بهترین تفریحات رایگان در دبی را بشناسید

بهترین تفریحات رایگان در دبی را بشناسید

شما هم امتیاز بدهید!

هزاران تفریح رایگان برای انجام در تور دبی وجود دارد. چه بخواهید آسمان‌خراش‌های مدرن درخشان دبی را ببینید، تصمیم به کاوش در تاریخ و فرهنگ امارت داشته باشید یا بخواهید فقط در طبیعت بیرون بروید، تفریحات رایگان در دبی منتظر شما هستند.

از آنجایی که دبی به عنوان مرکز سبک مدرن، مجلل و به طور کلی لوکس شناخته می‌شود، ممکن است فکر کنید که سفر با بودجه کم به آنجا دشوار خواهد بود اما در واقع هزاران تفریح رایگان برای انجام در تور دبی وجود دارد. چه بخواهید آسمان‌خراش‌های مدرن درخشان دبی را ببینید، تصمیم به کاوش در تاریخ و فرهنگ امارت داشته باشید یا بخواهید فقط در طبیعت بیرون بروید، تفریحات رایگان در دبی منتظر شما هستند. دبی برای کسانی که می‌خواهند بدون هزینه زیاد شهر را تجربه کنند، جاذبه‌های زیادی دارد، با ما همراه باشید تا شما را با تفریحات رایگان در دبی آشنا می‌کنیم.

1.      لذت حضور در دبی مال

یکی از تفریحات رایگان در دبی بازدید از مراکز خرید لوکس این کشور است. هنگام حضور در تور دبی، خرید قطعاً در دستور کار قرار خواهد گرفت و بازدید از مراکز خرید وسیع دبی برنامه‌ای ضروری در تور دبی است. دبی مال بزرگ‌ترین مرکز خرید دبی است که بیش از 1200 فروشگاه با مجموعه‌ای از مارک‌های لوکس، گران‌قیمت و محلی را در خود جای داده است، بنابراین بهشتی برای عاشقان خرید است. این مرکز خرید از چندین جاذبه تفریحی تشکیل شده است. همچنین بسیاری از غذاخوری‌های محلی و رستوران‌های زنجیره‌ای بین‌المللی را در دبی مال خواهید یافت. دبی مال یک مکان شگفت‌انگیز برای گذراندن وقت با عزیزان خود و کشف آن به دلخواه است.

2.      بازدید از آکواریوم دبی مال

آکواریوم و باغ‌وحش زیر آب دبی در دبی مال واقع شده است، این آکواریوم در طبقه همکف مرکز خرید دبی مال قرار دارد و پر از کوسه و هزاران حیوان آبزی دیگر با بیش از 140 گونه است. می‌توانید با پرداخت هزینه و خرید بلیت وارد تونل آکواریوم شوید، اما اگر وارد تونل نشوید هم می‌توانید بخش‌هایی از این آکواریوم عظیم را تماشا کنید. منظره بیرونی به همان اندازه عالی است و تماشای آن کاملاً رایگان و از تفریحات رایگان در دبی است.

3.      تماشای جادوی فواره در دبی مال

یکی از کارهای رایگانی که در دبی مال می‌توان انجام داد، تماشای نمایش دیدنی فواره در خارج از مرکز خرید است. در عرشه زیبای کانال دست‌ساز نزدیک دبی مال قدم بزنید و در فواره دبی به تماشای یک نمایش دیدنی بنشینید. بازدید از این نمایش دیدنی از تفریحات رایگان در دبی و از جمله کارهایی است که باید در تور دبی انجام دهید، هر روز عصر، فواره‌ها با نور و موسیقی زنده می‌شوند. فواره دبی بزرگ‌ترین سیستم آبنمای طراحی شده جهان است که روال‌های آب را با آهنگ‌های ویتنی هیوستون، انریکه ایگلسیاس و سلین دیون اجرا می‌کند.

4.      تماشای برج العرب

یکی از ساختمان‌های نمادین دبی، برج العرب، هتلی مجلل است که در جزیره دست‌ساز خود قرار دارد. اگر بخواهید در این هتل اقامت داشته باشید باید هزینه بپردازید، اما می‌توانید از مناظر خیره کننده بیرون آن لذت ببرید. حوالی غروب آفتاب به تماشای تغییر رنگ‌ها بروید و عکس بگیرید. اگر می‌خواهید منظره بهتری داشته باشید، برای شام در یکی از رستوران‌های متعدد داخل آن مکان رزرو کنید.تماشای برج العرب از زیباترین تفریحات رایگان در دبی است.

