بهترین هتل‌های استانبول کدامند؟ | آرندتور

معرفی ۹ هتل برتر استانبول

شما هم امتیاز بدهید!

یکی از شهرهای زیبای آسیایی-اروپایی که فرهنگ مهمان‌نواز مردم آن و کافه‌های خیابانی آن، دل هر مسافری را می‌رباید؛ تور استانبول است. توریست‌ها و گردشگران بسیاری هر سال از ایران و سایر نقاط جهان از این شهر زیبا دیدن می‌کنند و بیشتر افرادی که می‌خواهند برای اولین بار به ترکیه بروند، ترجیح می‌دهند تا سفر خود را ابتدا از استانبول آغاز کنند. به همین دلیل در این مطلب از آژانس مسافرتی آرند تور، می‌خواهیم بهترین هتل های استانبول از نظر مسافران را معرفی کنیم تا برای مسافرت خود، انتخاب بهتری داشته باشید.

بهترین هتل های استانبول در چه مناطقی هستند؟!

این راهنما بهترین هتل های استانبول با چشم‌انداز زیبا را انتخاب کرده‌است؛ به همین دلیل اغلب این هتل‌ها در مرکز شهر استانبول انتخاب هستند و در کنار آب یا نزدیک به مکان‌های دیدنی مهم مانند ایاصوفیه هستند.

ابتدا به‌صورت خلاصه با مناطق گردشگری که تحت پوشش این راهنما هستند، آشنا شوید:

  • گالاتا: این منطقه، به دلیل خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده جذاب، کافه‌ها و رستوران‌های زیبا و چشم‌اندازهای زیبای شبانه، اطراف برج تاریخی گالاتا، مشهور است. هتل‌های اینجا منظره خیره‌کننده‌ای از برج دارند.
  • تکسیم: تکسیم که به خاطر جاده استقلال که خیابان ۱.۴ کیلومتری استانبول است و همچنین غذاهای خیابانی، کافه‌ها و رستوران‌ها شهرت دارد، یک مکان عالی و پر از هتل‌های لوکس با چشم‌انداز تنگه بسفر استانبول است.
  • سلطان احمد: مرکز تاریخی و فرهنگی استانبول است که می‌توانید تمام جاذبه‌های خاص مانند ایاصوفیه و مسجد آبی را در اینجا پیدا کنید. منظره هتل‌های این منطقه اغلب این مکان‌های دیدنی هستند و برخی نیز چشم‌اندازی از بسفر دارند.
  • کاراکوی: پر از کافه‌های هیپستر و رستوران‌های خارق‌العاده است. بهترین هتل ‌های استانبول در این محله تاریخی، نزدیک به آب هستند و چشم‌انداز شگفت‌انگیزی از بسفر و شاخ طلایی دارند. همچنین برخی از هتل‌ها منظره‌ای از برج گالاتا و پل گالاتا نیز دارند.
  • بشیکتاش: رمانتیک‌ترین مکان برای اقامت در استانبول، در سواحل بسفر است. این منطقه برای اقامتی لوکس عالی است. بسیاری از بهترین هتل های استانبول با چشم‌انداز تنگه بسفر استانبول در منطقه هستند.

در ادامه می‌توانید با اسامی چندین هتل خوب در استانبول آشنا شوید و به راحتی براساس توضیحات آن‌ها، هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی جامع خیابان استقلال استانبول {جاهای دیدنی، خرید و رستوران‌گردی}

هتل‌های استانبول

 با بهترین هتل های استانبول آشنا شوید!

تصور کنید، صبح از خواب بیدار شوید و بتوانید آب‌های درخشان تنگه بسفر را از پنجره اتاق خود تماشا کنید. در این بخش می‌خواهیم بهترین هتل‌هایی که به شما یک تجربه عالی از اقامت در استانبول را می‌دهند، معرفی کنیم.

2 مورد از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول

برای یک اقامت لوکس به دنبال هتل های جدید در استانبول می‌گردید؟! در ادامه با 5 مورد از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول آشنا شوید.

ماندارین شرقی بسفر (Mandarin Oriental Bosphorus)، استانبول، بشیکتاش

اگر به دنبال چشم‌انداز خیره‌کننده دریا هستید، این یکی از بهترین هتل ‌های استانبول برای اقامت است، زیرا بسیاری از اتاق‌ها منظره‌ای تماشایی از تنگه بسفر دارند. برخی سوئیت‌های مجلل‌تر Bosphorus  دقیقاً در لبه آب قرار دارند و می‌توانید از روی تخت خود، منظره‌ای پانوراما از تنگه را ببینید.

