بهترین کارناوال‌های برزیل؟ در کارناوال برزیل چه می‌گذرد؟ | آرندتور

۱۰ تا از بهترین کارناوال های برزیل

شما هم امتیاز بدهید!

برزیل یکی از زیباترین کشورهای آمریکای جنوبی است که به خاطر طبیعت شگفت‌انگیز و حیات وحش و اقلیم خاص توانسته توجه گردشگران را از اقصی نقاط دنیا به خود جلب کند. یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های این کشور کارناوال برزیل است که بازتابی از فرهنگ و سنت‌های غنی مردمان این سرزمین محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید با محبوب‌ترین کارناوال برزیل و جزئیات مربوط به آن آشنا شوید تا انتهای این مطلب با ما در وبلاگ آرند تور همراه باشید.

تور برزیل

نگاهی به محبوب‌ترین کارناوال برزیل

برزیل سرزمین شگفتی‌های طبیعی،‌ سواحل زیبا، کوهستان‌های مرتفع و جنگل‌های بارانی آمازون است و در کنار تمامی این زیبایی‌ها، فرهنگی غنی هم دارد به همین جهت هرساله در آن فستیوال‌ها و کارناوال‌های متعددی برگزار می‌شوند که در این بخش به معرفی تعدادی از محبوب‌ترین آن‌ها به انتخاب وب‌سایت thetravel.com پرداخته‌ایم.

۱۰. فستا جونینا (Festa Junina)

براساس آمارها بزرگ‌ترین کارناوال برزیل بعد از ریو، جشن فستا جونینا است که برای اولین بار توسط استعمارگران پرتغالی در این کشور به عنوان جشن برداشت محصول و بزرگداشت قدیسان مسیحی به خصوص سنت جان باپتیست برگزار شد.

فستا جونینا معمولاً در ماه ژوئن برگزار می‌شود و در آن مردم برزیل در کنار خوردن و نوشیدن خوراکی‌های خوشمزه و رقصیدن به دیدن نمایش‌های جالب هم ‌می‌روند.

  • تاریخ برگزاری: در طول ژوئن
  • محل برگزاری: بیشتر شهرهای بزرگ برزیل به خصوص شهرهای شمالی مثل کامپینا گرانده و کاروارو

فستا جونینا؛ بزرگ‌ترین کارناوال برزیل

۹. نمایشگاه انفلور و باغ (Enflor & Garden Fair)

افراد علاقه‌مند به گل و گیاه باید حتماً از این کارناوال برزیل دیدن کنند؛ چرا که در آن انواع گل و گیاه از سراسر جهان به نمایش گذاشته می‌شوند و می‌توان برای تزئین خانه، دفتر کار و سایر مکان‌ها از آن ایده‌های فوق‌العاده‌ای گرفت.

شما می‌توانید در کنار تماشای گل‌های خاص و زیبا، تصاویر به‌یادماندنی را هم در مکان نمایشگاه برای اشتراک‌گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی با دوستان خود ثبت کنید.

  • زمان برگزاری: اواسط تا اواخر جولای
  • مکان برگزاری: هولامبرا، سائوپائولو

نمایشگاه انفلور و باغ از کارناوال‌های محبوب برزیل

۸. فستیوال کابوی برتوس (Cowboy Festival Of Barretos)

برای تمامی افرادی که به قصد تماشای کارناوال برزیل به این کشور سفر می‌کنند تماشای فستیوال کابوی‌ها می‌تواند در نوع خود تجربه‌ی جالب توجهی باشد؛ با اینکه انواعی از این فستیوال‌ها در سرزمین قهوه و فوتبال برگزار می‌شود، اما همچنان یکی از پرطرفدارترین آن‌ها برتوس است. علاوه بر این برتوس یکی از بزرگ‌ترین فستیوال کابوی‌ها در دنیا است که در هر سال نزدیک به یک میلیون نفر در آن شرکت می‌کنند.

علت اصلی برگزاری این جشنواره گرامیداشت فرهنگ کابوی و نمایش تعدادی از شدیدترین نمایش‌های گاوبازی و اسب‌سواری در دنیا است. فستیوال برتوس طی ۱۰ روز برگزار می‌شود و بازدیدکنندگان می‌توانند در کنار تماشای اجراها از چشیدن غذاها و امتحان کردن نوشیدنی‌هایی که در اطراف محل برگزاری سرو می‌شوند،‌ لذت ببرند.