5.      قدم‌ زدن در ریورلند دبی

ریورلند دبی بزرگ‌ترین تم پارک در خاورمیانه است. این پارک مکان‌های نمادین از سراسر جهان را بازسازی کرده است. یکی از تفریحات رایگان در دبی قدم‌ زدن در این پارک است. در ریورلند چهار منطقه برای لذت بردن وجود دارد:

شبه‌جزیره دبی: این بخش دارای معماری باشکوهی از قرن نوزدهم است. این مکان از دو طرف توسط رودخانه احاطه شده است و فضای باز در این بخش میزبان کنسرت‌ها و جشنواره‌ها است. همچنین رستوران‌های زیادی را خواهید دید که غذاهای خوشمزه سرو می‌کنند.

دهکده فرانسوی دبی: در نزدیکی لگولند دبی قرار گرفته است، دارای غذاخوری به سبک مدیترانه‌ای است که به اروپا در دهه 1600 بازگشته است.

دروازه هند دبی: نزدیک به ورودی پارک بالیوود، طراحی شده است، با ورود به این منطقه شما احساس پرسه‌زدن در خیابان‌های بمبئی را خواهید داشت.

بورد واک دبی: مکانی عالی برای افرادی که به دنبال کاوش و احیای هیجان نوستالژیک آمریکای اولیه در دهه 1950 و قدم‌زدن در خیابانی شلوغ شهری پر از هیجان و سرگرمی هستند. این مکان با درختان نخل زرق و برق‌دار تزئین شده است که شما را به یاد کالیفرنیا می‌اندازد.

بیشتر بخوانیدهمه چیز درمورد پارک درخشان گاردن گلو در دبی بدانید

6.      قدم‌ زدن در جاده شیخ زاید

جاده شیخ زاید شما را به سفری بی‌نظیر خواهد برد، از تحسین معماری زیبا گرفته تا موزه خیره کننده آینده، عکس گرفتن با بالای برج خلیفه یا دیدن قاب دبی، این خیابان حتی اگر با ماشین خود از آن عبور کنید، ذهن شما را متحیر خواهد کرد. در تور دبی حتماً از این خیابان بازدید کنید و از تفریحات رایگان در دبی لذت ببرید. قاب دبی یک نقطه عطف فرهنگی جدید است که نمادی از پیشرفت معماری در دبی است و در سال 2018 افتتاح شد و بازدیدکنندگان را در داخل پارک زبیل جذب می‌کند.

7.      تماشای مناظر خیره کننده دبی از برج خلیفه

برج خلیفه بلندترین ساختمان جهان است. این آسمان خراش با ارتفاع بیش از 2700 فوت، دارای منظره‌ای چشمگیر است و از نزدیک حتی خیره‌کننده‌تر است. نمای شیشه‌ای و فلزی این برج، خورشید کویر را منعکس می‌کند و الگوهای پیچیده آن نفس‌گیر است. معماری این  برج شگفت‌انگیز است. اگر تصمیم به رفتن به بالاترین طبقه برج گرفتید، مناظر خیره کننده دبی را خواهید دید. چه به دنبال مکانی برای گرفتن عکس باشید یا فقط بخواهید شهر را از بالا ببینید، برج خلیفه قطعاً ارزش دیدن دارد. بازدید از این برج از تفریحات رایگان در دبی است.

8.      کانال و آبشار دبی

کانال دبی که در نزدیکی جاده شیخ زاید واقع شده است، اخیراً به شگفتی‌های متعدد شهر اضافه شده است. کانال دبی که شامل 5 پل عابر پیاده و یک تفرجگاه هفت کیلومتری است، مناظری باورنکردنی از شهر ارائه می‌دهد. این مکان برای پیاده‌روی یا حتی دویدن بسیار مناسب است و کاملاً رایگان است. با این حال، نقطه برجسته این مکان، آبشار است. آبشار کانال دبی از ساعت 8 شب شروع می‌شود و تا ساعت 10 شب ادامه دارد.

