تور ساتیاری تا پاوه + تور ساتیاری اردیبهشت 1402
ساتیاری تا پاوه
قصه های شیرین و فرهاد، اقامتگاه بومگردی
6 عکس کد تور 6139

ساتیاری تا پاوه

قصه های شیرین و فرهاد، اقامتگاه بومگردی
37 رای   شما هم امتیاز بدهید!
محدود 3.5 روزه از 12 اردیبهشت 1403
7,390,000 تومان
تنها 5 نفر باقی مانده!
آنلاین رزرو یا خرید کنید
عکس‌های بیشتر

جاذبه‌ها

طاق بستان، مجموعه بیستون (کتیبه بیستون و مجسمه هرکول)، روستای پلکانی ساتیاری، ییلاقات شیوسر، زمان آزاد برای خرید در بازارهای مرزی شهر پاوه، غار قوری قلعه 

جزئیات این تور
اقامت
1 شب اتوبوس 2 شب اقامتگاه بوم گردی
تعداد وعده‌های غذایی
6 وعده با آرند تور
محل حرکت
میدان آرژانتین ابتدای خیابان الوند
مدت
3.5 روزه از 12 اردیبهشت (3 روز و 2 شب)
زمان حرکت
چهارشنبه 1403/02/12 - ساعت 22:00
(لطفا نیم ساعت قبل از حرکت در محل حضور داشته باشید)
زمان بازگشت
حدود ساعت 24:00
وسیله نقلیه اصلی
اتوبوس VIP بیست و پنج نفره تخت شو (تهران -ساتیاری)
وسیله نقلیه محلی
مینی بوس (مسیر ساتیاری تا جنگل مرخیل)
استان‌ مورد بازدید
کرمانشاه
بیشترین فعالیت
احتمال اجرا
قطعی
قیمت
7,390,000 تومان
تعداد روز مرخصی
نیاز به مرخصی ندارد + 1 روز 5شنبه
ساتیاری تا پاوه نقشه
خرید آنلاین
برنامه سفر
1
چهارشنبه 1403/02/12

شبانه تهران را به مقصد استان کرمانشاه و روستای ساتیاری ترک می‌کنیم.


حدود 7 ساعت در وسیله نقلیه
اقامت در اتوبوس
2
پنج شنبه 1403/02/13

در ساتیاری صبحانه را میل می‌کنیم و برای گشت و پیمایش به سمت ییلاقات شیوسر میرویم. برای صرف ناهار به ساتیاری باز می‌گردیم و پس از ناهار و استراحتی کوتاه به کارگاه گیوه بافی خواهیم رفت. اواخر روز به اقامتگاهمان بازمی‌گردیم. مراسم موسیقی جذاب موسیقی و رقص کُردی در اقامتگاه انتطارمان را می‌کشد. 


حدود 3 ساعت پیاده روی با شیب ملایم در طبیعت و فضای شهری
صبحانه در هتل توسط آرند تور ناهار در رستوران توسط مسافر شام در اقامتگاه بوم گردی توسط آرند تور اقامت در اقامتگاه بوم گردی
3
جمعه 1403/02/14

پس از صرف صبحانه به دیدار دو غار باشکوه دستکند و طبیعی می‌رویم. اولی غار دستکند حسین کوهکن و دومی غار زیبای غوری قلعه. قوری قلعه با قندیل‌ها و تالارهای زیبا و سحرانگیزش یکی از زیباترین غارهای کشور است که در فهرست میراث ملی و طبیعی کشور به ثبت رسیده است.  ناهار را میل می‌کنیم و پس از استراحتی کوتاه برای گشت و خرید به بازارهای مرزی پاوه می‌رویم. 


حدود 3 ساعت پیاده روی با شیب متوسط در طبیعت و فضای شهری
صبحانه در اقامتگاه بوم گردی توسط آرند تور ناهار در طبیعت توسط مسافر شام در اقامتگاه بوم گردی توسط آرند تور اقامت در اقامتگاه بوم گردی
4
شنبه 1403/02/15

بعد از صرف صبحانه ساتیاری را ترک می‌کنیم و به کرمانشاه می‌رویم. از نقش برجسته های زیبای طاق بستان دیدن می‌کنیم. سپس برای ناهار دنده کباب معروف کرمانشاه را تجربه می‌کنیم و پس از بازدید از کتیبه بیستون با خاطراتی ماندگار از سرزمین شیرین و فرهاد به تهران باز می‌گردیم.