  • تاریخ برگزاری: از اواسط آگوست
  • محل برگزاری: شهر سائوپائولو، برتوس

فستیوال کابوی برتوس در برزیل

۷. فستیوال فولکلور پارینتینس (Parintins Folklore Festival)

فستیوال فولکلور پارینتینس که نام بوی بومبا و بومبا مو بوی هم شناخته می‌شود یکی از بهترین کارناوال برزیل است که هر ساله در فصل تابستان در اواخر ماه جولای برای گرامیداشت فولکلور محلی آمازون در مورد یک گاو زنده شده برگزار می‌شود.

در این فستیوال سه روزه که افراد زیادی در آن شرکت می‌کنند، داستان این گاو در قالب داستان، آواز و رقص با نمایش لباس‌های رنگارنگ روایت می‌شود.

  • تاریخ برگزاری: اواخر جولای
  • محل برگزاری: شهر پارینتینس، آمازوناس

فستیوال فولکلور پارینتینس برزیل

۶. فستیوال د کاچاکا (Festival De Chachaca)

شهر پاراتی برزیل در بیشتر ماه‌های سال آرام است، اما در فصل تابستان میزبان فستیوال د کاچاکا می‌شود که در بین بهترین کارناوال برزیل قرار دارد. ماهیت اصلی این جشنواره بزرگداشت یک نوع نوشیدنی ملی در برزیل است که از نیشکر تهیه می‌شود.

در این جشنواره مردم به اجرای رقص و موسیقی سامبا، رگی و فورو می‌پردازند در حالی که کامیون‌های حامل غذا آماده‌ی پذیرایی از مردم در خیابان‌ها هستند.

  • تاریخ برگزاری: از اواسط تا اواخر آگوست
  • محل برگزاری: پاراتی، ریو دو ژانیرو

فستیوال د کاچاکا از کارناوال‌های برتر برزیل

۵. بائرنفست (Bauernfest)

بائرنفست از جمله کارناوال برزیل در فصل تابستان است که اصالتی آلمانی دارد. این جشنواره حول محور آبجو برگزار شده و در آن در کنار پخش و اجرای موسیقی محلی، غذاهای گوناگون هم سرو می‌شوند. در طی این فستیوال ده روزه بازدیدکنندگان میلیون‌ها دلار برای امتحان کردن آبجوهای مختلف و غذاهای آلمانی خرج می‌کنند.

در بائرنفست در کنار چشیدن غذاهای خوشمزه و آبجو می‌توانید از تماشای معماری آلمانی، لباس‌ها و نمایش‌های فرهنگی هم لذت ببرید.

  • تاریخ برگزاری: از اواسط تا اواخر جولای
  • محل برگزاری: پتروپولیس، ریو دو ژانیرو

بائرنفست از جمله کارناوال برزیل در فصل تابستان

۴. برزیل سابور (Brasil Sabor)

خوشمزه‌ترین کارناوال برزیل که با هدف نشان‌دادن غذاهای غنی این کشور برگزار می‌شود، برزیل سابور نام دارد. تمامی طرفداران شکم‌گردی حتماً باید سفر خود را طوری تنظیم کنند که همزمان با این جشنواره شگفت‌انگیز غذا باشد که در طی سه روز برگزار می‌شود.

در برزیل سابور صدها رستوران از ۵۰ شهر گوناگون غذاهای خاص خود را سرو می‌کنند تا سایر مردم جهان از طعم فوق‌العاده‌ی آن‌ها بهره‌مند شوند.

  • تاریخ برگزاری: اوایل تا اواسط ژوئن

سابور؛ خوشمزه‌ترین کارناوال برزیل

۳. راک در ریو (Rock In Rio)

بهترین کارناوال برزیل محدود به جشنواره‌های غذا و نوشیدنی‌های مختلف نمی‌شود؛ چرا که در هر سال در این کشور فستیوال‌های موسیقی هیجان‌انگیزی هم برگزار می‌شوند که یکی از بهترین آن‌ها راک در ریو است. در طی این فستیوال یک هفته‌ای گروهی از بهترین نوازندگان راک از سراسر دنیا به ریو سفر می‌کنند.

