جاهای دیدنی کیش در شب {۲۵ تفریح جذاب شبانه} | آرندتور

جاهای دیدنی کیش در شب {تفریحات جذاب شبانه}

شما هم امتیاز بدهید!

از آنجا که آب و هوای کیش در طول روز گرم است، بسیاری از گردشگران ترجیح می‌دهند در ساعات عصر و شب به گردشگری و تفریح بپردازند. با تاریک شدن هوا، فرصت خوبی برای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی در سواحل و اسکله‌های کیش فراهم می‌شود. علاوه بر این، گردشگران می‌توانند به کافه‌ها و رستوران‌های متعدد نزدیک اسکله بروند و از نوشیدنی‌های خنک فوق‌العاده لذت ببرند؛ اما این تمام ماجرا نیست و هر یک از جاهای دیدنی کیش در شب، امکان گشت‌وگذارهای به‌یادماندنی را فراهم می‌کنند؛ به همین دلیل برای آشنایی با برخی از مهم‌ترین آن‌ها در تور کیش، توصیه می‌کنیم این مطلب از آرندتور را از دست ندهید.

1-جنگ‌های شبانه کیش

جنگ‌های شاد شبانه در کیش، فرصت مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا فضایی سراسر خنده و انرژی را تجربه کنید. محل برگزاری این جنگ‌ها در مکان‌های مختلف جزیره است و شامل تئاتر، موسیقی، رقص، شعرخوانی و دیگر هنرهای نمایشی می‌شوند. بعضی از این برنامه‌ها رایگان بوده و به ازای برخی دیگر، باید بلیط تهیه کنید.

بیشتر این جنگ‌ها در پارک‌های ساحلی کیش و از ساعت 8 به بعد برگزار می‌شوند.

جنگ‌های شبانه کیش

2-گذر هنرمندان کیش

گذر هنرمندان کیش یکی از جاهای دیدنی کیش در شب است که در سال 1387 احداث شد تا مکانی برای معرفی هنرمندان فرهنگ و ادب ایران به گردشگران داخلی و خارجی باشد. این گذر در بلوار دریا ضلع شرقی پارک حاشیه‌ای قرار گرفته و از حدفاصل میدان سنایی تا میدان ساحل کیش امتداد دارد.

برخی از هنرمندانی که تندیس آن‌ها در این گذر نصب شده‌اند استاد محمود فرشچیان، پروین اعتصامی، مرتضی آوینی، غلامحسین بنان، عزت‌الله انتظامی و غیره هستند.

گذر هنرمندان کیش

3-پارک شهر کیش

پارک شهر کیش فضای دلچسبی است که در قلب کیش واقع شده و به بلوار خلیج فارس و بلوار مروارید مشرف است. 45 درصد از مساحت این پارک را فضای سبز تشکیل داده و مبلمان شهری زیبا، آلاچیق‌هایی برای استراحت خانواده‌ها، شهربازی، محوطه بازی کودکان و پارکینگ دارد.

علاوه بر این، دارای دریاچه مصنوعی نیز هست که اولین دریاچه بزرگ کیش نیز محسوب می‌شود و چندین قایق برای تفریح گردشگران دارد. در پارک شهر علاوه بر دویدن و ورزش، می‌توانید دوچرخه‌سواری هم داشته باشید. اگر هم گرسنه شدید، فست فود هادیز و کافه کیش لند در محوطه پارک واقع شده‌اند. پارک شهر به مراکزی همچون رویامال، بازار پانیذ، هایپر مارکت کیش و بازار پردیس 2 بسیار نزدیک است.

بیشتر بخوانید: معرفی 11 پارک مشهور کیش

پارک شهر کیش از جاهای دیدنی کیش در شب

4-شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند یکی دیگر از جاهای دیدنی کیش در شب است که در بخش شرقی جزیره قرار گرفته و از مرکز شهر چندان دور نیست. هایلند که یکی از مدرن‌ترین مراکز تفریحی جزیره کیش محسوب می‌شود، تفریحات سرگرم کننده و هیجان‌انگیزی برای تمام اعضای خانواده دارد. در فضای باز مجموعه، دستگاه‌های بازی متنوعی قرار گرفته‌اند. علاوه بر این، می‌توانید در کافه و رستوران‌های زیبای مجموعه، اوقات خوشی را سپری کنید و طعم غذاها و نوشیدنی‌های تازه و خوشمزه را بچشید.

همچنین می‌توانید در فضای سرسبز پارک قدم بزنید و از هوای تازه و مطبوع، لذت ببرید. در مجموعه سرپوشیده شهربازی نیز، دستگاه‌های مدرن و وسایل بازی مهیجی قرار گرفته‌اند که برای تمامی رده‌های سنی جذاب هستند.

شهربازی هایلند از جاهای دیدنی کیش در شب

5- کشتی یونانی کیش

یکی از مهم‌ترین نمادهای جزیره کیش، کشتی یونانی است که نزدیک به کلبه هور و در بخش غربی جزیره واقع شده است. این کشتی در سال ۱۳۴۵ در ساحل غربی جزیره کیش به گل نشسته و بخش داخلی آن آسیب دیده است. در طول روز می‌توانید جزئیات این کشتی را از راه دور ببینید. در طول شب، نورپردازی کشتی ظاهر آن را کاملا عوض می‌کند و یک تصویر جذاب و تماشایی را به وجود می‌آورد. عکاسان زیادی برای ثبت تصاویر زیبا از لحظه غروب آفتاب در کنار این کشتی، خودشان را به این قسمت از ساحل می‌رسانند.

کشتی یونانی از جاهای دیدنی کیش در شب

6-پارک ساحلی مرجان

پارک ساحلی مرجان یکی دیگر از جاهای دیدنی کیش در شب است که در ساحل خلیج فارس واقع شده است. وجود فضای سبز، آلاچیق‌ها، مجسمه‌ها، آب‌نماها، تاب و سرسره‌های کودکانه در این پارک، باعث شده محل مناسبی برای گشت و گذار و استراحت خانواده‌ها باشد. علاوه بر این، چند رستوران و کافه دارد که انواع غذاهای دریایی و سنتی را سرو می‌کنند.

از دیگر امکانات پارک ساحلی مرجان می‌توان به قایق‌سواری، جت اسکی، پاراگلایدر و تیراندازی اشاره کرد. این پارک به صورت شبانه‌روزی باز است و گردشگران می‌توانند از تماشای نورپردازی جذاب آنجا نهایت لذت را ببرند.

پارک ساحلی مرجان از جاهای دیدنی کیش در شب

7-بولینگ مریم کیش

بولینگ مریم یکی از جاهای تفریحی کیش در شب است که می‌توانید آنجا اوقات خوشی را در کنار دوستان و اعضای خانواده سپری کنید. این مجموعه 12 لاین بولینگ، بازی‌های الکترونیکی، بیلیارد، فوتبال دستی و کافه تریا دارد. استفاده از تجهیزات مدرن و استاندارد جهانی، باعث شده‌اند خدمات امن و باکیفیتی به مشتریان ارائه شود. بولینگ مریم در بلوار دریا واقع شده و از ساعت 10 صبح تا یک بامداد باز است.

بولینگ مریم از جاهای دیدنی کیش در شب

8-شهر زیرزمینی کاریز

کاریز درگذشته قناتی بوده که آب مردمان جزیره را تامین می‌کرده است. این بنا که تنها قنات مرجانی دنیا است، اخیرا بازسازی شده و به شهر زیرزمینی کاریز شهرت پیدا کرده است. قدمت این بنا 2500 ساله است و حدود 10 هزار مترمربع از فضای عمق 16 متری زمین را به خود اختصاص داده است.

فضای داخلی این شهر زیرزمینی به قدری دلچسب است که نسیم خنکی، صورتتان را نوازش می‌کند. پس از آن، بازارچه، مسجد، رستوران‌های سنتی، چایخانه و سقف‌های مرجانی جاذبه‌هایی هستند که نظر شما را به خود جلب خواهند کرد. کاریز در نزدیکی میدان المپیک واقع شده و از ساعت 9 صبح تا 10 شب پذیرای مهمانان و گردشگران است.

شهر زیرزمینی کاریز از جاهای دیدنی کیش در شب

9-باغ راه ایرانی کیش

باغ راه ایرانی چیزی شبیه به گذر هنرمندان کیش است، با این تفاوت که این مکان ساخته شده تا فرهنگ و جاذبه‌های دیدنی ایران را معرفی کند. باغ راه ایرانی که یکی دیگر از جاهای دیدنی کیش در شب است، 8 باغ و 9 دروازه تاریخی دارد. با گشت و گذار در این باغ می‌توانید سفری هیجان‌انگیز و سریع به سرتاسر ایران را تجربه کنید. برخی از دیدنی‌های این باغ شامل میدان سعدی، دروازه قرآن شیراز، سی و سه پل، پل دختر، طاق بستان و غیره می‌شوند. آخرین گشت و گذار نیز با سردر باغ ملی تهران به پایان می‌رسد.

اگر فرصت نکرده‌اید همه جاهای معروف ایران را از نزدیک ببینید، باغ راه ایرانی کیش، این فرصت را در اختیارتان قرار می‌دهد تا یک آشنایی اجمالی از جاهای دیدنی ایران در ذهنتان داشته باشید.

باغ راه ایرانی از جاهای دیدنی کیش در شب

10-کشتی‌های کروز کیش

سوار شدن بر کشتی‌های کروز کیش و حرکت بر پهنه خلیج فارس، شبی شاد و لذتی تکرار نشدنی را برایتان رقم خواهد زد. در این کشتی‌ها برای مسافران برنامه‌های متنوعی همچون موسیقی زنده و جنگ‌های شادی شبانه، همچنین سرو شام روی عرشه کشتی در نظر گرفته شده است.

کشتی‌های کروز از جاهای دیدنی کیش در شب

11-مراکز خرید کیش

به دلیل گرمای هوای کیش در طول روز، خرید و بازارگردی اغلب به شب‌ها موکول می‌شود تا هوا کمی خنک‌تر باشد. برخی از لوکس‌ترین مراکز خرید کیش شامل مرکز خرید دامون، مرکز خرید سارینا یک و دو، رویامال و کوروش می‌شوند. مراکز خرید ارزان‌تری نیز در کیش در حال فعالیت هستند که از بهترین آن‌ها می‌توان مرکز خرید مروارید، بازار زیتون، بازار پردیس یک و دو، بازار ونوس و مرکز تجاری کیش را نام برد که اجناس متنوعی را با قیمت‌های مناسب در اختیار گردشگران قرار می‌دهند.

یکی از ویژگی‌های جالبی که بهترین مراکز خرید کیش دارند، حراج‌هایی است که از اوایل اردیبهشت تا آخر خرداد و از اوایل مهر تا پایان آذر برگزار می‌کنند. دلیل این حراج‌ها و جشنواره‌های خرید، تعداد کم مسافران در این بازه زمانی است. با این کار، مراکز خرید سعی می‌کنند گردشگران بیشتری را به کیش بکشانند.

مراکز خرید کیش از جاهای دیدنی کیش در شب

12-شهربازی کوروش توپیا کیش

از دیگر شهربازی‌ها و جاهای دیدنی کیش در شب می‌توان به مجموعه بازی کوروش توپیا اشاره کرد. معروف‌ترین بازی‌های این شهربازی را شبیه‌ساز (سیمولاتور) جت، قطار شادی، موتور فضایی و اسکی، سیستم‌های واقعیت مجازی ماشین و موتور مسابقه‌ای و... تشکیل می‌دهند. در کوروش توپیا از پیشرفته‌ترین وسایل بازی استفاده می‌شود که در ساخت آن‌ها مدرن‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا به کار رفته‌اند. علاوه بر این، استفاده از رنگ‌بندی‌های شاد در شهربازی، باعث شده کودکان ضمن تجربه و استفاده از بازی‌های مفرح، از محیط شاد مجموعه نیز نهایت لذت را ببرند.

شهربازی کوروش توپیا از جاهای دیدنی کیش در شب

13-شهربازی گرینلند کیش

گرینلند محیط مفرحی است که به منظور سرگرم کردن گردشگران و پر کردن اوقات فراغت آن‌ها طراحی شده است. این شهربازی که نزدیک به بازار دیپلمات سفین واقع شده، خدمات متنوعی را در اختیار تمامی رده‌های سنی قرار می‌دهد.

در قسمت خانه کودک شهربازی، کارگاه نجاری، آشپزخانه، خانه عروسک، خانه لوگو، فروشگاه میوه و تره بار قرار گرفته تا کودکان علاوه بر بازی کردن بتوانند از نزدیک با این مشاغل آشنا شوند. علاوه بر این، یک جایگاه اختصاصی برای خاک و شن بازی کودکان در نظر گرفته شده است.

شهربازی گرینلند از جاهای دیدنی کیش در شب

14-پارک برفی پنگوئن کیش

اولین و تنها پارک برفی ایران، پارک برفی کیش است که امکانات متنوعی را همچون سورتمه و تیوپ سواری، برف بازی، ساخت آدم برفی، صخره نوردی، یخ نوردی و غیره، در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. مساحت این پارک که یکی از وسیع‌ترین شهربازی‌های جزیره کیش است به 19 هزار مترمربع می‌رسد. اگر می‌خواهید به طور کامل از این مجموعه دیدن کنید، باید حدود 5 ساعت وقت بگذارید. از بخش‌های مختلف پارک برفی کیش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پینگو فان: بخش برفی پارک است که در طبقه منفی یک قرار دارد. این طبقه دارای دیوارهای شیشه‌ای و سقف بلند است. در پینگو فان امکان استفاده از تفریحاتی همچون برف بازی، سورتمه سواری، اسکی، اسنوبرد، ساخت آدم برفی و تیوپ سواری فراهم است.
  • پینگو فود: بالاترین قسمت پارک برفی کیش را تشکیل می‌دهد که در آن، امکان سرو انواع منوهای متنوع ایرانی و بین‌المللی فراهم است.
  • پینگو بیکری: یکی دیگر از بخش‌های خوشمزه مجموعه است که در آن، انواع نان، کیک و شیرینی به فروش می‌رسد.
  • پینگو کافه: در این بخش، کافیشاپ اصلی مرکز قرار گرفته و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را آماده می‌کند.
  • پینگو شاپ: مرکز خرید پارک برفی است که در طبقه همکف واقع شده و اجناس معروف‌ترین برندهای ایرانی و خارجی را به فروش می‌رساند.
  • پینگو هوم پلاس: اگر قصد خرید لوازم خانگی و دکوری منزل را دارید، بازدید از پینگو هوم پلاس را از دست ندهید.
  • پینگو کافئین: اگر قصد خرید شکلات‌های خارجی و انواع قهوه را دارید، حتما از پینگو کافئین که در طبقه همکف واقع شده دیدن کنید.

پارک برفی پنگوئن از جاهای دیدنی کیش در شب

15-کیدزلند کیش

کیدزلند نام یکی دیگر از شهربازی‌های کیش است که طرفداران زیادی دارد. این مجموعه بی‌نظیر که به سرزمین کودک و نوجوان نیز معروف است، از بخش‌های متنوعی همچون سالن ۱۱۰۰ نفره جهت برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های ورزشی، فرهنگی، همایش‌ها، سیرک و...تشکیل شده است که در دو نوبت در حال فعالیت هستند.

در بخش دیگری از این شهربازی، هر شب در ساعت 21، هنرمندانی از کشورهای برزیل، اکوادور، کلمبیا و غیره، به اجرای برنامه سیرک می‌پردازند. محبوب‌ترین بخش این شهربازی، مربوط به جت اسکی آن است که کودکان با امکانات استاندارد شهربازی می‌توانند به انجام آن بپردازند.

کیدزلند از جاهای دیدنی کیش در شب

16-پارک دلفین کیش

پارک دلفین کیش یکی دیگر از جاهای دیدنی این جزیره در شب است که در زمینی به مساحت 100 هکتار واقع شده است. در این پارک، علاوه بر نمایش دلفین‌های آموزش دیده، می‌توانید از تماشای باغ وحش و باغ پرندگان نیز لذت ببرید.

از تنوع زیستی موجود در این پارک می‌توان به گونه‌های مختلف پرندگان نظیر شترمرغ، لک لک، پلیکان، قو، توکان، تورکو و…، پستانداران دریایی مانند شیر دریایی، گراز دریایی، پنگوئن‌ و دلفین‌ و همین‌طور بیش از ۱۰۰ گونه گیاه زیبا از قبیل اکالیپتوس، بنجامین‌، آکاسیا، گل ختمی، شیشه‌شور، درختان لور، کهور سیاه نافیل و غیره اشاره کرد.

پارک دلفین از جاهای دیدنی کیش در شب

17-پارک ساحلی مرد ماهیگیر کیش

پارک ساحلی مرد ماهیگیر، یکی از پارک‌های ساحلی زیبا در جزیره کیش است که جذاب‌ترین قسمت آن، به وجود مجسمه مرد ماهیگیر مربوط می‌شود. این مجسمه 12 متری، تصویر ماهیگیری را نشان می‌دهد که تورش را به سمت دریا گرفته است. از آنجا که این مجسمه در شب، زیبایی خاص خودش را دارد، در لیست بهترین جاهای دیدنی کیش در شب قرار گرفته است.

این پارک زیبا دو آب‌نما دارد که در بخش شرق و غرب پارک قرار گرفته‌اند و با جوی آبی به طول 100 متر به هم متصل هستند. با فرارسیدن شب، جذابیت پارک چند برابر می‌شود؛ به‌خصوص که امکان کرایه دوچرخه و موتور و اسکوتر برقی وجود دارد و نورپردازی چشم‌نواز هنگام غروب خروشید و ایجاد فضاهای تاریک و روشن، جلوه‌ای خاص به آن می‌دهد.

پارک ساحلی مرد ماهیگیر از جاهای دیدنی کیش در شب

18-پارک تفریحی میرمهنا کیش

میرمهنا تنها اسکله ماهیگیری در کیش است که در ساحل شمالی و شمال غربی این شهر واقع شده است. میرمهنا نام شخصی بود که در دوران زندیه توانست متجاوزان هلندی را با کمک نیروهای انگلیسی از خلیج فارس بیرون کند؛ به همین دلیل پارکی به یاد او نام‌گذاری شده است. این پارک نزدیک به بسیاری از جاذبه‌های شهر کیش ازجمله شهر باستانی حریره، مرکز خرید پارس خلیج و کشتی یونانی قرار گرفته است.

این اسکله 130 متر طول دارد و مکان خوبی برای قایق‌سواری و تماشای چشم‌انداز دریا محسوب می‌شود. با قدم زدن روی این اسکله، به ویژه زمانی که نورپردازی آن روشن می‌شود، لذت وصف‌ناپذیری را تجربه خواهید کرد و حتی می‌توانید چند عکس یادگاری هم از این لحظات بگیرید.

اسکله میرمهنا دارای دو فاز است که در فاز یک، محل‌هایی برای نشستن، تهیه کباب، پیاده‌روی و غیره در نظر گرفته شده و فاز دو هم دارای زمین بازی مختص کودکان است.

پارک تفریحی میرمهنا از جاهای دیدنی کیش در شب

19-خانه مردم شناسی بومیان کیش

در بازدید از خانه مردم شناسی بومیان کیش می‌توانید تعدادی وسایل پخت و پز قدیمی، ابزار صید ماهی و مروارید، انبار خرما، تهیه شیره خرما به شکل سنتی، دو حلقه چاه آب، دو حیاط، اتاق خواب‌های زمستانه و تابستانه، آشپزخانه، مکتب‌خانه، اتاق مهمان زنان، انبار علوفه و… را ببینید.

این خانه که 200 سال قدمت داشته و در محله سفین واقع شده است، مکانی عالی برای آشنایی با تاریخ، فرهنگ، آداب و رسوم، معیشت و صنایع دستی منحصر‌به‌فرد بومیان جزیره محسوب می‌شود. مالک این خانه مرحوم حاج عبدالله بن شاهین بود که به عنوان تاجر مروارید شناخته می‌شد و این خانه را از سه نسل قبل از خود به ارث برده بود.

بیشتر بخوانید: خانه بومیان کیش، بنایی 200 ساله در دل جزیره!

خانه مردم شناسی بومیان از جاهای دیدنی کیش در شب

20-کشتی تفریحی اوستا کیش

کشتی تفریحی اوستا یکی از بزرگ‌ترین کشتی‌های تفریحی کیش است که با گشت دو ساعته خود در طول شب، لحظات شادی را برای مسافران فراهم می‌کند. این کشتی که یکی از جاهای دیدنی کیش در شب نیز هست، دارای برنامه‌هایی همچون شام، موسیقی زنده، پذیرایی، جنگ شادی، کمدین استندآپ و غیره است. علاوه بر این، می‌توانید از کافیشاپ آن هم انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را سفارش دهید. کشتی اوستا از ساعت 21 تا یک بامداد فعالیت می‌کند و عکاسی از مناظر روی عرشه و سلفی گرفتن، از بخش‌های جذاب آن است.

کشتی تفریحی اوستا از جاهای دیدنی کیش در شب

21-کشتی آکواریوم سیمرغ کیش

در طبقه پایین کشتی سیمرغ، دو ردیف نیمکت راحت در دو طرف کفی شیشه‌ای قرار داده شده تا مسافران بتوانند عبور انواع ماهی‌ها را از زیر پاهایشان ببینند. عرشه کشتی هم جای دنجی است که در آن، علاوه بر استشمام نسیم دریا، می‌توان از تماشای امواج هم لذت برد.

در این تفریح شبانه که تا ساعت دو بامداد ادامه دارد، نمایش‌های سرگرم‌کننده، قرعه‌کشی، اهدای جایزه و اجرای موسیقی زنده برای گردشگران در نظر گرفته شده است.

کشتی آکواریوم سیمرغ از جاهای دیدنی کیش در شب

22-کشتی تفریحی آرتمیس کیش

آرتمیس یکی از بزرگ‌ترین رستوران‌های دریایی را در خود جای داده است تا مسافران بتوانند در حین صرف غذا، از تماشای امواج دریای نیلگون خلیج فارس نیز لذت ببرند. عرشه این کشتی وسیع است و طراحی آن شبیه به دوره هخامنشی است. این کشتی دو طبقه از سال 1387 فعال بوده و تمام سانس‌هایش شامل اجرای موسیقی زنده، پکیج وعده غذایی و نوشیدنی می‌شود.

کشتی تفریحی آرتمیس از جاهای دیدنی کیش در شب

23-کشتی نوید دریا کیش

این کشتی با فضای زیبا و مدرنی که دارد، یکی از لوکس‌ترین کشتی‌های جزیره محسوب می‌شود. در کشتی نوید، با یک وعده شام از مهمانان پذیرایی به عمل می‌آید. علاوه بر اجرای برنامه‌های سرگرم‌کننده و شاد، جاذبه‌های دیگری همچون پارک بازی کودک، کافی‌شاپ روی عرشه، سالن موسیقی، سالن‌های وی‌آی‌پی و... برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است.

کشتی نوید دریا از جاهای دیدنی کیش در شب

24-رستوران کوه سنگی کیش

کوه سنگی نام یکی از رستوران‌های سنتی کیش است که یکی دیگر از جاهای دیدنی کیش در شب محسوب می‌شود و دارای مناظری زیبا از دریا و اطراف است. این رستوران ظرفیت پذیرایی از 300 نفر را داشته و دارای منوی متنوعی از انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی است. علاوه بر این، فضایی هم برای برگزاری جشن‌ها، مراسم و مهمانی‌های خصوصی دارد. طراحی فضای داخلی رستوران به گونه‌ای است که گویی در داخل کوه قرار گرفته‌اید.

این رستوران دارای دو بخش فضای باز و سرپوشیده است. در فضای باز، تخت‌های سنتی قرار داده شده‌اند و فضای سرپوشیده، به شکل یک غار در دل کوه طراحی شده است که در بخش‌های مختلفش، مجسمه‌ها و نقوش سنگی زیبایی به چشم می‌خورد. برخی از غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند شامل دیزی سنگی، انواع کباب، میرزاقاسمی و غذاهای محلی و سنتی جنوبی هستند.

رستوران کوه سنگی از جاهای دیدنی کیش در شب

25-کشتی تفریحی تارا کیش

اگر به دنبال کشتی تفریحی لوکس و منحصربه‌فردی می‌گردید که ساعات خوشی را در آنجا سپری کنید، کشتی تارا می‌تواند بهترین انتخابتان باشد. نمای داخلی و عرشه این کشتی، به بهترین شکل ممکن و با استفاده از امکانات لوکس و مدرن طراحی شده‌اند. برای اینکه مسافران لحظات شاد و مفرحی را تجربه کنند، برنامه‌های سرگرم کننده‌ای روی کشتی اجرا می‌شود.

کشتی تفریحی تارا از جاهای دیدنی کیش در شب

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم برخی از بهترین جاهای دیدنی کیش در شب را به شما معرفی کنیم. مسلما این مکان‌ها، تمامی جاهای دیدنی کیش در شب نبودند و این جزیره به قدری زیبایی دارد که می‌توانید در تمام طول اقامتتان در کیش، یکی یکی از آن‌ها بازدید کنید و لذت ببرید. اگر در مورد جاهایی که معرفی شد، اطلاعات بیشتری در اختیار دارید یا مکان‌هایی را می‌شناسید که جای آن‌ها در این مطلب خالی است، آن‌ها را از طریق بخش نظرات پایین صفحه با ما در میان بگذارید.



1402/08/25 | کد مطلب: 1778
برچسب‌ها: جاهای دیدنی


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.