ماندارین اورینتال یکی از بهترین هتل‌های آبگرم استانبول است و دارای سونا، حمام ترکی مجلل و اسپا است. این هتل همچنین دارای یک استخر سرپوشیده بی‌نظیر با دسترسی به باغ است. همچنین دارای جکوزی، استخر کودکان، سالن بدنسازی و رستوران‌ها است.

هتل بسفروس CVK Park، استانبول، تکسیم

هتل سی‌وی‌کی پارک بسفروس استانبول فقط ۱۳۷ متر با میدان تکسیم و چند دقیقه تا جاده استقلال (خیابان استقلال) که شلوغ‌ترین خیابان خرید استانبول است، فاصله دارد.

این هتل دارای انواعی از اتاق‌های جادار، سوئیت‌های مجلل و حتی آپارتمان‌هایی است که تا چهار اتاق خواب دارند. بسیاری از این مکان‌ها، چشم اندازهای باشکوهی از تنگه بسفر استانبول و شبه جزیره تاریخی دارند.

بهترین هتل‌های استانبول

هتل سی‌وی‌کی پارک بسفروس؛ قطعا یکی از بهترین هتل های استانبول برای خانواده‌ها است؛ زیرا آپارتمان‌هایی که چند اتاق‌خواب دارند، برای مسافرت با کودکان یا در گروه‌های خانوادگی ایده‌آل هستند. همچنین پنج رستوران در CVK Park Bosphorus وجود دارد که غذاهای ترکی، ژاپنی، اروپایی و بین‌المللی سرو می‌کنند.

این هتل با امکانات آبگرم، حمام، استخر روی پشت بام و سالن بدنسازی کاملا مجهز، مطمئنا یکی از هتل های 5 ستاره استانبول در میدان تقسیم است.

بیشتر بخوانید: ۱۰ نکته که هنگام سفر به استانبول باید بدانید

2 مورد از بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب

با وجود‌ آن‌که اکثر هتل‌های استانبول که منظره بسفر دارند، گران‌ هستند؛ اما می‌توان گزینه‌هایی با قیمت مناسب نیز در این شهر پیدا کرد. در ادامه 2 مورد از بهترین هتل های استانبول با قیمت مقرون به‌صرفه را معرفی کرده‌ایم.

هتل گزی بسفروس (Gezi Bosphorus)، استانبول، تکسیم

اگر به دنبال بهترین هتل‌ها در مرکز شهر استانبول هستید که قیمت مناسب‌تری داشته باشند، هتل زیبای Gezi Bosphorus یکی از بهترین هتل های استانبول برای شماست.

چند قدم دورتر از میدان تقسیم، خیابان پرهیاهوی استقلال و ایستگاه متروی تقسیم قرار دارد و یکی از معدود هتل‌های 5 ستاره در مرکز استانبول تکسیم است که قیمت بالایی ندارد.

اتاق‌های این هتل تکسیم، شیک و مدرن با مبلمان راحت، کف چوبی و حمام‌های مرمری هستند. همچنین بسیاری از اتاق‌ها منظره بی‌نظیری به تنگه بسفر استانبول دارند.

اگر می‌خواهید در هنگام صرف صبحانه خود، منظره بسفر را ببینید، از صبحانه بوفه رستوران دلما گریل هتل لذت خواهید برد. همچنین هتل Gezi Bosphorus دارای اسپا با حمام، جکوزی، سونا و اتاق بخار و حتی یک سالن بدنسازی کاملاً مجهز است. این هتل قطعا یکی از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول در میدان تقسیم است.

هتل و اسپای اسکالیون (Skalion Hotel & SPA)، استانبول، بیازیت (نزدیک سلطان احمد)

Skalion Hotel & SPA یکی از بهترین هتل های استانبول با 4 ستاره است که در یک شهر قدیمی قرار دارد. این هتل فاصله کمی تا بازار بزرگ دارد و نزدیک به دیگر جاذبه‌های اصلی سلطان احمد واقع شده است. یکی از ویژگی‌های این هتل، این است که منظره دریا دارد.

