همین نام قرار دارد و از نظر مساحت بزرگ‌ترین شهر ترکیه در سواحل مدیترانه‌ای غرب آن محسوب می‌شود. شما می‌توانید در زمان شرکت در تور آنتالیا در جای جای آن ترکیب سنت و مدرنیته را در کنار یکدیگر مشاهده کنید؛ با این حال لازم است که پیش از راهی شدن یک سری اطلاعات کلی در مورد این شهر به دست آورید که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است:

اطلاعات کلی تور آنتالیا

نام به انگلیسی

Antalya

زبان رسمی

ترکی استانبولی

واحد پول

لیر ترکیه

کد کشور

۹۰+

شماره تماس‌های ضروری

آمبولانس: ۱۱۲

پلیس: ۱۵۵

آتش‌نشانی:‌ ۱۱۰

میزان اختلاف ساعت با ایران

یک ساعت و نیم عقب‌تر است

نوع برق شهری

۲۳۰ ولت و ۵۰ هرتز

دوشاخه و پریز

تایپ F و C

وضعیت آب و هوا در آنتالیا

آب و هوا در آنتالیا مدیترانه‌ای به همراه تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌های نسبتاً ملایم است. خبر خوب اینکه این شهر حدود ۳۰۰ روز آفتابی در طول سال دارد در حالی که گرم‌ترین و خنک‌ترین ماه‌ها در آن به ترتیب ژوئیه (با میانگین ۲۸ درجه سانتی‌گراد) و ژانویه (با میانگین ۱۰ درجه سانتی‌گراد) است.

بهترین زمان سفر به آنتالیا

در فاصله‌ی بین ماه‌های آوریل تا دسامبر زمان شلوغی و هجوم گردشگران برای بازدید از آنتالیا است؛ به‌علاوه با توجه به توصیه‌ی کارشناسان بهترین زمان سفر به این شهر هم ماه آوریل محسوب می‌شود. با این حال بهتر است از شرکت در تور آنتالیا در فاصله‌ی ماه‌های ژانویه تا مارس خودداری کنید؛ چرا که ممکن است دمای هوا به شدت کاهش یابد و عملاً امکان بازدید از جاهای دیدنی این شهر وجود نداشته باشد.

قیمت تور آنتالیا

قیمت تور آنتالیا

قیمت تور آنتالیا با توجه به زمان سفر شما می‌تواند متغیر باشد؛ البته از آنجایی که این شهر مقصد لوکس‌تری در مقایسه با سایر مناطق در تور استانبول محسوب می‌شود تورهایی که به مقصد آن برگزار می‌شوند، در مقایسه با سایر شهرهای ترکیه قیمت نسبتاً بیشتری دارند.

در مجموع فاکتورهای مختلفی شامل فصل و زمان سفر، خدمات تور و برنامه‌ی آن، کیفیت هتل و تعداد ستاره‌های آن به همراه وسیله‌ی نقلیه‌ی انتخابی و ایرلاین مورد نظر می‌توانند بر روی قیمت نهایی تور آنتالیا اثر بگذارند.

هزینه سفر به آنتالیا

هزینه‌های کلی سفر در زمان شرکت در تور آنتالیا جدا از هزینه‌های معمول تا حدی زیادی به خود شما بستگی دارد. ما در آرند تور انواعی از هتل‌های ۳، ۴ و ۵ ستاره را در تور آنتالیا برای هم‌وطنان عزیز فراهم کرده‌ایم تا بتوانند با توجه به بودجه‌ی خود مناسب‌ترین نوع را انتخاب کنند.

از طرفی دیگر چون هزینه‌ی تهیه‌ی بلیط،‌ ترانسفر فرودگاهی، بیمه‌ی مسافرتی و راهنمای فارسی زبان در قالب تور گنجانده می‌شود، گردشگران باید مبلغ مشخصی را به خرید سوغات و تهیه‌ی بخشی از وعده‌های غذایی اختصاص دهند که در رستوران‌های ارزان قیمت این شهر حدود ۱۵ تا ۲۷ لیر ترکیه و در رستوران‌های لوکس هم بیشتر از ۵۰ لیر به ازای هر نفر متغیر است.