در وسیله نقلیه
صبحانه در اقامتگاه بوم گردی توسط آرند تور ناهار در رستوران توسط آرند تور

بیشــتر
پذیرایی و اقامت
روز صبحانه ناهار شام اقامت
مکان توسط مکان توسط مکان توسط نوع اقامت توضیح
1 - - - - - - اتوبوس 25 نفره تخت شو VIP
2 هتل آرند تور رستوران مسافر اقامتگاه بوم گردی آرند تور اقامتگاه بوم گردی ساتیاری
3 اقامتگاه بوم گردی آرند تور طبیعت مسافر اقامتگاه بوم گردی آرند تور اقامتگاه بوم گردی ساتیاری
4 اقامتگاه بوم گردی آرند تور رستوران آرند تور - - -
اقامت‌ها: 1 شب اتوبوس 2 شب اقامتگاه بوم گردی
سهم آرند تور کلا 6 وعده غذا شامل: 3 وعده صبحانه 1 وعده ناهار 2 وعده شام
سهم مسافر کلا 2 وعده غذا شامل: 2 وعده ناهار
تعداد میان وعده بر عهده آرند تور: 3 وعده
درباره سفر

 

بهار و تابستان که می‌شود، دوستداران طبیعت، سفرهای خود را به مناطق بکر ایران آغاز می‌کنند. یکی از استان‌های جذاب و زیبای ایران که در بهار تماشای طبیعت بکر و آثار تاریخی متنوعش شما را محسور خود می‌کند، استان کرمانشاه است.

استان کرمانشاه 3000 اثر تاریخی دارد که 716 اثر آن به ثبت ملی رسیده‌اند. یکی از مناطق بسیار مشهور و باستانی این استان، شهر بیستون و محوطه باستانی‌اش است. در این محموعه‌ی عظیم13  اثر به همراه سنگ نبشته بیستون در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده‌اند. دیدنی‌های استان کرمانشاه که قدمتش به دوره مادها بر می‌گردد، آنقدر فراوان و متعدد بوده که قطعا در یک سفر کوتاه نمی‌توان تمامی جذابیت‌های بیشمارش را تماشا کرد.

یکی از مناطق بسیار جذاب و متفاوت استان کرمانشاه، روستای گردشگری و پلکانی ساتیاری است که در منطقه اورامانات قرار دارد. آرندتور در تور ساتیاری، به بازدید از این روستا و هفت منطقه‌ی دیگر در این استان می‌رود، درجه سختی این سفری 3.5 روزه دو از شش بوده و  بخشی از خدمات آرند تور در این سفر آسان عبارتند از: اتوبوس 25 نفره VIP، شش وعده غذای اصلی و سه میان وعده.

محل اسکان شما خانه‌‌ای محلی در شهر زیبای پاوه خواهد بود. همجواری با مردم و اسکان در خانه‌های بوم‌گردی به شما کمک می‌کند تا با فرهنگ مردم منطقه بیشتر آشنا شوید. با ما در این سفر متفاوت همراه باشید و از جاذبه‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، لذت ببرید.

 

جاذبه‌های دیدنی تور ساتیاری

 

  1. تکیه معاون الملک

تکیه معاون الملک، یکی از تکیه‌های تاریخی و مشهور دوره قاجاریه در شهر کرمانشاه است که در سال 1354 به ثبت ملی رسیده‌است. این بنای باشکوه عمری صد ساله داشته و توسط «حسین خان معین الرعیا» پدربزرگ «رحیم معینی کرمانشاهی» از شاعران مشهور معاصر ساخته شده‌است. ویژگی بسیار شاخص و ممتاز تکیه معاون الملک که به سبب آن شهرت دارد، کاشی‌های برجسته و هفت رنگ آن است. در کاشی‌های تکیه معاون الملک، واقعه عاشورا و داستان‌های قرآنی به تصویر کشیده شده‌اند.

 

  1. مسجد جامع شافعی

مسجد جامع شافعی تنها مسجد متعلق به اهل تسنن در شهر کرمانشاه و یکی از مساجد فوق العاده چشم نواز این شهر است که معماری آن از مساجد عثمانی الهام گرفته شده‌است. گنبد و نیم گنبدهای کناری، مناره‌های قلمی و نوک تیز، تزیینات و جزییات نقاشی داخلی بنا، همگی نشان از معماری چشم نواز و بی‌نظیر آن دارد. مسجد جامع شافعی با زیربنایی به وسعت 1060 مترمربع یک مسجد بسیار اصیل و معنوی است که تماشایش شما را به یاد مساجد کشور زیبای ترکیه می‌اندازد.

