20 تا از بهترین هتل‌ های توکیو | امروز کجا بریم؟!

بهترین هتل‌ های توکیو

شما هم امتیاز بدهید!

توکیو یکی از هیجان‌انگیزترین شهرهای جهان برای سفر و تفریح است. این شهر بزرگ با تفریحات و جاذبه‌های دیدنی متعدد خود آماده‌ی پذیرایی از گردشگران با سلیقه‌های مختلف بوده و همه‌ی بازدیدکنندگان در رده‌های سنی مختلف می‌توانند چیزی برای سرگرمی در این شهر پیدا کنند. از آنجایی که هتل‌های مختلفی در توکیو وجود دارند، آشنایی با بهترین آن‌ها برای افرادی که قصد سفر به ژاپن را دارند، ضروری است. با توجه به این مسئله ما در این مطلب از وبلاگ آرند تور به معرفی تعدادی از محبوب‌ترین هتل های توکیو پرداخته‌ایم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

تور ژاپن

درباره توکیو

شهر توکیو سرزمینی شگفت‌انگیز و یکی از بزرگ‌ترین شهرهای دنیا با جمعیتی حدود ۳۹ میلیون نفر است. تا قرن هفدهم توکیو صرفاً یک دهکده‌ی ماهیگیری به نام ادو بود، اما از سال ۱۸۶۸ امپراتور ژاپن پایتخت را از کیوتو به ادو منتقل کرد و نام آن را به توکیو به معنای پایتخت شرقی تغییر داد. در حال حاضر توکیو یکی از شهرهای پیشرفته و سرآمد دنیا در زمینه‌های مختلف از قبیل صنعت، مد، هنر، سرگرمی و... است که سالانه گردشگران زیادی از سراسر دنیا به آن سفر می‌کنند.

معرفی بهترین هتل های توکیو

تعدادی از بهترین هتل های این شهر در این بخش معرفی شده‌اند:

۱. هتل ایمپریال توکیو (Imperial Hotel Tokyo)

یکی از هتل های توکیو با ۵ ستاره بوده که در موقعیت جغرافیایی مناسبی قرار گرفته است. هتل ایمپریال در سال ۱۸۹۰ به دستور اشراف ژاپنی در بخش جنوبی محوطه‌ی کاخ امپراتوری افتتاح شد و از آن زمان تاکنون بهترین خدمات را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. طراحی این هتل ظرافت و زیبایی خاصی داشته و دکوراسیون داخلی اتاق‌های آن نیز از جذابیت چشمگیری برخوردار هستند.

از جمله امکاناتی که با اقامت در ایمپریال هتل در اختیار شما قرار می‌گیرد می‌توان به مرکز تناسب اندام، اتاق بازی، سونا، اسپا، استخر، ۱۳ رستوران مختلف که غذاهای دلخواه شما را طبخ می‌کنند، ماساژ، خدمات ۲۴ ساعته اتاق، سرویس نگهداری از کودکان و... اشاره کرد.

آدرس: 1-1, Uchisaiwai-Cho 1-Chome Chiyoda-Ku, Ginza, Tokyo, Japan, 100-8558

هتل ایمپریال توکیو

۲. هتل پارک حیات توکیو (Park Hyatt Tokyo)

در بالای خیابان‌های پر از جنب‌وجوش شینجوکو یکی از هتل های توکیو قرار گرفته که منظره‌ی زیبایی از کوه فوجی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد و در مجموع ۵۲ طبقه و ۱۷۷ اتاق دارد. اتاق‌های این هتل با صفحات چوبی هوکایدو و ملحفه‌هایی با پنبه‌های مصری به همراه تلویزیون،‌ تهویه‌ی مناسب، اینترنت، دمپایی، سشوار و... در انتظار پذیرایی از مهمانان هستند.

پارک حیات یکی از هتل های توکیو است که در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های دیدنی این شهر شامل میدان تاکاشیما تایمز، عبادتگاه میجی جینگو، موزه نزو و معبد سنسوجی قرار دارد و با سه دقیقه پیاده‌روی از آن به راحتی می‌توان به پارک مرکزی شینجوکو رسید.

