10 تا از بهترین و خوشمزه‌ترین رستوران های مالدیو | آرندتور

بهترین و خوشمزه‌ترین رستوران های مالدیو

شما هم امتیاز بدهید!

مالدیو، با جزایری که همچون نگین‌هایی بر سطح آب‌های فیروزه‌ای می‌درخشند، نه‌تنها بهشتی برای طبیعتگردان و ماجراجویان زیر آب است، بلکه مقصدی استثنایی برای صرف غذاهای لذیذ است. رستوران‌ های مالدیو، فرصتی بی‌بدیل برای تجربه‌های بی‌نظیر به عاشقان غذا ارائه می‌دهند. در این مطلب از وبلاگ آرند تور قصد داریم شما را برخی از برجسته‌ترین و خاطره‌انگیزترین رستوران های مالدیو آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

تور مالدیو

رستوران ریتی (Reethi)

یکی از معروف‌ترین رستوران ‌های مالدیو، رستوران ریتی است. ویژگی منحصربه‌فرد این مکان غذاخوری، مجموعه‌ای متنوع از غذاها با انواع گزینه‌های صبحانه است. فضای داخلی رستوران به سه قسمت مختلف تقسیم شده: بخش «زمین» که غذاهای فرانسوی و آسیایی را شامل می‌شود، «آتش» که به غذاهای ارگانیک توجه دارد و «آب» که تمرکز آن بر روی غذاهای دریایی است.

این رستوران با طراحی خود منظره‌های بی‌نظیری از دریا را در طول روز فراهم می‌آورد و با فرارسیدن شب، این مکان به فضایی تقریباً سحرآمیز با موسیقی زنده تبدیل می‌شود. «ریتی» که در زبان محلی به معنی «زیبایی» است، نامی است که به‌خوبی بیانگر زیبایی‌های این رستوران است.

امتیاز گوگل: 4.85

آدرس:  One&Only Reethi Rah, North Malé Atoll Malé, 08440, Maldives

ساعات سرو غذا: صبحانه: ۷:۰۰ صبح تا ۱۱:۰۰ صبح - شام: ۷:۰۰ شب تا ۱۰:۳۰ شب

نوع غذا: ترکیبی از آشپزی فرانسوی، آسیایی و ایتالیایی.

معروف‌ترین غذا: لابستر مالدیوی

رستوران ریتی از بهترین رستوران‌های مالدیو

پبلز بای رویال (Pebbles by Royal)

پبلز رویال در کنار ساحل زیبا و مشهور توندو یکی از نقاط دیدنی جزیره، جای گرفته است. اینجا جایی است که می‌توانید در آرامش کامل نشسته و ضمن تماشای منظره غروب خورشید در کنار اقیانوس، از غذاهای خوشمزه لذت ببرید. با توجه به دیدگاه‌های مثبت بازدیدکنندگان، این رستوران به‌عنوان یکی از برترین‌ رستوران های مالدیو شناخته می‌شود که غذاهای فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد.

یک تجربه غذایی بی‌نقص شامل محیطی زیبا، خدمات برجسته، منوی متنوع و غذاهای دلپذیر است و پبلز رویال، همه این ویژگی‌ها را به ارمغان می‌آورد تا شما را به تجربه‌ای خاطره‌انگیز دعوت کند. مکان‌های نشستن متنوعی برای انتخاب وجود دارد و هر کدام منظره‌های دیدنی ارائه می‌دهند.

امتیاز گوگل: ۴.۹

آدرس:  Dhadimagu, Maldives, Genmiskih Magu, Fuvahmulah 18018, Maldives

ساعات سرو غذا: ۹ صبح تا ۱۲ شب از شنبه تا پنج‌شنبه و ۲ بعدازظهر تا ۱۲ شب در روز جمعه.

نوع غذا: غذاهای حلال

معروف‌ترین غذا: پیتزای قارچ و پنیر، اسپاگتی غذای دریایی

پبلز بای رویال از بهترین رستوران‌های مالدیو

مارکت (The Market)

رستوران مارکت واقع در اقامتگاه دوسیت تانی مالدیو یکی دیگر از بهترین رستوران های مالدیو است. در این رستوران که با فضای ساحلی خود می‌درخشد، طیف گسترده‌ای از غذاهای سراسر دنیا به سبک بوفه در اختیار دارد و شب‌ها نیز منوی آلاکارتی ارائه می‌دهد تا شما بتوانید خودتان را به چندین سرویس غذایی مهمان کنید چرا که بسنده کردن به فقط یک بار کافی نیست.