  1. طاق بستان

طاق بستان مجموعه‌ای از سنگ نگاره‌ها و سنگ نبشته‌های مهم ساسانی است که در قرن سوم میلادی ساخته شده‌است. در این سنگ نوشته‌ها و سنگ نگاره‌ها شما شاهد تصاویری از تاج‌گذاری خسروپرویز، تاج‌گذاری اردشیر دوم، تاج‌گذاری شاهپور دوم و سوم و چند سنگ نوشته به خط پهلوی و... هستید. علاوه براین، طاق بستان به علت همجواری کوه و چشمه یکی از گردشگاه‌های روح‌افزا شهر کرمانشاه است که از گذشته تا به امروز به آن توجه ویژه می‌شده‌است.

  1. مجموعه بیستون

مجموعه بیستون یکی از مشهورترین آثار ثبت شده‌ی هویت ایرانیان در فهرست میراث جهانی یونسکو و مایه‌ی فخر هر ایرانی است. در مجموعه بیستون، سنگ نبشته‌ی داریوش کبیر، اولین و بزرگترین سنگ نبشته‌ی جهان از دوره‌ی هخامنشی به ابعاد 6 متر طول و 2.30 متر عرض قرار دارد. در این مجموعه آثار تاریخی متعددی همچون، مجسمه هرکول، بقایای سد و پل ساسانی، سراب بیستون، بناهای ایلخانی، بناهای صفوی، غارهای باستانی، نقش برجسته گودرز دوم و بلاش، کارونسرای شاه عباسی و.. وجود دارد. آثاری که 28 مورد آن به ثبت ملی و 13 اثر آن به ثبت جهانی رسیده‌است.

 

  1. شهر زیبای پاوه (هزار ماسوله)

پس از بازدید از آثار باستانی شهر کرمانشاه به سوی شهر زیبا و 3000 ساله‌ی پاوه می‌روید.پاوه به عنوان مرکز اورامانات در کوه‌های زاگرس قرار دارد، کوهستان‌های شاهو بام کرمانشاه از جاذبه‌های دینی شهر پاو می‌باشد. معماری پاوه شباهت زیادی به شهر ماسوله گیلان داشته و با توجه به همین شباهت به آن لقب هزارماسوله داده شده‌است. آب و هوای پاوه این شهر کوهستانی، معتدل بوده و دارای چشمه‌های فراوان، آبشارها، جنگل‌ها و مراتع متنوع پیرامونش است.

  1. روستای ساتیاری

روستای ساتیاری یکی از روستاهای بسیار زیبای اورامانات است که در دامنه سه کوه بلند و در 25 کیلومتری شهر پاوه قرار دارد. معماری این روستا پلکانی بوده و آب و هوای مطبوع، طبیعتی بی‌نظیر و بافتی متمرکز دارد. مهمترین ویژگی خانه‌های روستای ساتیاری هماهنگی آن‌ها با محیط و طبیعت منطقه است. روستای ساتیاری به دلیل طبیعت بی‌نظیر و بکرش، محصولات ارگانیک و صنایع دستی متنوعش مدتی است که تبدیل به یکی از مناطق جذاب گردشگری استان کرمانشاه شده‌است.

  1. سراب روانسر

سراب روانسر دریاچه‌ای کوچک اما ثبت شده در فهرست میراث طبیعی ایران است که در شهر روانسر قرار دارد. این دریاچه منشاء اصلی رودخانه «قره سو» و یکی از بزرگترین و طولانی‌ترین رودخانه‌های استان کرمانشاه است که از کوهستان‌های شاهو سرچشمه می‌گیرد.

 

  1. غار قوری قلعه

غار قوری قلعه یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های شهرستان روانسر است که قدمتی 65 میلیون ساله دارد و می‌توان آن را قدیمی‌ترین غار آبی در خاورمیانه دانست. این غار در دامنه‌ی کوهستان شاهو واقع شده و یکی از هفت میراث طبیعی ایران که به ثبت ملی رسیده‌است.طول غار قوری قلعه 12 کیلومتر بوده و عمق آن حدود 3140 متر می‌باشد. دمای این غار حدود 7 تا 11 درجه بوده و در تمام فصول سال ثابت است.