آدرس: 3 Chome-7-1 Nishishinjuku, Shinjuku City, Tokyo 163-1055, Japan

هتل پارک حیات توکیو

۳. هتل پنینسولا توکیو (The Peninsula Tokyo)

پنینسولا یکی از هتل های توکیو است که به امکانات تکنولوژیک خود شامل تلفن‌های بی‌سیم سازگار با اسکایپ، لاک خشک‌کن و پدهای لمسی شهرت دارد؛ اما این تمام ماجرا نیست و با اقامت در آن می‌توانید از مرکز آبگرم مجموعه به همراه باشگاه بدنسازی و استخر هم استفاده کرده و با نشستن روی صندلی‌های آفتاب‌گیر آن از تماشای منظره‌ی رو به باغ‌های کاخ امپراتوری لذت ببرید.

طراحی اتاق‌های مجلل پنینسولا از سنت و فرهنگ ژاپنی الهام گرفته شده و درون فضای نشیمن آن مبل به همراه تلویزیون‌های صفحه تخت به منظور سرگرمی شما وجود دارد. سایر امکانات شامل انواع رستوران ارائه‌دهنده‌ی غذاهای ژاپنی و غربی، کافه، پارکینگ، وای‌فای رایگان، ترانسفر فرودگاهی، مربی شخصی، سونا، ماساژ و میز پذیرش ۲۴ ساعته است.

آدرس: 1 Chome-8-1 Yurakucho, Chiyoda City, Tokyo 100-0006, Japan

هتل پنینسولا توکیو

۴. هتل ریتز کارلتون توکیو (The Ritz-Carlton, Tokyo)

یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره توکیو است که نه طبقه‌ی آخر از ۵۳ طبقه‌ی برج میدتاون را در منطقه‌ی روپونگی به خود اختصاص داده است. این هتل هم در مرکز شهر قرار دارد و با اقامت در آن می‌توانید به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به جاهای دیدنی مورد نظر خود بروید.

هتل ریتز کارلتون علاوه بر داشتن منظره‌ای زیبا از شینجیو، کاخ امپراتوری یا کوه فوجی، یک استخر سرپوشیده، وای‌فای رایگان در تمامی قسمت‌ها، مرکز تناسب اندام، مینی‌بار در اتاق‌ها، تورهای دوچرخه‌سواری، خدمات اتاق، خدمات نگهداری از کودکان، ماساژ و خدمات لباسشویی هم دارد.

آدرس: Tokyo Midtown, 9 Chome-7-1 Akasaka, Minato City, Tokyo 107-6245, Japan

هتل ریتز کارلتون توکیو

۵. هتل کپیتول توکیو (The Capitol Hotel Tokyu)

طراحی این هتل ۵ ستاره‌ی مجلل توسط کنگو کوما انجام شده و در آن در مجموع سه رستوران به همراه یک استخر سر پوشیده در طبقه‌ی چهاردهم، پارکینگ اختصاصی، وای‌فای رایگان، مرکز تناسب اندام،‌ خدمات پذیرش ۲۴ ساعته و مرکز اسپا و سلامت وجود دارد.

گردشگران با اقامت در این هتل می‌توانند به صورت مستقیم به ۴ خطر مترو دسترسی پیدا کرده و به این ترتیب به راحتی به محله‌های گینزا، شیبویا و شینجوکو بروند؛ به‌علاوه کاخ امپراتوری و محله‌ی روپونگی هم به ترتیب با ماشین ۵ و ۱۰ دقیقه از هتل کپیتول فاصله دارند.

آدرس: 2 Chome-10-3 Nagatachō, Chiyoda City, Tokyo 100-0014, Japan

هتل کپیتول توکیو

۶. هتل فور سیزن (Four Seasons Hotel Tokyo at Marunouchi)

رفتار صمیمی و محترمانه‌ی کارکنان هتل فور سیزن در کنار امکانات گوناگونی که در اختیار گردشگران قرار می‌دهد، باعث قرارگیری آن در بین برترین هتل های توکیو شده است. این اقامتگاه با وجود اینکه در مرکز شهر واقع شده تمامی موارد لازم را برای داشتن سفری آرام و به‌دور از هیاهو برای مسافران فراهم کرده و در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های دیدنی شهر مثل کاخ امپراتوری، شیبویا و منطقه‌ی گینزا قرار دارد.

اتاق‌های هتل فور سیزن طراحی شیک و زیبایی داشته و امکانات مدرنی مثل تلویزیون صفحه تخت سه‌بعدی،‌ سیستم صدای فراگیر، بلوتوث، حمام اختصاصی به همراه یک دوش و یک وان حمام بزرگ را در خود جای داده‌اند.

آدرس: 1 Chome-11-1 Marunouchi, Chiyoda City, Tokyo 100-6277, Japan

هتل فور سیزن توکیو

۷. هتل پارک توکیو (Park Hotel Tokyo)

هتل پارک توکیو به شکل آسمان خراشی مدرن در مرکز این شهر واقع شده و منظره‌ی فوق‌العاده‌ای از شهر دارد. در کنار این مسئله یکی از نکات مثبت اقامت در این هتل نزدیکی آن به ایستگاه مترو به همراه وای‌فای رایگان در تمامی نقاط هتل است.

اتاق‌های هتل پارک پنجره‌های بسیار بزرگی دارند و امکان استفاده از خدمات ماساژ در اتاق هم برای رفاه حال اقامت‌کنندگان وجود دارد؛ علاوه بر این می‌توانید از قابلیت‌های دیگری همچون پذیرش به صورت ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، خدمات لباسشویی، سه رستوران، امکانات لازم برای مهمانان دچار معلولیت، اسپا و... هم استفاده کنید.

آدرس: Japan, 〒105-7227 Tokyo, Minato City, Higashishinbashi, 1 Chome−7−1 汐留メディアタワー フロント 25F

هتل پارک توکیو

۸. هتل شانگری لا (Shangri-La)

در برج مارونوچی یکی از لوکس‌ترین هتل های توکیو به نام شانگری لا قرار گرفته که افتتاح آن در سال ۲۰۰۹ انجام شد. در این هتل در مجموع ۲۰۰ اتاق مهمان و سوئیت وجود دارد که ۱۱ طبقه از برج مارونوچی را به خود اختصاص داده‌اند.

معمولاً تخت‌خواب‌های اتاق‌های شانگری لا رو به‌روی پنجره‌ی فوق‌العاده بزرگی قرار گرفته‌اند که منظره‌ی زیبایی را از شهر توکیو در اختیار شما قرار می‌دهند. علاوه بر این نباید از چشیدن غذاهای خوشمزه‌ی ژاپنی هم در رستوران این هتل غافل شوید.

آدرس: MARUNOUCHI TRUST TOWER MAIN, 1 Chome-8-3 Marunouchi, Chiyoda City, Tokyo 100-8283, Japan

هتل شانگری لا توکیو

۹. هتل کونراد (Conrad Tokyo)

کونارد در طبقات ۲۸ تا ۳۷ آسمان‌خراش شیودوم در منطقه‌ی گینزا قرار گرفته و در اتاق‌های آن می‌توان به نمای زیبایی از خلیج توکیو و باغ‌های باستانی هاماریکیو دست پیدا کرد. به دلیل نزدیکی این هتل به ایستگاه مترو و قطار می‌توانید به راحتی و در مدت زمان کوتاهی از جاذبه‌های مورد نظر خود بازدید کرده و در عین حال در زمان اقامت خود هم از مدرن‌ترین و به‌روزترین امکانات بهره‌مند شوید.

در چهار سالن غذاخوری کونارد غذاهای مدرن فرانسوی، چینی و ژاپنی هم در فضایی رمانتیک با چشم‌اندازی پاناروما از خلیج توکیو سرو می‌شوند؛ البته جای نگرانی در مورد وزن اضافه کردن وجود ندارد چرا که می‌توانید با رفتن به مرکز تناسب اندام یا استخر هتل کالری‌های اضافه غذاها را بسوزانید!  

آدرس: 1 Chome-9-1 Higashishinbashi, Minato City, Tokyo 105-7337, Japan

هتل کونراد توکیو

۱۰. هتل پالاس توکیو (Palace Hotel Tokyo)

در قلب منطقه‌ی تجاری شهر یکی دیگر از محبوب‌ترین هتل های توکیو به نام هتل پالاس قرار گرفته که چشم‌انداز آن رو به باغ‌های کاخ امپراتوری است. در این هتل با تلفیق سنت ژاپن و معماری مدرن فضایی فوق‌العاده برای پذیرایی از مهمانان ایجاد شده که در کنار خدمه‌ی حرفه‌ای و امکانات پیشرفته پالاس را به گزینه‌ای مناسب برای اقامت تبدیل کرده‌اند.

از دیگر امکانات و مشخصات این هتل می‌توان به دکوراسیون جذاب اتاق‌ها به همراه اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، حمام، تهویه‌ی مطبوع، هفت رستوران با منوهای متنوع و بهترین سرآشپزها، تجهیزات به‌روز بدنسازی، مرکز اسپا و... اشاره کرد.

آدرس: 1 Chome-1-1 Marunouchi, Chiyoda City, Tokyo 100-0005, Japan

هتل پالاس توکیو

۱۱. هتل میوجی گینزا (Muji Hotel Ginza)

یکی دیگر از هتل های توکیو با موقعیت فوق‌العاده به همراه اتاق‌هایی با تهویه‌ی مطبوع، رستوران و وای‌فای رایگان است. در این هتل ۴ ستاره فضایی مخصوص نگهداری از چمدان‌های شما وجود داشته و اتاق‌های آن هم میز، تلویزیون،‌ حوله و ملحفه دارند. لازم به ذکر است که کارکنان میوجی مسلط به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای و چینی بوده و همواره آماده‌ی کمک به مهمانان هستند.

آدرس: Japan, 〒104-0061 Tokyo, Chuo City, Ginza, 3 Chome−3−5 6F

هتل میوجی گینزا توکیو

۱۲. هتل گیت رایاگوکو (The Gate Hotel Ryogoku by Hulic)

در فاصله‌ی یک کیلومتری از موزه‌ی Stationery هتل ۴ ستاره‌ی گیت واقع شده که فاصله‌ی آن تا تعدادی از جاهای دیدنی شهر توکیو به شرح زیر است:

  • ۴.۷ کیلومتر تا باغ کیو یاسودا
  • ۵۰۰ متر تا پارک یوکوامیچو
  • ۵۰۰ متر تا سالن یادبود متروپولیتن توکیو

این هتل با پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات دربانی، صرافی،‌ اتاق‌هایی با طراحی زیبا،‌ تهویه‌ی مطبوع، دستگاه قهوه‌ساز، صندوق امانات،‌ تلویزیون صفحه تخت، وای‌فای رایگان و حمام اختصاصی آماده‌ی پذیرایی از مهمانان و گردشگرانی است که به پایتخت ژاپن سفر می‌کنند.

آدرس: 1 Chome-2-13 Yokoami, Sumida City, Tokyo 130-0015, Japan

هتل گیت رایاگوکو توکیو

۱۳. هتل توکیو بی شیومی پرنس (Tokyo Bay Shiomi Prince Hotel)

هتل ۴ ستاره‌ی توکیو بی شیومی اقامتگاهی فوق‌العاده به همراه رستوران، پارکینگ اختصاصی، مرکز تناسب اندام، بار، فضای نگهداری از چمدان، وای‌فای رایگان و اتاق‌های خانوادگی است. در تمامی اتاق‌های این هتل کتری،‌ حمام اختصاصی، دوش، دمپایی،‌ سشوار و تهویه‌ی مطبوع وجود دارد.

علاوه بر موارد فوق این هتل در نزدیکی جاذبه‌های گوناگونی مثل مرکز خرید فوکاگاوا گاتاریا، یادبود استادیوم سوساکی و پارک توکیو قرار داشته و نزدیک‌ترین فرودگاه به آن یعنی Tokyo Haneda Airport هم در فاصله‌ی ۱۰ کیلومتری قرار گرفته است.

آدرس: 2 Chome-8-16 Shiomi, Koto City, Tokyo 135-0052, Japan

هتل توکیو بی شیومی پرنس

۱۴. هتل THE BLOSSOM HIBIYA

در فاصله‌ی ۲۰۰ متری از مرکز کنفرانس TKP Shinbashi می‌توانید در یکی دیگر از بهترین هتل های توکیو با ۴ ستاره اقامت کنید. هتل BLOSSOM HIBIYA در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های دیدنی پایتخت ژاپن از جمله پارک ساکورادا، ایستگاه شیمباشی، موزه‌ی تبلیغات، شهرک ایتالیایی شیدومه و... قرار دارد.

از جمله امکانات این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته،‌ فضای نگهداری از چمدان‌ها،‌ مرکز تناسب اندام، رستوران، اتاق‌هایی با کمد لباس،‌ کتری، یخچال، صندوق امانات و حمام اختصاصی به همراه وای‌فای رایگان و خدمات روزانه اتاق اشاره کرد.

آدرس: 1 Chome-1-13 Shinbashi, Minato City, Tokyo 105-0004, Japan

هتل THE BLOSSOM HIBIYA توکیو

۱۵. هتل توکیو استیشن (The Tokyo Station Hotel)

هتل توکیو استیشن بعد از بازسازی‌های انجام شده مجدداً در سال ۲۰۱۲ بازگشایی شد و در حال حاضر هم به عنوان یک سازه‌ی فرهنگی مهم به ثبت رسیده است و اتاق‌های باشکوه آن سبک کلاسیک اروپایی را به نمایش می‌گذارند.

اتاق‌های این هتل ترکیبی فوق‌العاده از دکوراسیون لوکس و تجهیزات مدرن و راحت را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند در حالی که در سایر بخش‌ها هم می‌توان از امکانات گوناگونی مثل مرکز تناسب اندام،‌ بوفه‌ی صبحانه با حدود ۱۰۰ غذا، ۹ عدد رستوران شامل یک رستوران فرانسوی،‌ پذیرش ۲۴ ساعته، وای‌فای رایگان و صرافی بهره‌مند شد.

آدرس: 100-0005 Tokyo-to, Chiyoda-ku Marunouchi 1-9-1, Japan

هتل توکیو استیشن

16. هتل امان توکیو (Aman Tokyo)

در قلب کلان شهر توکیو با یک هتل شیک با فضایی لوکس و آرام مواجه می‌شوید که افتتاح آن در سال ۲۰۱۴ در ۶ طبقه‌ی آخر یک آسمان خراش ۳۸ طبقه انجام گرفت. در لابی هتل که در طبقه‌ی سی و سوم قرار دارد، سقفی بلند شبیه به کلیساهای جامع به همراه کاغذ دیواری‌های سفید رنگ تعبیه شده است و می‌توان نمای فوق‌العاده‌ای از شهر را از طریق آن مشاهده کرد.

در حقیقت هر آنچه که برای داشتن یک تعطیلات رویایی نیاز دارید در هتل امان در اختیار شما قرار می‌گیرد که شامل اتاق‌هایی با سقف بلند به همراه طرح‌های شطرنجی فوق‌العاده زیبا، فضایی مینیمال، وان‌های سنگی در کنار پنجره، مربیان خصوصی تناسب اندام،‌ یوگا و پیلاتس، استخر شنای ۳۰ متری، سونا،‌ رستوران گردان و خوراکی‌های خوشمزه هستند.

آدرس: The Otemachi Tower, 1 Chome-5-6 Ōtemachi, Chiyoda City, Tokyo 100-0004, Japan

هتل امان توکیو

17. هتل ترانک پارک یویوگی (Trunk Hotel Yoyogi Park)

برخلاف مناظر عجیب و غریبی که هتل‌های واقع در آسمان‌خراش‌های شهر توکیو دارند، در هتل ترانک می‌توان از تماشای بزرگ‌ترین فضای سبز شهری لذت برد. این هتل که افتتاح آن در سال ۲۰۲۳ انجام شد مجهز به ۲۰ اتاق و ۵ سوئیت است که طراحی آن‌ها با همکاری استودیوهای دانمارکی و ژاپنی انجام گرفت.

هتل ترانک در کنار طراحی زیبا و هنرمندانه به همراه ارائه‌ی مناظر تماشایی از پارک یویوگی در تمامی اتاق‌های خود بالکن دارد؛ علاوه بر این در فضای پشت‌بام آن استخر، جکوزی و گودال آتش تعبیه شده‌اند تا گردشگران بتوانند برای سرگرمی و دورهمی‌های دوستانه‌ی خود از آن استفاده کنند.

آدرس: 1-15-2 Tomigaya Shibuya-ku Tokyo 151-0063

هتل ترانک پارک یویوگی از بهترین هتل‌های توکیو

18. هوشینویا توکیو (Hoshinoya Tokyo)

هوشینویا یکی از لوکس‌ترین هتل های سبک سنتی توکیو است که اصطلاحا یوکان نامیده می‌شوند. به محض ورود به این هتل صداها و شلوغی‌های پایتخت فروکش کرده و کارکنان را مشاهده می‌کنید که با لباس‌های سفید و زیبای خود آماده‌ی پذیرایی از مهمانان هستند و از آن‌ها می‌خواهند تا بدون کفش وارد هتل شوند.

طراحی این هتل به گونه‌ای انجام شده تا هر طبقه مشابه یک ریوکان کوچک باشد به همین جهت فقط ۶ اتاق در هر یک از طبقات به همراه یک اتاق چای به‌کار رفته است که شیرینی و تنقلات ژاپنی سرو می‌کند. در اصل هدف از این سبک طراحی تعامل راحت و بدون دردسر مهمانان با یکدیگر بوده است، البته به شرط اینکه بتوانند از فضای آرامش‌بخش حاکم بر اتاق‌های خود دل بکنند.

آدرس: 1 Chome-9-1 Ōtemachi, Chiyoda City, Tokyo 100-0004, Japan

هوشینویا یکی از لوکس‌ترین هتل های سبک سنتی توکیو

19. هتل شیبا پارک (Shiba Park Hotel)

شیبا پارک یکی از هتل های توکیو در محله‌ی میناتو است که در نزدیکی پارک‌های موضوعی و ایستگاه مترو قرار دارد، به‌علاوه برج توکیو و مراکز خرید واکو گینزا هم از دیدنی‌های نزدیک این هتل محسوب می‌شوند؛ بنابراین اقامت در آن می‌تواند بهترین گزینه برای عاشقان خرید و گشت و گذار در بهترین مراکز خرید پایتخت کشور ژاپن باشد.

 این هتل که به منظور ارائه‌ی بهترین خدمات به گردشگران در سال ۲۰۲۲ بازسازی شد کتابخانه، خدمات خشکشویی و نظافت، کتابخانه و پارکینگ را برای مسافران فراهم می‌کند و کارکنان چند زبانه‌ی آن هم آماده‌ی پاسخگویی به تمامی نیازهای مهمانان هستند.

آدرس: 1 Chome-5-10 Shibakoen, Minato City, Tokyo 105-0011, Japan

شیبا پارک یکی از هتل های توکیو در محله‌ی میناتو

20. تورانومون، ادیشن توکیو (The Tokyo Edition, Toranomon)

در یکی از مناطق تجاری و نسبتاً‌ آرام پایتخت ژاپن می‌توانید در یکی از بهترین هتل‌های این شهر با زیباترین ویو به سمت برج توکیو اقامت کنید. تورانومون در نزدیکی توکیو میدتاون، روپونگی هیلز، کاخ امپراتوری و معبد سنسوجی قرار دارد؛ علاوه بر این گردشگرانی که می‌خواهند یک مسابقه‌ی ورزشی را در زمان سفر خود به ژاپن تماشا کنند می‌توانند به استادیوم‌های نیپون بوداکن یا میجی جینگو هم سر بزنند.

مسافران در زمان اقامت در این هتل می‌توانند از خدمات خشکشویی،‌ باشگاه ورزشی، اسپا، رستوران،‌ استخر سرپوشیده، پارکینگ، اتاق‌های ماساژ، وای‌فای رایگان، صندوق امانات، سرویس اتاق به صورت ۲۴ ساعته به همراه تخت نوزاد در اتاق‌ها استفاده کنند.

آدرس:‌ 4 Chome-1-1 Toranomon, Minato City, Tokyo 105-0001, Japan

تورانومون، ادیشن توکیو

سخن پایانی

لازمه‌ی داشتن سفری به یادماندنی به کشور ژاپن آشنایی با بهترین هتل های توکیو است که در این بخش به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم؛ اما پیش از هر چیز لازم است که مسافران تور ژاپن خود را از یکی از بهترین و معتبرترین آژانس‌های مسافرتی یعنی مجموعه‌ی آرند تور خریداری کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت مشاوره می‌توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۸۴۰۷ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

۱. بهترین هتل های توکیو چه نام دارند؟

تعدادی از بهترین هتل های توکیو برای اقامت شامل هتل پالاس، پارک، امان، شیبا پارک و تورانومون هستند.

۲. امکانات لوکس‌ترین هتل های توکیو چیست؟

این هتل‌ها انواع خدمات و امکانات را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به خدمات اتاق، استخر، جکوزی، سونا، مرکز تناسب اندام، خشکشویی،‌ رستوران و.. اشاره کرد.

۳. بهترین مناطق توکیو برای رزرو هتل کدام است؟

بهترین مناطق توکیو برای اقامت شامل شینجوکو، شیبویا، آساکوسا، گینزا، روپونگی و اوئنو هستند.

۴. هزینه‌ی اقامت در هتل های توکیو چقدر است؟

هزینه‌ی اقامت در هتل های توکیو با توجه به نوع هتل انتخابی شما متفاوت بوده و می‌تواند به طور متوسط از شبی ۵۰ تا ۱۰۰ دلار در اقامتگاه‌های اقتصادی، ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار در هتل‌های سطح متوسط و ۳۰۰ دلار یا بیشتر در هتل‌های لوکس متغیر باشد.

۵. برای سفر به توکیو و اقامت در آن به چه مقدار پول نیاز دارم؟

متوسط هزینه‌های روزانه‌ی شما در سفر به این شهر می‌تواند بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار آمریکا باشد.

6. کدام یک از هتل‌ های توکیو مشرف به باغ‌های کاخ امپراتوری است؟

اتاق‌های هتل پالاس و پنینسولا مشرف به باغ‌های کاخ امپراتوری هستند.

7. کدام یک از هتل های توکیو در برج میدتاون واقع شده است؟

هتل ریتز کارلتون نه طبقه‌ی آخر برج میدتاون را به خود اختصاص داده است.

8. در کدام یک از هتل های توکیو می‌توان منظره‌ی خلیج این شهر را تماشا کرد؟

در صورت اقامت در هتل کونراد به منظره‌ی زیبایی از خلیج توکیو و باغ‌های باستانی هاماریکیو دست پیدا می‌کنید.



1402/12/29 | کد مطلب: 1949
برچسب‌ها: اقامتگاه و هتل


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.