 سوئیت‌های بزرگ این هتل، منظره پاناروما و فوق‌العاده‌ای از دریا را نشان می‌دهند. همچنین شما می‌توانید در کافه و رستوران Skalion Terrace صبحانه ترکی میل کنید و از چشم‌اندازهای خیره‌کننده تنگه بسفر، دیوارهای شهر رومی و کلیساهای باستانی لذت ببرید

رستوران این هتل، غذاهای ایتالیایی و جهانی سرو می‌کند و می‌توانید در اسپای هتل که دارای حمام، سونا و خدمات ماساژ است، استراحت کنید.

گرانترین هتل‌های استانبول

2 مورد از بهترین هتل بوتیک های استانبول

اگر به دنبال هتل بوتیک هستید و می‌خواهید در یک هتل شیک با سبکی متفاوت و به دور از شلوغی اقامت داشته باشید؛ در ادامه 2 مورد از هتل بوتیک‌‌های خوب در استانبول را به شما معرفی کرده‌ایم که منظره بسفروس دارند.

هتل سوماهان بر روی آب (Sumahan On The Water)، استانبول، اوسکودار

اگر به دنبال یک هتل بوتیک آرام با منظره دریا در استانبول می‌گردید،Sumahan On The Water  بهترین انتخاب است. این هتل خانوادگی در بخش آسیایی استانبول قرار دارد و در یک کارخانه عثمانی بازسازی‌شده قرن نوزدهمی واقع شده است. این هتل بوتیک، ۱۳ اتاق و سوئیت زیبا و مبله دارد که همگی چشم‌انداز پانوراما به دریا دارند.

جالب است بدانید کهSumahan On The Water  در نیویورک تایمز و گاردین به عنوان یکی از بهترین هتل بوتیک‌های استانبول معرفی شده است.

این هتل بوتیک، یک رستوران شیک در کنار دریا دارد که می‌توانید صبحانه خود را آن‌جا میل کنید. همچنین یک آبگرم مجلل و حمام خصوصی، یک کتابخانه و یک باشگاه ورزشی کوچک اما کاملا مجهز نیز در این هتل وجود دارد. قطعا این هتل بوتیک، یکی از بهترین هتل های استانبول با منظره بسفر است.

سوئیت‌های ویت استانبول، استانبول، جهانگیر (نزدیک میدان تقسیم)

Witt Istanbul Suites  یک هتل بوتیک لوکس است که برنده جایزه شده و در منطقه شیک جهانگیر واقع شده است. این هتل ۱۸ اتاق بزرگ و به سبک لوفت دارد که به شکلی مدرن مبله شده‌اند.  همچنین بسیاری از اتاق‌ها چشم‌انداز بسفر دارند.

آپارتمان پنت‌هاوس پر نور چیزی است که Witt Istanbul Suites را به یکی از بهترین هتل های استانبول تبدیل می‌کند. این آپارتمان پنت‌هاوس، پنجره‌هایی در سه طرف دارد که چشم‌انداز پانورامایی آن‌ها تنگه بسفر، شاخ طلایی و برج گالاتا است.

در این هتل بوتیک می‌توانید یک صبحانه خوشمزه، ارگانیک و خانگی را در اتاق خود میل کنید و لذت ببرید. تراس پشت بام هتل دارای منظره ۳۶۰ درجه از استانبول است و بهترین نقطه برای تماشای غروب خورشید است.

2 مورد از بهترین هتل‌های لوکس با چشم‌انداز شهری

استانبول شهری است که مناظر تاریخی و معماری خیره‌کننده‌ای دارد. دیدن ایاصوفیه از اتاق خواب خود در هنگام طلوع خورشید یا دیدن برج باشکوه گالاتا که در شب روشن می‌شود، بسیار زیبا و خیره‌کننده است. با دو مورد از بهترین هتل های استانبول در سلطان احمد و اطراف مناطق گالاتا و کاراکوی آشنا شوید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

لوکس‌ترین هتل‌های استانبول

هتل چهار فصل در سلطان احمد، استانبول، سلطان احمد

این هتل، در یک ساختمان نئوکلاسیک ۱۰۰ ساله قرار دارد و تنها چند قدم با جاذبه‌های اصلی سلطان احمد فاصله دارد. هر یک از اتاق‌های این هتل با کف چوبی سخت و مبلمان شیک تزئین شده‌اند. همچنین در هر اتاقی، حمام‌های مرمری بزرگ با وان‌های عمیق وجود دارد.