لوازم ضروری
کارت شناسایی داروهای شخصی کوله یکروزه کفش مناسب کوهپیمایی لباس مناسب فصل لیوان
لوازم پیشنهادی
ملحفه و پتوی مسافرتی یک دست لباس اضافه کرم ضد آفتاب عینک آفتابی
تور ساتیاری تا پاوه
7,390,000 تومان
3.5 روزه
اردیبهشت
شنبه یک دو سه‌ چهار پنج جمعه
اردیبهشت 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
اجرای تور
تعطیل
خرید آنلاین
ساتیاری تا پاوه نقشه

 مهدی رضوانی
مهدی رضوانی
از سال 1398 تا به حال 18 بار با ما سفر کرده است.
من و آرزو و آرندتور و سرزمینمان، ایران جان سالهاست کنار هم هستیم و سفرهای به یادماندنی را باهم در دفتر خاطراتمان ثبت می کنیم...
همراه ما در سفرهای: خلیج نایبند تا ساحل مُکسّر جزیره هرمز
خرید آنلاین یا رزرو ساتیاری تا پاوه | از 12 اردیبهشت 1403
قابل پرداخت توسط تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب
10008 بار
خرید آنلاین موفق
نوع ثبت‌نام
تعداد
نفر
قیمت هر نفر
7,390,000 تومان
مبلغ قابل پرداخت
7390000 تومان
لطفا نوع ثبت‌نام خود را انتخاب نمایید.
5
ظرفیت باقیمانده 5 همسفر
خوش آمدید؛ شما 18 اُمین همسفر ما هستید.
5
با توجه به روزهای مانده به شروع سفر، امکان رزرو با 50% مبلغ امکان‌پذیر نیست!
لطفا گزینه‌‌های دیگر را امتحان نمایید.
5
تنها 5 همسفر تا تکمیل ظرفیت باقیست. با توجه به استقبال فراوان از این سفر، پیشنهاد ما به شما خرید آنلاین یا رزرو 50% می‌باشد.
5
فقط در صورتی که پیش‌تر به صورت تلفنی یا اینترنتی اقدام کرده‌اید، می‌توانید از این گزینه استفاده کنید.
ایمیل و شماره تلفن همراه باید با زمان ثبت‌نام یکسان باشد در غیر این صورت با کارشناسان ما تماس بگیرید.
اگر هنوز تسویه حساب کامل نکرده‌اید می‌توانید از این گزینه برای پرداخت استفاده کنید.
7
نام
نام خانوادگی
ایمیل
کد ملی
تلفن همراه
کد تخفیف

کد تخفیف خود را وارد و دکمه «اعمال کد تخفیف» را بزنید.

اعمال کد تخفیف
  1. همسفران گرامی می توانند هزینه سفر را به شماره کارت زیر واریز نمایند:
    نام بانک شماره حساب و شبا شماره کارت صاحب حساب
    ملت ‎IR72-0120-0200-0000-5228-6847-36 6104-3379-2494-7482 احسان کرمی
  2. پس از واریز هزینه سفر ارائه (فیش واریزی، شماره تماس و عکس کارت ملی تمام نفرات) به دفتر آرندتور از طریق واتس آپ و دریافت تاییدیه ثبت نام الزامی می باشد.
  3. تمامی مسافرین در طول سفر دارای بیمه مسئولیت مدنی می‌باشند. تعهدات این بیمه: (هزینه های پزشکی هر نفر تا سقف 100.000.000 ریال، غرامت فوت و نقص عضو هر نفر 12.000.000.000 ریال)
  4. خواهشمند است پس از واریز وجه لطفا با شماره‌های زیر تماس گرفته و اطلاعات خواسته شده را در واتس آپ ارسال فرمائید.
تورهای همزمان با این تور از 1403/02/12
نام سفر مدت

تور سافاری ییلاق سوباتان

2.5 روزه

تور شیراز

3.5 روزه

تور ماسال تا اولسبلنگاه

2.5 روزه

تور ترکمن صحرا آشوراده خالدنبی

3.5 روزه
تورهایی با قیمت مشابه با همین سفر
نام سفر مدت

تور شیراز

3.5 روزه

تور ترکمن صحرا آشوراده خالدنبی

3.5 روزه

تور کردستان اورامانات

3.5 روزه

تور ایلام عروس زاگرس

3.5 روزه
در خبرنامه آرندتور عضو شوید

هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی آرند عضو شدید سپاسگزاریم.