در طول جشنواره میلیون‌ها نفر در آن شرکت کرده و به این ترتیب راک در ریو را به یکی از بزرگ‌ترین فستیوال‌های موسیقی در دنیا تبدیل می‌کنند.

  • تاریخ برگزاری: اوایل سپتامبر
  • محل برگزاری: پارک المپیک بارا، بارا دا تیجوکا، ریو دو ژانیرو

راک در ریو از بهترین کارناوال‌های برزیل

۲. اکتبرفست بلومنائو (Oktoberfest Of Blumenau)

اکتبرفست بزرگ‌ترین جشنواره‌ی آلمانی و یکی از محبوب‌ترین جشنواره‌های آبجو در کشور برزیل است که در آن افراد با پوشیدن لباس‌های سنتی به سراغ چشیدن انواع آبجو و غذاهای آلمانی رفته و در عین حال با شرکت کردن در رژه‌ها و مهمانی‌های خیابانی از رقص و آواز هم لذت می‌برند.

  • تاریخ برگزاری: اواسط اکتبر
  • محل برگزاری: بلومنائو، سانتا کاترینا

اکتبرفست بلومنائو از کارناوال‌های محبوب در برزیل

۱. کارناوال ریو (Rio Carnival)

صد البته که جایگاه اول بهترین کارناوال برزیل به کارناوال ریو اختصاص داده شده است که در آن با پوشیدن لباس‌های پرزرق و برق به همراه برگزاری صدها رژه‌ی رنگارنگ و اجرای موسیقی سامبا تمام ریو حال و هوایی هیجان‌انگیز و به‌یادماندنی پیدا می‌کند. اگر به دنبال یک دلیل قانع‌کننده برای سفر به برزیل هستید، کارناوال ریو به تنهایی برای شما کافی است.

  • تاریخ برگزاری: بین فوریه و مارس
  • محل برگزاری: سامبرادوم، ریو دو ژانیرو

کارناوال ریو

سخن آخر

بهترین کارناوال‌های برزیل تصویری شگفت‌انگیز و به‌یادماندنی از فرهنگ این کشور را به نمایش می‌گذارند و بسیاری از گردشگران صرفاً برای شرکت در آن‌ها به برزیل سفر می‌کنند. اگر شما هم به تماشای این فستیوال‌ها علاقه دارید بهتر است فرصت شرکت در آن و سفر به برزیل را با مجموعه‌ی آرند تور از دست ندهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت مشاوره در مورد رزرو تور برزیل با شماره تلفن ۰۲۱۴۸۴۰۷ تماس بگیرید.

سوالات متداول

۱. بهترین کارناوال‌های برزیل کدام‌اند؟

در متن ۱۰ کارناوال پرطرفدار برزیل به همراه جزئیات مربوط به آن‌ها معرفی شدند.

۲. مشهورترین فستیوال برزیل چه نام دارد؟

کارناوال ریو مشهورترین فستیوال این کشور و بزرگ‌ترین کارناوال دنیا است.

۳. آیا شهر سائوپائولو برای تماشای کارناوال مناسب است؟

کارناوال سائوپائولو زمانی یک رویداد کوچک متشکل از چند مدرسه سامبا بود، اما در حال حاضر به اندازه‌ای بزرگ است که میلیون‌ها بازدیدکننده برای تماشای آن به این شهر می‌آیند.

۴. بزرگ‌ترین فستیوال موسیقی دنیا در برزیل کدام است؟

راک در ریو یکی از بزرگ‌ترین فستیوال‌های موسیقی دنیا است که در بزریل برگزار می‌شود.

۵. آیا کارناوال برزیل ارزش دیدن دارد؟

کارناوال برزیل یکی از بزرگ‌ترین و هیجان‌انگیزترین پارتی‌های خیابانی در دنیا است که باید آن را در فهرست شماره یک برنامه‌ی سفر خود قرار دهید.



1403/01/30 | کد مطلب: 2003
برچسب‌ها: تفریحات


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.