هتل Four Seasons  دارای بیش از سه رستوران است که غذاهای مدرن آناتولی و بین‌المللی سرو می‌کنند. همچنین دارای اسپا و حمام و مرکز تناسب اندام است. این هتل قطعا یکی از بهترین هتل های استانبول است که در شهری قدیمی قرار دارد.

هتل هفت تپه، استانبول، سلطان ‌احمد

یکی از بهترین هتل‌های نزدیک ایاصوفیه، هتل هفت‌تپه است که دارای مجموعه‌ای از اتاق‌ها و سوئیت‌های زیبا است و ترکیبی از طراحی مدرن و کلاسیک عثمانی دارد. در این هتل ۱۵ اتاق زیبا و جادار وجود دارد؛ همچنین شما می‌توانید یکی از سوئیت‌های این هتل را نیز رزرو کنید.

سوئیت بزرگ این هتل با نمای ایاصوفیه دارای پنجره‌های بزرگی است که مستقیماً رو به ایاصوفیه باز می‌شود و بالکنی مبله با چشم‌انداز پانوراما از شهر قدیمی و دریای مرمره دارد. سوئیت کینگ نیز دارای پنجره‌هایی از کف تا سقف با منظره ایا صوفیه است و یک جکوزی در اتاق‌خواب با منظره‌ای از این بنای نمادین دارد.

رستوران Seven Hills در تراس غذاهای ترکی سرو می‌کند. منظره ۳۶۰ درجه‌ای بی‌نظیر این رستوران سبب شهرت هفت تپه شده است. در این هتل می‌توانید مسجد آبی، ایاصوفیه و دریای مرمره را ببینید. هفت تپه یکی از بهترین هتل های استانبول در منطقه قدیمی است که چشم‌اندازی دیدنی دارد.

بهترین هتل‌ لوکس با چشم‌انداز شهری و قیمت مناسب

برای اقامت در یک هتل با چشم‌انداز زیبا و کیفیت مناسب، می‌توانید هزینه کمتری پرداخت کنید و در عین حال یک سفر به‌یاد ماندنی داشته باشید. در ادامه با دو مورد از هتل‌هایی که قیمت مناسب‌تری دارند، آشنا می‌شویم.

هتل مست استانبول سیرکجی (Mest Hotel Istanbul Sirkeci)، استانبول، سیرکجی (نزدیک سلطان‌احمد)

اگر می‌خواهید هزینه کمتری پرداخت کنید، هتل مست استانبول سیرکجی یکی از بهترین هتل‌ های 4 ستاره استانبول در نزدیکی مسجد آبی است. با توجه به چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای که دارد، بسیار مقرون به‌صرفه است.

این هتل ۳۶ اتاق زیبا و بزرگ دارد که دارای تخت‌های راحت، مبلمان مدرن و نمای آجرکاری‌‌شده است. بسیاری از اتاق‌ها منظره خیره کننده‌ای از ینی جامی یا مسجد جدید (ساخته شده در سال ۱۶۶۵) دارند. همچنین رستوران هتل مست منظره پانوراما ۳۶۰ درجه‌ای از شهر قدیمی و شاخ طلایی دارد. در این هتل می‌توانید صبحانه ترکی متنوعی میل کنید و در عین حال از چشم‌انداز لذت ببرید.

منظره خیره‌کننده اتاق‌ها و موقعیت مکانی آن، این هتل را به یکی از بهترین هتل های استانبول در مرکز شهر تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: چگونه به استانبول سفر کنیم؟ {راهنمای سفر به استانبول}

کلام آخر

برای آن‌که یک اقامت دلپذیر در استانبول ترکیه داشته باشید، می‌توانید یکی از هتل‌هایی که در این راهنما به آن‌ها اشاره شد را رزرو کنید. همچنین می‌توانید برای راحتی بیشتر، به کمک آرند تور، یکی از بهترین هتل های استانبول را انتخاب کنید و به راحتی رزرو هتل 5 و یا حتی هتل 7 ستاره در استانبول یا هر شهر دیگری را انجام دهید. برای رزرو هتل و تور به کمک آرند تور، با کارشناسان ما صحبت کنید.



1402/06/15 | کد مطلب: 1683
برچسب‌ها: اقامتگاه و هتل


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.