بهترین چیز این است که برای تماشای این آبشار دیدنی نیازی به خرید بلیت نیست. اگر می‌خواهید آبشار را از نزدیک ببینید، باید قایق سواری کنید که برای شما هزینه دارد. این آبشار از 80 پمپ آب تشکیل شده است و دارای حسگر است، وقتی یک قایق از زیر آن عبور می‌کند، آبشار به طور خودکار متوقف می‌شود. یکی از تفریحات رایگان در دبی بازدید از این آبشار است، برای داشتن بهترین منظره، شب‌ها به اینجا بروید تا آبشاری که با نورهای رنگی پوشیده شده است را ببینید.

9.      تماشای غروب آفتاب در پارک ساحلی جمیرا

ساحل جمیرا با شن‌های سفید نرم و چشم‌اندازهای زیبای افق شهر، یکی از بهترین مکان‌های دبی برای تماشای غروب خورشید است. همچنین مکانی عالی برای استراحت و تماشای مناظر خیره کننده شهر و خلیج عربی است و بهتر از همه، از تفریحات رایگان در دبی است! علاوه بر این مجموعه‌ای عالی از رستوران‌ها و کافه‌ها در این نزدیکی آن وجود دارد، بنابراین می‌توانید در حین غوطه‌ور شدن در آفتاب از خوردن غذاهای محلی نیز لذت ببرید. در پارک ساحلی جمیرا یک منطقه بازی برای کودکان، زمین والیبال ساحلی، یک مسیر دویدن و تفریحات دیگر ارائه می‌شود.

10. کاوش شبانه مسجد جمیرا

اگر به دنبال تفریحات رایگان در دبی هستید، مسجد جمیرا یک گزینه عالی است. این مسجد از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر، پذیرای بازدیدکنندگان از همه ادیان است. مسجد جمیرا بسیار زیباست به ویژه شب‌ها که توسط نورافکن‌ها روشن می‌شود.

بیشتر بخوانید: نخل جمیرا شگفت انگیزترین جزیره خاورمیانه‌جزیره نخل دبی

11. عکس سلفی در لامر

لامر دبی با حال و هوای هیجان‌انگیز، چشم‌انداز هزاره‌ای و مجموعه‌ای از رستوران‌های مد روز، بهترین‌های آفتاب، دریا، سرگرمی و ماجراجویی را یکجا به ارمغان می‌آورد. لامر بدون شک یکی از دیدنی‌ترین مکان‌های اینستاگرام در امارات متحده عربی است که عکس‌های سرگرم کننده زیادی دارد. بازدید از این منطقه و انداختن عکس از تفریحات رایگان در دبی برای شرکت‌کنندگان در تور دبی است. این محله به دیوارهای رنگارنگ و گرافیتی‌های اطرافش مشهور است و برای عکس سلفی بسیار محبوب است. این محله ساحلی دارای پارک موج سواری، پارک ترامپولین، سینما، سالن بدنسازی و کافه‌های متعدد، فروشگاه و رستوران است.

12. سفر به گذشته دبی در منطقه تاریخی الفهیدی

دبی شهر تضادها است و این در هیچ کجا به اندازه منطقه تاریخی الفهیدی مشهود نیست. در منطقه تاریخی الفهیدی، معماری سنتی اماراتی در کنار ساختمان‌های مرتفع مدرن و کافه‌های عجیب و غریب با گالری‌های هنری شلوغ کنار هم قرار گرفته است. این مکان عالی برای چشیدن طعم تاریخ و فرهنگ غنی دبی است.

منطقه تاریخی الفهیدی که به البستکیه نیز شهرت دارد. این منطقه زمانی محل زندگی بازرگانان شهر بوده و اکنون پناهگاه هنرمندان و عکاسان است. این منطقه خانه برخی از قدیمی‌ترین ساختمان‌های شهر از جمله قلعه الفهیدی است که در سال 1787 ساخته شد. امروزه این قلعه موزه دبی را در خود جای داده است که می‌توانید از طریق نمایشگاه‌های جذاب با گذشته شهر آشنا شوید.

در البستکیه همچنین فرصت‌های زیادی برای لذت بردن از صحنه هنر معاصر دبی وجود دارد. گالری گادوین آستن جانسون برای دوستداران هنر ضروری است و کافه چای مکان مناسبی برای استراحت با یک فنجان چای و تماشای جهان است. چه به تاریخ و چه به هنر علاقه‌مند باشید، الفهیدی قطعاً ارزش دیدن دارد. بازدید از این منطقه سفر به گذشته دبی و از تفریحات رایگان در دبی است.



1401/09/25 | کد مطلب: 1387
برچسب‌ها: تفریحات
تیم تحریریه آرندتور


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.