هزینه سفر به آنتالیا

هتل های آنتالیا

همان‌طور که اشاره کردیم در تور آنتالیا مجوعه‌ی آرند تور امکان اقامت در هتل های مختلفی برای گردشگران فراهم شده است که تعدادی از آن‌ها در این بخش معرفی شده‌اند:

۱. هتل Lara Palace

این هتل ۳ ستاره حدود ۱۵ دقیقه رانندگی با ساحل لارا و مرکز خرید مارک آنتالیا فاصله دارد. شما می‌توانید بعد از شنا در استخر فضای باز هتل لارا در یکی از دو رستوران یا بار آن خستگی در کنید. از جمله امکانات این اقامتگاه می‌توان به خدمات روزانه اتاق، کافی‌شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته، باغ، صندوق امانات در پذیرش، کارکنان چندزبانه و حمام‌های اختصاصی در اتاق‌ها اشاره کرد.

۲. هتل Belkon

هتل بلکون در سریک در نزدیکی یک ساحل خصوصی واقع شده است و گردشگران می‌توانند با اقامت در آن به راحتی از ویرانه‌های سیلیون، پل اوریمدون و مراکز خرید آنتالیا و آنتالیوم پریمیوم دیدن کنند. امکانات این هتل شامل وای‌فای رایگان، خدمات نگهداری از کودکان، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق بازی، استخر کودکان و بزرگسالان به همراه رستوران، وای‌فای ریگان و اسپا است.

۳. هتل Royal Towers

این هتل در منطقه‌ی کمر آنتالیا در نزدیکی یک ساحل خصوصی قرار دارد و بهترین گزینه برای افرادی است که به صورت خانوادگی به ترکیه سفر می‌کنند. شما می‌توانید در کنار تماشای جاذبه‌های اطراف از بار ساحلی هتل به همراه باغ، آبگرم، خدمات فیشال و ماساژ در مرکز اسپا، باشگاه ورزشی و کلاب رایگان کودکان و انواع امکانات رفاهی موجود در اتاق‌ها استفاده کنید.

۴. هتل Amon

یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره‌ی پیش روی شما برای اقامت در آنتالیا هتل آمون است که در منطقه‌‌ی سرگرمی سریک در نزدیکی ساحل قرار گرفته است. این هتل علاوه بر نزدیکی به باشگاه‌های گلف کاریا و آنتالیا امکانات متعددی هم دارد که شامل صندلی‌های آفتاب‌گیر به همراه بار در کنار استخر، مرکز خرید، کلاس‌های تناسب اندام و یوگا در باشگاه ورزشی، خدمات گوناگون ماساژ در سالن اسپا و وای‌فای رایگان در اتاق‌ها است.

۵. هتل Cender

سندر هتلی در مرکز آنتالیا در نزدیکی آب و نوار ساحلی این شهر است که تعدادی از جاذبه‌های دیدنی از جمله بازار قدیمی، موزه‌ی باستان‌شناسی، پارک ساحلی کنیالتی، دروازه هادریان و برج ساعت در نزدیکی آن قرار دارند. امکانات و خدماتی که با اقامت در این هتل در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد شامل وای‌فای رایگان در اتاق‌ها و باغ، اتاق بازی‌، استخر روباز و استخر کودکان، پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار چمدان و گاو صندوق در اتاق‌ها است.

تور آنتالیا آرندتور

مناطق مختلف آنتالیا

شما با شناخت بهترین مناطق آنتالیا می‌توانید سفر خود را برای بازدید از این شهر به درستی برنامه‌ریزی کنید. در مجموع این شهر شامل مناطق زیر است:

  • لارا: یکی از بهترین مناطق آنتالیا با تعداد زیادی هتل و زیرساخت‌های مناسب برای اقامت گردشگران است.
  • کنیالتی: در این منطقه سواحل تمیز و زیبا و یکی از بهترین سواحل ترکیه یعنی کنیالتی به همراه مراکز خرید فراوان، سیستم حمل و نقل مناسب، بیمارستان دولتی و مراکز بهدشتی و درمانی قرار دارند.
  • بلک: این منطقه که لقب پایتخت گلف ترکیه را به خود اختصاص داده است، در کنار میزبانی بیشتر از ۱۵ دوره از مسابقات جهانی گلف، جنگل‌های زیبا به همراه پارک ملی و مکان‌های تاریخی، چشمه‌های آب معدنی و هتل‌های متعدد را در خود جای داده است.
  • کمر: محبوب‌ترین منطقه‌ی آنتالیا در بین گردشگران است که انواعی از رستوران‌ها، کافه‌ها، هتل‌ها، بازارها و سواحل پرچم آبی (پاک) به همراه انواع تفریحات آبی را می‌توان در آن امتحان کرد.
  • کپز: یکی از مناطق آنتالیا است که با وجود دوری از خط ساحلی امکانات متعددی دارد و بیشتر افرادی که به دنبال سرمایه‌گذاری هستند، به این منطقه سر می‌زنند.
  • آلانیا: به دلیل جاذبه‌های متعددی که در این منطقه وجود دارد، تورهای مجزایی برای بازدید از آن برگزار می‌شوند؛ به‌علاوه آلانیا جز مناطق لوکس و بالا شهر آنتالیا محسوب شده و تورهای آن در مقایسه با سایر مناطق قیمت بالاتری دارند.
  • سیده: شما با اقامت در این منطقه می‌توانید در کنار تماشای آثار تاریخی فراوان به فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و بازارهای قدیمی سیده هم سر بزنید.
  • مراد پاشا: از جمله مناطق جذاب در تور آنتالیا است که جاذبه‌هایی مانند کاله ایچی،‌ آبشار دودن، دروازه هادریان، بندرها و مساجد مختلف در آن قرار دارند.
  • آکسو: از مناطق مرکزی و تاریخی آنتالیا است که قدمت آن به ۱۲۰۰ سال پیش از میلاد مسیح بازمی‌گردد و طبیعتی زیبا و تماشایی دارد.

تور ارزان آنتالیا

تور ارزان آنتالیا

پیگیری نکات ذکر شده در این بخش به شما کمک می‌کند تا سفری مقرون‌به‌صرفه را به آنتالیا تجربه کنید:

  • بخش بزرگی از هزینه‌ی تور شما به هتل انتخابی بستگی دارد؛ بنابراین قید اقامتگاه‌های لوکس را بزنید و به سراغ هتل‌های اقتصادی بروید.
  • سراغ پروازهای ایرانی بروید تا هزینه‌ی شما کاهش یابد.
  • از سفر به آنتالیا در تعطیلات نوروز و زمان‌های پیک خودداری کرده و سفر خود را به فصل‌هایی مثل زمستان و پاییز موکول کنید.

جاهای دیدنی آنتالیا

دیدنی‌های این شهر در تور آنتالیا صرفاً به ساحل‌های بی‌نظیری که دارد محدود نمی‌شود و شما می‌توانید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این شهر شامل موزه‌ها، شهر و بندر قدیمی، مناره ییولی، دروازه هادریان، برج و باروی رومی، شهر باستانی آسپندوس، ترمسوس و پرگه، چشمه‌های کارستی، غار کاراین و... هم بازدید کنید.

تور آنتالیا ۱۴۰۳

تور آنتالیا ۱۴۰۳ آرند تور به صورت هوایی و با امکان انتخاب بلیط مستقیم و غیرمستقیم انجام می‌شود. با انتخاب بلیط مستقیم از ایرلاین‌های ترکی پرواز شما به صورت مستقیم در شهر آنتالیا فرود می‌آید اما با انتخاب پروازهای ایرانی به فرودگاه‌های اطراف پرواز کرده و بعد از آن با طی کردن حدود ۳ ساعت مسیر با ون یا اتوبوس به آنتالیا می‌رسید.

تور آنتالیا لحظه آخری

تور آنتالیا با آرند تور

ما در آرند تور با تکیه بر تجربه‌ی بالای خود در جلب رضایت مشتریان تلاش کرده‌ایم تا بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را در تور آنتالیا برای هموطنان عزیز فراهم کنیم؛ پس با انتخاب تور خود از آژانس حرفه‌ای ما خاطره‌ای خوش و به‌‌یادماندنی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره در مورد انتخاب تور و جزئیات مربوط به آن می‌توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۸۴۰۷ با مشاوران مجموعه تماس بگیرید.

 


بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل