۱۰ تا از بهترین هتل‌های ویتنام | آرندتور

بهترین هتل‌های ویتنام

شما هم امتیاز بدهید!

ویتنام که تا چند سال پیش درگیر جنگ و ویرانی‌های حاصل از آن بود، امروزه به یکی از مقاصد جذاب گردشگری در قاره‌ی آسیا تبدیل شده و گردشگران از سراسر دنیا برای دیدن جاذبه‌های تماشایی و چشیدن غذاهای خوشمزه راهی سفر به این کشور می‌شوند. به همین جهت انواعی از اقامتگاه‌ها و هتل‌ها با قیمت‌های متفاوت و امکانات گوناگونی وجود دارند که شما می‌توانید با در نظرگرفتن بودجه‌ی خود مناسب‌ترین نوع را برای اقامت انتخاب کنید. برای آشنایی با بهترین هتل های ویتنام با ما تا انتهای این مطلب از وبلاگ آرند تور همراه باشید.

تور ویتنام

معرفی بهترین هتل های ویتنام

براساس اطلاعات موجود در وب‌سایت cntraveller.com تعدادی از بهترین هتل‌های کشور ویتنام شامل موارد زیر هستند:

۱. هتل Amanoi

اطلاعات کلی:

  • هتل ۵ ستاره
  • آدرس: Amanoi, Vĩnh Hy, Ninh Hải, Ninh Thuận, Vietnam
  • جاذبه‌های دیدنی اطراف: بازدید از سواحل و دهکده‌های ماهیگیری نزدیک هتل، پیاده‌روی در پارک ملی، بازدید از برج قدیمی Po Klong Garai Cham و...

اولین مورد در فهرست بهترین هتل های ویتنام آمانوی در پارک ملی Nui Chua است که چشم‌اندازی فوق‌العاده‌ای را از خلیج Vinh Hy، درختان زیبا و پرتگاه‌های شگفت‌انگیزش به نمایش می‌گذارد. طراحی خاص آلاچیق‌ها و ویلاهای این هتل شما را به یاد معابد کوچکی ویتنامی انداخته و آرامش و راحتی را برای اقامت‌کنندگان به ارمغان می‌آورد. درون تعدادی از این ویلاها استخرهای خصوصی به همراه عرشه‌های چوبی قرار گرفته‌اند؛ به‌علاوه لابی این هتل هم بعدازظهرها با چای رایگان به همراه کیک‌های برنجی از گردشگران پذیرایی می‌کند. سایر امکانات آمانوی شامل یک زمین گلف، اسپا و یک ساحل خصوصی است.

هتل Amanoi ویتنام

۲. هتل Azerai Can Tho

اطلاعات کلی:

  • هتل ۵ ستاره
  • آدرس: Azerai Can Tho, Cồn Ấu, Cái Răng, Cần Thơ 94912, Vietnam
  • جاذبه‌های دیدنی اطراف: بازار Cai Rang Floating، گشت و گذار در بازار شب، تجربه‌ی یادگرفتن ساخت شکلات در Muoi Cuong Cacao Farm، قایق‌سواری در رودخانه، بازدید از روستای My Khanh و...

شاید تصور اینکه این هتل ساکت و آرام که در جای جای آن می‌توان صدای آواز پرندگان و حرکت سنجاب‌ها را شنید، فقط ۵ دقیقه با قایق از مرکز شهر Can Tho فاصله دارد، دشوار باشد؛ با این حال با اقامت در آن در کنار بهره‌مندی از آسایش و راحتی می‌توانید در صورت تمایل با طی کردن مسافتی کوتاه از جاذبه‌های گردشگری گوناگونی هم دیدن کنید.

هتل بوتیک زیبای Azerai در دل یک باغ قرار گرفته و در کنار امکانات گوناگون مثل اسپا، رستوران سروکننده‌ی غذاهای ویتنامی و بین‌المللی، استخر، اینترنت و صبحانه‌ی رایگان و زمین‌بازی کودکان امکان بهره‌مندی از تجربه‌های سنتی ویتنامی مثل شرکت در کلاس‌های آشپزی، قایق‌سواری و دوچرخه‌سواری را هم برای تمامی مهمانان فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی ویتنام

هتل Azerai Can Tho ویتنام

۳. هتل Capella Hanoi

اطلاعات کلی:

  • هتل ۵ ستاره
  • آدرس: Capella Hanoi, 11 P. Lê Phụng Hiểu, French Quarter, Hoàn Kiếm, Hà Nội 100000, Vietnam
  • جاذبه‌های دیدنی اطراف: پیاده‌روی تا Hanoi Opera House و تماشای نمایش‌های آن، بازدید از موزه‌ی Heritage House، خریدن لباس‌های مارک، پیاده‌روی در خیابان‌های اطراف و تجربه‌ی زندگی شبانه، دوچرخه‌سواری و....

در مرکز شهر هانوی می‌توانید به سراغ یکی دیگر از بهترین هتل های ویتنام بروید که طراحی آن با الهام از خانه‌ی اپرای این شهر که در نزدیکی همین هتل قرار دارد انجام شده است. از لابی تا ۴۷ سوئیت موجود در این هتل که برای ادای احترام به بازیگران و خوانندگان گذشته طراحی شده‌اند هر عنصری که مشاهده می‌کنید به نوعی به دوران طلایی اپرا اشاره می‌کند.

با اقامت در این هتل امکانات گوناگونی در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به اسپا، باشگاه به همراه مربی‌های خصوصی، سیستم پخش موسیقی در تمامی اتاق‌ها، ترانسفر فرودگاهی، مرکز نگهداری از کودکان، ماساژ، وای‌فای، پارکینگ، سرویس ۲۴ ساعته اتاق، آرایشگاه و... اشاره کرد.

هتل Capella Hanoi ویتنام

۴. اقامتگاه InterContinental Danang Sun Peninsula

اطلاعات کلی:

  • هتل ۵ ستاره
  • آدرس: InterContinental Danang Sun Peninsula Resort, Thọ Quang, Sơn Trà, Da Nang, Vietnam
  • جاذبه‌های دیدنی اطراف: بازدید از شهر دانانگ، شهر پادشاهی Hue، تپه‌های ‌‌‌Ba Na، پناهگاه My Son، مجسمه Lady Buddha، گلف

یکی دیگر از زیباترین هتل های ویتنام که در فاصله‌ی سی دقیقه‌ای از شرق فرودگاه دانانگ قرار دارد. این اقامتگاه یکی از مهم‌ترین پروژه‌های بیل بنزلی (طراح) و تیم او بود که در سال ۲۰۱۲ افتتاح شد و او به همراه تیمش نهایت تلاش خود را به کار بردند تا این زمین ساحلی را به یک هتل فوق‌العاده به همراه باغ‌های گل، ویلاهایی شبیه معبد و رستوران‌هایی با منظره‌ی اقیانوس تبدیل کنند. بعد از بازسازی انجام شده در سال ۲۰۲۳ یک استخر خانوادگی بزرگ هم به ساختمان این هتل اضافه شد.

امکانات متعدد این هتل به تنهایی می‌تواند وقت شما را در زمان سفر به ویتنام پر کند اما حتماً از شهر باستانی Hoi که در فهرست یونسکو به ثبت رسیده و سایر دیدنی‌های اطراف هم بازدید کنید.

بیشتر بخوانید: ویتنام کجاست؟ {راهنمای سفر به ویتنام}

اقامتگاه InterContinental Danang Sun Peninsula ویتنام

۵. هتل Zannier Bai San Ho

اطلاعات کلی:

  • هتل ۵ ستاره
  • آدرس: Zannier Hotels Bãi San Hô, Hòa Thạnh, Sông Cầu, Phú Yên, Vietnam
  • جاذبه‌های دیدنی اطراف: دهکده‌ی ماهیگیری، معابد اطراف هتل، دیدار با مردم بومی، بازدید از بازار محلی، مشاهده‌ی برداشت یا کاشت برنج، بازدید از خرابه‌های Cham، مزارع صدف و...

از بلندترین نقطه‌ی این هتل تماشایی منظره‌ای فوق‌العاده به سمت تپه‌های بی‌انتها و شالیزارهای برنج در اختیار شما قرار می‌گیرد که برای طرفداران طبیعت بهترین گزینه است. عمده‌ی ویلاهای این هتل دارای استخر خصوصی بوده و طراحی داخلی آن‌ها به فرهنگ و سنت مردم ویتنام وفادار بوده است.

منطقه‌ی ساحل خصوصی، بار، استخر فضای باز، ترانسفر فرودگاهی، اسپا، خدمات اتاق، چای و قهوه‌ساز در تمامی اتاق‌ها از جمله امکاناتی هستند که با اقامت در زانیر در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد.

هتل Zannier Bai San Ho ویتنام

۶. هتل Regent Phu Quoc

اطلاعات کلی:

  • هتل ۵ ستاره
  • آدرس: Regent Phu Quoc, Bai Truong, Dương Tơ, Phú Quốc, Kiên Giang 92509, Vietnam
  • جاهای دیدنی اطراف: موج‌سواری در نزدیکی هتل، قایق‌رانی، کایاک‌سواری، امتحان کردن غذاهای دریایی، شهربازی Phu Quoc Island Pearl، تجربه‌ی سافاری، بازدید از بازار شب جزیره و ساحل Sao

یکی از لوکس‌ترین اقامتگاه‌ها و بهترین هتل های ویتنام Regent Phu Quoc است که تمامی ۱۲۶ ویلای آن از سنگ مرمر ساخته شده و امکانات گوناگونی مانند استخر خصوصی، آشپزخانه‌های کاملاً مجهز، منو بالشت، مینی‌بار و شکلات‌های ویتنامی دارند.

سایر امکانات این هتل شامل پارکینگ خصوصی امن، دوچرخه رایگان، مرکز تناسب اندام، اسپا، مرکز یوگا فضای باز در پشت بام، مربیان خصوصی، صندوق امانات در تمامی اتاق‌ها به همراه حمام اختصاصی، جکوزی و خدمات شستشوی لباس و تمیزکردن کفش‌ها است.

هتل Regent Phu Quoc ویتنام

۷. هتل The Anam Mui Ne

اطلاعات کلی:

  • هتل ۵ ستاره
  • آدرس: The Anam Mui Ne, 18 Nguyễn Đình Chiểu, Phường Hàm Tiến, Thành phố Phan Thiết, Bình Thuận 77000, Vietnam
  • جاهای دیدنی اطراف: مدرسه کایت بردینگ Surfpoint، مرکز بادبادک لتو، اسپا Song Ngoc، فروشگاه بامبو، مدرسه‌ی آشپزی Mui Ne، کلاب ساحلی VKS، جواهرفروشی پرنسس و...

بعد از موفقیت اولین اقامتگاه در Cam Ranh، گروه ویتنامی آنام دومین هتل خود را در Mui Ne افتتاح کردند که دو ساعت با شرق شهر هو چی مین فاصله دارد. معماری زیبا، خدمات حرفه‌ای و امکانات متعدد همان‌چیزی است که از بهترین هتل های ویتنام انتظار دارید و در آنام انتظار شما را می‌کشد.

در تمامی ۱۲۷ اتاق و سوئیت این هتل نقاشی‌های رنگ و روغن هنرمندان ویتنامی به همراه بیشتر از ۱۲۰ اثر سرامیکی از صنعتگران این کشور وجود دارد که زیبایی خاصی به طراحی داخلی این اتاق‌ها بخشیده‌اند. سایر امکانات این هتل شامل وای‌فای رایگان، اقامتگاه ساحلی، مرکز تناسب اندام،‌ بار، دو رستوران و استخر شنا به همراه محوطه‌ی ساحلی خصوصی و اسپا و پارکینگ رایگان است.

هتل The Anam Mui Ne ویتنام

۸. هتل Icon Saigon - Lifestyle Design

اطلاعات کلی:

  • هتل ۴ ستاره
  • آدرس: 65-67 Hai Bà Trưng, Ward, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh 700000, Vietnam
  • جاذبه‌های اطراف: خانه‌ی اپرا، رودخانه سایگون، مرکز خرید Vincom، خیابان Dong Khoi، مجسمه‌ی Tran Hung Dao، گالری Ben Thanh و...

هتل Icon Saigon واقع در شهر هو چی مین یکی دیگر از بهترین هتل های ویتنام با اتاق‌های زیبا به همراه تهویه‌ی مطبوع، استخر روباز، وای‌فای رایگان و مرکز تناسب اندام است. در این هتل ۴ ستاره می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته پذیرش شده و هر زمان که بخواهید از خدمات اتاق هم استفاده کنید.

در تعدادی از اتاق‌های این هتل حمام اختصاصی با دوش، لوازم نظافت شخصی و منظره‌ای رو به شهر وجود دارد. علاوه بر این می‌توانید هر روز صبح از صبحانه‌های خوشمزه هتل در بخش بوفه نیز میل کنید.

هتل Icon Saigon - Lifestyle Design ویتنام

۹. هتل Sofitel Legend Metropole Hanoi

اطلاعات کلی:

  • هتل ۵ ستاره
  • آدرس: 15 Ngô Quyền, Street, Hoàn Kiếm, Hà Nội 100000, Vietnam
  • جاهای دیدنی اطراف: نمایش The Four Palaces، کلاس آشپزی ویتنامی، فروشگاه

Ngo Minh so 8 trang tien، گالری Red Moon، اسپا Sante و...

یکی از هتل های ویتنام که تاریخی و در عین حال لوکس بوده و از سال ۱۹۰۱ در حال خدمت‌رسانی به مسافران است. در این هتل ۵ ستاره که فقط ۱۶۰ متر با خانه‌ی اپرای هانوی فاصله دارد می‌توانید از خدمات اسپا، استخر آب گرم و خدمات اتاق به صورت ۲۴ ساعته استفاده کنید.