این رستوران با بیش از ۱۹ سال تجربه امکان صرف غذا به‌صورت خصوصی را نیز برای مهمان‌ها فراهم می‌آورد. محیط آرام و فضای داخلی وسیع رستوران، آن را به مکانی ایده‌آل برای به اشتراک گذاشتن لحظات خصوصی با عشقتان تبدیل می‌کند. تزئینات سبز و چراغ‌های فانوسی زیبا، در کنار مبلمان‌های چوبی، هماهنگی دلنشینی ایجاد می‌کنند و آن را به انتخابی ایده‌آل برای صرف غذا تبدیل می‌کنند.

امتیاز گوگل: ۴.۹

آدرس:  634M+6RG Dusit Thani, 06180, Maldives

ساعات سرو غذا: صبحانه: ۷:۰۰ صبح تا ۱03۰ صبح - شام: ۷:۰۰ شب تا ۱۰:0۰ شب

نوع غذا: تایلندی

مارکت از بهترین رستوران‌های مالدیو

اسپایس (The Spice)

این رستوران با ارائه غذاها و دکوراسیون خود، تلفیقی از جنبه‌های مدرن و سنتی مالدیو را به نمایش می‌گذارد. با ارائه منوهای صبحانه و ناهار با طیف وسیعی از غذاها مانند آسیایی، اروپایی و مالدیوی، شما در بهشت غذاخوری‌ها قرار خواهید گرفت. غذاها با مواد اولیه باکیفیت بالا تهیه می‌شوند و صرف‌نظر از اینکه چه سفارش می‌دهید، تنها با بهترین‌ها پذیرایی خواهید شد.

فضای داخلی این رستوران با رنگ‌های روشن و مبلمان چوبی که با منظره‌ای مسحورکننده از پوشش گیاهی انبوه و آب‌های فیروزه‌ای همراه است در کنار غذاهای خوشمزه این رستوران را به یکی از بهترین رستوران های مالدیو تبدیل کرده است. همچنین در شب‌ها، رستوران با برگزاری شب‌های موضوعی، زمانی سرگرم‌کننده برای مهمان‌ها را فراهم می‌آورد.

امتیاز گوگل: ۴.۸

آدرس:  987M+CWX, Atmosphere Kanifushi Maldives, Kanifushi Island, Lhaviyani Atoll, Maafilaafushi, Maldives

ساعات سرو غذا: ۷ صبح تا ۱۰:۳۰ صبح، ۱۲ ظهر تا ۲:۳۰ بعدازظهر و ۷ شب تا ۱۰ شب.

نوع غذا: آسیایی، اروپایی و مالدیوی

معروف‌ترین غذا: نودل‌ آسیایی، غذاهای دریایی کبابی و پاستا

اسپایس از بهترین رستوران‌های مالدیو

رستوران زیردریایی ایتا (Ithaa Undersea Restaurant)

به‌جای رفتن به رستوران‌های معمولی اما زیبا، تجربه‌ی صرف غذا در این فضای منحصربه‌فرد و شگفت‌انگیز را امتحان کنید، جایی که می‌توانید زیر آب غذا بخورید. درحالی‌که غذاهای فوق‌العاده نوش جان می‌کنید، تماشای ماهی‌ها و موجودات دریایی که دور و برتان شنا می‌کنند، تجربه‌ای بی‌نظیر را به ارمغان می‌آورد. منوی فیوژن این رستوران که ترکیبی از طعم‌های بومی مالدیو و تکنیک‌های آشپزی مدرن را ارائه می‌دهد، برای همه‌ی سلیقه‌ها مناسب است.

این مکان که نخستین رستوران زیر دریایی جهان است از بهترین رستوران های مالدیو به شمار می‌رود. ایتا برای رزرو غذای خصوصی، عروسی‌ها و مناسبت‌های ویژه مانند جشن عروسی زوج‌هایی که ماه‌عسل خود را در مالدیو جشن می‌گیرند، عالی است. در اینجا، شما در عمق 5 متری زیر سطح آب با فقط ۱۴ میز، فضایی دنج و خصوصی را تجربه می‌کنید. باغ مرجانی و آب‌های فیروزه‌ای که اطرافتان را احاطه می‌کنند، منظره‌ای است که نباید از دست داد.

امتیاز گوگل: ۴.3

آدرس:  JP8F+6H9, Conrad Rangali Island 20077, Maldives

ساعات سرو غذا: برانچ: ۱۱:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ ظهر. ناهار: ۱۲:۳۰ ظهر تا ۳:۰۰ بعدازظهر. شام: ۶:۳۰ عصر تا ۹:۳۰ شب.

نوع غذا: اروپایی

معروف‌ترین غذا: پلاتر گیاهی، کاناپه‌ها، تورتلینی خرچنگ لابستر مالدیوی، لابستر مالدیوی

رستوران زیردریایی ایتا مالدیو

تیلا بای کرومبا (Thila by Kurumba)

این رستوران با توجه به موقعیت شگفت‌انگیز و منظره‌ای که به مهمانان عرضه می‌کند، یکی از بهترین رستوران های مالدیو است که می‌توانید غذاهای مزه‌دار شده با ادویه‌جات مالدیوی و تنوعی از آشپزی‌ بین‌المللی را در آن تجربه کنید. این رستوران از بوفه صبحانه‌ کامل تا منوی دلخواه در شب‌ها، انتظارات بسیاری را برآورده می‌کند و گزینه‌های گیاهی نیز ارائه می‌دهد.

طراحی داخلی رستوران با تم‌ آبی و سفید، حس نزدیکی به دریا را تقویت می‌کند و با فضای خارجی به زیبایی هماهنگ است. چه انتخاب کنید در فضای داخلی بنشینید یا از فضای باز لذت ببرید، هر دو از نظر منظره، محیط و فضای کلی، تجربه‌ای ممتاز ارائه می‌دهند. همزمان با غروب خورشید، کل مکان با نورهای ملایم روشن می‌شود و به زیبایی‌های آن می‌افزاید.

امتیاز گوگل: ۴.8

آدرس:   6GGC+HGQ, Vihamanaafushi, Maldives

ساعات سرو غذا: ۸ صبح تا ۱۱ صبح و ۷ شب تا ۱۰:۳۰ شب.

نوع غذا: مالدیوی و بین‌المللی

معروف‌ترین غذا: استیک، لابستر، کاری لابستر مالدیوی

تیلا بای کرومبا از بهترین رستوران‌های مالدیو

جاست وگ (Just Veg)

پیدا کردن رستوران‌های گیاهی هنگام سفر به کشوری جدید می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، اما این مسئله در مالدیو متفاوت است. این کشور میزبان یکی از نخستین رستوران‌های کاملاً گیاهی است که دیدگاه شما را نسبت به غذاهای گیاهی، دگرگون می‌سازد. رستوران جاست وگ از بهترین رستوران های مالدیو است که با سرو انواع غذاهای نوآورانه بهشتی برای گیاه‌خواران و وگن‌ها به شمار می‌آید.

جاست وگ که در اقامتگاه آتمسفر کانیفوشی قرار دارد با استفاده از غذاهای منطقه‌ مدیترانه، خاورمیانه و اقیانوس هند، طیف وسیعی از غذاهای گیاهی را ارائه می‌دهد. طراحی داخلی مونوکروم رستوران با ترکیبی از رنگ‌های شاد در مبلمان و ظروف و وسایل، این مکان را به مقصدی دیدنی تبدیل می‌کند و منظره دیدنی دریا، جلوه‌ای بی‌نظیر به زیبایی‌های این رستوران اضافه می‌کند.

امتیاز گوگل: ۴.8

آدرس:  989X+JQ3, Kanifushi, Maafilaafushi, Maldives

ساعات سرو غذا: ۱۲:۳۰ ظهر تا ۲:۳۰ بعدازظهر و ۷ شب تا ۱۰ شب.

نوع غذا: مدیترانه‌ای، خاورمیانه و اقیانوس هند

معروف‌ترین غذا: انچیلادای گیاهی، سمبوسه

جاست وگ از رستوران‌های زیبای مالدیو

گودوگودا (Guduguda)

رستوران گودوگودا واقع در استاندارد، متعلق به یک هتل زنجیره‌ای آمریکایی است که در هورووالهی یکی از شعب خود را افتتاح کرده است. این رستوران از بهترین رستوران های مالدیو برای صرف غذای سنتی این کشور است. در گودوگودا غذاهای اصیل مالدیوی توسط یک زن بومی در آشپزخانه‌ای باز پخته می‌شود و به مهمانان عرضه می‌گردد. در اینجا شما می‌توانید درحالی‌که مناظر دل‌انگیز اطراف را نظاره‌گر هستید از تماشای فرآیند پخت‌وپز غذاها نیز لذت ببرید.

داخل رستوران نیز با الهام از خانه‌های سنتی مالدیو با تزئینات چوبی و فضای غذاخوری کم‌نور، جلوه‌ای زیبا دارد. بوی دل‌انگیز غذاها که از آشپزخانه به مشام می‌رسد، به‌تنهایی برای برانگیختن اشتیاق کافی است. برای تجربه‌ای واقعاً بومی، می‌توانید با پوشیدن لباس‌های سنتی و خوردن غذا با دست، فرهنگ مالدیوی را به‌طور کامل تجربه کنید.

امتیاز گوگل: 4.6

آدرس:  9XRJ+847, Huruvalhi, Kinolhas, Maldives

ساعات سرو غذا: از ۶:۳۰ عصر تا ۱۰ شب در روزهای چهارشنبه، جمعه و یکشنبه

نوع غذا: غذاهای اصیل مالدیوی

معروف‌ترین غذا: چاپاتی نارگیل و سامبال تن ماهی، سوپ ماهی ریف و نان مورینگا، مرغ کاری قرمز تند

گودوگودا از بهترین رستوران‌های مالدیو

موراکا (Muraka)

بسیاری از رستوران‌ها در مالدیو روی آب قرار دارند و موراکا نیز از این قاعده مستثنی نیست. این رستوران در انتهای یک اسکله چوبی بلند در جزیره میریهی در جنوب آتول آری واقع شده است. بااین‌حال، آنچه باعث متمایز شدن آن می‌شود، چیدمان منحصربه‌فرد آن با ردیفی از میزها و سالن‌های با فاصله زیاد درست در کنار اقیانوس است. غروب‌ها در اینجا به‌خصوص خیره‌کننده هستند.

رستوران موراکا با سبک روستیک همچنین دارای یک بخش با کف باز در مرکز است، جایی که امواج به‌آرامی به کف برخورد می‌کنند و می‌توان موجودات دریایی را در حال عبور مشاهده کرد. این رستوران یکی از بهترین رستوران های مالدیو است که در زمینه غذاهای دریایی و کبابی تخصص دارد؛ اما بازدیدکنندگان به‌طورمعمول یک ماهی کامل را به دلیل طعم و مزه‌های فوق‌العاده آن سفارش می‌دهند.

امتیاز گوگل: 4.5

آدرس:  JP8H+2FF, Mandhoo, Maldives

ساعات سرو غذا: ۲۴ ساعته

نوع غذا: غذاهای دریایی، آسیایی، معاصر

موراکا از بهترین رستوران‌های مالدیو

ترا (Terra)

ترا یکی از خاص ترین رستوران های مالدیو است. این رستوران یکی از ۱۱ رستوران مجلل و جدید در تفرجگاه والدورف آستوریا در جزیره ایتهافوشی در جنوب آتول ماله است و دارای مجموعه‌ای از هفت کلبه یا آشیانه اختصاصی و مخفی از بامبو است که به‌صورت استراتژیک در میان شاخ و برگ درختان قرار گرفته‌اند. شام در این رستوران شامل یک منوی چند وعده‌ای مجلل و مدرن است که با لیست شراب عالی هماهنگ شده است.

این رستوران گران‌قیمت، با طراحی منحصربه‌فرد و محیطی رؤیایی از بهترین رستوران های مالدیو برای یک تجربه غذاخوری رمانتیک و به‌یادماندنی است و با غذاهای خاص، سطح بالای خدمات و توجه به جزئیات، تجربه‌ای لوکس و به‌یادماندنی را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد.

امتیاز گوگل: ۴.6

آدرس: Ithaafushi Island Male, 20009, Maldives

ساعات سرو غذا: همه‌روزه از ساعت 19 الی 10:30 شب

نوع غذا: ایتالیایی، ژاپنی، فرانسوی و مالدیوی

معروف‌ترین غذا: بیف میازاکی

ترا از بهترین رستوران‌های مالدیو

سخن آخر

در سفر به مالدیو، تجربه غذاها در رستوران‌های بی‌نظیر این جزایر، فرصتی است که نباید از دست داد. از غذاخوری‌های زیر آب گرفته تا مکان‌های دنج با منظره‌های خیره‌کننده، رستوران ‌های مالدیو تلفیقی از طعم‌های محلی و بین‌المللی را در محیط‌هایی منحصربه‌فرد ارائه می‌دهند. هر کدام از رستوران های مالدیو با ویژگی‌های خاص خود، بخشی از ماجراجویی شما در این بهشت زمینی خواهد بود و خاطراتی لذت‌بخش از سفرتان به مالدیو را رقم خواهد زد.

سؤالات متداول

آیا رستوران ‌های مالدیو گران هستند؟

رستوران‌ های مالدیو بسته به سطح لوکس بودن و نوع رستوران هزینه‌های متغیری دارند. به‌طورمعمول هزینه یک وعده غذایی، می‌تواند بین 20 تا 100 دلار یا بیشتر برای هر نفر باشد. یک وعده غذا در رستوران لوکسی مانند ترا حدود ۴۰۰ دلار هزینه دارد.

غذای معروف مالدیو چیست؟

اگر می‌خواهید طعم اصیل غذاهای مالدیو را بچشید، حتماً باید طعم غذاهای خوشمزه‌ای مانند کاری ماهی، ماسروشی و گلها را امتحان کنید.

بیشترین رستوران های مالدیو در کجا واقع شده‌اند؟

 ماله پایتخت مالدیو بیشترین تعداد رستوران‌ها را در خود جای داده است و طیف وسیعی از گزینه‌های غذایی را ارائه می‌دهد.

 



1403/01/05 | کد مطلب: 1959
برچسب‌ها: غذا و رستوران


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.