در تعدادی از اتاق‌های هتل Sofitel Legend Metropole Hanoi تم نئوکلاسیک به همراه دکوراسیون کلاسیک فرانسوی مشاهده شده و مجموعه‌ی آن‌ها هم تهویه‌ی مطبوع، اینترنت رایگان و تلویزیون صفحه تخت دارند. سایر امکانات این هتل شامل پذیرش ۲۴ ساعته، شش عدد رستوران، صبحانه‌های خوشمزه، مرکز تناسب اندام،‌ اتاق‌های خانوادگی، استخر فضای باز و وای‌فای رایگان است.

هتل Sofitel Legend Metropole Hanoi ویتنام

۱۰. هتل Sheraton Nha Trang

اطلاعات کلی:

  • هتل ۵ ستاره
  • آدرس: 26-28 Trần Phú, Lộc Thọ, Nha Trang, Khánh Hòa 650000, Vietnam
  • جاهای دیدنی اطراف: پارک Wonder، موزه‌ی Khanh Hoa، برج Tram Huong، زمین بازی Citadines Bayfront، موسسه‌ی اقیانوس شناسی، موزه‌ی Alexandre Yersin، خلیج Thác Yang و...

هتل شرایتون در مرکز خیالان تران فو واقع شده و یک استخر فوق‌العاده در طبقه‌ی ششم و اولین مدرسه آشپزی ویتنامی در آن قرار گرفته‌اند. شما با اقامت در اتاق‌های زیبای این هتل می‌توانید از تماشای منظره‌ی رو به دریا لذت برده و از مینی‌بار، حمام اختصاصی به همراه وان جداگانه و دوش،‌ مینی‌بار و تلویزیون صفحه تخت ۳۷ اینچی هم استفاده کنید.

سایر امکاناتی که این هتل در اختیار مسافران قرار می‌دهد شامل اتاق‌های خانوادگی، وای‌فای رایگان، استخر فضای باز، ترانسفر فرودگاهی، مرکز تناسب اندام، مرکز سلامت و اسپا، صبحانه‌های خوشمزه و دستگاه چای و قهوه‌ساز در تمامی اتاق‌ها است. در این قسمت نظر یکی از گردشگران را در مورد هتل شرایتون مشاهده می‌کنید:

((خدمه‌ی هتل فوق‌العاده هستند؛ من در این هتل جشن تولد ۶۰ سالگی همسرم را برگزار کردم و کارکنان تمامی تلاش خود را برای خاص‌تر کردن این تولد انجام دادند. این هتل واقعاً خارق‌العاده است و شدیداً آن را به همه‌ی گردشگران توصیه می‌کنم.))

هتل Sheraton Nha Trang ویتنام

سخن پایانی

ویتنام کشوری زیبا در بخش جنوب شرقی آسیا است که به دلیل جاذبه‌های معماری و طبیعی فراوان گردشگران زیادی به آن سفر می‌کنند. اگر شما هم قصد سفر به این کشور فوق‌العاده را دارید باید حتماً نگاهی به فهرست بهترین هتل های ویتنام که در این مطلب به آن‌ها اشاره کردیم، داشته باشید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت مشاوره در زمینه‌ی رزرو تور ویتنام با شماره تلفن ۰۲۱۴۸۴۰۷ تماس بگیرید.

سوالات متداول

۱. بهترین هتل های ویتنام را نام ببرید.

تعدادی از بهترین هتل‌های ویتنام شامل شرایتون، آزرای، کاپلا هانوی و... است.

۲. کدام یک از هتل های ویتنام در نزدیکی خانه‌ی اپرای هانوی قرار دارند؟

کاپلا و سوفیتل لجند متروپل از جمله هتل‌های نزدیک به خانه اپرای هانوی هستند.

۳. در کدام یک از هتل های ویتنام مرکز تناسب اندام وجود دارد؟

تمامی هتل‌های معرفی شده در این مطلب مرکز تناسب اندام دارند.

۴. هزینه اقامت در هتل های ویتنام چقدر است؟

هزینه‌ی اقامت در هتل‌های لوکس و مجلل این کشور بین ۳۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰ دونگ در هر شب متغیر است.

۵. کدام هتل ویتنام در نزدیکی فرودگاه دانانگ قرار دارد؟

اقامتگاه InterContinental Danang Sun Peninsula در فاصله‌ی ۳۰ دقیقه‌ای از فرودگاه دانانگ قرار دارد.



1402/12/16 | کد مطلب: 1940
برچسب‌ها: اقامتگاه و هتل


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.